abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 17:11:56 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53125299
Ik ga voor een geniepige 1-0 op zn Duits
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53125683
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
pi_53125927
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Chivu het volgende:
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
De 0-3 vorig seizoen en de 1-3 dat seizoen ervoor waren behoorlijk geflatteerd inderdaad. Toen hadden we het zeker niet makkelijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 16:43:44 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53149468
quote:
Ontbonden contract biedt Sluijter uitkomst
13/09/2007 14:39

Thijs Sluijter kan weer gaan en staan waar hij wil. Het contract van de 27-jarige aanvallende middenvelder bij Litex Lovech is per direct ontbonden.

Eerder had Sluijter al van de Bulgaarse club te horen gekregen dat er voor hem geen plaats in het elftal meer was. 'Ik ben inmiddels weer terug in Nederland. Er lopen op dit moment een aantal dingen en de kans is groot dat ik snel bij een nieuwe club speel', zegt Sluijter tegenover VI.nl.

De linkspoot staat in de belangstelling van één Eredivisieclub en twee clubs uit het Engelse Championship. 'Een voorkeur voor Nederland of Engeland heb ik niet', aldus Sluijter. 'Volgende week verwacht ik in ieder geval meer duidelijkheid te hebben.'
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
29.10 Novastar HMH
pi_53150794
Ik denk aan FC Utrecht eerlijkgezegd.
That's all folks!
pi_53152199
Het is Heracles inderdaad
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_53156701
Alair krijgt een weekje extra

De technische staf van Heracles Almelo heeft besloten om de proefperiode van Alair De Souza Camargo Junior met een week te verlengen. In eerste instantie was het de bedoeling dat Alair tot en met donderdag mee zou trainen, maar de Braziliaan krijgt nu een verlengd verblijf.

Tot op heden lijkt men redelijk tevreden over de 25-jarige centrale verdediger, maar wordt een extra weekje gebruikt om een definitief oordeel te vellen en te beslissen of Alair de gewenste versterking is voor Heracles. Gedurende de week wist hij steeds meer indruk te maken met onder andere fraaie passes en zijn fysiek sterke lichaam.

www.hafc.nl

Ik denk dat hij volgende week te horen krijgt dat hij mag blijven, deze week heb ik hem een aantal keer zien trainen en hij maakt op mij een goede indruk.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:04:37 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53165348
Goed bezig
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:09:03 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53166801
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:

[..]
Volgens mij krijgen uitsupporters zelfs gratis koffie en een broodje (?)
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'

Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53166810
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:11:11 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53168498
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'

Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
29.10 Novastar HMH
pi_53173810
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
Klopt, dat is ook beter. Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat we dat laatste stukkie alsnog met de bus moeten. Deze wedstrijd moet gewoon op eigen vervoer bezocht kunnen worden. Maar we krijgen wel weer een bakkie koffie

Heb er toch wel zin in
pi_53173960
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
That's all folks!
pi_53179765
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
Klopt, ze hadden hem toch niet direct voor de leeuwen kunne gooien tegen Ajax omdat hij simpelweg tekort hier is en eerst even moet wennen aan de omgeving en het team, zeker voor de positie centraal achterin is het belangrijk.

Ik heb er morgen wel vertrouwen in, hopen op een puntje.
pi_53193224
Tot vanavond jongens
pi_53193474
ja verliesze!
  zondag 16 september 2007 @ 01:25:24 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53210945
Goed gespeeld vanavond, jullie hadden zeker één of drie punten verdiend.

Maargoed, zon goal van Huntelaar is natuurlijk ook wel drie puntjes waard.
Toch denk ik dat het wel goed komt met Heracles dit jaar, zit wel wat voetballend vermogen in.

Verder was het een prima avond, veel broodjes, lekker bakkie koffie...
Heracles, tot volgend jaar!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 16 september 2007 @ 10:09:35 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53213534
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
29.10 Novastar HMH
pi_53214054
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
Inderdaad, ook jammer dat ze de 2e helft (niet de kracht hadden om) door te zetten, publiek ging er niet echt achter staan en vond het een beetje een laffe sfeer. Maar goed, als ze zo doorspelen dan komt het wel goed denk ik. Vorig jaar hadden we na deze wedstrijden ook maar 1 puntje.
pi_53215058
Helemaal met Silenus eens. Een vreselijk smerige overwinning voor ons. Puntje hadden jullie zeker verdiend. Maar die goal van Huntelaar was wel weer om in te lijsten.

Verder een leuk avondje gehad, even de frustraties van het zwakke Ajax-spel op ricky afreageren

Jullie redden het dit seizoen wel
pi_53215107
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
pi_53215179
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
Niet zeiken over het gras in een ander stadion, wij hebben de Arena
pi_53215211
quote:
De ArenA heeft meestal een lekker veld?

Jammer dat iedereen en de media voorop zo'n hetze voert tegen het kunstgras. Als je gewoon objectief er naar kijkt dan kan je concluderen dat het in het voordeel is van de technisch betere ploeg, Ajax dus. Ik vind het altijd te simpel om direct met het vingertje naar het kunstgras te wijzen.
pi_53215279
Wat een kutargument om het veld van de Arena kut is mag ik niet klagen over het veld van Heracle? Nee dacht het niet, het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras, dát Ajax totaal kut speelde heeft NIET alleen met het gras te maken dus leg mij geen woorden in de mond!
pi_53215412
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras.
Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.

En iedereen vind kunstgras ruk, komt dat ook niet een beetje omdat de media er keer op keer over moet beginnen? Luister over 2 weken maar naar Louis, die weet het kunstgras wel te waarderen.

Trouwens is het ook wel logisch dat Ajax niet op hun eigen kunstgrasveld traint in de voorbereiding tegen Heracles. En kom dan niet aan met die bs dat je er eerder blessures op krijgt, want hoeveel spelers zijn er in ons stadion ernstig geblesseerd geraakt sinds het kunstgras er ligt?
pi_53215523
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballen
quote:
En iedereen vind kunstgras ruk, komt dat ook niet een beetje omdat de media er keer op keer over moet beginnen? Luister over 2 weken maar naar Louis, die weet het kunstgras wel te waarderen.
Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!
quote:
Trouwens is het ook wel logisch dat Ajax niet op hun eigen kunstgrasveld traint in de voorbereiding tegen Heracles. En kom dan niet aan met die bs dat je er eerder blessures op krijgt, want hoeveel spelers zijn er in ons stadion ernstig geblesseerd geraakt sinds het kunstgras er ligt?
Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door gras
pi_53215693
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballen
Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.
quote:
Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!
Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.
Ik zie zelf ook liever een goede grasmat hoor, daar gaat het niet over. Maar het is een feit dat onze vorige matten dramatisch waren en daardoor kunstgras een beter alternatief is dan de grasmatten hiervoor.
quote:
Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door gras
Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.
pi_53215797
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.
Probeer maar eens te voetballen op ijs, gaat je niet lukken Gewoon een kwestie van grip..
quote:
Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.
Ik zie zelf ook liever een goede grasmat hoor, daar gaat het niet over. Maar het is een feit dat onze vorige matten dramatisch waren en daardoor kunstgras een beter alternatief is dan de grasmatten hiervoor.
Tja hier heb je gelijk in
quote:
Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aan
pi_53216041
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aan
Dat bedoel ik nu net. Amateurs spelen op een kunstgrasmat van mindere kwaliteit en oordelen direct over alle kunstgrasmatten. Bij Heracles kan je gewoon slidings maken hoor zonder brandwonden op te lopen, anders zou onze hele selectie al in het brandwondencentrum geweest moeten zijn.
  zondag 16 september 2007 @ 13:15:32 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53216608
quote:
Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bul
29.10 Novastar HMH
pi_53216683
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bul
En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?
pi_53217800
het is natuurlijk krom dat er geen richtlijnen zijn voor een grasveld, maar kunstgras moet een bepaalde certificering hebben
al die polletjes in het gras zorgen juist voor blessures en opspringende ballen. wat mij betreft mag elke club wel kunstgras nemen, dan wordt er strakker in gespeeld, en dat komt ten goede van het spel.
en natuurlijk dat gezeik van voetballers, die spelen al minstens 20 jaar op gras, en dan ineens op iets anders, tuurlijk is het effe wennen. geef het een jaar en geen enkele voetballer wil iets anders.
die hetze van de media is ook belachelijk, altijd als er een topclub langskomt, komt het ter sprake.
  zondag 16 september 2007 @ 14:09:15 #233
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53217967
Gezeik over kunstgras na drie jaar Eredivisie

Everton
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 16 september 2007 @ 14:14:58 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53218118
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?
Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.
29.10 Novastar HMH
pi_53227509
Die onzin over dat kunstgrasveld. Ten Cate mag van mij ook de tyfus krijgen. Als je ziet wat voor spelers wij hebben, moeten we gewoon makkelijk van Heracles kunnen winnen. Dat hij het team niet goed laat spelen heeft niets met kunstgras te maken. Want op geen enkel veld hebben wij dit seizoen nog indruk kunnen maken.

Volgende week tegen Sparta gaan jullie punten pakken. Zeker weten
pi_53227708
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.
  zondag 16 september 2007 @ 22:07:28 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53230001
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die onzin over dat kunstgrasveld. Ten Cate mag van mij ook de tyfus krijgen. Als je ziet wat voor spelers wij hebben, moeten we gewoon makkelijk van Heracles kunnen winnen. Dat hij het team niet goed laat spelen heeft niets met kunstgras te maken. Want op geen enkel veld hebben wij dit seizoen nog indruk kunnen maken.

Ik hoop het van harte, als we maar eens mazzel hebben in plaats van telkens pech
29.10 Novastar HMH
pi_53237893
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.
Oh, jij bent er zo 1 die gelooft dat je pas kritiek mag hebben als je het zelf beter hebt? Hoe basisschool
pi_53237936
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.
Tegen Roda en NAC waren jullie er ook dichtbij. Al was dat spel niet om over naar huis te schrijven
  maandag 17 september 2007 @ 13:32:16 #240
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_53242397
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

hele geleuter over onze mat
he dooie, ''de toekomst'' bij jullie waar spelen die op dan....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fokking jammer van de wedstrijd!!
Heracles heeft goed gevoetbalt, ajax was zeker de eerste helft de mindere ploeg. Jammer dat ze moeten winnen (fijn door voetballen als er 1 van Heracles geblesseerd is, terwijl Heracles de bal 3x netjes uitschopt als die miet van een suarez weer ligt te janken) maar wel mooi goal van adje de lama...

Na afloop nog een hele tijd met Brood staan praten trouwens, hij zei dat Thijs eigenlijk alleen meespeelt voor conditie, en dat een overstap niet aan de orde is (tenzij hij zoals Brood zelf zei: alle spelers het bos in speelt)

en gezien het spel van afgelopen zondag en tegen nac, psv,roda, wij degraderen NIET

[ Bericht 31% gewijzigd door Breemz op 17-09-2007 13:40:39 ]
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  woensdag 19 september 2007 @ 08:53:24 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53291926
Sluijter gaat proberen zich in het team te spelen, ben benieuwd. Beetje voor de breedte kan geen kwaad. Als hij zo graag wil, dan wil ie vast ook wel wat salarisconsessies doen, dus dat zal ook wel niet zo duur zijn
29.10 Novastar HMH
pi_53296337
Telstar uit, verplichte buscombi. Nog iemand die erheen gaat?
  woensdag 19 september 2007 @ 12:29:41 #243
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53296962
Hmm moet doorgaans tot 17u werken. Is nog wel een eindje rijden toch naar hoe heet dat dorp ook weer? Dus dat zal wel niet gaan lukken.
29.10 Novastar HMH
pi_53297255
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
Is nog wel een eindje rijden toch naar hoe heet dat dorp ook weer?
Velsen toch? Het is inderdaad een best eind.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:28:12 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53300079
Hmm 14,50 is niet duur. Ik zal eens even overleggen
29.10 Novastar HMH
pi_53332181
Toch geen contract voor Alair
Door: Joost van Vliet op 20-09-2007 16:38
Bron: Heracles Almelo

Enigszins verrassend is het nieuws dat Heracles Almelo donderdag naar buiten bracht. Alair de Souza Camargo Junior zal na anderhalve week mee te hebben getraind geen contract aangeboden krijgen. De stijgende lijn die vorige week werd waargenomen, heeft zich schijnbaar niet verder doorgezet tijdens het verlengde verblijf van de Braziliaan de afgelopen dagen.

Het leek er juist lang op dat Heracles met Alair nou eindelijk de vurig gewenste centrale verdediger binnen zou hebben. Niet alleen bij de technische staf, maar ook bij de supporters wist hij indruk te maken tijdens de trainingen. De club heeft er echter voor gekozen om verder te zoeken naar een betere, transfervrije man voor in de achterhoede.

www.hafc.nl

Ik had verwacht dat hij wel een contract zou tekenen. Ik vond hem op basis van de trainingen die ik heb gezien sterk en opbouwend ook (redelijk) goed en zeker een verbetering t.o.v. Bosnar, vreemd besluit dus vind ik.
pi_53332289
Regelrechte schande is het, wat een figuren
pi_53332436
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef Zapper het volgende:
Regelrechte schande is het, wat een figuren
Ik snap er ook helemaal niets van.-O-
Ik vond hem een goede indruk maken (moet zeggen dat ik hem alleen vorige week 4x heb zien trainen en deze week niet. Als je zo'n speler transfervrij kan aantrekken dan ben je gek dat je het niet doet. Hopen dat nu niet een concurrent hem alsnog aan gaat trekken.
pi_53335908
misschien was ie te duur?
pi_53336105
Dat moet haast wel, het verbaast me dat ze hem anders niet hebben gecontracteerd.
That's all folks!
pi_53337509
quote:
Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Incolumis het volgende:
misschien was ie te duur?
Maar waarom neem je een speler op proef als die te duur is? Een beetje een indicatie heb je vooraf toch wel?
pi_53337917
je weet hoe het gaat met brazillianen he? eerst goedkoop aanbieden en dan als je daar naar toe reist en hem bekijkt, blijkt ie duurder
  donderdag 20 september 2007 @ 20:41:45 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53338101
Wat een prutswerk
Weer 2 weken kwijt.
29.10 Novastar HMH
pi_53362007
Everton waarschijnlijk op de bank morgen.

Natuurlijk speelt hij niet echt goed nog, maar hij heeft het op vorige week na altijd alleen voorin moeten oplossen en hij kreeg alleen nog maar hoge ballen. Dan lijkt me niet dat je als spits lekker in je vel zit en veel zelfvertrouwen heeft. Nu zou er eindelijk een extra man voor bij Everton bij zijn en zet hij hem direct na 1 wedstrijd samen spelen op de bank i.p.v. het koppel Lakic-Everton een paar weken de kans te geven. Hij heeft namelijk vorig jaar voor de winterstop laten zien dat hij vanuit het niets kan scoren en zo punten kan opleveren voor Heracles.

En als het zo is dat hij niet speelt omdat hij niet presteert dan snap ik niet dat Maas iedere keer mag blijven staan. Hij kan dan coachend belangrijk zijn voor het team, maar voetballend is hij toch al zeker een seizoen redelijk dramatisch met veel balverlies en het vaak laten lopen van zijn man.
pi_53364830
quote:
Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Incolumis het volgende:
je weet hoe het gaat met brazillianen he? eerst goedkoop aanbieden en dan als je daar naar toe reist en hem bekijkt, blijkt ie duurder
Naar eigen zeggen had ie een Italiaans paspoort, dus salaris zou geen probleem zijn. Misschien was die pas niet in orde??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53365846
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen had ie een Italiaans paspoort, dus salaris zou geen probleem zijn. Misschien was die pas niet in orde??
Pas was denk ik wel in orde, maar volgens mij verdienen die brazilianen ook wel aardig in Japan. Misschien dacht hij op het laatste moment nog net wat meer te kunnen verdienen omdat Heracles nog op 0 punten staat en al een tijdje lang een centrale verdediger zoekt. Die factoren spreken niet in het voordeel van de club.

Ik hoop dat Heracles (per toeval) een betere optie (al vond ik die Alair echt goed op de trainingen) is tegengekomen die zich al in Europa op het hoogste niveau heeft laten zien. Geen idee trouwens wie dat zou moeten zijn. Maar we moeten maar blijven hopen.
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:50:45 #257
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53366166
Rahim zal de volgende zijn, helaas.
pi_53366257
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Zapper het volgende:
Rahim zal de volgende zijn, helaas.
Ik hoorde het ook vaag ja. Die gast is dus 100% zeker niet beter dan Alair. Ik hoef die bij de rooien afgedankte Rahim hier echt niet te zien.
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:13:15 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53369987
Rahim
29.10 Novastar HMH
pi_53389001
Gaan we weer in een uitwedstrijd.
pi_53389137
Gaat weer niet super inderdaad
pi_53389204
Ik wil Rahim niet in zwart-wit zien
Цой жив
pi_53389373
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:43 schreef Zwoerd het volgende:
Ik wil Rahim niet in zwart-wit zien
Wij ook niet, misschien kunnen jullie hem terughalen?
pi_53389389
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:52:13 #265
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53389412
Verkeerde account
29.10 Novastar HMH
pi_53389584
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
Verkeerde account
pi_53389652
Haha
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:03:05 #268
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53389683
Ik moet nog altijd uitleggen dat ze moet uitloggen na t fokken
29.10 Novastar HMH
pi_53389917
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik moet nog altijd uitleggen dat ze moet uitloggen na t fokken
Ze is wel een active poster.
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:13:31 #270
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53389945
Zeker
29.10 Novastar HMH
pi_53389997
Je zusje Damzkieee? Ze heeft zelfs een keer in het Ajax-topic gepost
pi_53390067
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je zusje Damzkieee? Ze heeft zelfs een keer in het Ajax-topic gepost
Z'n vriendin.

Maar is ze voor Ajax joh? Dacht dat ze voor Vitesse was?
  zaterdag 22 september 2007 @ 21:31:31 #273
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53390472
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Z'n vriendin.

Zat vroegah @ Vites
HAFC hè
29.10 Novastar HMH
pi_53390546
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Zat vroegah @ Vites
HAFC hè
Edit: Nu je het zegt weet ik het weer ja.

Goed werk.
pi_53391083
We zijn van de 0 af.
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:00:05 #276
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53391331
Eindelijk
Pak van mn hart
29.10 Novastar HMH
pi_53391671
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Eindelijk
Pak van mn hart
Ja, aan de andere kant maar 1 punt. Bridji en Lakic alleen op de keeper geweest en volgens Radio Almelo zat er de 2e helft meer in. Neemt niet weg dat ik redelijk happy ben.
  zaterdag 22 september 2007 @ 22:11:24 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53391722
Wel slecht voor mijn poultje maar goed
Jij wel 5 punten
Excuses voor offtopic
29.10 Novastar HMH
pi_53392093
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
Wel slecht voor mijn poultje maar goed
Jij wel 5 punten
Excuses voor offtopic
Ik ga als een draak met die (ellendige) toto van je.

Volgende week hopen op goed resultaat tegen AZ.
pi_53392262
quote:
Toch blijven de problemen voor Brood aanwezig. De kans dat zijn Heracles zich snel zal herstellen van de dramatische competitiestart lijkt niet groot. Daarvoor ontbreekt toch de kwaliteit, vooral in de aanval.
Voetbalprimeur.

De reden dat Rahim (op proef) komt is dus waarschijnlijk omdat hij zowel centraal achterin, rechtsback en op het middenveld kan spelen en Alair alleen centraal achterin kan spelen. Als dit echt de reden is dan vind ik het toch jammer/ raar, belachelijk dat ze gaan voor multifunctionaliteit in plaats van kwaliteit. Waren de woorden van Smit niet eerder dat ze voor een smalle selectie gingen omdat ze voor kwaliteit ipv kwaliteit gingen?

[ Bericht 37% gewijzigd door Blawh op 22-09-2007 23:03:59 ]
pi_53401103
Dat interview met Brood op rtlvoetbal.nl

Verslaggever: 'Heracles speelt alleen goed op kunstgras en alleen in de 2e helft.'
Brood: 'Moet ik daar echt op antwoorden? Ik denk dat je dat beter aan Henk kunt stellen.
Verslaggever: 'Waarom?'
Brood: 'Die heeft alles verteld over kunstgras.'

maandag 24 september 2007 @ 09:32:41 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53424926

Alleen in de tweede helft zegt ie.
Tegen zowel Ajax als PSV waren we juist de eerste helft beter.

Ik ben wel benieuwd naar Rahim. Toch vind ik het inderdaad ook vreemd. Rechtsback hoeven ze hem al helemaal niet voor te halen. Alleen als vervanger van Maas of Bosnar misschien?
29.10 Novastar HMH
pi_53424980
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Z'n vriendin.

Ah, dat kan ook nog natuurlijk haha
pi_53425011
Gefeliciteerd met jullie eerste puntje. De kop is er af zullen we maar zeggen. Toch weer Everton die het doet he

Volgende week az pakken

Spelen jullie trouwens dit jaar nog een keer op zaterdagavond thuis? Want dan kom ik waarschijnlijk even een keertje langs
  maandag 24 september 2007 @ 10:01:22 #285
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53425407
za 20-10-2007 20:00u Heracles Almelo - Vitesse
za 24-11-2007 20:00u Heracles Almelo - VVV-Venlo
za 8-12-2007 20:00u Heracles Almelo - De Graafschap
za 2-2-2008 n.n.b. Heracles Almelo - NEC

Kies maar.
29.10 Novastar HMH
pi_53425516
za 29-3-2008 Heracles - Roda

Edit: Wat vernaggeld dat we de laatste 8 wedstrijden maar 3 thuiswedstrijden hebben. Als we doorgaan met niet winnen in uitwedstrijden dan moeten we vroeg veilig zijn.
pi_53425596
Bedankt jongens. Ik zal eens gaan kijken welke wedstrijd ik dan naar Almelo kom.
  maandag 24 september 2007 @ 10:48:31 #288
58200 Breemz
pi_53426318
gelukkig!

Lakic viel me erg tegen, Bridji had ook wel mogen scoren trouwens tering zeg!
Bosnar schitterde wederom door het maken van domme fouten! vond everton goed invallen heeft hem blijkbaar wel geraakt dat hij op de bank moest beginnen! hoop dat hij deze lijn door gaat zetten.

Zonde dat ze Rahim op proef halen, maar misschien is het ook wel wat, we shall see!
I love to be in charge
  maandag 24 september 2007 @ 11:14:02 #289
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53427046
Laten we hem in elk geval een kans geven, dattie bij de buren heeft gespeeld deert me trouwens niks.
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 september 2007 @ 11:21:14 #290
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53427291
Ik vond Lakic anders sterk spelen, lekker fanatiek ook. Die vocht echt voor het team, wel schandalig natuurlijk dat die bal er niet in gaat. Wat dat betreft vond ik Bridji vele malen erger, kreeg ook nog een soortgelijke kans maar stelt fysiek niets voor en ik snap dan ook niet waarom hij al vijf wedstrijden basisspeler is.

Michalke wil ik zien!
  maandag 24 september 2007 @ 11:50:11 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53428101
Ik ook
29.10 Novastar HMH
  maandag 24 september 2007 @ 13:34:56 #292
58200 Breemz
pi_53430819
ik ook!
I love to be in charge
pi_53431058
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef Zapper het volgende:
Michalke wil ik zien!
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef Breemz het volgende:
ik ook!
Ik ook! Wie niet eigenlijk?
pi_53432955
Ik snap ook niet wat jullie met een Bridji moeten. Die kan het niveau bij lange na niet aan. Laat hem tegen az maar lekker op de bank beginnen.
  maandag 24 september 2007 @ 15:13:49 #295
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53433119
Vriendje van de coach hè
29.10 Novastar HMH
pi_53433134
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:13 schreef Damzkieee het volgende:
Vriendje van de coach hè
Dat verschijnsel is bij ons in Amsterdam ook bekend

Volgende week gewoon weer starten met Everton en Lakic in de spits lijkt me?
  maandag 24 september 2007 @ 15:17:50 #297
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53433201
Als dat niet gebeurd dan dan dan (ik zeg niks,anders sta ik straks mn sjaal weer op te eten ofzo) dan snap ik er werkelijk niets meer van.
29.10 Novastar HMH
pi_53433317
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als dat niet gebeurd dan dan dan (ik zeg niks,anders sta ik straks mn sjaal weer op te eten ofzo) dan snap ik er werkelijk niets meer van.
Zijn jullie eigenlijk wel tevreden over Brood?
  maandag 24 september 2007 @ 15:23:38 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53433359
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
29.10 Novastar HMH
pi_53433458
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
Daar doelde ik ook een beetje op ja. Thuis voetballen jullie leuk en aanvallend. Uit is het over het algemeen laf en ontzettend verdedigend. Erg jammer dat Brood niet uit ook aanvallend durft te voetballen. Tuurlijk zal je dan wel eens tegen een grote nederlaag aan lopen, maar ik ben er van overtuigd dat er dan meer punten gehaald worden. Maar goed, wie ben ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')