Ik zie anders toch een bepaald patroon...erg jammer is dat...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet toch na alle jaren FOK! dat het sluiten van een topic totale willekeur is?
Mindgamesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
Wel grappig, ik ben altijd degene van de zakelijke koppen maar heb juist gereageerd op de oproep van de mods gisteren. Krijg je dit gelazer weer
Een titel één op één kopiëren van het originele bericht kan iedereen. Daar valt weinig eer aan te behalen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het bleek onmogelijk een normale titel te verzinnen?
Als je dat doet kun je net zo goed heel POL mee nemen laten we dat dus maar niet doenquote:
O, jij opent topics alleen om de te behalen eer van de titel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:26 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Een titel één op één kopiëren van het originele bericht kan iedereen. Daar valt weinig eer aan te behalen.
Nou neuh, maar knip en plakwerk alleen is toch minder leuk dan zelf iets verzinnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, jij opent topics alleen om de te behalen eer van de titel?
Dus open je maar geen topic, want je creatieve titel mocht niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:31 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nou neuh, maar knip en plakwerk alleen is toch minder leuk dan zelf iets verzinnen.
Blijkbaar in een wat minder tempo. Maar verder niets om je zorgen over te maken hoor...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dus open je maar geen topic, want je creatieve titel mocht niet?
Ik maak me nergens druk over, je lijkt jezelf alleen wat tegen te spreken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Blijkbaar in een wat minder tempo. Maar verder niets om je zorgen over te maken hoor...![]()
Dat zien we, je lult het hele fb alleen maar vol.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk over, je lijkt jezelf alleen wat tegen te spreken.
Goed hoor, Aaahikwordgek,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zien we, je lult het hele fb alleen maar vol.
Je maakt je 4,5 keer minder druk dan Aaahikwordgek, toch nog genoeg om een burn-out van te krijgen hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
284 posts, acht van mij, zesendertig van Aaahikwordgek.
Mislukte troll,.
Heb je daar een tool voor gemaakt?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:58 schreef Monidique het volgende:
284 posts, acht van mij, zesendertig van Aaahikwordgek.
Mislukte troll,.
Ben idd wel benieuwd hoe ie dat geteld heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb je daar een tool voor gemaakt?![]()
Iemand zonder leven telt dat met de hand.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben idd wel benieuwd hoe ie dat geteld heeft
Dat was ik van plan, maar omdat ik zo bier ga drinken: nee. Ik vind het wel heel lief dat je hopeloos probeert niet over te komen als de ueberfrustie, maar ja... voor de rest, veel plezier met je niet druk maken over zaken die je niet interesseren op een forum waar je niets mee hebt,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Printpagina, CTRL-F en dan onthouden. Is echt niet moeilijk, hoor. Sjeez, lukte het een beetje op de basisschool?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben idd wel benieuwd hoe ie dat geteld heeft
Hoe voelt dat, wanneer zo'n troll keihard in je eigen gezicht terugkomt? Weet je niets beters te verzinnen dan nog een dommige opmerking te plaatsen? Ik dacht dat iedereen wel weet hoe je Ctrl+F kan gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het ging om de opmerking van M. dat hij zich nergens druk over maakte. Dat mat ik af aan zijn posts. Heeft geen enkele link met mijn posts, dus geen troll.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, wanneer zo'n troll keihard in je eigen gezicht terugkomt? Weet je niets beters te verzinnen dan nog een dommige opmerking te plaatsen? Ik dacht dat iedereen wel weet hoe je Ctrl+F kan gebruiken.
Zijn jullie in het echte leven ook een paartje?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef Sidekick het volgende:
Hoe voelt dat, wanneer zo'n troll keihard in je eigen gezicht terugkomt? Weet je niets beters te verzinnen dan nog een dommige opmerking te plaatsen? Ik dacht dat iedereen wel weet hoe je Ctrl+F kan gebruiken.
Wat zijn de criteria om als paartje bekend te staan? Moet je daarvoor PM's doorspelen? Of telt het pas wanneer je niet wordt verraden door diegene?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zijn jullie in het echte leven ook een paartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |