Hij gaf moderate aan, ik heb de ports voor de xbox geforward maar hij geeft nu nog steeds maar moderate aan... Ik snap het niet meer. Ik heb een ZyXEL P-2602H-D1A. Ik heb de handleiding van portforward.com gevolgd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je in je dashbord je netwerk verbinding test, wat geeft hij dan bij NAT?
Als het strict of modrate is moet je zorgen dat dat open wordt door poorten te gaan forwarden naar je 360.
Hoe wie wat? Ik zou niet weten wat je bedoelt... Mijn pc technische kennis is niet zo extreem groot...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan toch ook het ip van je 360 in DMZ zetten?Of zeg ik nu iets heel doms?
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutweer zeg
geen regen?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Het moet echt een stuk koeler gaan worden dit is nixquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef Markster het volgende:
[..]
geen regen?
Het is hier ongeveer 30 graden benauwd met flinke regen en onweersbuien
Dat mag jij doenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Graag Roy, hier erger ik me ook constant dood aan, bijna elk linkje naar gametrailers is HD, blergh loopt weer mn halve pc vastquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Dan stream je ze maar naar je 360.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |