Hij gaf moderate aan, ik heb de ports voor de xbox geforward maar hij geeft nu nog steeds maar moderate aan... Ik snap het niet meer. Ik heb een ZyXEL P-2602H-D1A. Ik heb de handleiding van portforward.com gevolgd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je in je dashbord je netwerk verbinding test, wat geeft hij dan bij NAT?
Als het strict of modrate is moet je zorgen dat dat open wordt door poorten te gaan forwarden naar je 360.
Hoe wie wat? Ik zou niet weten wat je bedoelt... Mijn pc technische kennis is niet zo extreem groot...quote:Op maandag 16 juli 2007 17:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan toch ook het ip van je 360 in DMZ zetten?Of zeg ik nu iets heel doms?
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutweer zeg
geen regen?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Het moet echt een stuk koeler gaan worden dit is nixquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef Markster het volgende:
[..]
geen regen?
Het is hier ongeveer 30 graden benauwd met flinke regen en onweersbuien
Dat mag jij doenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Graag Roy, hier erger ik me ook constant dood aan, bijna elk linkje naar gametrailers is HD, blergh loopt weer mn halve pc vastquote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu de linkjes in normaal formaat aangezien niet alle PC's HD filmpjes kunnen spelen?
Dan stream je ze maar naar je 360.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
De hele dag 27 graden, beetje bewolkt en geen druppel regen en nog klaag je?
Ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus men moet dit weer mooi vinden? En 23 graden met af en toe een verfrissend buitje moet men kutweer vinden?
Done.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Holy shit Morpheus.
Kun je codes ff naar mij PMen? zodat ik dat lijstje kan gebruiken op een ander forum
Ben ik nooit geweest? Of bedoel je BoF!?quote:
BoF?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Ben ik nooit geweest? Of bedoel je BoF!?
Gamevillage?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Kun je codes ff naar mij PMen? zodat ik dat lijstje kan gebruiken op een ander forum
Dat zou echt een GV naaistreek zijn.quote:
Tof van jequote:Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor degene die de E3 niet helemaal gevold hebben heb ik hieronder een lijst gemaakt met in mijn ogen de tofste video's voor aankomende Xbox 360 games!:
Wou je ijsmeis boffen?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb het niet gevolgd.
Heintje had er iets mee te maken, meer heb ik niet meegekregen.
Dat je dat nog moest vragen wiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Droogkloot Heintje, hoe kan het ook anders
.
ok dat is zo foutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vraag me altijd af wat ijsmeis met de controller doet als tie gaat trillen
Ze hebben nix tegen haarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok dat is zo fout
wat hebben jullie allemaal tegen haar als ik vragen mag
met ''hem'' bedoel ik die opmerkingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hem?!!
Ze is zwanger en je praat over ''hem''?.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vraag me altijd af wat ijsmeis met de controller doet als tie gaat trillen
Manualquote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef Rossdale het volgende:
Hoe wie wat? Ik zou niet weten wat je bedoelt... Mijn pc technische kennis is niet zo extreem groot...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij de Xbox klantenservice.
Donderdag een sollicitatiegesprek..
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is precies wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan hoef je in iedergeval niet bang te zijn dat je je verveelt
![]()
Ik ben nog niet aangenomen hèquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gefeliciteerd, nu kan je binnenkort alsnog naar het gezeik van fok'ers luisteren
![]()
Dan zet ik de PM gewoon weer uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heel slim om hier te vermelden dat daar (misschien) aan 't werk komt...
Hoeveel PM's jij wel niet gaat krijgen met vragen van mensen waar hun xbox blijft!
naja als je al zo ver gekomen bent moet de rest ook gewoon lukken .quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aangenomen hè(wel door de eerste ronde overigens).
Oh, maar dan vraag ik dat eerst. "Ben je een FOK!ker?" -> "Ja!" -> *tuut tuut tuut..*![]()
.
Niet in de buurt van Eindhoven in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar zit die klantenservice ergens?!
Klik in mijn sig op mijn GamerTag en je kunt zien welke games ik hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:02 schreef X-fi het volgende:
Hey ijsmeis, heb jij nog leuke games?
Damn, best veel games voor een damequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Eindhoven in ieder geval.
[..]
Klik in mijn sig op mijn GamerTag en je kunt zien welke games ik heb. En ze zijn allemaal leuk, anders had ik ze niet gekocht, geleend en/of gekregen
.
Aquila360 welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hehe.
Nou we hebben nu Rayman en ja die heeft geen ''schijt'' aan de users. POWER TO THE PEOPLE!
![]()
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 wekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hoop écht voor dat je wordt aangenomen. Heb ik eindelijk een persoon op wie ik mijn frustraties flink kan uitenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik word aangenomen begin ik pas officiëel over anderhalve maand ongeveerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 weken
Acht weken alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dan kan Kabouter tegen jou schelden waar zijn xbox nu ongeveer uithangt na 8 weken
Helemaal niks, maar meisijs kan wel tegen een grapje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ok dat is zo fout
wat hebben jullie allemaal tegen haar als ik vragen mag
Skarfeesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:19 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar meisijs kan wel tegen een grapje.
Ik heb dat spel niet meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:34 schreef Leonos het volgende:
Ijsmeis ik had je een doos gestuurd in Viva Pinata.
Ik vrees dan voor The Ring of Death, heb 'm al twee weken niet meer aangeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
Zet je Xbox aan!
Het is een game-weer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is een pokke weer buiten.
Leuke game voor het PSN. Top Roy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grote Soldner-X Himmelsturmer update
Even allemaal stemmen op XBLA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |