De 0-3 vorig seizoen en de 1-3 dat seizoen ervoor waren behoorlijk geflatteerd inderdaad. Toen hadden we het zeker niet makkelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Chivu het volgende:
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.quote:Ontbonden contract biedt Sluijter uitkomst
13/09/2007 14:39
Thijs Sluijter kan weer gaan en staan waar hij wil. Het contract van de 27-jarige aanvallende middenvelder bij Litex Lovech is per direct ontbonden.
Eerder had Sluijter al van de Bulgaarse club te horen gekregen dat er voor hem geen plaats in het elftal meer was. 'Ik ben inmiddels weer terug in Nederland. Er lopen op dit moment een aantal dingen en de kans is groot dat ik snel bij een nieuwe club speel', zegt Sluijter tegenover VI.nl.
De linkspoot staat in de belangstelling van één Eredivisieclub en twee clubs uit het Engelse Championship. 'Een voorkeur voor Nederland of Engeland heb ik niet', aldus Sluijter. 'Volgende week verwacht ik in ieder geval meer duidelijkheid te hebben.'
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'quote:Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen uitsupporters zelfs gratis koffie en een broodje (?)
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus hequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'
Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.![]()
Klopt, dat is ook beter. Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat we dat laatste stukkie alsnog met de bus moeten. Deze wedstrijd moet gewoon op eigen vervoer bezocht kunnen worden. Maar we krijgen wel weer een bakkie koffiequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
Klopt, ze hadden hem toch niet direct voor de leeuwen kunne gooien tegen Ajax omdat hij simpelweg tekort hier is en eerst even moet wennen aan de omgeving en het team, zeker voor de positie centraal achterin is het belangrijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
Inderdaad, ook jammer dat ze de 2e helft (niet de kracht hadden om) door te zetten, publiek ging er niet echt achter staan en vond het een beetje een laffe sfeer. Maar goed, als ze zo doorspelen dan komt het wel goed denk ik. Vorig jaar hadden we na deze wedstrijden ook maar 1 puntje.quote:Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
Niet zeiken over het gras in een ander stadion, wij hebben de Arenaquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
De ArenA heeft meestal een lekker veld?quote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras.
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballenquote:Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.
Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!quote:En iedereen vind kunstgras ruk, komt dat ook niet een beetje omdat de media er keer op keer over moet beginnen? Luister over 2 weken maar naar Louis, die weet het kunstgras wel te waarderen.
Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door grasquote:Trouwens is het ook wel logisch dat Ajax niet op hun eigen kunstgrasveld traint in de voorbereiding tegen Heracles.En kom dan niet aan met die bs dat je er eerder blessures op krijgt, want hoeveel spelers zijn er in ons stadion ernstig geblesseerd geraakt sinds het kunstgras er ligt?
Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.quote:Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballen
Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.quote:Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!
Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.quote:Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door gras
Probeer maar eens te voetballen op ijs, gaat je niet lukkenquote:Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.
Tja hier heb je gelijk inquote:Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.
Ik zie zelf ook liever een goede grasmat hoor, daar gaat het niet over. Maar het is een feit dat onze vorige matten dramatisch waren en daardoor kunstgras een beter alternatief is dan de grasmatten hiervoor.
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aanquote:Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.![]()
Dat bedoel ik nu net. Amateurs spelen op een kunstgrasmat van mindere kwaliteit en oordelen direct over alle kunstgrasmatten. Bij Heracles kan je gewoon slidings maken hoor zonder brandwonden op te lopen, anders zou onze hele selectie al in het brandwondencentrum geweest moeten zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aan
Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bulquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?quote:Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bul
Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.quote:Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?
Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.quote:Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgende week tegen Sparta gaan jullie punten pakken. Zeker weten
Ik hoop het van harte, als we maar eens mazzel hebben in plaats van telkens pechquote:Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die onzin over dat kunstgrasveld. Ten Cate mag van mij ook de tyfus krijgen. Als je ziet wat voor spelers wij hebben, moeten we gewoon makkelijk van Heracles kunnen winnen. Dat hij het team niet goed laat spelen heeft niets met kunstgras te maken. Want op geen enkel veld hebben wij dit seizoen nog indruk kunnen maken.
Volgende week tegen Sparta gaan jullie punten pakken. Zeker weten
Oh, jij bent er zo 1 die gelooft dat je pas kritiek mag hebben als je het zelf beter hebt? Hoe basisschoolquote:Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.
Tegen Roda en NAC waren jullie er ook dichtbij. Al was dat spel niet om over naar huis te schrijvenquote:Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.
he dooie, ''de toekomst'' bij jullie waar spelen die op dan....quote:
Velsen toch? Het is inderdaad een best eind.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
Is nog wel een eindje rijden toch naar hoe heet dat dorp ook weer?
Ik snap er ook helemaal niets van.-O-quote:Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef Zapper het volgende:
Regelrechte schande is het, wat een figuren
Maar waarom neem je een speler op proef als die te duur is? Een beetje een indicatie heb je vooraf toch wel?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:33 schreef Incolumis het volgende:
misschien was ie te duur?
Naar eigen zeggen had ie een Italiaans paspoort, dus salaris zou geen probleem zijn. Misschien was die pas niet in orde??quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Incolumis het volgende:
je weet hoe het gaat met brazillianen he? eerst goedkoop aanbieden en dan als je daar naar toe reist en hem bekijkt, blijkt ie duurder
Pas was denk ik wel in orde, maar volgens mij verdienen die brazilianen ook wel aardig in Japan. Misschien dacht hij op het laatste moment nog net wat meer te kunnen verdienen omdat Heracles nog op 0 punten staat en al een tijdje lang een centrale verdediger zoekt. Die factoren spreken niet in het voordeel van de club.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen had ie een Italiaans paspoort, dus salaris zou geen probleem zijn. Misschien was die pas niet in orde??
Ik hoorde het ook vaag ja. Die gast is dus 100% zeker niet beter dan Alair. Ik hoef die bij de rooien afgedankte Rahim hier echt niet te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:50 schreef Zapper het volgende:
Rahim zal de volgende zijn, helaas.
Ze is wel een active poster.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:03 schreef Damzkieee het volgende:
Ik moet nog altijd uitleggen dat ze moet uitloggen na t fokken
Z'n vriendin.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je zusje Damzkieee? Ze heeft zelfs een keer in het Ajax-topic gepost![]()
Zat vroegah @ Vitesquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Z'n vriendin.
Maar is ze voor Ajax joh? Dacht dat ze voor Vitesse was?
Ja, aan de andere kant maar 1 punt. Bridji en Lakic alleen op de keeper geweest en volgens Radio Almelo zat er de 2e helft meer in. Neemt niet weg dat ik redelijk happy ben.quote:
Ik ga als een draak met die (ellendige) toto van je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
Wel slecht voor mijn poultje maar goed
Jij wel 5 punten
Excuses voor offtopic
Voetbalprimeur.quote:Toch blijven de problemen voor Brood aanwezig. De kans dat zijn Heracles zich snel zal herstellen van de dramatische competitiestart lijkt niet groot. Daarvoor ontbreekt toch de kwaliteit, vooral in de aanval.
Ah, dat kan ook nog natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Z'n vriendin.
Maar is ze voor Ajax joh? Dacht dat ze voor Vitesse was?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef Zapper het volgende:
Michalke wil ik zien!
quote:
Ik ook! Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef Breemz het volgende:
ik ook!
Dat verschijnsel is bij ons in Amsterdam ook bekendquote:
Zijn jullie eigenlijk wel tevreden over Brood?quote:Op maandag 24 september 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als dat niet gebeurd dan dan dan (ik zeg niks,anders sta ik straks mn sjaal weer op te eten ofzo) dan snap ik er werkelijk niets meer van.
Daar doelde ik ook een beetje op ja. Thuis voetballen jullie leuk en aanvallend. Uit is het over het algemeen laf en ontzettend verdedigend. Erg jammer dat Brood niet uit ook aanvallend durft te voetballen. Tuurlijk zal je dan wel eens tegen een grote nederlaag aan lopen, maar ik ben er van overtuigd dat er dan meer punten gehaald worden. Maar goed, wie ben ik?quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |