Baaj, het wordt nu een beetje irritant. Iedereen kent mij hier als een serieus lid van de FOK gemeenschap dus ik denk dat er weinig mensen zijn die jouw versie van het Huub verhaal geloven. Stop er mee voordat de aliens hun woede ook op jou gaan richten. Mquote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Onderzoek het dan! neem het dan niet van mij aan maar zoek het zelf uit!!! Maar dat doe je niet he?!
Doe dat dan dan kom je er zelf achter!
Ik ben fokking serieus ok? Alles wat ik heb neergetiept is waar, Alles wat er staat is waargebeurd.
De CD is echt, het telefoongesprek is ECHT.
Ik meen het.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
wat word er dan in gezegd ik versta die gast niet, veel lawaai hier.
Ik ben overtuigd.quote:
vastquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Kan het ook nog zijn dat het Huub was die samen met Oswald Kennedy heeft vermoord?
Huub stond op de grassy noll
Hij weet niet eens dat de castings door 'Talpa Media' gedaan zijn, en niet door 'tien.tv', dus een zeer slechte vervalsing dat plaatje van die cd-romquote:Op maandag 16 juli 2007 23:37 schreef -Mo- het volgende:
Dat van BG slaat echt nérgens op, heel debiel.
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn materiaal uit dit onzintopic halen anders kun je rekenen op een rechtzaak.
Ja ik meen dit, en morgen ga ik overleggen met fa's over een nieuw deel 2 waar de TS van dit deel niet op deze manier in mee zal posten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja ik meen dit, en morgen ga ik overleggen met fa's over een nieuw deel 2 waar de TS van dit deel niet op deze manier in mee zal posten.
the fuck outta herequote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb onderhand de Ts van dit topic een pm gestuurd, ik reken op zijn medewerking.
Je hebt een goede zaak en Danny de baas hier die is 't vast en zeker met je eens want die wilde de boel al ruimen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb onderhand de Ts van dit topic een pm gestuurd, ik reken op zijn medewerking.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Beste BaajGuardian,
Naar aanleiding van je PM waarin je dreigt een rechtzaak aan te spannen tegen mij kan ik je het volgende mededelen.
Ik heb vannacht met een zaklantaarn de lucht in geseind en nog geen 2 minuten later hingen er 3 (DRIE !!!) UFO's boven mijn huis. Die zaten propvol met hoge afgezanten van de aliens.
Na eerst een half uurtje over ditjes en datjes gesproken te hebben (was erg vermakelijk) kwamen zij terzake. Wel nu, ik kan je melden dat ze deze zaak zeer hoog opnemen. Ze hebben mij gevraagd jou te steunen in je "Huub is een acteur" hoax zodat ze nog even ongestoord voorbereidingen voor het overnemen van de wereld kunnen treffen.
Eerst begreep ik dit niet omdat ik aan de baco zat en samen met diazepam is dat een gevaarlijke combinatie. Maar toen vertelden ze mij dat jij ook een alien bent. Ze lieten foto's en videos van je zien in je werkelijke gedaante (tjemig, wat ben jij lelijk). Ze gaven mij de opdracht verder geen ruchtbaarheid meer aan het alienverhaal te besteden en dan mocht ik mijn leventje hier op aarde in alle rust voortzetten. Zo niet dan....
Beste BaajGuardian, als je denkt dat je mij bang kunt maken met een paar UFO's vol met aliens dan heb je het mis. Ik zal strijden tegen de overname van de aarde en doorgaan met het verspreiden van de onthutsende waarheid: Huub is een alien en BG ook.
FOK leden, ik wil een brief schrijven naar de Hoge Raad van de aliens waarin ik ze opdraag de aarde met rust te laten. Ben je het eens met deze brief kopieer dan de volgende regels en voeg je eigen naam toe. Zo kunnen we laten zien dat het ons menens is.
Brief aan de aliens (tekst volgt nog, strekking = geen invasie aub)
1 IkWeetNiets
2 Jouw naam
geweldigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef MrJones het volgende:
Mensen, onderteken deze brief niet! IkWeetNiets probeert aliens in een slecht daglicht te stellen. Hij is daarvoor ingehuurd door Tien die de aandacht af wil leiden van het feit dat Huub in feite een acteur is (BaajenGuardian heeft gelijk). Ik werd net opgebeld door een vrij bezorgde alien (ze zijn erg druk), die graag de naam van alle aliens wil zuiveren. Zij zijn er niet op uit om de wereld te veroveren, maar willen wel graag binnenkort een keer barbecuen met een aantal mensen van Fok. Om te bewijzen dat ik niet lul heb ik toestemming om een foto van mijn bron te plaatsen, op voorwaarde dat hij onherkenbaar blijft.
[afbeelding]
Dit topic![]()
Kijk, nu komen we ergens!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is een fucking alien!!!! IKWEETNIETS IS MIJN PROFEET!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
oja oja, ik zou nog eventjes 1 ding ontkrachten voor Baajguardian.
Waarom staat er op de CD tien.tv terwijl op het moment van casten de zender Talpa heette?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef MrJones het volgende:
Mensen, onderteken deze brief niet! IkWeetNiets probeert aliens in een slecht daglicht te stellen. Hij is daarvoor ingehuurd door Tien die de aandacht af wil leiden van het feit dat Huub in feite een acteur is (BaajenGuardian heeft gelijk). Ik werd net opgebeld door een vrij bezorgde alien (ze zijn erg druk), die graag de naam van alle aliens wil zuiveren. Zij zijn er niet op uit om de wereld te veroveren, maar willen wel graag binnenkort een keer barbecuen met een aantal mensen van Fok. Om te bewijzen dat ik niet lul heb ik toestemming om een foto van mijn bron te plaatsen, op voorwaarde dat hij onherkenbaar blijft.
[afbeelding]
Dit topic![]()
Omdat het... een hoax is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom staat er op de CD tien.tv terwijl op het moment van casten de zender Talpa heette?
Lees het vorige topic eens vriend, de enige die ik geloof is de TS hiero!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:31 schreef MrJones het volgende:
[..]
Omdat het... een hoax is?En eentje zonder al te veel moeite. Waar dan alsnóg mensen serieus op in gaan.
en daarnaast zijn er van iedereen wel castingvideo's gemaakt van de gesprekken. Alsof dat wat bewijst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
oja oja, ik zou nog eventjes 1 ding ontkrachten voor Baajguardian.
Als mensen dit verhaal gaan geloven dan kom ik echt niet meer bij. Die zogenaamde alien van jou is, ondanks je zwakke poging om hem onherkenbaar te maken, een TV alien!!! GEEN ECHTE ALIEN DUS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef MrJones het volgende:
Neem me niet kwalijk meneer de profeetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens!!!
Als profeet zeg ik:
Gij zult in dit topic geen lappen tekst quoten om er vervolgens alleen maar een smiley onder te zetten.
(ik schrijf dit op het gevaar af dat dit te boek komt te staan als de belangrijkste regel van de Profeet IkWeetNiets. Dat is dus niet zo. De belangrijkste regel is: Gij zult niets weten, behalve de kennis die via de profeet tot u gekomen is.)
Ieeuuwwwwwwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef PeterV het volgende:
Het schandaal wordt groter en groter....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens!!!
Als profeet zeg ik:
Gij zult in dit topic geen lappen tekst quoten om er vervolgens alleen maar een smiley onder te zetten.
(ik schrijf dit op het gevaar af dat dit te boek komt te staan als de belangrijkste regel van de Profeet IkWeetNiets. Dat is dus niet zo. De belangrijkste regel is: Gij zult niets weten, behalve de kennis die via de profeet tot u gekomen is.)
Wat is er BJ. Ben je uitgeluld?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:56 schreef BaajGuardian het volgende:
> ONZ
Als ze daar iets mee doen wordt het pas echt een grote rampquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:55 schreef MrJones het volgende:
Fuck die invasie, ik ben vooral geïnteresseerd in punt 6.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:59 schreef Silven het volgende:
DGK>NWS
Hoe weet je dat ik homo ben? Mensen mijn homosexualiteit mij sexuele geaardheid staat hier niet ter sprake. Mijn ouders weten niet Ik ben absoluut geen homo!!! Ik ken vele mannen mensen die zullen zweren dat ik geen homo ben. Dat BG daar nou toevallig achter gekomen is dat hier insinueert is belachelijk. Ik heb nog nooit met een man geneukt gesproken. Ik vind homo's heel smerig niet geil passen in het moderne straatbeeld. Ik masturbeer distancieer mij van dit soor mensen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:07 schreef Ole het volgende:
Hoe kom je erbij dat IkWeetNiks Homo is?
Nee hoor, niet alleen jij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Silven het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die BG geloofd. Niet zozeer zijn hele verhaal eromheen, maar de kern dat Huub een acteur is kan ik me best in vinden.
Pleur op met je homosexuele afbeeldingen.quote:
Het is toch van de gekke dat IkWeetNiks gewoon geloofd word in dit topic.quote:
Open een topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat IkWeetNiks gewoon geloofd word in dit topic.
Mijn versie is niet alleen ook nog eens echt waar maar ook veel plausibeler.
Ik heb een tennisarm.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok ok ik geef toe, ik ken IkWeetNiks ook al langer, sterker nog, gister heeft hij mijn lading doorgeslikt.
Ik zal ophouden met deze gezamelijke hoax, simpelweg omdat ik vanochtend kreeg te horen dat ik seropositief was.
Had je maar niet jezelf moeten fisten tijdens onze sessie.quote:
Maar dan de grote vraag, WIE is Huubs penismaat?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:28 schreef MrJones het volgende:
33!En als je daar Huub's penismaat (18) bij optelt, dan kom je op.... juist: 51
![]()
[afbeelding]
Area 51, Huub's thuisbasis![]()
This is getting old.
allaaaaaahhhh ackbar!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een extreem domme gedachte zeg, hoe kom je bij die nonsens? Een beetje een serieus topic verkloten ga gewoon naar onzin man...
Ja en nee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Ole het volgende:
Heeft BG ons nu al die tijd voor de gek gehouden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |