hoofdklasse iddquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef dockx het volgende:
Komt RBC nu in de hoofdklasse te voetballen dan of wat? En op welk veld?
bron: bndestemquote:Doorstart RBC gaat niet door, club houdt op te bestaan
door Jan Martens woensdag 15 juni 2011 | 11:53 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 15 juni 2011 | 13:25
ROOSENDAAL – RBC maakt toch geen doorstart in de hoofdklasse. Het stichtingsbestuur van de Roosendaalse voetbalclub zegt te weinig budget te hebben om dat ‘avontuur’ aan te gaan. Dat besluit betekent het definitieve einde voor RBC. Later meer.
Waar gaan de wedstrijden gespeeld worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef Fargo het volgende:
Gisteren de eerste training voor het eerste seizoen in de vijfde klasse. We leven weer!!
Staat dat stadion er altijd nog eigenlijk?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:42 schreef Fargo het volgende:
Op de Wouwse Plantage op het terrein van Rimboe...
Succes in de 5e klasse. Hoop voor de overgebleven supporters dat ze snel weer op een fatsoenlijk niveau in het stadion kunnen spelen.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:54 schreef Fargo het volgende:
Jawel, alleen het kunstgrasveld is er uitgehaald door de eigenaar van dat veld. Op zich zijn er momenteel nog geen concrete plannen voor het stadion. Staat er een beetje verlaten bij...
Dit inderdaad. Treurig zoals het gegaan is.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Succes in de 5e klasse. Hoop voor de overgebleven supporters dat ze snel weer op een fatsoenlijk niveau in het stadion kunnen spelen.
Ik begrijp je wel. Je hebt de laatste tijd dicht op het vuur gezeten en dan kom je wel eens dingen te weten die niet door de beugel kunnen. Ik ken het ;-)quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:39 schreef Omnifacer het volgende:
Leuk dat jij zo enthousiast bent Fargo. Ik geef het een jaar of 3 a 4, dan is dit initiatief ter ziele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |