Neehoor ben altijd vrij krtisch geweest over sigme als modquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_ke, je draait en je bent niet eerlijk .![]()
[..]
Dat lijkt me een terechte vraag, waarschijnlijk om wat huilebakken ook even hun zin te geven.quote:En waarom is ie dan terug in POL?![]()
Ik heb je niet zo vaak kritisch gezien over Sigme. Maar ja, in jou beleving als knuffelbeest zou dat best kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor ben altijd vrij krtisch geweest over sigme als mod.
Geef het nou gewoon toe dat het onderwerp politiek genoeg is om het in POL te laten. Geef ook toe dat het gewoon een verkeerd en voorbarig besluit was om het wegtrappen. Geef toe : dat haar handelen op die manier meer schade berokkend dan goed is.quote:Dat lijkt me een terechte vraag, waarschijnlijk om wat huilebakken ook even hun zin te geven.
Samen met Du_Kequote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef Elseetje het volgende:
Ga 's even samen in een pierebadje zitten ofzo
Ik heb er wat minder drama voor nodig dan jijquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb je niet zo vaak kritisch gezien over Sigme. Maar ja, in jou beleving als knuffelbeest zou dat best kunnen natuurlijk.![]()
[..]
Er valt neits toe te geven. Het was troep en het blijft troep.quote:Geef het nou gewoon toe dat het onderwerp politiek genoeg is om het in POL te laten. Geef ook toe dat het gewoon een verkeerd en voorbarig besluit was om het wegtrappen. Geef toe : dat haar handelen op die manier meer schade berokkend dan goed is.
(Dubieus) handelen moedigt mensen niet meer aan tot het openen van topics. Want op deze manier heb ik er ook geen trek meer in.![]()
Ja, maar je knuffelt dan ook wel weer erg hard hoor. Dus als jij dan een keertje minder knuffelt, dan is het in jouw beleving al dat je heel kritisch bent. Voor de ander knuffel je dan nog steeds.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er wat minder drama voor nodig dan jij.
Je mag het troep vinden. Maar het onderwerp heeft overduidelijk een politiek inslag. Of je het leuk vind of niet. Het is wel zo. Het raakt de maatschappij. En er is volop discussie of baggerprogramma's als DGK en wat de mogelijke negatieve effecten zijn op jonge kinderen en volwassen.quote:Er valt neits toe te geven. Het was troep en het blijft troep.
Ik zeur geen 2 maanden over slotjes. Maar ik laat het wel weten als ik het niets eens ben met een beslissing. Een mod zou juist blij moeten zijn als hij/zij feedback krijgt.quote:Dat jij het daar moeilijk mee hebt kan gebeuren, je blijft het liefst ook 2 maand zeuren over terechte slotjes. Dat kan maar veel effect heeft het niet.
Het is een MAATSCHAPPELIJKE kwestie. Die in de politiek ook volop aan de orde is. En dus hoort het in POL.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Du_ke heeft gelijk. Vanzelfsprekend is er niks politiek aan het aanbieden van een petitie aan John de Mol.![]()
jaja je praat gewoon wederom poep. je hebt je iets in de kop gehaald en dat komt er nooit meer uit. Maar wordteven wakker..... Doe je ogen open en ga eens denkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar je knuffelt dan ook wel weer erg hard hoor. Dus als jij dan een keertje minder knuffelt, dan is het in jouw beleving al dat je heel kritisch bent. Voor de ander knuffel je dan nog steeds.Voor de ander kom je dan niet echt heel kritisch over.
[..]
Nee er is niets politieks aan en er zijn zeker 4-6 subfora waar het beter past.quote:Je mag het troep vinden. Maar het onderwerp heeft overduidelijk een politiek inslag. Of je het leuk vind of niet. Het is wel zo. Het raakt de maatschappij. En er is volop discussie of baggerprogramma's als DGK en wat de mogelijke negatieve effecten zijn op jonge kinderen en volwassen.
[..]
Geen 2 maand, anderhalf dan ook goedquote:Ik zeur geen 2 maanden over slotjes. Maar ik laat het wel weten als ik het niets eens ben met een beslissing. Een mod zou juist blij moeten zijn als hij/zij feedback krijgt.
Waarom? Het weer nodigt toch ook niet zo uit ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Goed, ga er dan in je eentje spelen
Waar is het spoeddebat over deze kwestie dan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een MAATSCHAPPELIJKE kwestie. Die in de politiek ook volop aan de orde is. En dus hoort het in POL.
Dat blijkt erg lastig uit te leggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Du_ke heeft gelijk. Vanzelfsprekend is er niks politiek aan het aanbieden van een petitie aan John de Mol.![]()
We denken anders over stijlquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
jaja je praat gewoon wederom poep. je hebt je iets in de kop gehaald en dat komt er nooit meer uit. Maar wordteven wakker..... Doe je ogen open en ga eens denken.
Jij vind dat, ik niet.quote:Nee er is niets politieks aan en er zijn zeker 4-6 subfora waar het beter past.
Wie praat hier poep?quote:Geen 2 maand, anderhalf dan ook goed.
Wie ouwehoert hier het meest in FB, jij of ik? Nou tel het aantal posts maar es.quote:Komop zeg je lult hele FB topics vol over meer dan terechte slotjes.
Klopt, en dat geldt dan ook voor jou. Je reageert anders maar consequent gretig.quote:En FB is wat anders dan constant door blijven zeuren en zeuren.
Dat zou kunnenquote:
Daar hebben ze moderators voor uitgevonden die kunnen bepalen waar zoiets thuishoort.quote:Jij vind dat, ik niet.
[..]
Jijquote:Wie praat hier poep?
[..]
Nou doe dat maar even ben erg benieuwd, neem dan wel even de laatste 2-3 FB topics meequote:Wie ouwehoert hier het meest in FB, jij of ik? Nou tel het aantal posts maar es.
[..]
Soms is het nodig om de huilebakjes hier er even op te wijzen hoe onzinnig ze bezig zijnquote:Klopt, en dat geldt dan ook voor jou. Je reageert anders maar consequent gretig.![]()
zuigert![]()
eens.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef Bluesdude het volgende:
Het is idd een maatschappelijk kwestie.
Het gaat over normen en waarden van programmamakers en in hoeverre de overheid mag en moet toezien cq ingrijpen..
Maar die dicussie hoort net zo goed bij subforum de Gouden Kooi..
Hetzelfde kan gelden voor een VOC-discussie nav Balkenende's VOC-verheerlijking.
Die discussie is eveneens prima op zijn plaats in CH, wat ook gebeurde..
Of een klimaatdiscussie ..kan in POL , kan in WFL
Is het een item om nog lang over door te zeuren? Nee toch ?
Waarom moet een mod dat? Zeker als er vele subfora zijn waar het beter past (en die het graag willen hebben!)?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
eens.
Het topic kan idd in meerdere subfora. Maar het werd als eerste aangemaakt in POL. Mod had het dus gewoon moeten laten staan. En was al het gezeik niet nodig geweest.
Goed modschap voorkomt veel geouwehoer als deze discussie.
Ik heb ook zeker niet gezegd dat jij iedere beslissing heeft gesteund, hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan nog heeft mijn houding tegenover de moderatie niets met knuffelen te maken. Dan zou ik iedere beslissing moeten steunen en dat is zeker niet het geval.
Daar ben ik het met je eens. Als het goed wordt uitgevoerd juich ik het alleen maar toe. In de tijd met Chewie, EWK en Sidekick waren er zelden problemen mbt arbitrage. Het kan dus ook anders. als er veel gezeik is over arbitrage, dan doe je als moed iets niet goed. Nu eerlijk zijn.quote:Daar hebben ze moderators voor uitgevonden die kunnen bepalen waar zoiets thuishoort.
Als ene beslissing volstrekt onterecht is, dan zal ik het aanvechten.quote:Jij, je accepteert nooit in 1 keer een beslissing en blijft er erg lang over zeuren. Ik zal echt niet alleen staan in deze observatie
..
Ik ga niet tellen, maar weet wel zeker dat jij veel meer hier ouwehoert dan ik doe.quote:Nou doe dat maar even ben erg benieuwd, neem dan wel even de laatste 2-3 FB topics mee.
Jij noemt kritisch benaderen door mensen huilen. MODS zouden maar blij moeten zijn met kritiek. Dat zou de kwalteit van ene forum als deze enorm ten goed komen als er iets serieus met deze kritiekenwordt gedaan.quote:Soms is het nodig om de huilebakjes hier er even op te wijzen hoe onzinnig ze bezig zijn![]()
Als een MOD modt om te modden, dan schiet je je doel voorbij. ik heb het gevoel dat Sigme dat zelf niet door heeft. Mensen openen niet voor niets in POL in discussie, en users die moeite doet om een topic te maken heeft toch ook iets te willen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom moet een mod dat? Zeker als er vele subfora zijn waar het beter past (en die het graag willen hebben!)?
Precies.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Grappenmakerquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker niet gezegd dat jij iedere beslissing heeft gesteund, hoor.
[..]
Daar ben ik het met je eens. Als het goed wordt uitgevoerd juich ik het alleen maar toe. In de tijd met Chewie, EWK en Sidekick waren er zelden problemen mbt arbitrage. Het kan dus ook anders. als er veel gezeik is over arbitrage, dan doe je als moed iets niet goed. Nu eerlijk zijn.
[..]
Je laat echter duidelijk blijken dat je iedere beslissing ten nadele van jezelf zeer onterecht vindt.quote:Als ene beslissing volstrekt onterecht is, dan zal ik het aanvechten.
[..]
Als je het zo zeker weet moet even tellen om tot een bevestiging daarvan te komen een kleine moeite zijn nietwaarquote:Ik ga niet tellen, maar weet wel zeker dat jij veel meer hier ouwehoert dan ik doe.
[..]
Nee ik noem jou gedrag en dat van harry hier huilen en dom zeuren om het zeuren. dat is wat anders.quote:Jij noemt kritisch benaderen door mensen huilen.
Ja dat zou goed zijn, zich heel serieus er geen ene ruk van aantrekken lijkt me de kwaliteit inderdaad ten goede komen.quote:MODS zouden maar blij moeten zijn met kritiek. Dat zou de kwalteit van ene forum als deze enorm ten goed komen als er iets serieus met deze kritieke wordt gedaan.
Dat je niet verder komt dan dergelijke termen zegt voldoende inderdaadquote:Uitgezogen nu?
Een mod krijgt een lading topics in z'n subforum. Sommige zijn prima, sommige zijn kut en weer anderen zijn prima maar passen veel beter in een ander subforum. Op zo'n moment is het de taak van de mod om het topic naar dat andere subforum te verplaatsen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als een MOD modt om te modden, dan schiet je je doel voorbij. ik heb het gevoel dat Sigme dat zelf niet door heeft. Mensen openen niet voor niets in POL in discussie, en users die moeite doet om een topic te maken heeft toch ook iets te willen?
Du_Ke, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef du_ke het volgende:
Dat je niet verder komt dan dergelijke termen zegt voldoende inderdaad.
Zwaktebodquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Du_Ke, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.![]()
Is weer 's wat anders dan "je draait en je bent niet eerlijk"quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.quote:
Misschien zuig jij nog wel niet hard genoegquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.![]()
Je zou af en toe een stofzuiger nemen en die op 10 zetten in de hoop dat ie dan ophoudt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misschien zuig jij nog wel niet hard genoeg(kan dat
)
Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebodquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, jij heb steeds moeite met "klaarkomen". Je bent een beetje vermoeiend voor de ander. En blijft maar doorzuigen. Sommigen, zoals ik, vinden dat irritant.![]()
Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder het geval dat jij weigert in te zien dat je niet altijd gelijk hebt. Commentaar daarop afdoen als zuigen is een zwaktebod.
Zwaktebodquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, je ZUIGT en je bent niet eerlijk.![]()
Nee hoor. Hij begon te reageren op mijn post, terwijl ik daar niet om vroeg.quote:
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
Ja je hebt gelijk het is toch nooit goed.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:26 schreef Monidique het volgende:
Reageer toch gewoon niet op al die trollen, zeker niet in POL-FB. Klaar, slotje.
Komt er aanquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar is het spoeddebat over deze kwestie dan?
Voor jou is denk ik eerder het probleem wat hij zuigt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:
Gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Vele moslima discrimineren artsen!
Kan dicht.
Het meten van de ernst van een belediging is altijd subjectief. Er wordt nauwelijk gekeken naar de feitelijke inhoud van de belediging.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Waarom mag een ad hominem hitlerum niet en een ad hominem stalinerum wel?
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
Van je moeder?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Stalin heeft meer mensen vermoord en is dus erger in een soort penismetenwedstrijd, zo heb ik geleerd.
Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaanquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:31 schreef du_ke het volgende:
Dat topic over de A4 zijn er ook 1 of 2 van in NWS.
Zware ad hominems edit ik als ik ze zie. Jouw hitterum was een soort echo van een stalinerum, het verschil was dat de jouwe ad hominem was en de stalinerum was dat niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:16 schreef Sidekick het volgende:
Daar kijk ik nog even naar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en die in POL heeft een insteek over de politieke reacties die kan dus mijn inziens goed naast de NWS topics bestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |