abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53215523
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballen
quote:
En iedereen vind kunstgras ruk, komt dat ook niet een beetje omdat de media er keer op keer over moet beginnen? Luister over 2 weken maar naar Louis, die weet het kunstgras wel te waarderen.
Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!
quote:
Trouwens is het ook wel logisch dat Ajax niet op hun eigen kunstgrasveld traint in de voorbereiding tegen Heracles. En kom dan niet aan met die bs dat je er eerder blessures op krijgt, want hoeveel spelers zijn er in ons stadion ernstig geblesseerd geraakt sinds het kunstgras er ligt?
Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door gras
pi_53215693
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Laat ik je dit zeggen als voetballer, bij kunstgras komt mijn techniek 50% minder goed uit de verf en ik ben technisch toch wel redelijk begaafd, hoe de bal rolt, hoe het voelt aan de noppen enz gewoon geen lekker gevoel waar je met zelfvertrouwen op kunt voetballen
Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.
quote:
Tuurlijk komt dat door de media, maar ook hier is dit niet zomaar uit de lucht gegrepen!
Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.
Ik zie zelf ook liever een goede grasmat hoor, daar gaat het niet over. Maar het is een feit dat onze vorige matten dramatisch waren en daardoor kunstgras een beter alternatief is dan de grasmatten hiervoor.
quote:
Ik weet het niet en hoef het ook niet te weten, de hoeveelheid blessures zegt weinig over de mat die onder je ligt, hoeveel spelers raken er uberhaupt per jaar geblesseerd door gras
Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.
pi_53215797
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nu weet ik niet op welk niveau je speelt, maar nu spelen veel amateurclubs tegenwoordig op kunstgras. Dat gras is alleen wel stukken minder dan 'ons' gras. Verder snap ik niet dat jouw techniek 50% minder uit de verf komt, als je techniek zo goed is dan zou hij nooit 50% minder kunnen zijn lijkt me.
Probeer maar eens te voetballen op ijs, gaat je niet lukken Gewoon een kwestie van grip..
quote:
Het zou ook best wel anders zijn dan normaal gras, maar het verschil en voordeel is niet zo groot als iedereen doet voorkomen. De Fifa en Uefa keurt de mat niet voor niets goed voor alle wedstrijdniveaus. Ik blijf erbij dat technisch goede voetballers voordeel moeten hebben op kunstgras ten opzichte van teams die het meer van strijd moeten hebben.
Ik zie zelf ook liever een goede grasmat hoor, daar gaat het niet over. Maar het is een feit dat onze vorige matten dramatisch waren en daardoor kunstgras een beter alternatief is dan de grasmatten hiervoor.
Tja hier heb je gelijk in
quote:
Gras is juist in redelijk veel gevallen de oorzaak van blessures.
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aan
pi_53216041
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sprak gisteren nog met een vriend van me die keeper is op het hoofdveld van een amateur ploegje hier uit de regio hij had een 2egraads brandwond opgelopen na een slippartij met kunstgras, geen grassprietje doet hem dat aan
Dat bedoel ik nu net. Amateurs spelen op een kunstgrasmat van mindere kwaliteit en oordelen direct over alle kunstgrasmatten. Bij Heracles kan je gewoon slidings maken hoor zonder brandwonden op te lopen, anders zou onze hele selectie al in het brandwondencentrum geweest moeten zijn.
  zondag 16 september 2007 @ 13:15:32 #230
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53216608
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bul
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53216683
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Babel brak bijna zn nek in die ArenA van jullie tijdens NL-Bul
En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?
pi_53217800
het is natuurlijk krom dat er geen richtlijnen zijn voor een grasveld, maar kunstgras moet een bepaalde certificering hebben
al die polletjes in het gras zorgen juist voor blessures en opspringende ballen. wat mij betreft mag elke club wel kunstgras nemen, dan wordt er strakker in gespeeld, en dat komt ten goede van het spel.
en natuurlijk dat gezeik van voetballers, die spelen al minstens 20 jaar op gras, en dan ineens op iets anders, tuurlijk is het effe wennen. geef het een jaar en geen enkele voetballer wil iets anders.
die hetze van de media is ook belachelijk, altijd als er een topclub langskomt, komt het ter sprake.
  zondag 16 september 2007 @ 14:09:15 #233
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53217967
Gezeik over kunstgras na drie jaar Eredivisie

Everton
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 16 september 2007 @ 14:14:58 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53218118
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En in belgie gleed laatst iemand uit op een grasmat, wat is je punt?
Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.
29.10 Novastar HMH
pi_53227509
Die onzin over dat kunstgrasveld. Ten Cate mag van mij ook de tyfus krijgen. Als je ziet wat voor spelers wij hebben, moeten we gewoon makkelijk van Heracles kunnen winnen. Dat hij het team niet goed laat spelen heeft niets met kunstgras te maken. Want op geen enkel veld hebben wij dit seizoen nog indruk kunnen maken.

Volgende week tegen Sparta gaan jullie punten pakken. Zeker weten
pi_53227708
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.
  zondag 16 september 2007 @ 22:07:28 #237
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53230001
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die onzin over dat kunstgrasveld. Ten Cate mag van mij ook de tyfus krijgen. Als je ziet wat voor spelers wij hebben, moeten we gewoon makkelijk van Heracles kunnen winnen. Dat hij het team niet goed laat spelen heeft niets met kunstgras te maken. Want op geen enkel veld hebben wij dit seizoen nog indruk kunnen maken.

Ik hoop het van harte, als we maar eens mazzel hebben in plaats van telkens pech
29.10 Novastar HMH
pi_53237893
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jij zit te zeiken op ons veld, terwijl dat door het ontbreken van gaten en plaggen een stuk beter voetbalt dan het veld waar jullie zelf op spelen.
Oh, jij bent er zo 1 die gelooft dat je pas kritiek mag hebben als je het zelf beter hebt? Hoe basisschool
pi_53237936
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Uitwedstrijd en punten? Je hebt er meer vertrouwen in dan mij.
Tegen Roda en NAC waren jullie er ook dichtbij. Al was dat spel niet om over naar huis te schrijven
  maandag 17 september 2007 @ 13:32:16 #240
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_53242397
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:27 schreef Pizzakoppo het volgende:

hele geleuter over onze mat
he dooie, ''de toekomst'' bij jullie waar spelen die op dan....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

fokking jammer van de wedstrijd!!
Heracles heeft goed gevoetbalt, ajax was zeker de eerste helft de mindere ploeg. Jammer dat ze moeten winnen (fijn door voetballen als er 1 van Heracles geblesseerd is, terwijl Heracles de bal 3x netjes uitschopt als die miet van een suarez weer ligt te janken) maar wel mooi goal van adje de lama...

Na afloop nog een hele tijd met Brood staan praten trouwens, hij zei dat Thijs eigenlijk alleen meespeelt voor conditie, en dat een overstap niet aan de orde is (tenzij hij zoals Brood zelf zei: alle spelers het bos in speelt)

en gezien het spel van afgelopen zondag en tegen nac, psv,roda, wij degraderen NIET

[ Bericht 31% gewijzigd door Breemz op 17-09-2007 13:40:39 ]
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
  woensdag 19 september 2007 @ 08:53:24 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53291926
Sluijter gaat proberen zich in het team te spelen, ben benieuwd. Beetje voor de breedte kan geen kwaad. Als hij zo graag wil, dan wil ie vast ook wel wat salarisconsessies doen, dus dat zal ook wel niet zo duur zijn
29.10 Novastar HMH
pi_53296337
Telstar uit, verplichte buscombi. Nog iemand die erheen gaat?
  woensdag 19 september 2007 @ 12:29:41 #243
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53296962
Hmm moet doorgaans tot 17u werken. Is nog wel een eindje rijden toch naar hoe heet dat dorp ook weer? Dus dat zal wel niet gaan lukken.
29.10 Novastar HMH
pi_53297255
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
Is nog wel een eindje rijden toch naar hoe heet dat dorp ook weer?
Velsen toch? Het is inderdaad een best eind.
  woensdag 19 september 2007 @ 14:28:12 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53300079
Hmm 14,50 is niet duur. Ik zal eens even overleggen
29.10 Novastar HMH
pi_53332181
Toch geen contract voor Alair
Door: Joost van Vliet op 20-09-2007 16:38
Bron: Heracles Almelo

Enigszins verrassend is het nieuws dat Heracles Almelo donderdag naar buiten bracht. Alair de Souza Camargo Junior zal na anderhalve week mee te hebben getraind geen contract aangeboden krijgen. De stijgende lijn die vorige week werd waargenomen, heeft zich schijnbaar niet verder doorgezet tijdens het verlengde verblijf van de Braziliaan de afgelopen dagen.

Het leek er juist lang op dat Heracles met Alair nou eindelijk de vurig gewenste centrale verdediger binnen zou hebben. Niet alleen bij de technische staf, maar ook bij de supporters wist hij indruk te maken tijdens de trainingen. De club heeft er echter voor gekozen om verder te zoeken naar een betere, transfervrije man voor in de achterhoede.

www.hafc.nl

Ik had verwacht dat hij wel een contract zou tekenen. Ik vond hem op basis van de trainingen die ik heb gezien sterk en opbouwend ook (redelijk) goed en zeker een verbetering t.o.v. Bosnar, vreemd besluit dus vind ik.
pi_53332289
Regelrechte schande is het, wat een figuren
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_53332436
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:26 schreef Zapper het volgende:
Regelrechte schande is het, wat een figuren
Ik snap er ook helemaal niets van.-O-
Ik vond hem een goede indruk maken (moet zeggen dat ik hem alleen vorige week 4x heb zien trainen en deze week niet. Als je zo'n speler transfervrij kan aantrekken dan ben je gek dat je het niet doet. Hopen dat nu niet een concurrent hem alsnog aan gaat trekken.
pi_53335908
misschien was ie te duur?
pi_53336105
Dat moet haast wel, het verbaast me dat ze hem anders niet hebben gecontracteerd.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')