het regent gewoon een beetjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf wat is er ?![]()
Hier vervelend of daar thuis ?![]()
Ah.. je hebt een andere avatar, ik dacht al: welke kutnewbie komt er nou weer bijdehand doenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoeveel gekken ziiten er dan nog boven jou?
Volgens mij sta ik daarin al vanaf het begin in (de buurt van) de top 10quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veelposters van DGK.
Daar sta je makkelijk in mevrouwtje.
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.quote:
Zet je bos maar weer terug... of dat hondje... katten vind ik nixquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.![]()
![]()
![]()
misschien in nummer 206?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
Damn ik ben vergeten om helemaal los te gaan op engeltje
Dan wordt het niets tussen ons Eend.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik val best op ugly, maar ik haat katten
Ben je ontploftquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.![]()
![]()
![]()
Welke post in welk topic??quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra wil je mn post even lezen en de taalfouten aangeven ?
ajb
Dan ga ik ze verbeteren
dank je![]()
Kan ik het door middel van orale seks goedmaken?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij mis ik nu weer eens watquote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
dit is een verkapt naamtopic voor Talitha.
Tampie, mijn held op tv roept ook altijd ugly! het liefst tegen zijn haar moeder![]()
en natuurlijk: ohjahjoh?!
Alweer een naam topic?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
dit is een verkapt naamtopic voor Talitha.
Tampie, mijn held op tv roept ook altijd ugly! het liefst tegen zijn haar moeder![]()
en natuurlijk: ohjahjoh?!
Meen je dat nou? Dan laat ik 'm nog even staan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je bos maar weer terug... of dat hondje... katten vind ik nix![]()
Goed idee, dan kan ik eerst alles nog even opkroppenquote:
Sta ik op de black list?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
hoi kleinzussepussie, soury en leandra
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik maakte gisteren dit grapje op die bruiloft
Ik was een beetje aangeschoten dus ik begin te vertellen
....Dus ik vraag aan m'n moeder "Ma heb je ook een roze clitoris"
Zegt ze ;"Dat weet ik niet lieffie dat moet je aan je vader vragen, die doet altijd de tuin"
Afijn ik ben nu aan de ben en jerry's hmm
hoi kleinzussepussie, soury en leandra
Als iemand een heel leuk karakter heeft, stap ik over mijn principes heen en maakt het me niet meer uit of iemand knap isquote:
je bent in goed gezelschap...quote:
Idemquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Oh Hoi allen: Soury, Litha, Ian , Leandra....................... enz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik al 100 keer gezegd![]()
lekker, doe!quote:
Het lijkt wel een spelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope. Ik ben een kat en jij bent een muis.[afbeelding]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.quote:
een kat die om het hoekje kijkt in een lichtbundel...quote:
Dan zullen jij en mijn kat vast heel gelukkig worden samen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand een heel leuk karakter heeft, stap ik over mijn principes heen en maakt het me niet meer uit of iemand knap is
Had m al gevondenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVEN![]()
jeeeeejquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kamp LP: KZ, Leandra en Soury
Kamp Buuv: Eendt, IaN
We zijn in de minderheid.
BRIEFKAARTENACTIE VOOR ONS!!!
Geef geen cent aan jullie uitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kamp LP: KZ, Leandra en Soury
Kamp Buuv: Eendt, IaN
We zijn in de minderheid.
BRIEFKAARTENACTIE VOOR ONS!!!
Eén keer is genoeg hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Oh Hoi allen: Soury, Litha, Ian , Leandra....................... enz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik al 100 keer gezegd![]()
Zorgde je slecht voor die beestjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb mn katten moeten afstaan en dat was een traumatische ervaring
Gelukkig is het lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |