Heb je nu over een eerder topic van mij over het bedrijfsuitje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:06 schreef Marsepein het volgende:
En dat is de juiste beslissing![]()
Maar waarheen ging nu het uitje?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:17 schreef HenkVos het volgende:
Ja, daar moet ik aan werken. Als ik een vraag stel in een nieuw topic, dat ik ook even laat weten wat het antwoord is. Niet irritanter dan een TS die een probleem op tafel legt, om advies vraagt en vervolgens niets meer laat horen.
In dit topic heb ik me er in ieder geval aan gehouden.
als de fase of de nul elkaar de volgende keer wel raken kun je wel bbqen van je collegaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:30 schreef blessed19 het volgende:
hier kan ik wel een toepasselijk verhaaltje neerzetten...
8 jaar geleden had ik bij Ergon stage gelopen (deed toen vbo-elektro). Ik moest toen met een medewerker van Ergon naar een bank in Arnhem, omdat ze daar een extra ruimte *voor* de kluis wouden hebben.
Prima, alles ging goed en wel en we hadden erg snel het ruwe materiaal (pvc, wcd) gemonteerd. Het stomme was dat het mannetje van Ergon stroom wou aftappen van een dikke kabel. (denk dat die een kleine 5 cm was... dat is toch een hoofdkabel?) Hij klom op een trapje met een soort hegge-snoeischaar met de intentie om de kabel in 1x door te knippen.
Ik vroeg nog van: moet je niet eerst de stroom eraf halen voordat je die door knipt? Hij zei:: Nee, joh! De fasen zullen elkaar toch niet raken met deze kniptang...
*juist*
Ik had nog nooit zoveel bankpersoneel plotseling in het zweet zien gaan vliegen, omdat de beste man van Ergon een groep, waar een gigantische hoeveelheid van computers aangesloten was, had kortgesloten. Die kerel schrok zich wezenloos, wat een stumpert.
Hier kun je beter een apart topic over openen, het valt een beetje buiten het onderwerp van dit topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:21 schreef ROG het volgende:
Als Vonkenboer of een andere elektrodokter hier nog langskomt:
[afbeelding]
Wie heeft ervaring met dit vernuftige spul, het ziet er wel heel tof uit.
gevonden @ http://www.rts-automation.de/?REM_site=20&clangid=10
Hmok, ik twijfelde. Centraal domotica topic dan? Want zo groot is mijn vraag ook weer niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hier kun je beter een apart topic over openen, het valt een beetje buiten het onderwerp van dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |