Alle vrouwen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn excuses aan de vrouwen in dit topic die WEL kunnen autorijden. Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Jij moet gewoon een opfris cursus hebben.
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef LadyYce het volgende:
[..]
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..
![]()
Dat zeg ik, alle vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had er net 1 die de binnenspiegel gebruikt als makeup spiegel. Dat is ook niet echt wat je leert met lessen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.
Ah, daarom heb ik straks geen auto meerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
En mannen compenseren hun pikgrootte met de auto.
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik straks geen auto meer
Hummersquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Huig kietelen is hipquote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.
Vreemd genoeg rijden er veel vrouwen inquote:
Overigens ken ik iemand met een gigantisch grote lul die enorme fan is van hummers en die het liefst zelf een hummer zou willen hebben. Hij is vast de uitzondering die de regel bevestigt. Tevens is hij een klootzak, trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Op de één of andere manier geloof ik het ook nooit zo als mannen van zichzelf zeggen een kleintje te hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik rijd in een grote Opel van mijn ouders en ik heb een kleintje. Dus de theorie zal vast wel kloppen.
Ik zie ze te vaak, dat soort dozen. Waarom denk je dat ik geen 200km per dag wil rijden?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt over die doos.
Goed uitgangspunt.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op de één of andere manier geloof ik het ook nooit zo als mannen van zichzelf zeggen een kleintje te hebben.
Ik snap het wel. Ik maak ze maar al te vaak mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze te vaak, dat soort dozen. Waarom denk je dat ik geen 200km per dag wil rijden?
Precies, scheelt heel wat golfjes met van die scheefhangende petjes ook nog. Dubbel winst!quote:
Vooral met die drempels van tegenwoordigquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie trouwens zulke spuuglelijke verlaagde auto's op de weg dat ik er steeds om moet lachen.
Dat ze moeten omrijden omdat de drempel te hoog is. Prachtigquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral met die drempels van tegenwoordig
Geef die maar aan CL, die kan ze gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Burdie het volgende:
Piemels.
Zo noemen ze die ook wel eensquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Burdie het volgende:
Piemels.
Oh jee, de TT trekt verbolgen autorijders aanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Alicey het volgende:
tvp o/
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, de TT trekt verbolgen autrijders aan
Ik was wel benieuwd wie er nu weer wat te zeiken had ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, de TT trekt verbolgen autorijders aan
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.
Wel gemakkelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd wie er nu weer wat te zeiken had ja.
Nah, eerder mijn kmstand en aantal ongelukken op de weg die mij er van overtuigen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.
Hoe lang heb jij je rijbewijs?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?
Dan wil ik niet achter je rijden.
Het zegt niet alles, het kan ook nog dat iedereen wilde manouvres maakt om jou te ontwijken. Zeg maar hetzelfde als dat iemand die bezopen gaat rijden altijd anderen doodrijdt, maar zelden zichzelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder mijn kmstand en aantal ongelukken op de weg die mij er van overtuigen.
Ligt aan de specifieke situatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?
Niet iedereen heeft evenveel vertrouwen in zijn eigen rijstijl als jou. Je moet elke weggebruiker in zijn waarde laten vind ik, mits een beetje sociaal gedrag.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik spreek je over 9 jaar nog wel eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inmiddels ruim 7 maanden. Ik heb al mijn drie punten nog. En ik rijd zoveel mogelijk rechts.
Dan zou ik redelijkerwijs elke dag flink wat boetes en uiteindelijk een rijontzegging hebben gekregen, ik zie vaak zat politiequote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zegt niet alles, het kan ook nog dat iedereen wilde manouvres maakt om jou te ontwijken. Zeg maar hetzelfde als dat iemand die bezopen gaat rijden altijd anderen doodrijdt, maar zelden zichzelf.
Daar zeg je het zelf al, je ziet ze vaak genoeg en kunt ze dus ontwijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik redelijkerwijs elke dag flink wat boetes en uiteindelijk een rijontzegging hebben gekregen, ik zie vaak zat politie
Prima. Maar dan moet ze niet op die 10 km daarachter aan waar je tot de andere snelweg ook maar 1 baan hebt OOK nog eens 70 rijden. Met 70 de snelweg op, invoegen, als ik dat deed op een rijexamen was ik bij voorbaat gezakt. Natuurlijk, vertrouwen hebben, dat moet zij ook hebben. Maar ze is in dit geval wel meer een gevaar voor al die andere weggebruikers om haar heen en dat beseft ze dan ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel vertrouwen in zijn eigen rijstijl als jou. Je moet elke weggebruiker in zijn waarde laten vind ik, mits een beetje sociaal gedrag.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al, je ziet ze vaak genoeg en kunt ze dus ontwijken.
Ik erger me niet eens meer, dat leer je wel af. ZIe verhaal hierboven, die asos die denken dat de weg van hen is pak ik wel op mijn manier terug, zonder agressief rijgedrag. Een prentje vinden ze minder fijn dan een middelvinger of iets dergelijks, dat doet ze namelijk niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Q. het volgende:
En toch ben ik blij dat ik elke dag met de trein naar mijn werk kan en me niet hoef te ergeren aan al die mongolen op de weg.
Autorijden is te vermoeiend zo op de vroege ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me niet eens meer, dat leer je wel af. ZIe verhaal hierboven, die asos die denken dat de weg van hen is pak ik wel op mijn manier terug, zonder agressief rijgedrag. Een prentje vinden ze minder fijn dan een middelvinger of iets dergelijks, dat doet ze namelijk niets.
Snelheid heeft an sich niets te maken met onveilig rijgedrag. Wel de situatie waarin je dat doet. En in de spits is 180 op iemand afrijden minder prettig, imhoquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze beweert dat je weet waar de politie staat en dus daarop kan inspelen qua snelheid e.d.
Hehe. Dat is wel gemeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
Vandaag ook weer achter een geluidsscherm. En dan zo'n bumperklever achter je, die denkt dat ik door een vrachtwagen heen kan rijden om naar rechts voor hem te gaan. En dan een kwestie van timenBye bye motherfloepert, prentje op de deurmat
Ik heb nog nooit een boete gehad voor te snel rijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
En om maar aan te geven dat ook ik niet heilig ben:
Een maand geleden kreeg ik twee boetes. Beide van dezelfde dag. Trajectcontrole Rotterdam en Trajectcontrole Utrecht. Beide 3km te hard.
NIETUSTTT!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
En toch is het een boete.
Ach, een prentje krijg ik ook wle hoor, maar niet door iemand in gevaar te brengen. De laatste omdat een of andere gek een tijdsgebonden eenrichtingsverkeer had ingesteld. Ik was er vreemd en had het bord niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zorgen dat zij jou zo min mogelijk zien zeg maar.
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe. Dat is wel gemeen.
Maar die klevers zijn wel zwaar irritant. En meestal ook naar links uitwijken en zitten te pushen alsof jij door die 10 auto's voor je heen kan.
Als je dan toch een boete krijgt, zorg dan dat het de moeite waard isquote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
En om maar aan te geven dat ook ik niet heilig ben:
Een maand geleden kreeg ik twee boetes. Beide van dezelfde dag. Trajectcontrole Rotterdam en Trajectcontrole Utrecht. Beide 3km te hard.
Zoiets jaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.
Met de kans dat ie niet oplet en ik een whiplash krijg? Nee dank je, die lui weten donders goed dat jij even op de rem drukt om ze zo terecht te wijzen...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.
Beter nog: Even aan de handrem trekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt iets verderop wel veel voor, maar dat betreft dan wel een straatje dat naast de doorlopende weg ligt, eigenlijk puur bedoeld voor bewoners.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een prentje krijg ik ook wle hoor, maar niet door iemand in gevaar te brengen. De laatste omdat een of andere gek een tijdsgebonden eenrichtingsverkeer had ingesteld. Ik was er vreemd en had het bord niet gezien.
Reden: de bewoners aan de weg hadden last van de spits. Ja, simpele zielen, ga dan niet aan een doorlopende straat wonen. En dan dat bord na die straat zetten, daar help je die mensen echt mee
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Beter nog: Even aan de handrem trekken [afbeelding]
Ja, maar soms moet je van AirwiN naar de Locomotion.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En Zoetermeer moet je vermijden. Net zoiets als de pest zeg maar.
Degenen die met opzet kleven trekken zich er weinig van aan inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de kans dat ie niet oplet en ik een whiplash krijg? Nee dank je, die lui weten donders goed dat jij even op de rem drukt om ze zo terecht te wijzen...
Is het niet makkelijker om dan om zoetermeer heen te gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je van AirwiN naar de Locomotion.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Beter nog: Even aan de handrem trekken [afbeelding]
50 euro pech, best zondequote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt iets verderop wel veel voor, maar dat betreft dan wel een straatje dat naast de doorlopende weg ligt, eigenlijk puur bedoeld voor bewoners.Njah, iedereen ziet wel eens iets over het hoofd en als bromsnor dan in de buurt staat heb je pech.
Bullcrap. Size doesn't matter.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
En verder durf ik ook nog te beweren dat ik zelf ook nog genoeg fouten maken. Gek genoeg vergeet ik soms dat rechts nog wel eens voorrang heeft. En dat kan ook gevaarlijk zijn.
En ik heb een afwijking. Waar ik naar kijk rijd ik heen. Dus ik moet niet teveel om mij heen kijken anders lig ik in een greppel.
Daarom, ik neem het risico niet. Leuk dat zij schuldig zijn, maar ik zit met een physiek probleem, of ik zit helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Degenen die met opzet kleven trekken zich er weinig van aan inderdaad.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo schatjes. De TV hield ermee op.
Fok > sex ?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Dan is het wel kei-overbodig..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
50 euro pech, best zonde
En dat voordat je een solli hebt, dan begin je al goedIk had niet eens haast.
Andersom!quote:
Aah. je doelt op bestelbustuig?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom, ik neem het risico niet. Leuk dat zij schuldig zijn, maar ik zit met een physiek probleem, of ik zit helemaal niet meer.
Tuurlijk, de pliesie moet ook centjes verdienen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
Als je vanuit Rotterdam zuid over de Brienenoord (oid) brug gaat dan moet je op een gegeven moment invoegen op een erg korte strook. De strook waar je vandaan komt gaat over in een busbaan. Drie keer raden waar de flitspaal staat die controleert of je daar wel mag rijden?.
Seks tijdens het fok!ken?quote:
sex < fok?quote:
Hoor je wel eens piepende banden om je heen?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik staar dan ook echt voor mij uit anders gaat het fout.
Ik ben kansloos, maar zo erg wou ik het nou niet makenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef MPG het volgende:
Seks tijdens het fok!ken?
Nee, dat niet. Maar ik bedoel er meer mij dat ik gewoon altijd vooruit kijk (en in de spiegels) maar niet van de omgeving zal genieten tijdens het rijden omdat ik dan wel op die boom zit.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoor je wel eens piepende banden om je heen?
Ik zie ze verdacht weinig bij scholen controleren. Ik heb jarenlang bij een school gewoond, waar die lui rustig 80 jakkeren. En daar zie je meneer de plisie niet. Liever achter een geluidsmuurtjequote:Op maandag 16 juli 2007 20:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuurlijk, de pliesie moet ook centjes verdienen.
Hier staan ze wel vaak bij de school....quote:Op maandag 16 juli 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze verdacht weinig bij scholen controleren. Ik heb jarenlang bij een school gewoond, waar die lui rustig 80 jakkeren. En daar zie je meneer de plisie niet. Liever achter een geluidsmuurtje
Deed de lift het niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Er stond vanmiddag politie bij mijn flat. Er was iemand naar beneden gesprongen.
Wat een helden hequote:Op maandag 16 juli 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier staan ze wel vaak bij de school....
Achter het kruispunt, in de struikjes, door rood fietsende kindertjes bekeuren![]()
De auto's die met 70 voorbij jakkeren doen ze niets aan![]()
Gets. Ik heb medelijden met degene die het moet opruimen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:54 schreef Anthraxx het volgende:
Er stond vanmiddag politie bij mijn flat. Er was iemand naar beneden gesprongen.
Njah, ik wilde al net zeggen : Als je dat niet hebt gaat het vast nog wel goed.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik bedoel er meer mij dat ik gewoon altijd vooruit kijk (en in de spiegels) maar niet van de omgeving zal genieten tijdens het rijden omdat ik dan wel op die boom zit.
Gevalletje van letterlijk "Zand erover en opscheppen".quote:Op maandag 16 juli 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gets. Ik heb medelijden met degene die het moet opruimen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben kansloos, maar zo erg wou ik het nou niet maken.
Tja, hee! Dat levert minder geld op. Beetje commercieel denken Pheno!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze verdacht weinig bij scholen controleren. Ik heb jarenlang bij een school gewoond, waar die lui rustig 80 jakkeren. En daar zie je meneer de plisie niet. Liever achter een geluidsmuurtje
Sommige mensen kunnen het wel. Maar het is inderdaad wel beter, hoewel Anna soms wel eens iets probeert aan te wijzen terwijl ik niet kan kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, ik wilde al net zeggen : Als je dat niet hebt gaat het vast nog wel goed.Is denk ik sowieso ook beter om op de weg te letten ipv de omgeving.
In dat geval zou ik ook controleren bij kruispunten met een stopbord. Met die hoeveelheid mensen, mij inclusief, daar standaard doorrijden zonder te stoppen indien mogelijk kun je goud geld mee verdienen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, hee! Dat levert minder geld op. Beetje commercieel denken Pheno!
Njah bloed enzo blijf je nog best wel een poosje toch een beetje zien..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gevalletje van letterlijk "Zand erover en opscheppen".
Als je naar links kijkt zie je rechts nietsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het wel. Maar het is inderdaad wel beter, hoewel Anna soms wel eens iets probeert aan te wijzen terwijl ik niet kan kijken.
Met deze regen niet hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah bloed enzo blijf je nog best wel een poosje toch een beetje zien..
Foto maken moet ze dan maarquote:Op maandag 16 juli 2007 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het wel. Maar het is inderdaad wel beter, hoewel Anna soms wel eens iets probeert aan te wijzen terwijl ik niet kan kijken.
Ah okee. Het zand lag er nog namelijk toen ik wegging daarnetquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah bloed enzo blijf je nog best wel een poosje toch een beetje zien..
Goede voor de ideeenbusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook controleren bij kruispunten met een stopbord. Met die hoeveelheid mensen, mij inclusief, daar standaard doorrijden zonder te stoppen indien mogelijk kun je goud geld mee verdienen.
Right. Met die bui van jou vandaag weten wij wel beter.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo schatjes. De TV hield ermee op.
In Canada ben je dan al de sjaakquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook controleren bij kruispunten met een stopbord. Met die hoeveelheid mensen, mij inclusief, daar standaard doorrijden zonder te stoppen indien mogelijk kun je goud geld mee verdienen.
Oh, leer mij de politie kennen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, hee! Dat levert minder geld op. Beetje commercieel denken Pheno!
Om 02.00 in de nacht hoor je te slapenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, leer mij de politie kennen.
A12, tussen wageningen en oosterbeek, geen afrit te zien. 2 uur 's nachts. En dan gestoord worden door een flits, geen hond in de wijde omtrek voor de rest te zien...Sterf toch stelletje badmongolen!
JD is volledig uitgeblustquote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Right. Met die bui van jou vandaag weten wij wel beter.!
!
Ik slaap nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Om 02.00 in de nacht hoor je te slapen![]()
Verdulle.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:59 schreef dawg het volgende:
Right. Met die bui van jou vandaag weten wij wel beter.!
!
Kijk, zo zie je maar weer dat door automatisering de service verbetert.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Andere politietips:
- Controleren of iemand een ID bewijs bij zicht heeft.
- Meer trajectcontroles (en dan vooral de snelheid omlaag schroeven bij die trajectcontroles).
- Flitspalen strakker afstellen.
- Controleren op bumperklevers (elektronica en automatische boete; ik moet mijn eigen studierichting tenslotte in stand houden).
In zuid afrika adviseren ze zelfs om niet te stoppenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe.
Maar hier niet dus ik rijd soms gewoon door. Zeker om drie uur 's nachts in dit dorp.
En meer mensen zijn ongelukkigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kijk, zo zie je maar weer dat door automatisering de service verbetert.
Ja, géén idee waar dat vandaan komt.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
Je hebt zin om JD elke minuut te bespringen?
Niet door zijn goddelijk lichaam?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, géén idee waar dat vandaan komt.
Held!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien omdat JD er zo aantrekkelijk uitziet als hij zo op de bank zit:
[afbeelding]
quote:
AL!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien omdat JD er zo aantrekkelijk uitziet als hij zo op de bank zit:
[afbeelding]
Daar heb je al één reden ja. Jumquote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef Pheno het volgende:
Niet door zijn goddelijk lichaam?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
No Ma'Am is het vast ook eens met deze TT.
Kelly, of zo. Alhoewel, je woont al samen, dus toch Peggyquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Dit maakt mij toch geen Peggy ofzo hè.
Nah, een Kelly dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
Dit maakt mij toch geen Peggy ofzo hè.
Ze weet wel alles van hondenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Zoals mijn schoonzus dus. Maar ik wil haar niet vergelijken met Peggy Bundy. Want ook zij is, op haar eigen manier, geniaal. En mijn schoonzus is uberdom.
Maar die zou zich niet aan samenwonen wagen....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Nah, Kelly had wel een tof lijfje.
Zo zie je maar, we hebben er uiteindelijk allemaal profijt van!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En meer mensen zijn ongelukkig. Dat houdt R&P weer in stand.
En klein. Ja wellicht dat dat beter bij me past.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
En jij bent wel slim Kuuksk.
Misschien een vrouwelijke Bud?
http://nl.youtube.com/watch?v=pVcbasIb8lQquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
En jij bent wel slim Kuuksk.
Misschien een vrouwelijke Bud?
Ja, helaas speelde Christine haar niet, maar was ze het. Nooit meer wat noemenswaardig van gehoordquote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Mokster het volgende:
Kelly Bundy is tof.
Whehehe.quote:
Ze zat toch nog in zoeen beroerde film met een dooie babysitter?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
Ja, helaas speelde Christine haar niet, maar was ze het. Nooit meer wat noemenswaardig van gehoord
Dat zeg ik, niets noemenswaardigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze zat toch nog in zoeen beroerde film met een dooie babysitter?
Vergeet The Sweetest Thing niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef JDude het volgende:
Ze zat toch nog in zoeen beroerde film met een dooie babysitter?
The Sweetest Thingquote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, helaas speelde Christine haar niet, maar was ze het. Nooit meer wat noemenswaardig van gehoord
Ah. Ik wilde net gaan zoeken hoe die film heette.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet The Sweetest Thing niet.
In de url of in de zoekbalk?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef Anthraxx het volgende:
site:www.fok.nl
als prutfilm van het jaar?quote:
Dat waren ze ook van de titanicquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Best was het inderdaad niet
maar vrouwen waren er redelijk gek op![]()
Ik kijk nog liever Scooby Doo. Daar zit tenminste een guest appearance bij van Sugar Ray.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
Best was het inderdaad niet
maar vrouwen waren er redelijk gek op![]()
Fran Drescher heeft in het legendarische Spinal Tap gespeeld vlegelquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Pheno het volgende:
Net als de Nanny, ze kunnen nooit meer wat anders
Dan krijg je een geen rechten topicquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
zoekbalk.
dus 'site:forum.fok.nl Danny is een klootzak'.
Ed O'Neill (Al Bundy) speelt nog een detective in The Bone Collector. Ook geen gezicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef Pheno het volgende:
Net als de Nanny, ze kunnen nooit meer wat anders
De muziek van Scooby Doo is volgens mij een apart genre. Het was nog slechter dan slecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever Scooby Doo. Daar zit tenminste een guest appearance bij van Sugar Ray.
Het kan idd niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ed O'Neill (Al Bundy) speelt nog een detective in The Bone Collector. Ook geen gezicht.
The Boner Collectorquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef JDude het volgende:
Ed O'Neill (Al Bundy) speelt nog een detective in The Bone Collector. Ook geen gezicht.
Met Sugar Ray is dat ook niet zo lastigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De muziek van Scooby Doo is volgens mij een apart genre. Het was nog slechter dan slecht.
Sugar Ray is tóf. Met name dankzij de heerlijkheid van Mark McGrath.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
De muziek van Scooby Doo is volgens mij een apart genre. Het was nog slechter dan slecht.
Met NoMa'Am shirt?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral als je terugdenkt naar Marriedquote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat het de search van Fok is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef dawg het volgende:
Waarom kan ik een topic niet vinden? Kutsearch van fok.
Vind je het gek, je vindt prut als Sugar Ray ook leukquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Gatverdamme. Ik krijg Jumpstyle toegezonden.
Gewoon als je de SC zoekt, degene's AT vinden die het topic gesloten heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef dawg het volgende:
Waarom kan ik een topic niet vinden? Kutsearch van fok.
Tsja, als je dat zou doen bij klanten, zullen ze je direct de deur wijzen vermoedelijk...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
Echt, zo professioneel om in een productieomgeving updates te maken die het niet eens doen. Echt, waar werkt die gast?
Met een VPN-verbinding!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
Danny? Die werkt thuis. Aan Fok!
Ik zou eens een cursusje gaan volgen. Echt al die php scriptkiddies denken echt te kunnen programmeren of zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik zoek een ouder topic van mezelf. Maar helaas. Kutfok! Kutreplique!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon als je de SC zoekt, degene's AT vinden die het topic gesloten heeft
Zo oud dat het van voor die lijpe opruimactie is die ze ooit gedaan hebben?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
Nee, ik zoek een ouder topic van mezelf. Maar helaas. Kutfok! Kutreplique!
Oh, ik dacht modified gameboyquote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
Fok wordt toch op Danny's laptop gehost?
Ik zou zeggen: gebruik een taal die je forceert een type te binden aan een bepaalde variabele. Dan heb je ook 99% niet van de crap die rondzweeft op internet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eens een cursusje gaan volgen. Echt al die php scriptkiddies denken echt te kunnen programmeren of zo.
herlaasch-pindakaasch.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een ouder topic van mezelf. Maar helaas. Kutfok! Kutreplique!
Nope, is nog geen jaar oud.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo oud dat het van voor die lijpe opruimactie is die ze ooit gedaan hebben?
Gek genoeg als we er over klagen krijg je argumenten van: het is gratis, het werkt toch, het zijn maar vrijwilligers.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef JDude het volgende:
Fok wordt toch op Danny's laptop gehost?
Ik zag het jaquote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ow, Kuuksk, er staan een paar foto's ergens onderaan het vorige topci.
Dan zou je 'm toch moeten kunnen vinden als je jezelf als TS invult?quote:
Wie?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
Maar verbeteren ho maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gek genoeg als we er over klagen krijg je argumenten van: het is gratis, het werkt toch, het zijn maar vrijwilligers.
Gek genoeg denk ik dan altijd: prutsers.
Weet je dat ik deze zin al vier keer heb gelezen en er nog steeds niet van begrijp?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou zeggen: gebruik een taal die je forceert een type te binden aan een bepaalde variabele. Dan heb je ook 99% niet van de crap die rondzweeft op internet.
je vergeet!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gek genoeg als we er over klagen krijg je argumenten van: het is gratis, het werkt toch, het zijn maar vrijwilligers.
Dan vind ie nog niet eens 1/5 ofzo van alle topics gestart door mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan zou je 'm toch moeten kunnen vinden als je jezelf als TS invult?
Je moet gewoon meer zuipen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet je dat ik deze zin al vier keer heb gelezen en er nog steeds niet van begrijp?
Ik voel me heerlijk blond op het moment!
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Juist omdat het vrijwilligerswerk is moet dit uit je proghart komen. ZO goe dmogelijk proggen dus. Maar ik heb echt een idee dat dit losse eindjes werk is zonder enige architectuur erin. Of zeg ik nu iets heel engs. OO incl. patterns bv? Herbruikbaarheid van code, huuuuuuuuuuuuu.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Handig wel hm. Dat blond. Ik heb namelijk precies hetzelfde.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Mokster het volgende:
Weet je dat ik deze zin al vier keer heb gelezen en er nog steeds niet van begrijp?
Ja?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef Q. het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee.
Goed he, en zo is de status van een fucking search al x jaarquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan vind ie nog niet eens 1/5 ofzo van alle topics gestart door mij.
Ik denk dat je iets engs zegt. Maar OO patterns in PHP? Volgens mij mis je dan wel wat essentiele taal constructies. Of mijn PHP is nog niet bijgewerktquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat heb ik dus ook. Juist omdat het vrijwilligerswerk is moet dit uit je proghart komen. ZO goe dmogelijk proggen dus. Maar ik heb echt een idee dat dit losse eindjes werk is zonder enige architectuur erin. Of zeg ik nu iets heel engs. OO incl. patterns bv? Herbruikbaarheid van code, huuuuuuuuuuuuu.
Ooit aangeboden. Nooit wat van gehoord meer. Ik vertik het nu en ga gewoon zeiken erover. Dat is makkelijkerquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je vergeet!
Doe het dan zelf en kom helpen.![]()
Mits natuurlijk.quote:
Ik weet nog wel zaken die ik liever eerder zie komenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed he, en zo is de status van een fucking search al x jaar
Ieder zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
PHP 5 kan toch net OO? Dat bedoel ik eerder te zeggen dat ze eens een fatsoenlijke taal moeten kiezen ipv de makkelijkste meest toegankelijke.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets engs zegt. Maar OO patterns in PHP? Volgens mij mis je dan wel wat essentiele taal constructies. Of mijn PHP is nog niet bijgewerkt.
Een stabiel Fok!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel zaken die ik liever eerder zie komen
een leuke QQ, bookmarks in MYat, TR's in de MYat en AT
Zeiken is ook leuker en makkelijkerquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ooit aangeboden. Nooit wat van gehoord meer. Ik vertik het nu en ga gewoon zeiken erover. Dat is makkelijker.
Ik weet niet of PHP 5 echt OO is of dat het VB6 OO is.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
PHP 5 kan toch net OO? Dat bedoel ik eerder te zeggen dat ze eens een fatsoenlijke taal moeten kiezen ipv de makkelijkste meest toegankelijke.
Ik denk dat we zelf maar eens een opzetje moeten maken en aanbieden aan Danny. Werkt wss beter dan die zooi dat het op dit moment is.
Daar vraag je wel het onmogelijke....zijn er eigenlijk wel grote sites die met php stabiel werken?quote:
Volgens mij het laatste van wat ik gezien heb. Maar ik denk niet dat ze het OO gedeelte niet eens gebruiken. Dat zou te rigoreus zijn geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of PHP 5 echt OO is of dat het VB6 OO is.
Welk forum was het ookalweer?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef Godlike02 het volgende:
Gelukkig heb ik een rustig onderdeeltje met weinig gezeik![]()
Dat gaat al beterquote:
Nah, daar ken ik 1 van de proggers van, die weten wat ze doen. Maar die halen deze aantallen ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
Tweakers toch? Of valt dat ook tegen?
Ook genoeg downtimequote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef Anthraxx het volgende:
Tweakers toch? Of valt dat ook tegen?
Daar heb je gelijk in. Maar Fok! is op dit moment ook niet bepaald snel te noemen. En dan hebben ze nog zo'n kluit devvers erop maar ik denk dat ze op dit moment alleen maar Danny's kont moeten kussen ofzo, want verbetering is amper te zien.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat gaat al beter
Vorig jaar was het echt traag en nu af en toe nog maar met een meestal een melding in plaats van een leeg scherm.
Inderdaad, daar kun je foto's meestal pas na een week of drie laden bekijkenquote:
Fok! ook, maar daar gaat het direct naar Danny toe.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef dawg het volgende:
T.net zit wel geld in, dus dat is niet helemaal te vergelijken.
Of 21 jarige kut alto's die .. ehm. Mja.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Hyves is toch alleen maar voor 15 jarige breezers die denken dat ze vrienden hebben?
Fok is vandaag wat trager jaquote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar Fok! is op dit moment ook niet bepaald snel te noemen. En dan hebben ze nog zo'n kluit devvers erop maar ik denk dat ze op dit moment alleen maar Danny's kont moeten kussen ofzo, want verbetering is amper te zien.
Oh, en stap af van een product dat door 1 iemand is gemaakt. Dezelfde fout als 7 jaar terug met Jorma en Arjen (Topix dus).
Ik vind dat nogal meevallen. Plus als ze iets aan het upgraden zijn krijg je netjes een plan te zien, die meestal ook erg goed gecalculeerd is. De grote useridmerge ging op wat kleine incidentjes na erg goed. Nu ook weer met de nieuwe layout, nog niet een fractie van de problemen die fok heeft als ze iets doen. Als dan hequote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook genoeg downtime
en hyves is de topper als kut site![]()
Als je geluk hebt!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kun je foto's meestal pas na een week of drie laden bekijken.
Nah, er cluttered weer iets, die meldingen waren er vorige week al en het wordt weer erger. Db meldingen, dus er worden connecties verneukt. Zo, 'nough nerding.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fok is vandaag wat trager ja
Maar vergeleken met vorig jaar ben ik zeer content.
Mensen onderschatten denk ik wel eens hoe groot fok is en met name hoe druk fok is.
De vast forum kliekers zien het vaak ook als hun ding maar hoeveel aktieve gebruikers zijn dat nou helemaal op het totaal aantal pageviews op alle subsites.
Gelukkig zit ik niet aan de DEV kant want anders zou het veel erger gesteld zijn![]()
Gelukkig weet ik ook niet wat de devvers doen![]()
Ja maar...?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Mokster het volgende:
Ja maar...
Dat lijkt me een prima excuus. Oh en dat blogdingetje is ook wel leuk.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Daar zijn het alto's voor.
Ik heb daar ook al genoeg even geen response gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal meevallen. Plus als ze iets aan het upgraden zijn krijg je netjes een plan te zien, die meestal ook erg goed gecalculeerd is. De grote useridmerge ging op wat kleine incidentjes na erg goed. Nu ook weer met de nieuwe layout, nog niet een fractie van de problemen die fok heeft als ze iets doen. Als dan he
Óf 33-jarige dames. Die net doen alsof ze nog jong zijn. Ende zulcks.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Of 21 jarige kut alto's die .. ehm. Mja.
Op DIG kom ik om lurkend te lachen. Ik zou het niet moeten hebben, de GoT policy is daar iets beter inquote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al genoeg even geen response gehad
Ik zit helemaal niet op het forum maar met name de rss feeds en de frontpage.
Maar altijd baas boven baas.
Dat daar meet techneuten rondlopen is niet zo heel gek ik vind het nivo op fok op technisch nivo ook vaak bedroevend (de users). Ik had iets hoger verwacht.
En straks hard geconfronteerd worden met de spiegel?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Óf 33-jarige dames. Die net doen alsof ze nog jong zijn. Ende zulcks.
Nouja, ik zie het maar als een eer dat mensen ook blond willen zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef Mokster het volgende:
Highlights zijn óók tof.
Ach. Ik kan nog wel door voor... 28 ofzo. Vind ik zelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
En straks hard geconfronteerd worden met de spiegel?
Heeft de policy denk ik weinig mee te maken, als je die gaat toepassen op DIG heb je binnen enkele maanden een dood forum. Fok is geen GOT en de vergelijkingen zijn er eigenlijk alleen maar vanwege historie en omdat het beide grote sites zijn in nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op DIG kom ik om lurkend te lachen. Ik zou het niet moeten hebben, de GoT policy is daar iets beter in
Sickquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef Pheno het volgende:
Lol @ pimp my car. 24000 watt uit twee boxen
Daarom reageer ik zo goed als niet in DIG, ik zou er een dagtaak aan hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft de policy denk ik weinig mee te maken, als je die gaat toepassen op DIG heb je binnen enkele maanden een dood forum. Fok is geen GOT en de vergelijkingen zijn er eigenlijk alleen maar vanwege historie en omdat het beide grote sites zijn in nederland.
De inhoud en de users zijn niet met elkaar te vergelijken.
Die kar heeft geen motor meer nodig, gas geven is gewoon het geluid wat hoger draaienquote:Op maandag 16 juli 2007 21:54 schreef Pheno het volgende:
Lol @ pimp my car. 24000 watt uit twee boxen
En nu die dingen testen, 136 dbquote:
Ach, ik vind het wel wat hebben die onwetende pubers.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom reageer ik zo goed als niet in DIG, ik zou er een dagtaak aan hebben
Ze zagen er groot uit. en 180kg per stuk. Hell het zou kunnenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Vast een marketing term terwijl er echt maar 24 watt uitkomt.
Ik zie het al voor me, in m'n Kliko.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef JDude het volgende:
Die kar heeft geen motor meer nodig, gas geven is gewoon het geluid wat hoger draaien.
22"jackhammers hoor ik net. Past dat?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, in m'n Kliko.
Ik weet ook niet of dat nivo ooit te halen is en of je dat moet willen met DIG.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom reageer ik zo goed als niet in DIG, ik zou er een dagtaak aan hebben
Nah, ik denk het nietquote:
Auto's vind ik dan wel weer leukquote:
Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Kuukske het volgende:
Dan kan ik daarna terug naar de Pauperwijk.
Maar een forum volspammen over programmeren of andere meer 'moeilijkere' dingen? Dan blijven er 10 users over.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nivo ooit te halen is en of je dat moet willen met DIG.
Persoonlijk vind ik dat er wel een iets groter aanbod zou mogen komen van technisch lastigere zaken in plaats van het zoveelste spyware, p2p, ik heb een foutmelding topic.
Is dat haalbaar....... ik ben er nog niet uit. Ik denk het niet op zeer korte termijn.
Users schijnen hier vaak ook om het hardste te roepen maar zelden of nooit ondernemen ze zelf aktie. Er zijn FB topics vol geschreven over het Design forum en als je zegt bewijs dan dat het levensvatbaar is in de vorm van goed lopende topics blijft het heel erg stil![]()
En CL.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef AirwiN het volgende:
Auto's, programmeren... Wat dit topic nodig heeft is: Foto's die je kunt deeplinken...
Design op got, als in designing programs is ook doods. De design als in grafisch is juist erg cool, met onderlinge contests en feedback topics.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat nivo ooit te halen is en of je dat moet willen met DIG.
Persoonlijk vind ik dat er wel een iets groter aanbod zou mogen komen van technisch lastigere zaken in plaats van het zoveelste spyware, p2p, ik heb een foutmelding topic.
Is dat haalbaar....... ik ben er nog niet uit. Ik denk het niet op zeer korte termijn.
Users schijnen hier vaak ook om het hardste te roepen maar zelden of nooit ondernemen ze zelf aktie. Er zijn FB topics vol geschreven over het Design forum en als je zegt bewijs dan dat het levensvatbaar is in de vorm van goed lopende topics blijft het heel erg stil![]()
Maar dan ook netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |