quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:30 schreef SCH het volgende:
Welkom in het politieke forum van FOK! Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.
Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.
[afbeelding]
Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.
Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.
Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.
Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- Topicreport ( ) aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)
- Via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods
Aanmerkingen zijn mogelijk, maar uiteindelijk besluit de crew.
Policy:
http://forum.fok.nl/fok/faq/policy
Veel plezier.
Chewie
sigme
Rock_de_Braziliaan
Mag ik iedereen oproepen me af te schieten als ik me tegen m'n vijftigste ook zo gedraag?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat over Aaahikwordgek, PJORourke, Ryan en Sjun mag daar een verhelederend topic door iemand (EchtGaaf?) over geopend worden?
Consider it donequote:Op zondag 22 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mag ik iedereen oproepen me af te schieten als ik me tegen m'n vijftigste ook zo gedraag?
Wat een onzin, jij stopt met internet over een jaar of 15? Omdat je dan te oud bent?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mag ik iedereen oproepen me af te schieten als ik me tegen m'n vijftigste ook zo gedraag?
Niet in POL, en ik vermoed ook niet elders op FOK. Maar dat laatste zou je bij anderen moeten navragen.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:25 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dat over Aaahikwordgek, PJORourke, Ryan en Sjun mag daar een verhelederend topic door iemand (EchtGaaf?) over geopend worden?
Waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Elseetje het volgende:
Kan er niet even een meldinkje van af als er reacties uit een topic verwijderd worden?
Omdat dat wel handig is. Deed ik in CUL ook altijd en vaak ook met een reden er bij waaromquote:
Kan dat niet gewoon in het topic zelf met een post-editreason ingevuld?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:54 schreef Elseetje het volgende:
Kan er niet even een meldinkje van af als er reacties uit een topic verwijderd worden?
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 juli 2007 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in het topic zelf met een post-editreason ingevuld?
Lijkt mij ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
BijvoorbeeldOpgaaf van reden zou wel fatsoenlijk zijn, ook als je de reden zelf kan bedenken. Volgens mij is het niet de bedoeling lukraak posts te verwijderen?
Lulkraak gebeurt volgens mij ook niet, maar het is een enorm gezeik om in drievoud verslag te doen aan diegene waarvan je het berichtje verwijderd hebt.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:57 schreef Elseetje het volgende:
BijvoorbeeldOpgaaf van reden zou wel fatsoenlijk zijn, ook als je de reden zelf kan bedenken. Volgens mij is het niet de bedoeling lukraak posts te verwijderen?
Als zij van 4 nieuwe posts in een topic 3 posts verwijderen, lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk om even een berichtje te plaatsen met 'offtopic geneuzel verwijderd', of wat de reden dan ook is. Als je de moeite van die beslissing kan nemen, kan je ook even melding makenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lulkraak gebeurt volgens mij ook niet, maar het is een enorm gezeik om in drievoud verslag te doen aan diegene waarvan je het berichtje verwijderd hebt.
Laat de mods gewoon hun vrijwillige werk doen en als ze onzinnig veel verwijderen wat nergens op slaat klaag bij de grote baasjes.
Het is echt onzinnig om van ze te eisen dat ze bij elke verwijdering dat moeten melden met het onvermijdelijke debat wat er na zal volgen.
Correct, ik geef alleen feedback.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:17 schreef Elseetje het volgende:
Verder wat mij betreft geen discussie, het was een vraag aan de mods, en de laatste keer dat ik het controleerde, was jij er geen.
Ik snap best waarom je ze hebt weggehaald, desondanks zou ik het fatsoenlijk vinden als je het niet stilletjes had gedaan, maar gewoon even had gemeldquote:Op zondag 22 juli 2007 17:23 schreef sigme het volgende:
Opgaaf van reden doe ik vaak wel, heb ik in dit geval niet gedaan. Het kan, maar ik voel me er niet altijd toe verplicht. Het leek me dat de topickick in jullie aller AT's stond, en dat drie posts over het feit dat er een kick was geweest, en nog iets over kloontjes, de discussie eerder zou dwarsbomen dan verder helpen.
Laat dat dan ongeveer het criterium zijn; als ik denk dat betrokkenen best (zouden moeten) begrijpen waarom iets gewist is, en er is verder niemand anders voor wie uitleg nodig is, zie ik niet echt reden voor toelichting.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik snap best waarom je ze hebt weggehaald, desondanks zou ik het fatsoenlijk vinden als je het niet stilletjes had gedaan, maar gewoon even had gemeld
Er kwamen snel genoeg mensen met reacties op oudere berichten, waarschijnlijk ook als onze nutteloze reacties er nog hadden gestaan.
Best.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Laat dat dan ongeveer het criterium zijn; als ik denk dat betrokkenen best (zouden moeten) begrijpen waarom iets gewist is, en er is verder niemand anders voor wie uitleg nodig is, zie ik niet echt reden voor toelichting.
Snap ik. Dat verwijderen van posts blijft een vervelende aangelegenheid die ik graag tot een minimum beperk. Het was dat er over klonen gespeculeerd werd dat ik die kleine reeks besloot te verwijderen, anders had ik dat niet gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:34 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Best.
Je kijkt een beetje raar op je neus, als je ziet dat er een nieuwe post is, en verwacht dat die na die van jou komt, en je ziet op die hele pagina geen enkele reactie van jezelf staan. "Zit ik wel in het goeie topic?!"
Over klonen speculeren mag niet? Kunnen behalve topics ook reakties worden verplaatst?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Snap ik. Dat verwijderen van posts blijft een vervelende aangelegenheid die ik graag tot een minimum beperk. Het was dat er over klonen gespeculeerd werd dat ik die kleine reeks besloot te verwijderen, anders had ik dat niet gedaan.
Storend offtopic kan worden weggehaald, kloonspeculaties zijn snel storend offtopic.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over klonen speculeren mag niet? Kunnen behalve topics ook reakties worden verplaatst?
Vreemd, dat is een simpele query. Een complete verzameling reakties verplaatsen (=topic) kan toch ook? Je laat je met een kluitje het riet in sturen. Ga het ze nog eens vragen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Storend offtopic kan worden weggehaald, kloonspeculaties zijn snel storend offtopic.
Reacties kunnen helaas niet verplaatst worden, dat zou mooi zijn maar schijnt technisch erg ingewikkeld / zwaar te wezen.
Het is meermaals en tamelijk uitgebreid gevraagd (niet speciaal nu, en niet door mij), en beantwoord. We zullen het ermee moeten doenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vreemd, dat is een simpele query. Een complete verzameling reakties verplaatsen (=topic) kan toch ook? Je laat je met een kluitje het riet in sturen. Ga het ze nog eens vragen.
Dit is een issue waarvoor sigme verder geen verantwoordelijkheid draagt; het lijkt me zinvoller een dergelijk verzoek direct aan de developmencrew te richten.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vreemd, dat is een simpele query. Een complete verzameling reakties verplaatsen (=topic) kan toch ook? Je laat je met een kluitje het riet in sturen. Ga het ze nog eens vragen.
Het is maar net of dat ingebouwd zit in de software.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
Reacties kunnen helaas niet verplaatst worden, dat zou mooi zijn maar schijnt technisch erg ingewikkeld / zwaar te wezen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is een issue waarvoor sigme verder geen verantwoordelijkheid draagt; het lijkt me zinvoller een dergelijk verzoek direct aan de developmencrew te richten.
Het is mij bekend dat er fora zijn waar het wel kan. Hier kan het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is maar net of dat ingebouwd zit in de software.
Ik ben modje op een forum waar ik moeiteloos een reactie naar een ander topic kan verplaatsen.
5 klikjes ..
10 seconden
en het venster toont direct dat topic
Dat is gelul, net zei je nog dat het zo schijnt, nu zeg je opeens dat het niet kan? Wat is het nu?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is mij bekend dat er fora zijn waar het wel kan. Hier kan het niet.
En jij voor je discussietechniek.quote:
Het kan niet (nu). Aanpassen van de software zodat het mogelijk wordt schijnt erg ingewikkeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is gelul, net zei je nog dat het zo schijnt, nu zeg je opeens dat het niet kan? Wat is het nu?
Tuurlijk kan het, maar het is onwil van de ontwikkelaar. Typisch verschijnsel, maar het kan dus wel.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het kan niet (nu). Aanpassen van de software zodat het mogelijk wordt schijnt erg ingewikkeld.
Conclusie: het kan niet. En het is niet te verwachten dat dat eerdaags verandert.
Als je niet tegen een weerwoord kan moet je niet posten, lijkt mij. Neem dan gewoon even een leeg documentje in Word voor je en typ daar je frustraties in.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:11 schreef StefanP het volgende:
Tolerantie van 'politieke incorrectheid' neemt erg snel af
Totaal offtopic gezeik en getrol. Als je niet wil dat ik op al die sukkels ga reageren, gelieve het dan te verwijderen. Dank.
Weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:11 schreef StefanP het volgende:
Totaal offtopic gezeik en getrol. Als je niet wil dat ik op al die sukkels ga reageren, gelieve het dan te verwijderen. Dank.
Misschien dat als je eens normaal zou posten, minder snel mensen uitscheldt, wat minder doet alsof jij het meest zielige slachtoffer van het grote linkse complot zou zijn, dat mensen dan ook milder en serieuzer op je reageren. Tot die tijd ben je uiteraard niets meer dan een meelijwekkende clown waar om gelachen wordt.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:41 schreef StefanP het volgende:
Jij bent te dom om het verschil tussen een ontopic reply en etterend gezuig. Vanzelfsprekend, want jij komt ook niet verder dan het laatste; zie bijvoorbeeld je post hierboven,
Zoals jij dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Monidique het volgende:
Tot die tijd ben je uiteraard niets meer dan een meelijwekkende clown waar om gelachen wordt.
Niet om het één of ander sigme, maar denk je niet dat de posts van StefanP of iig de manier waarop hij zijn mening uit dat soort reacties tot gevolg hebben ? Waarom zouden andere users zich moeten laten beledigen zonder een weerwoord te geven ? Lees de posts van StefanP eens, het staat boordevol met verwensingen en beledigingen naar bevolkingsgroepen, het is dan toch niet vreemd dat andere users op dezelfde manier reageren ? Dus je laat of alles staan of je haalt alles weg, inclusief de bagger van StefanP.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |