Alle vrouwen dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn excuses aan de vrouwen in dit topic die WEL kunnen autorijden. Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik doel meer op oude vrouwtjes die met 70 door bochten gaan of op de linkerbaan blijven rijden met 100 terwijl je 120 mag.
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dusquote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Anthraxx het volgende:
Jij moet gewoon een opfris cursus hebben.
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, als het weer mag van de dokter. Voorlopig niet dus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef LadyYce het volgende:
[..]
of vrouwen die tijdens het rijden ALLEEN maar aandacht besteden aan hun kinderen, of vrouwen die op een driebaans/tweebaansweg stug links of in het midden blijven rijden..
![]()
Dat zeg ik, alle vrouwenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had er net 1 die de binnenspiegel gebruikt als makeup spiegel. Dat is ook niet echt wat je leert met lessen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan vind je wel verstandig. Echt *duim omhoog*.
Ah, daarom heb ik straks geen auto meerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
En mannen compenseren hun pikgrootte met de auto.
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik straks geen auto meer
Hummersquote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Huig kietelen is hipquote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat maakt je pik dus meteen weer 20 cm langer.
Vreemd genoeg rijden er veel vrouwen inquote:
Overigens ken ik iemand met een gigantisch grote lul die enorme fan is van hummers en die het liefst zelf een hummer zou willen hebben. Hij is vast de uitzondering die de regel bevestigt. Tevens is hij een klootzak, trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Op de één of andere manier geloof ik het ook nooit zo als mannen van zichzelf zeggen een kleintje te hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik rijd in een grote Opel van mijn ouders en ik heb een kleintje. Dus de theorie zal vast wel kloppen.
Ik zie ze te vaak, dat soort dozen. Waarom denk je dat ik geen 200km per dag wil rijden?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt over die doos.
Goed uitgangspunt.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op de één of andere manier geloof ik het ook nooit zo als mannen van zichzelf zeggen een kleintje te hebben.
Ik snap het wel. Ik maak ze maar al te vaak mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie ze te vaak, dat soort dozen. Waarom denk je dat ik geen 200km per dag wil rijden?
Precies, scheelt heel wat golfjes met van die scheefhangende petjes ook nog. Dubbel winst!quote:
Vooral met die drempels van tegenwoordigquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie trouwens zulke spuuglelijke verlaagde auto's op de weg dat ik er steeds om moet lachen.
Dat ze moeten omrijden omdat de drempel te hoog is. Prachtigquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral met die drempels van tegenwoordig
Geef die maar aan CL, die kan ze gebruiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Burdie het volgende:
Piemels.
Zo noemen ze die ook wel eensquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef Burdie het volgende:
Piemels.
Oh jee, de TT trekt verbolgen autorijders aanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Alicey het volgende:
tvp o/
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, de TT trekt verbolgen autrijders aan
Ik was wel benieuwd wie er nu weer wat te zeiken had ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, de TT trekt verbolgen autorijders aan
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.
Wel gemakkelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Weet je meteen wie er niet kunnen autorijden.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd wie er nu weer wat te zeiken had ja.
Nah, eerder mijn kmstand en aantal ongelukken op de weg die mij er van overtuigen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het feit dat zo'n beetje iedereen zeikt dat anderen niet kunnen rijden valt hooguit af te leiden dat iedereen zijn of haar eigen rijkunsten flink overschat.
Hoe lang heb jij je rijbewijs?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?
Dan wil ik niet achter je rijden.
Het zegt niet alles, het kan ook nog dat iedereen wilde manouvres maakt om jou te ontwijken. Zeg maar hetzelfde als dat iemand die bezopen gaat rijden altijd anderen doodrijdt, maar zelden zichzelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder mijn kmstand en aantal ongelukken op de weg die mij er van overtuigen.
Ligt aan de specifieke situatie.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus jij vind het wel normaal dat iemand in een onoverzichtelijke bocht waar je 100 mag ineens 70 rijd?
Niet iedereen heeft evenveel vertrouwen in zijn eigen rijstijl als jou. Je moet elke weggebruiker in zijn waarde laten vind ik, mits een beetje sociaal gedrag.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik spreek je over 9 jaar nog wel eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Inmiddels ruim 7 maanden. Ik heb al mijn drie punten nog. En ik rijd zoveel mogelijk rechts.
Dan zou ik redelijkerwijs elke dag flink wat boetes en uiteindelijk een rijontzegging hebben gekregen, ik zie vaak zat politiequote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zegt niet alles, het kan ook nog dat iedereen wilde manouvres maakt om jou te ontwijken. Zeg maar hetzelfde als dat iemand die bezopen gaat rijden altijd anderen doodrijdt, maar zelden zichzelf.
Daar zeg je het zelf al, je ziet ze vaak genoeg en kunt ze dus ontwijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik redelijkerwijs elke dag flink wat boetes en uiteindelijk een rijontzegging hebben gekregen, ik zie vaak zat politie
Prima. Maar dan moet ze niet op die 10 km daarachter aan waar je tot de andere snelweg ook maar 1 baan hebt OOK nog eens 70 rijden. Met 70 de snelweg op, invoegen, als ik dat deed op een rijexamen was ik bij voorbaat gezakt. Natuurlijk, vertrouwen hebben, dat moet zij ook hebben. Maar ze is in dit geval wel meer een gevaar voor al die andere weggebruikers om haar heen en dat beseft ze dan ook niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft evenveel vertrouwen in zijn eigen rijstijl als jou. Je moet elke weggebruiker in zijn waarde laten vind ik, mits een beetje sociaal gedrag.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al, je ziet ze vaak genoeg en kunt ze dus ontwijken.
Ik erger me niet eens meer, dat leer je wel af. ZIe verhaal hierboven, die asos die denken dat de weg van hen is pak ik wel op mijn manier terug, zonder agressief rijgedrag. Een prentje vinden ze minder fijn dan een middelvinger of iets dergelijks, dat doet ze namelijk niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Q. het volgende:
En toch ben ik blij dat ik elke dag met de trein naar mijn werk kan en me niet hoef te ergeren aan al die mongolen op de weg.
Autorijden is te vermoeiend zo op de vroege ochtend.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik erger me niet eens meer, dat leer je wel af. ZIe verhaal hierboven, die asos die denken dat de weg van hen is pak ik wel op mijn manier terug, zonder agressief rijgedrag. Een prentje vinden ze minder fijn dan een middelvinger of iets dergelijks, dat doet ze namelijk niets.
Snelheid heeft an sich niets te maken met onveilig rijgedrag. Wel de situatie waarin je dat doet. En in de spits is 180 op iemand afrijden minder prettig, imhoquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze beweert dat je weet waar de politie staat en dus daarop kan inspelen qua snelheid e.d.
Hehe. Dat is wel gemeen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Pheno het volgende:
Vandaag ook weer achter een geluidsscherm. En dan zo'n bumperklever achter je, die denkt dat ik door een vrachtwagen heen kan rijden om naar rechts voor hem te gaan. En dan een kwestie van timenBye bye motherfloepert, prentje op de deurmat
Ik heb nog nooit een boete gehad voor te snel rijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
En om maar aan te geven dat ook ik niet heilig ben:
Een maand geleden kreeg ik twee boetes. Beide van dezelfde dag. Trajectcontrole Rotterdam en Trajectcontrole Utrecht. Beide 3km te hard.
NIETUSTTT!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:43 schreef Anthraxx het volgende:
En toch is het een boete.
Ach, een prentje krijg ik ook wle hoor, maar niet door iemand in gevaar te brengen. De laatste omdat een of andere gek een tijdsgebonden eenrichtingsverkeer had ingesteld. Ik was er vreemd en had het bord niet gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zorgen dat zij jou zo min mogelijk zien zeg maar.
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hehe. Dat is wel gemeen.
Maar die klevers zijn wel zwaar irritant. En meestal ook naar links uitwijken en zitten te pushen alsof jij door die 10 auto's voor je heen kan.
Als je dan toch een boete krijgt, zorg dan dat het de moeite waard isquote:Op maandag 16 juli 2007 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
En om maar aan te geven dat ook ik niet heilig ben:
Een maand geleden kreeg ik twee boetes. Beide van dezelfde dag. Trajectcontrole Rotterdam en Trajectcontrole Utrecht. Beide 3km te hard.
Zoiets jaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.
Met de kans dat ie niet oplet en ik een whiplash krijg? Nee dank je, die lui weten donders goed dat jij even op de rem drukt om ze zo terecht te wijzen...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eventjes kort je rem indrukken helpt soms om dat soort lui terug in de realiteit te krijgen.
Beter nog: Even aan de handrem trekkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt iets verderop wel veel voor, maar dat betreft dan wel een straatje dat naast de doorlopende weg ligt, eigenlijk puur bedoeld voor bewoners.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een prentje krijg ik ook wle hoor, maar niet door iemand in gevaar te brengen. De laatste omdat een of andere gek een tijdsgebonden eenrichtingsverkeer had ingesteld. Ik was er vreemd en had het bord niet gezien.
Reden: de bewoners aan de weg hadden last van de spits. Ja, simpele zielen, ga dan niet aan een doorlopende straat wonen. En dan dat bord na die straat zetten, daar help je die mensen echt mee
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Beter nog: Even aan de handrem trekken [afbeelding]
Ja, maar soms moet je van AirwiN naar de Locomotion.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En Zoetermeer moet je vermijden. Net zoiets als de pest zeg maar.
Degenen die met opzet kleven trekken zich er weinig van aan inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de kans dat ie niet oplet en ik een whiplash krijg? Nee dank je, die lui weten donders goed dat jij even op de rem drukt om ze zo terecht te wijzen...
Is het niet makkelijker om dan om zoetermeer heen te gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je van AirwiN naar de Locomotion.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Beter nog: Even aan de handrem trekken [afbeelding]
50 euro pech, best zondequote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Komt iets verderop wel veel voor, maar dat betreft dan wel een straatje dat naast de doorlopende weg ligt, eigenlijk puur bedoeld voor bewoners.Njah, iedereen ziet wel eens iets over het hoofd en als bromsnor dan in de buurt staat heb je pech.
Bullcrap. Size doesn't matter.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:14 schreef Anthraxx het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
En verder durf ik ook nog te beweren dat ik zelf ook nog genoeg fouten maken. Gek genoeg vergeet ik soms dat rechts nog wel eens voorrang heeft. En dat kan ook gevaarlijk zijn.
En ik heb een afwijking. Waar ik naar kijk rijd ik heen. Dus ik moet niet teveel om mij heen kijken anders lig ik in een greppel.
Daarom, ik neem het risico niet. Leuk dat zij schuldig zijn, maar ik zit met een physiek probleem, of ik zit helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Degenen die met opzet kleven trekken zich er weinig van aan inderdaad.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
Hallo schatjes. De TV hield ermee op.
Fok > sex ?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Dan is het wel kei-overbodig..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
50 euro pech, best zonde
En dat voordat je een solli hebt, dan begin je al goedIk had niet eens haast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |