Hij gaf moderate aan, ik heb de ports voor de xbox geforward maar hij geeft nu nog steeds maar moderate aan... Ik snap het niet meer. Ik heb een ZyXEL P-2602H-D1A. Ik heb de handleiding van portforward.com gevolgd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je in je dashbord je netwerk verbinding test, wat geeft hij dan bij NAT?
Als het strict of modrate is moet je zorgen dat dat open wordt door poorten te gaan forwarden naar je 360.
Hoe wie wat? Ik zou niet weten wat je bedoelt... Mijn pc technische kennis is niet zo extreem groot...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan toch ook het ip van je 360 in DMZ zetten?Of zeg ik nu iets heel doms?
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutweer zeg
geen regen?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Het moet echt een stuk koeler gaan worden dit is nixquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef Markster het volgende:
[..]
geen regen?
Het is hier ongeveer 30 graden benauwd met flinke regen en onweersbuien
Dat mag jij doenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Graag Roy, hier erger ik me ook constant dood aan, bijna elk linkje naar gametrailers is HD, blergh loopt weer mn halve pc vastquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Dan stream je ze maar naar je 360.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?
Done.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Holy shit Morpheus.
Kun je codes ff naar mij PMen? zodat ik dat lijstje kan gebruiken op een ander forum
Ben ik nooit geweest? Of bedoel je BoF!?quote:
BoF?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Ben ik nooit geweest? Of bedoel je BoF!?
Gamevillage?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je codes ff naar mij PMen? zodat ik dat lijstje kan gebruiken op een ander forum
Dat zou echt een GV naaistreek zijn.quote:
Tof van jequote:Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor degene die de E3 niet helemaal gevold hebben heb ik hieronder een lijst gemaakt met in mijn ogen de tofste video's voor aankomende Xbox 360 games!:
Wou je ijsmeis boffen?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb het niet gevolgd.
Heintje had er iets mee te maken, meer heb ik niet meegekregen.
Dat je dat nog moest vragen wiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Droogkloot Heintje, hoe kan het ook anders
.
ok dat is zo foutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vraag me altijd af wat ijsmeis met de controller doet als tie gaat trillen
Ze hebben nix tegen haarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok dat is zo fout
wat hebben jullie allemaal tegen haar als ik vragen mag
met ''hem'' bedoel ik die opmerkingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hem?!!
Ze is zwanger en je praat over ''hem''?.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vraag me altijd af wat ijsmeis met de controller doet als tie gaat trillen
Manualquote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Hoe wie wat? Ik zou niet weten wat je bedoelt... Mijn pc technische kennis is niet zo extreem groot...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de Xbox klantenservice.
Donderdag een sollicitatiegesprek..
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de Xbox klantenservice.
Donderdag een sollicitatiegesprek..
Dat is precies wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan hoef je in iedergeval niet bang te zijn dat je je verveelt
![]()
Ik ben nog niet aangenomen hèquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd, nu kan je binnenkort alsnog naar het gezeik van fok'ers luisteren
![]()
Dan zet ik de PM gewoon weer uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heel slim om hier te vermelden dat daar (misschien) aan 't werk komt...
Hoeveel PM's jij wel niet gaat krijgen met vragen van mensen waar hun xbox blijft!
naja als je al zo ver gekomen bent moet de rest ook gewoon lukken .quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aangenomen hè(wel door de eerste ronde overigens).
Oh, maar dan vraag ik dat eerst. "Ben je een FOK!ker?" -> "Ja!" -> *tuut tuut tuut..*![]()
.
Niet in de buurt van Eindhoven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar zit die klantenservice ergens?!
Klik in mijn sig op mijn GamerTag en je kunt zien welke games ik hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
Hey ijsmeis, heb jij nog leuke games?
Damn, best veel games voor een damequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Eindhoven in ieder geval.
[..]
Klik in mijn sig op mijn GamerTag en je kunt zien welke games ik heb. En ze zijn allemaal leuk, anders had ik ze niet gekocht, geleend en/of gekregen
.
Aquila360 welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe.
Nou we hebben nu Rayman en ja die heeft geen ''schijt'' aan de users. POWER TO THE PEOPLE!
![]()
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 wekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de Xbox klantenservice.
Donderdag een sollicitatiegesprek..
Ik hoop écht voor dat je wordt aangenomen. Heb ik eindelijk een persoon op wie ik mijn frustraties flink kan uitenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de Xbox klantenservice.
Donderdag een sollicitatiegesprek..
Als ik word aangenomen begin ik pas officiëel over anderhalve maand ongeveerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 weken
Acht weken alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 weken
Helemaal niks, maar meisijs kan wel tegen een grapje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok dat is zo fout
wat hebben jullie allemaal tegen haar als ik vragen mag
Skarfeesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:19 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar meisijs kan wel tegen een grapje.
Ik heb dat spel niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef Leonos het volgende:
Ijsmeis ik had je een doos gestuurd in Viva Pinata.
Ik vrees dan voor The Ring of Death, heb 'm al twee weken niet meer aangeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zet je Xbox aan!
Het is een game-weer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is een pokke weer buiten.
Leuke game voor het PSN. Top Roy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote Soldner-X Himmelsturmer update
Even allemaal stemmen op XBLA
Die heb ik net uitgespeeld en die was idd erg leuk. Minionsquote:
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef X-fi het volgende:
Overlord lijkt mij niet echt iets aan om eerlijk te zijn!
Heb je iets te ruilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
Het was óf Overlord óf The Darkness.
En The Darkness was het in ieder geval ook waard. Maar nu ik het heb uitgespeeld is het tijd voor Overlord. Maar ik ben blut
.
Je hebt gelijk! In het begin was het leuk, toen even gestopt om The Darkness te spelen en nu is er geen zak meer aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:16 schreef X-fi het volgende:
Overlord lijkt mij niet echt iets aan om eerlijk te zijn!
Ik vond het begin wel klein beetje tegen vallen, zeker het level om de 2de eindbaas dat was te veel gezoek en gepuzzel maar later werd die wel weer erg goed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef ach het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! In het begin was het leuk, toen even gestopt om The Darkness te spelen en nu is er geen zak meer aan![]()
Overlord voelt ook niet echt 'af' aan.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef lordteddybeer het volgende:
Morgen Bomberman LiveHeb er zin in.
Ik vond hem echt zo'n gave gastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Peter Moore To Head Up EA Sports
Microsoft's Corporate VP now President of successful sports brand.
Zwaaien we mee?![]()
![]()
![]()
Tijdens grote events als de E3, TGS & Games Convention hé!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt zo'n gave gastSerieus hij was echt tof, maar nu ben ik bang dat we minder van hem gaan horen?
Overlord was overhyped door mequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Een poster van Moore op je kamer?!! Dat is exact hetzelfde als geilen worden van Overlord.
Nee het is zeker geen Oblivion beater, alleen kwa variatie in omgeving is die wel toffer. Maar goed als je alleen het beste spel uit een gerne wilt spelen dan ben je ook snel klaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Daar waar Overlord de Fable beater moest worden, moet Two Worlds dé Oblivion beater worden toch?
Ze zijn er weer snel bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Wij komen gewoon niet uit het noorden daar ligt het aanquote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij komen gewoon niet uit het noorden daar ligt het aan![]()
Ga als het goed is Overlord ruilen tegen Earth Defence Force + beetje geld![]()
Ruilen heeft wel altijd mijn voorkeur iddquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JammerWilde hem ook wel ruilen met je maar heb nog niet veel te ruil op het moment. Dan maar van iemand anders
Ik heb Golden Axe vroeger veel gespeeld, maar waag me er nu niet meer aan valt toch altijd tegen.quote:
ben je niet de enigstequote:
WTF doet Killzone in dit filmpje?! Alsof iemand bij M'soft daar bang voor is. Het vorige deel verkocht nog geen fractie van Halo 2 ondanks de 5 X zo grote afzet. Wat, van wat we tot nu toe gezien hebben, gaat daar precies verandering in brengen?quote:
Het is gewoon echt niet grappig, hoe hard ik het ook probeer, nog geen glimlach op mijn gezicht.quote:
Hij is alleen niet tof genoeg om te kopen (net als Sonic trouwens).quote:
Ja want Overlord, Killzone Liberation, de Blob zijn allemaal slechte titels.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Catch_me het volgende:
Killzone![]()
Sowieso is het door nederlanders gemaakt dus het kan nooit goed zijn![]()
De blob sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja want Overlord, Killzone Liberation, de Blob zijn allemaal slechte titels.
hah dat denk je:quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef Catch_me het volgende:
Killzone![]()
Sowieso is het door nederlanders gemaakt dus het kan nooit goed zijn![]()
Ship Simulatorquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef kepler het volgende:
[..]
hah dat denk je:
Nederlandse developer maakt game voor de PC en Wii
Me and my horse!
quote:Stolen from ALT which was stolen from IGN which was stolen from scans:
Coop:
-2 player, one player is MC, the other is Arbiter
-System Link supported. Online, probably not. Bungie is still working on it but it likely won't make it at launch. Bungie said they'll consider a patch to implement it if they can't do it for launch. With system Link the story is not so bad as we can use XBC to play online, but surely a supported online would be much better
Forge:
-Map editor
-Does not support geometry creation, or texture modification
-Allows you to remove and place any items or vehicles or spawn points or objectives, etc... anywhere on the existing maps
-For things like weapons you can tweak their respawn timer and ammo count and other minor things
-Possibly more things, but I don't have that info right now
Forge info updated, this is cool!
-You can have multiple people work in the Forge editor over Xbox Live!
-You can also dynamically switch from creation mode to playing mode and run around as your spartan
-If you are "playing" in Forge and have other players in it, they can still change things! For instance, if you have a friend making a pyramid of fusion cores, you can turn into your player and lob a grenade in to destroy all his work!
-Make your own kind of games in forge. Bungie gives the example of grab the mongoose. One player rides a mongoose while everyone else tries to grab it out from under him by removing it in Forge! Another is like a magic carpet ride where one player will stand on a object and a forge monitor will drag it along making the player ride it through the air.
Finally Bungie talked about how you can kind of make it into a realtime strategy game where you set up "teams" where each team has a monitor creating items for his team to use.
Elephant:
-Only works on Sandtrap map right now
-Giant floating base which players will spawn on, have vehicles spawn on, and hold objectives such as flags.
-The Elephant is drivable by players making for moving base games
I'll look for more highlights
Update:
Hornet:
-UNSC flying vehicle
-Only seen in Campaign so far, but should be in MP as well
-Can carry two people and the pilot
-Can combat Banshees, but weapons specifics are not know right now
Mauler:
-Brute Shotgun
-Dual Wieldable
-Not as powerful as Human shotgun (its dual wieldable, duh)
Prowler (not predator):
-Brute version of Warthog
-Turret gun
-Passengers on side
-4 players on it total (1 driver 3 passengers)
Update x2
Flare Equipment:
-Blinds everyone who sees it... its a flare
Invincibility Equipment:
-Makes you temporarily invincible
-Brutes use in SP a lot
-Will be in MP, but will be rare
Regenerator?:
-Not sure about this so don't take it as full confirmation
-Equipment which regenerates players health near by (anti-energy drainer?)
Update x3
Personal Shield (retrieved from lucidgrey):
Unlike the 360 degree bubble shield, this is a stationary version of the Jackal's handheld deflector and it only protects against attacks from one direction. Stand behind the shield and fire through to hit opponents on the other side.
Gravity Hammer:
-Kind of like plasma sword
-Knocks openness and vehicles and grenades (yes grenades in mid air) back
Update x4
Single Player:
-Bungie admits the "risks of Halo 2's narratives did not work right (Arbiter stories). They claim Halo 3 won't have those problems and that while it didn't work for Halo 2, Halo 2 made for a richer story which Halo 3 will benefit from
-You play as MC the entire game. You will only play as arbiter if you are playing coop
-The Meta game scores your skill in each level. You can play the meta game in solo or in coop. You get scored for kills, who you kill, how you perform the kills and doing special things like picking up the magic skulls which will create different effects (like Halo 2). They say the skull effects stack so while you could try to play through picking up all skulls for mad points, it would probably make the game impossible. You also lose points for team killing
Update x5
New Gear:
Flare - It's a flashbang. Seems Forerunner in design, definently the unknown grenade type.
Mauler - Dual-wieldable shotgun. Brute weapon, mandatory blade randomly sticking out the bottom.
Gravity Hammer - Based on Tartarus special toy. Can act like a sword, but mostly used for area attacks and physics based fun. Sends vehicles and grenades flying. Has a shockwave-type effect.
Regenerator - Equipment. Like the power drainer but opposite.
Radar Jammer - Equipment. Causes radar to go crazy with false positives. More importantly though, described as "mostly" useless in the campaign. Yea, okay I guess it's just a turn of phrase.
Positional Shield - Equipment. Pretty much exactly like the ground shields in Halo/Halo 2. Not clear whether or not it's permanent or whether or not it lets gunfire through one side.
New Vehicles:
Prowler - A Brute Spectre. Looks amazingly badass.
Hornet - UNSC helicoptor only seen in Campaign mode so far. Appears to carry passengers, but God knows how, seems to expose them more than the Mancannon does.
Elephant - Described as a Jawa Sandcrawler, it's essentially a UNSC Scarab. A dozen soldiers can ride it, it can house a Mongoose in it's belly, is driveable, has a turret, can respawn troops, and holds both the flag and cap point. Only available on Sandtrap as of right now, and is only thing specifically mentioned not to be included in Forge.
Campaign:
Online Co-op - WHO KNOWS? FRANKIE KNOWS. SAY SOMETHING FRANKIE. C'MON FRANKIE.
Brutes - They stay towards rear, commanding others in encounters. Berserking is gone, but they will do a monkey charge if stripped of their technology. Chieftains come with Grav Hammers and the same invincibility power Tartarus had. Oh and they can use jetpacks.
A.I. - The monkeys can now climb, along with the rest of the Covenant. Seems to be a direct response to retarded Elite On A Hill moments in Halo 2.
The Arbiter - Nothing. "No Raiden moment." Campaign is 100% MC, with Arbiter in tow for Co-op. Whether this means Arbiter won't be selectable solo at all or rules out 4 player co-op is unknown.
Encounters - "There's an encounter at the end of the second mission that you play that has more enemies allies than the entire first mission of Halo". Claims less drastic distinction between the Now I'm Exploring This Corridoor, Now I'm Blowing Up Vehicles parts.
Lighting, Sound, Music, Graphics in general - Godly. Around 40,000 voice clips too. Cursing used to indicate status.
Metagame - Played solo or co-op, score based on player performance and active hidden skulls. Presumably difficulty level too. Mentions stat collection on bnet but not the all important LEADERBOARDS.
Multiplayer:
LOCKOUT REMAKE - Not really. Map's name is Gaurdian, Forerunner place hanging in the jungle. "This is not a port of Lockout". Maybe he's lying? Supposedly Lockout influenced, it's really hard to read the section on it. The screen of it has the double level and catwalk thing going on but seems much, much larger.
Game Modes - A good amount spent on the customizeable gameplay modes. Gravity, spawns, move speed, and even stuff like immunity while within a King of the Hill circle are customizeable. Lists stuff like Hamster Crack and Hammer Time, but it's not clear whether these are actually preset modes or just ways of messing with options in Custom games.
Sandtrap - Vehicles on a goddamn 15 second respawn timer. Not really clear how the vehicle spawn locations will interact with moving the Elephant around.
Elite model - Larger than Spartan but not so much to gimp yourself. Head seems to have been raised much higher although it definently still seems longer than the Spartan domes.
Invincibility - Based on Tartarus green haze of don't waste your ammo, allegedly rare in multiplayer.
Forge:
You can turn your Spartan into a Halo Monitor and back again. That's pretty much it. Full control over a map's spawned items except for the Elephant. Multiplayer, although player count unknown. Everyone gets a Monitor. Create your own gameplay, or whatever that stupid buzzword is. Divergent, or something. Will track Spartan's stats for goal based play, although won't have any rules enforced.
Marathon:
Speculation about the terminals, no new info. But the magazine says Marathon should be on XBLA "now". Which should correspond to sometime near August 11th.
Story Stuff:
If it's purple, kill it - Grunts switched sides again apparantly. Hunters may or may not have. Frankie's already confirmed that the Arbiter is the sole elite in the first mission. Bungie has made a specific point about being translucent on who the bad guys are, no leap needed to conclude the giant plant monster is connected to the parasitic zombies.
ARG - I'm sure this is probably obvious to anyone keeping track of it, but the ARG definently connects to the Halo 3 storyline.
Afrika - Not much revealed we don't know about. The Covenant are ripping up the Earth to get to the Ark. Appears they've found it by the end of the third mission (which is where the E306 trailer should fit).
Scarab - The next level has you and a dozen marines chasing down a Scarab on the backside of Mongooses firing rockets at thing. Scarab is unscripted A.I.
-Warthog Troop Tansport finally appears! We first heard of the idea for Halo 2, but it never made it into the game. Now in Halo 3 (SP at least) there will be a troop transport hog which carries more marines instead of a turret.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef MMaRsu het volgende:
Stolen from ALT which was stolen from IGN which was stolen from scans:
Ik ook niet manquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef cw2cu het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7076
o o... ik hoop het niet..
quote:(29:10 minutes in the podcast) "There is not a real X07 this year, but I think we'll figure out some way to talk about 2008 sometime at a different event or a different type of program".
Waarschijnlijk kunnen jullie geen japans maar er staat dat Resident Evil 5 is uitgesteld naar 2009.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[img=578xnull]http://i16.photobucket.com/albums/b10/rubso/4325620070718_125428_0_big.jpg[/img]
ik zie toch 2010 staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen jullie geen japans maar er staat dat Resident Evil 5 is uitgesteld naar 2009.
RE5quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen jullie geen japans maar er staat dat Resident Evil 5 is uitgesteld naar 2009.
quote:July 18, 2007 - Being able to see new footage of Resident Evil 5 was one of our E3 highlights, even though the new trailer didn't really tell us too much about the game. Enter the latest issue of Famitsu, which is home to an interview in which producer Jun Takeuchi shared some of the details we were looking for.
Takeuchi only provided vague hints about the storyline. As many have guessed from the insignia that appears in the footage, main character Chris Redfield is a member of a group called BSAA. According to Takeuchi, something has happened in the desert area that serves as the game's setting, and BSAA has dispatched Chris to investigate.
Once on the scene, Chris encounters a new form of enemy. Takeuchi described the game's enemies as something of human form that has intelligence. However, the foes are neither zombie nor ganado (in reference to the creatures from RE4).
In addition to the new enemy, a certain girl will make an appearance in the game. She's someone whom fans of the series will recognize. In the full version of the E3 trailer (which will be distributed on Xbox Live and PSN later this month), she appears just briefly, but Takeuchi expects her to have a more significant role in the next trailer (no ETA given on that, unfortunately). In the game proper, she will have a big part both in the story and as part of the gameplay.
On the topic of gameplay systems, Takeuchi admitted to the magazine that the hardest part of development so far has been in mixing new elements with part 4's basic gameplay. For the most part, RE5 will be played from a perspective similar to that of part 4, with Chris appearing on the left side of the screen. However, Takeuchi also promised a big surprise addition that he believes is an obvious evolution for the gameplay.
According to Takeuchi, if, after seeing the E3 trailer, you feel RE5 looks like RE4 now, you'll be left with a completely different impression following the next trailer.
Previously, Takeuchi has spoken about the importance of light in the game. In this latest interview, he offered an example of how light will play a role. Say Chris enters a doorless building. The surroundings are bright and the interior is dark, so it takes Chris a few moments to adapt before he can see. The game will replicate this, along with the opposite effect of going into a bright area after being in the dark for an extended period. This is where you can expect to encounter some of the series' trademark fear, this time from the inability to aim or see.
Takeuchi wouldn't provide a solid release date for RE5, but there seemed to be some consensus of it appearing some time before 2010. It will be a long wait, but then again so was the wait for RE4, and that one turned out pretty good.
Zei hetquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RE5
*Takeuchi says E3 trailer will be available from 7/27 and that was in-game rendering on actual system.
(I think it will be same E3 version, he doesn't say anything longer or different.)
*He doubts RE5 will be released in '08. but feels 2010 is too late. (so 2009?)
*Respects for RE4 and Mikami blah blah blah.
Aan de ene kant ben ik het er mee eens aan de andere kant niet. Ik zie ook het liefst trailers/filmpjes/presentaties/demo's van games die snel komen, maar aan de andere kant vind ik de lange termijn visie net zo interessant.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:32 schreef AQuila360 het volgende:
Daarom vind ik het oke dat MS eigenlijk alleen maar games liet zien die DIT jaar nog uitkomen, op Resident evil 5 na. Wat heb je aan filmpjes van games die pas over dik 2 jaar uitkomen.
Gewoon alleen spul laten zien dat haast uitkomt dat scheelt hoop gedoe
Dat speel werd ik niet echt warm of koud van, maar nadat ik die E3 demo zag juist wel. Lijkt me echt een super spel en er zaten natuurlijk nog wel hoop foutjes in maar toch de algehele sfeer was echt super!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het er mee eens aan de andere kant niet. Ik zie ook het liefst trailers/filmpjes/presentaties/demo's van games die snel komen, maar aan de andere kant vind ik de lange termijn visie net zo interessant.
Ik ben toch best wel benieuwd naar wat MS gaat laten zien in 2008, want titels als Mass Effect, Halo3, GTA4, COD4 en Assassins Creed zijn cool maar zodra het maart 2008 is heb ik het wel gehad met die titlels en ben ik toch weer toe aan iets nieuws.
Trouwens ik zag een andere E3 demo van Assassins Creed en dat stemde mij positiever dan de demo die op de MS conferentie werd getoont. Misschien bad luck voor Ubisoft en misschien hadden ze beter een trialer kunnen laten zien, want de hand ons filmpjes waren vele malen beter dan de speelsessie van de MS conferentie.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het er mee eens aan de andere kant niet. Ik zie ook het liefst trailers/filmpjes/presentaties/demo's van games die snel komen, maar aan de andere kant vind ik de lange termijn visie net zo interessant.
Ik ben toch best wel benieuwd naar wat MS gaat laten zien in 2008, want titels als Mass Effect, Halo3, GTA4, COD4 en Assassins Creed zijn cool maar zodra het maart 2008 is heb ik het wel gehad met die titlels en ben ik toch weer toe aan iets nieuws.
Trouwens ik zag een andere E3 demo van Assassins Creed en dat stemde mij positiever dan de demo die op de MS conferentie werd getoont. Misschien bad luck voor Ubisoft en misschien hadden ze beter een trialer kunnen laten zien, want de hand ons filmpjes waren vele malen beter dan de speelsessie van de MS conferentie.
daarom hebben we ook nog de TGSquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef DooD het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het er mee eens aan de andere kant niet. Ik zie ook het liefst trailers/filmpjes/presentaties/demo's van games die snel komen, maar aan de andere kant vind ik de lange termijn visie net zo interessant.
Ik ben toch best wel benieuwd naar wat MS gaat laten zien in 2008, want titels als Mass Effect, Halo3, GTA4, COD4 en Assassins Creed zijn cool maar zodra het maart 2008 is heb ik het wel gehad met die titlels en ben ik toch weer toe aan iets nieuws.
Trouwens ik zag een andere E3 demo van Assassins Creed en dat stemde mij positiever dan de demo die op de MS conferentie werd getoont. Misschien bad luck voor Ubisoft en misschien hadden ze beter een trialer kunnen laten zien, want de hand ons filmpjes waren vele malen beter dan de speelsessie van de MS conferentie.
Heb je nog meer punten nodig die je met twee vingers in je neusgaten binnen hebt? TMNT en The Hour of Victory. Let op: het zijn wel twee boutgames.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:31 schreef Rossdale het volgende:
King Kong uitgespeeld. Makkelijke 1000 punten gescoord en het spel is nog vermakelijk ook
Stunt driver demo?? (Of hoe die game ook heet?) En Harry Potter. Het zijn er dus 4 ipv 2.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
best wel zeilig eigenlijk dat na de e3 ze alleen een blue dragon demo en ace combat 6 demo
online hebben gegooid en veder hebben we niks
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je nog meer punten nodig die je met twee vingers in je neusgaten binnen hebt? TMNT en The Hour of Victory. Let op: het zijn wel twee boutgames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
TMNT lijkt me nog best leuk eigenlijk. Hour of Victory kan wel makkelijke punten zijn maar die is zo bagger... daar begin ik echt niet aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je nog meer punten nodig die je met twee vingers in je neusgaten binnen hebt? TMNT en The Hour of Victory. Let op: het zijn wel twee boutgames.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
Voor de lijstjes fans. Alles spellen waar ik 100% van de achievements heb.
TMNT
Crackdown
Call of Duty 2
Test Drive Unlimited
Viva Pinata
Cloning Clyde
Hitman: Blood Money
Enchanted Arms
King Kong
Prey
Bankshot Biljards 2
NFS Most Wanted
Tomb Raider: Legend
Full Auto
Condemned
Hardwood Hearts
Amped 3
Eh, kijk nog eens dan, er is dit jaar meer content online gekomen tijdens de E3 dan vorig jaar hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
best wel zeilig eigenlijk dat na de e3 ze alleen een blue dragon demo en ace combat 6 demo
online hebben gegooid en veder hebben we niks
waarom zou je dat doen?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef Heintje het volgende:
Voor de lijstjes fans. Alles spellen waar ik 100% van de achievements heb.
TMNT
Crackdown
Call of Duty 2
Test Drive Unlimited
Viva Pinata
Cloning Clyde
Hitman: Blood Money
Enchanted Arms
King Kong
Prey
Bankshot Biljards 2
NFS Most Wanted
Tomb Raider: Legend
Full Auto
Condemned
Hardwood Hearts
Amped 3
quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Voor 10 euro neem ik alles voor liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Btw nog congrats met je nieuwe baan en laten we maar hopen dat je dit keer niet weggepest gaat worden.
quote:Microsoft's Jeff Bell Calls Out Message Board Poster
'And your contribution to society is...what?' asks Microsoft exec.
This is a new one. Earlier today, NeoGAF message board poster "a Master Ninja" wondered aloud if a private message from user "bell801" could actually be from Jeff Bell, Microsoft's Corporate VP of Global Marketing for their interactive entertainment division, who endured Internet mockery for his wooden performance on-stage at the Microsoft press conference at E3 last week. The poster was especially critical of Bell during the press conference, which Bell didn't take kindly to, as his private message read:
"And your contribution to society is...what?"
Wait, wait, wait. It's one thing to insinuate a high-ranking Microsoft executive has effectively called you out, but the connections grew as more people started watching the train wreck. Another user discovered Bell mentioned his GamerTag is "BigDaddy801" in a YouTube video, establishing the 801 connection between the two 'net names. Then, a Xbox.com interview cemented the link:
TriXie: What's the significance of 801?
Jeff: I was a big Roxy Music fan in college, and Brian Eno left and started a band called 801. I was really into art rock/progressive rock, and 801 has been my favorite number ever since.
Still, someone could have created a message board name with all this information in mind. But, with all that evidence lined up, a moderator confirmed to 1UP the "bell801" name is registered to Jeff Bell -- his registration information lined up. Note: none of this information was actually passed onto 1UP, only verified by a trusted source.
1UP immediately contacted Microsoft for a response, questioning the company's stance on ethics and policies related to executives interacting with the Xbox community. It's a well known fact that many industry movers and shakers actively monitor the Internet responses to various announcements, but spending time responding to wise cracks by heckling board posters? We haven't seen that before.
We're still waiting on a response from Microsoft, but between Peter Moore leaving for EA Sports and a top-ranking executive taking message board taunts to heart, it's been an interesting week for the company.
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel van spellen alleen de storymode uit en kijk of er leuke achievements zijn. Zo niet dan laat ik die gewoon. Zo erg boeien die puntjes me nou ook weer niet![]()
Weet je hoeveel voldoening het geeft bijv. medic's in CoD 3 die duidelijk bezig zijn met puntjes of achievements te halen in ranked matches keer op keer te sniperen?quote:En online ranked spelen vind ik saai, liever de fun dan chagrijnige mensen die alles doen om hun achievements maar te halen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
Alle spellen waar ik 100% van de achievements heb:
ik vind het wel een goede vraag:quote:
Super mooi hoor, maar aan dit filmpje kan ik niet opmerken wat er zo revolutionair is aan het conversation systeem..quote:
De ophef omtrent de Ring of Death zoveel mogelijk te verminderen. Die van jouw?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind het wel een goede vraag:
Cyberia wat is jouw bijdrage aan de wereld eigenlijk?
op dit moment het verwijderen van de terroristen in Las Vegasquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De ophef omtrent de Ring of Death zoveel mogelijk te verminderen. Die van jouw?
Al 6 nieuwe demo's op Marketplace, en geen een kan me boeienquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef Un4 het volgende:
Volgens mij zijn er nieuwe demo's online, namelijk van Flatout 2 en Juiced 2. Ze staan op de UK marketplace dus neem aan hier ook.
Dit keer? dit is mijn eerste keer dat ik mod hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor 10 euro neem ik alles voor lief!!
Btw nog congrats met je nieuwe baan en laten we maar hopen dat je dit keer niet weggepest gaat worden.
Pfff...die game moet ik echt weer eens gaan spelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef kepler het volgende:
[..]
op dit moment het verwijderen van de terroristen in Las Vegas
Dat heb ik ook wel eens gehad, granaat onder mijn eigen reet gooien loste het probleem opquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Pfff...die game moet ik echt weer eens gaan spelen. Ben niet verder gekomen dan de tweede missie, omdat ik simpelweg niet verder kon dankzij een bug (m'n 2e teammaat was nergens te bekennen)
.
Het probleem is echter dat ik de missie al meerdere malen heb restart, maar het haalt geen ene fuck uitquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, granaat onder mijn eigen reet gooien loste het probleem op
Bij de checkpoint staan ze er weer!
De game onthoud namelijk niet precies waar je teammates waren op dat moment, maar reset ze gewoon.
Ben benieuwt wie er een behaarde anus trekt als hij een crash maaktquote:Donderdag 19 juli 2007 - Burnout: Paradise, het nieuwste deel in deze langlopende crash-racer, zal downloadable content bevatten. Geen nieuwe wagens of muziek, zoals bij zoveel games, maar heuse nieuwe buurten voor de stad waar de game zich afspeelt, Paradise City. In de loop der tijd wordt je speelterrein dus steeds groter.
Er is nog meer nieuws onder de zon. Zo werd bekend gemaakt dat er in Burnout Paradise in elke buurt wordt bijgehouden wie de beste crashes, de snelste tijden en hoogste snelheden heeft behaald. Tevens zal Burnout: Paradise de camera's van de Xbox 360 en PlayStation 3 ondersteunen. Tijdens een crash zal de camera een foto maken van de speler(s) om alle emotie vast te leggen die iemand op dat moment in zijn gezicht uit. Gekke gezichten gegarandeerd!
Burnout Paradise zal, als het goed is, eind van het jaar in de winkels liggen voor Xbox 360 en PlayStation 3.
Als cross-platform daadwerkelijk voor PC en PS3 bezitters gaat komen ga ik voor de PS3 versie.quote:Epic: PC-PS3 play on UT3 could happen
We were under the assumption that Epic had pulled the plug on any cross-platform plans for Unreal Tournament III, however it turns out that it's still under consideration.
Speaking on official Epic forums, Mark Rein revealed that the developer's not yet decided about cross-platform play between PC and PS3.
"We're not 100% sure that users want that feature", Rein said in a post, "but if we get time we'll play around with it and see how it works".
He explained too that Unreal Tournament III on PC doesn't use Games for Windows - Live, so no cross-platform between Xbox 360 and PC.
Cross-platform play between PS3 and PC would be a natural extension to Epic bringing the mod scene to the console with Unreal Tournament III, but Epic saying last week that the sequel plays "a bit slower" on console suggests a lot of work will be required to provide a balanced playing field.
als dat gaat gebeuren dan gaat heel de gameplay op de schop van UT3 op de PC om gelijk te komen met de gameplay van de PS3-versie, anders is het niet echt eerlijk namelijk. Of je kan spelen met je muis op de PS3, maar dan kan je net zo goed op de PC gamenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als cross-platform daadwerkelijk voor PC en PS3 bezitters gaat komen ga ik voor de PS3 versie.
quote:
Nah dat vind ik iets teveel van het mooie zeker kwa geld. De special edition overwegg ik nog maar de meerwaarde van een tinnendoos is ook niet echt interessant. De special edition van Halo2 was ook zonde van me geld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die Legendary Edition van Halo 3 gaan halen of hoe zit dat?![]()
.
Aquila + Mass Effect = Geniaal.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat filmpje wat er zo geniaal aan is?
En vervolgenes krijgt die een red ring of DEATH. Mag die nog 5 weken wachten voordat die kan spelen ( oh wat ben ik toch een slecht persoonquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn koppie wel eens zien als ie eindelijk Mass Effect in zijn handen heeft en 'm in zijn Xbox stopt.
Net zo gedesillusioneerd als toen hij dat met Overlord deed?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn koppie wel eens zien als ie eindelijk Mass Effect in zijn handen heeft en 'm in zijn Xbox stopt.
Mensen onderbreken en dergelijke, maar dat zie je inderdaad niet echt in dat filmpje terug. De bewegingen en lip synch zien er wel prachtig uit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat filmpje wat er zo geniaal aan is?
Dat gaat nog wel even duren...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn koppie wel eens zien als ie eindelijk Mass Effect in zijn handen heeft en 'm in zijn Xbox stopt.
quote:‘Mass Effect uitgesteld naar begin 2008’
Donderdag 19 juli- Daar waar Microsoft vorige week met alle trots aankondigde dat Mass Effect in november dan eindelijk het daglicht zal zien, lijkt dit niet door te gaan. BioWare zou toch nog wat extra tijd hebben gevraagd om de game tot in de laatste puntjes te perfectioneren. Microsoft zou hiermee akkoord zijn gegaan doordat men al een hele rits aan toppers voor de feestdagen klaar heeft staan. Dat Mass Effect een ware parel gaat worden uit het stal van BioWare is duidelijk, maar de exacte releasedatum blijft daarentegen volstrekt onduidelijk. Hopelijk komt BioWare snel met een reactie. Stay tuned.
Ik ben er niet treurig om. Er is zat om te spelen tijdens de feestdagen. Dit is misschien nog wel de beste koers om te varen, op deze manier raakt Mass Effect niet ondergesneeuwd in de einde jaars rush en heeft hij de markt voor zichzelf in Feb of maart van 2008.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren...
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren...
[..]
Ondanks dat hij anders beweerd heeft hij het spel na een week wel weer gezien en gaat hij hem verkopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil zijn koppie wel eens zien als ie eindelijk Mass Effect in zijn handen heeft en 'm in zijn Xbox stopt.
Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren...
[..]
Het is Mass Effect, alleen wat Mass Effect is is geniaal!quote:Ik zie niet in dat filmpje wat er zo geniaal aan is?
quote:Als jij met een stift Mass Effect op je behaarde reet schrijft en daar een foto van maakt vind Aquila dat ook geniaal.
Net als dat bij Burnout paradise een foto wordt gemaakt als je crasht, wordt er bij mass Effect een foto gemaakt als je het spel voor de 1e keer opstartquote:Ik wil zijn koppie wel eens zien als ie eindelijk Mass Effect in zijn handen heeft en 'm in zijn Xbox stopt.
quote:En vervolgenes krijgt die een red ring of DEATH. Mag die nog 5 weken wachten voordat die kan spelen ( oh wat ben ik toch een slecht persoon ) En ik ondertussen maar lekker Mass effect spelen en posten hoe het is om met Saren te knokken.
Overlord was overhypedquote:Net zo gedesillusioneerd als toen hij dat met Overlord deed?
Ik wil idd anders beweren dit spel gaat nooit meer wegquote:Ondanks dat hij anders beweerd heeft hij het spel na een week wel weer gezien en gaat hij hem verkopen.
Oké. Dan móet je die posten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Net als dat bij Burnout paradise een foto wordt gemaakt als je crasht, wordt er bij mass Effect een foto gemaakt als je het spel voor de 1e keer opstart![]()
Will do, in 2008quote:
Waar kan ik dit artikel inzien?quote:- Een artikel geschreven over het uitstel van Mass Effect: check.
Volgens mij was jij juist diegene die Overlord steeds aan 't hypen was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef AQuila360 het volgende:
Overlord was overhyped, maar Mass Effect gaat dat zeker waarmaken
![]()
Die fout heb ik ook toegegevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Volgens mij was jij juist diegene die Overlord steeds aan 't hypen was.
Ik heb de trial gespeelt en ik vond het magertjes, offline is een botmatch, en voorderest niks.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:00 schreef Ash het volgende:
Ik hoor helemaal niemand over de gister gereleasde arcade games, zoals Bomberman.
Kan ik hieruit concluderen dat het spel de 800 punten niet waard is?
offtopic;quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar daar heb ik toch geen tijd voor door gears of war
Ik had geen internet meer gister, casema had storing (serieus)quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
offtopic;
Forza was gister zowaar nog leuk ook.
he gadver man doe is niet zo gezond.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou even mijn checklist bijhouden:
- Heeft lekker gejogged: check.
Ga eens naar buiten in plaats van maar constant in je nest te blijven zittenquote:
Straks Flatout es checken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef Un4 het volgende:
Volgens mij zijn er nieuwe demo's online, namelijk van Flatout 2 en Juiced 2. Ze staan op de UK marketplace dus neem aan hier ook.
ik vond hem erg coolquote:
Houden we het netjes?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten in plaats van maar constant in je nest te blijven zitten.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten in plaats van maar constant in je nest te blijven zitten.
Wil het spel misschien nog wel halen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:27 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vond hem erg cool
ziet er prima uit, en was ook erg indrukwekkend. Met iets van 12 auto's de eerste bocht door, overal schade, tientallen banden stuiteren over de weg en reclame-borden storten in. Maar geen frame-drop te bekennen
Sorry ijsmeis Demon.quote:
Hij is maar 39 euro bij play.comquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wil het spel misschien nog wel halen.
Moet me toch vermaken tot aan Halo.
En wat als ik zeg dat de achievements daarentegen wel zeer aantrekkelijk zijn? Is het spel dan nog steeds ranzig?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Rossdale het volgende:
Jericho ziet me er toch echt ietsjes te ranzig uit...
Ja, tuurlijk. Ik koop geen spel voor de achievements... Ik koop ze omdat ik ze leuk vind. Eventuele makkelijke achievements zijn alleen maar meegenomen. Ik ben Heintje nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat als ik zeg dat de achievements daarentegen wel zeer aantrekkelijk zijn? Is het spel dan nog steeds ranzig?
Sorry, ik dacht even dat ik Heintje voor me had.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik koop geen spel voor de achievements... Ik koop ze omdat ik ze leuk vind. Eventuele makkelijke achievements zijn alleen maar meegenomen. Ik ben Heintje niet![]()
Waarmeequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef X-fi het volgende:
Jij hebt gewonnnen ijsmeis.
Ik hou van jequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je had het zwaar Ijsmeis tijdens je modschap dus dit heb je wel verdiend.
WTF Melvin Underbellyquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Kanonne dat is me toch een stuk heerlijke ossehaas.
![]()
Timmetjuh. zei ook al zoietsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
ijsmeis als je hem niks vind wil ik hem wel
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef MMaRsu het volgende:
ijsmeis als je hem niks vind wil ik hem wel
Meen je nietquote:
Ja maar jij loopt die spellen zo op te hemelen alsof we hier te maken hebbem met groundbreaking titelsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je nietEn je vond die Stuntman demo ook al toch toch?
![]()
En dan zeggen ze van mij dat ik alleen maar B spellen hype![]()
dat is mass effect ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja maar jij loopt die spellen zo op te hemelen alsof we hier te maken hebbem met groundbreaking titels.
Lag niet aan jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Tenchu maar niks. Het zal wel aan mij liggen maar ik vond alles zo simpel en houterig...
Sorry? Mass Effect is groundbreaking, al die andere boutproducten als Overlord en Two World zijn gewoon 1e klas bagger.quote:
overlord was wel grappig , maar nee het was niet groundbreakingquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry? Mass Effect is groundbreaking, al die andere boutproducten als Overlord en Two World zijn gewoon 1e klas bagger.
Dat zegt ie tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sorry? Mass Effect is groundbreaking, al die andere boutproducten als Overlord en Two World zijn gewoon 1e klas bagger.
ff verduidelijkenquote:
overlord was grappigquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My bad!!
Maar ik had het even specifiek over Overlord en Two Worlds.
Heb je ook maar 1 FPS en 1 race game enz?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
overlord was grappig
two worlds heb ik niks mee dat lijkt mij teveel op oblivon en die heb ik al
nee :p , maar ik vond oblivion ook niet zo top het had naar mijn smaak niet genoeg sfeerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je ook maar 1 FPS en 1 race game enz?
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is maar 39 euro bij play.com
Ik wou em net downloaden maar het duurde mij te lang, hij bleef hangen bij 1%
Ik ben er wel benieuwd naar
Van mij heel snel 10 augustus graagquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Van mij mag het wel heel snel augustus worden.
Stuntmenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Meen je nietEn je vond die Stuntman demo ook gaaf toch?
![]()
En dan zeggen ze van mij dat ik alleen maar B spellen hype![]()
Nog 20 dagenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Van mij heel snel 10 augustus graag![]()
Yep...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens Sillicon Knights heeft Epic aangeklaagd wegens het niet leveren van een goed werkende engine en support op die engine.
SK heeft waarschijnlijk nog een erg goede zaak ook nog.
Het is ook altijd feest bij Silicon Knightsquote:Breaking: Silicon Knights Files Lawsuit Against Epic
According to a statement from Epic's Mark Rein sent to leading news outlets including Gamasutra, the Unreal Engine 3 creator is the subject of a lawsuit from licensee Silicon Knights, presumably regarding UE3-utilizing Xbox 360 title Too Human.
Rein's statement, sent out to the media this afternoon, reads as follows: "This morning we were served with a lawsuit by Silicon Knights. We believe the claims against us are unfounded and without merit and we intend to fully defend against them."
The Epic VP continues: "We'd love to tell you more about it but unfortunately our lawyers want us to save our comments for the courthouse so we're going to do our best to comply with their wishes."
He concludes: "In that vein we'd appreciate if our friends in the industry and media would refrain from asking us about the suit because we're only going to say "no comment". We just wanted to share the news directly before the rumor mill starts churning."
Representatives from Silicon Knights were not immediately available for comment, but Gamasutra will update this story when more information about the contents of the lawsuit are made available.
UPDATE: Gamasutra has now obtained a copy of the lawsuit, which was filed in North Carolina district court and demands a jury trial on the grounds of breach of contract regarding Unreal Engine 3 licensing.
The suit initially alleges that: "Rather than provide support to Silicon Knights and Epic’s other many licensees of the Engine, Epic intentionally and wrongfully has used the fees from those licenses to launch its own game to widespread commercial success while simultaneously sabotaging efforts by Silicon Knights and others to develop their own video games."
It goes on to detail a number of specific alleged breaches of contract, particularly related to the delivery of Xbox 360 versions of the Unreal Engine 3 code. Epic's licensing document stated that a functional version of the engine would be available within 6 months of development kits being available.
Silicon Knights claims: "The final development kit for the Xbox 360 was released in early September, 2005, such that Epic was obligated to release the functional Engine for that platform no later than March, 2006."
The suit continues: "However, that deadline came and went without Epic providing Silicon Knights with a functional version of the Engine. Indeed, it was not until much later (November, 2006, far too late for time and cost-sensitive projects like SK’s videogames) that Epic ever provided anything resembling working Xbox 360 code to its licensees. Even at that belated date, though, Epic did not provide any guidance to licensees in how to implement the code it finally released."
Another area of concentration is Epic's simultaneous development of its own titles alongside engine development. The lawsuit charges: "In particular, at the same time that Epic was supposed to be supporting its many licenses to the Engine (Silicon Knights’ among them) Epic was also racing to complete and market its own games: “Unreal Tournament 2007” and “Gears of War.""
It goes on to explain: "The support Epic had misrepresented it would provide Silicon Knights... became increasingly inconsistent as both Silicon Knights and Epic progressed toward the target launch date for their respective games. Epic has attempted to avoid its obligations under the Agreement by representing to Silicon Knights that the support,
modifications, or enhancements to the Engine – all of which are essential to the Engine’s proper function – were “game specific” and not “engine level” adaptations, and that Epic therefore need not provide them to any of its licensees, including Silicon Knights."
It's claimed: "That representation is false, as evidenced in part by the fact that Epic later provided nearly all the Gears of War code to all of its licensees, at no extra charge, in a belated effort at damage control."
Further on in the document, it's revealed that Silicon Knights is no longer using Unreal Engine 3, despite showing multiple versions of the game using the engine. It's explained: "Epic’s actions and the consequent increasing delay and cost of development of Silicon Knights’ own game caused by the unworkable Engine forced Silicon Knights in May of 2006 to embark on the time and resource intensive task of writing its own game engine, the very task it had hoped to avoid be entering the Agreement with Epic."
quote:'Pimp' je Xbox Live-verbinding
Heb je problemen met de snelheid van je Xbox Live-verbinding? Valt je verbinding soms weg, kun je af en toe niet in de lobby's terecht komen of word je af en toe zonder reden uit de lobby gegooid? Op G4 staat een mogelijke oplossing, wat te maken heeft met wat instellingen op je netwerk-router.
In het kort komt het erop neer dat je enkele poorten op je router moet configureren met het IP-adres van je Xbox 360 (bijvoorbeeld 192.168.1.102). De Xbox Live-service maakt veelal gebruik van de volgende poorten: 88, 2074 en 3074. Je moet je router dan zo instellen dat via deze poorten al het TCP en UDP verkeer heen en weer gestuurd kan worden. Voor een uitgebreide handleiding (met foto's) kun je hier klikken.
Let op: niet al je verbindingsproblemen zijn hiermee opgelost. Het hangt van verschillende zaken af of je verbinding sneller is na deze handeling, onder andere of oook je tegenstanders de netwerk-instellingen hebben veranderd. Het is in ieder geval wel een tip, en hopelijk zorgt het voor een verbetering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |