Ja, aan de andere kant maar 1 punt. Bridji en Lakic alleen op de keeper geweest en volgens Radio Almelo zat er de 2e helft meer in. Neemt niet weg dat ik redelijk happy ben.quote:
Ik ga als een draak met die (ellendige) toto van je.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
Wel slecht voor mijn poultje maar goed
Jij wel 5 punten
Excuses voor offtopic
Voetbalprimeur.quote:Toch blijven de problemen voor Brood aanwezig. De kans dat zijn Heracles zich snel zal herstellen van de dramatische competitiestart lijkt niet groot. Daarvoor ontbreekt toch de kwaliteit, vooral in de aanval.
Ah, dat kan ook nog natuurlijk hahaquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Z'n vriendin.
Maar is ze voor Ajax joh? Dacht dat ze voor Vitesse was?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:21 schreef Zapper het volgende:
Michalke wil ik zien!
quote:
Ik ook! Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 24 september 2007 13:34 schreef Breemz het volgende:
ik ook!
Dat verschijnsel is bij ons in Amsterdam ook bekendquote:
Zijn jullie eigenlijk wel tevreden over Brood?quote:Op maandag 24 september 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Als dat niet gebeurd dan dan dan (ik zeg niks,anders sta ik straks mn sjaal weer op te eten ofzo) dan snap ik er werkelijk niets meer van.
Daar doelde ik ook een beetje op ja. Thuis voetballen jullie leuk en aanvallend. Uit is het over het algemeen laf en ontzettend verdedigend. Erg jammer dat Brood niet uit ook aanvallend durft te voetballen. Tuurlijk zal je dan wel eens tegen een grote nederlaag aan lopen, maar ik ben er van overtuigd dat er dan meer punten gehaald worden. Maar goed, wie ben ik?quote:Op maandag 24 september 2007 15:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hoewel het oneerlijk is spiegel ik hem nog aan onze vorige coach, Peter Bosz. Onder zijn bewind voetbalden we vele malen beter mijns inziens. Dat we onder Brood nog geen uitwedstrijd hebben gewonnen zegt wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |