abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51521990
pi_51522000
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef bella35 het volgende:
Op maandag 16 juli 2007 14:23 schreef VirtualPOM het volgende:
zoals je al zelf aangeeft nog nooit fysiek geweld gebruikt
Nou, dat is ook helemaal niet waar.
Huub heeft vaak genoeg geweld gebruikt, en ook vaak genoeg gestraft... hij was elke keer de enige die drankverbod kreeg, ondertussen al 4 boetes heeft.. etc.

Maar dan nog, is wat er gister gebeurd is met hun, véel erger.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
  maandag 16 juli 2007 @ 14:38:18 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51522002
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
En jij doet precies hetzelfde door alleen op Huub te concenteren en op die manier fysiek geweld van anderen te bagatelliseren. Kijk nou het filmpje nog eens. Was dat geen exit en boetes waard?
Daarbij: het grootste slachtoffer was Lieke.... en dan kan Huub het nodige hebben uitgevreten (waarvoor hij ook keer op keer een boete heeft gehad, en waarin hij vrijwel nooit de enige schuldige was) maar dat is op geen enkele manier een "gelijkmaker" voor wat er gisteren gebeurd is.

De groep ging gisteren en masse over de schreef, en heel ver over de schreef, en het slachtoffer daarbij was degene die zich zelfs bij de meest vernederende scheldpartijen niet verlaagd heeft tot hetzelfde gedrag: Lieke.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51522020
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw mail.

Het CDA vindt het programma de Gouden kooi smakeloos. Dat steken we ook niet onder stoelen of banken. Het is absurd dat we miljoenen investeren in campagnes tegen pesten, terwijl door dit programma dagelijks pesterijen te zien zijn op tv. Waar doen we het dan nog voor?
Wij kunnen een programma niet van de buis halen of ons met de inhoud bemoeien. We kunnen wel proberen mensen erop te wijzen dat dit wat ons betreft een slecht voorbeeld is. Onlangs heeft het CDA bedrijven daarom opgeroepen geen reclame meer te maken rond de Gouden kooi. Op die manier loopt de zender Tien inkomsten mis en wordt het voor Tien minder aantrekkelijk om het programma te blijven uitzenden. Diverse grote bedrijven hebben inmiddels gehoor gegeven aan deze oproep en kopen geen reclametijd meer in rond het programma.
Meer in het algemeen is het zo dat tv-programma's steeds vaker tot publieke verontwaardiging leiden. Programmamakers, producenten, omroepen en tv-stations zijn te veel gericht op zoveel mogelijk kijkers en advertentiegelden. Het wordt tijd dat we strenger worden in wat wel en wat niet kan op tv. Het CDA wil de Mediawet zodanig aanpassen dat het duidelijk is wat wel en niet kan. Met censuur heeft dit niets te maken. De vraag moet zijn: is dit goed voor de samenleving.
Doen we niets, dan zullen de grenzen van commerciële televisiestations de komende jaren alleen maar verder worden verlegd. Dat daarbij het belang van deelnemers, hun kinderen en iedereen voor de buis niet telt, is duidelijk. Het gaat immers alleen maar om geld.

Natuurlijk kunt u zelf ook iets doen. Als u vindt dat er ontoelaatbare dingen gebeuren in de Gouden kooi, dan zou u moeten stoppen met kijken. Zonder kijkers heeft een programma voor een commerciële omroep geen waarde meer.

Met vriendelijke groet,
CDA Tweede Kamerfractie
Publieksvoorlichting

Postbus 30805
2500 GV 's-Gravenhage
t 070 - 318 25 03
f 070 - 318 26 02
e cda.publieksvoorlichting@tweedekamer.nl
i www.cda.nl

Vanwege enkele vervelende ervaringen in het verleden zijn de medewerkers van de afdeling Publieksvoorlichting helaas steeds vaker genoodzaakt mails anoniem te beantwoorden en dus niet meer met hun naam te ondertekenen. Wij beseffen dat dit onpersoonlijk over kan komen, maar vragen uw begrip.

Dit is het antwoord van de CDA fractie op een mailtje, dus wat heb je eraan GEEN ZAK
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51522030
afscheid nemen bestaat niet
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:39:54 #7
137949 Disana
pi_51522054
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, ik vind nu ook dat het programma van de buis moet... net als die eikels in de tweede kamer. Er gebeuren nu zaken die niet door de beugel kunnen... wettelijk. Er dienen mensen beschermd te worden en dat gebeurt dus niet. Er worden wetten overtreden waar geen sanctie op volgt. Dat is de grens die het programma wat mij betreft niet had mogen overschrijden.
Twee dingen. Ik kijk ook naar hoe alles wordt aangepakt - dus niet alleen naar de miljonairs. Daarnaast: het programma stoppen is niet een eind maken aan het feit dat er types als Natasia rondlopen - types die een excuus zoeken of het zelf bedenken om hun gerief te halen in het demoniseren van mensen (Lieke).
pi_51522058
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarbij: het grootste slachtoffer was Lieke.... en dan kan Huub het nodige hebben uitgevreten (waarvoor hij ook keer op keer een boete heeft gehad, en waarin hij vrijwel nooit de enige schuldige was) maar dat is op geen enkele manier een "gelijkmaker" voor wat er gisteren gebeurd is.

De groep ging gisteren en masse over de schreef, en heel ver over de schreef, en het slachtoffer daarbij was degene die zich zelfs bij de meest vernederende scheldpartijen niet verlaagd heeft tot hetzelfde gedrag: Lieke.
Lieke mag wat mij betreft ook blijven.
pi_51522073
Er worden hier woorden gebruikt die nogal zwaar aangezet zijn, zoals aanranden.
Volgens de Dikke:
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan

Dat zag ik niet alleen gisteren, dat zie ik daar continu met iedere keer Huub als middelpunt. Net zoals gisteren.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:40:23 #10
168159 FSR
Just myself
pi_51522074
@ DGK_FAN

Gaat dit over Dennis, of over je vriendje....
Dennis: Knap, Lief, Vrolijk, Mannelijk, Spontaan, Sterk, Slim, Aardig, Grappig, Enthousiast,
Emotioneel, Behulpzaam, Sociaal, Opwindend, Knuffelig, Schattig, Sexy, Avontuurlijk,
Open, Betrouwbaar, Ondeugend, Leuk......
When exist, things are inévitable
  maandag 16 juli 2007 @ 14:40:23 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51522075
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef petraa het volgende:
[..]

Ach daar komen de onruststokers weer die we tot gisteren hier niet gezien hebben.
Beetje BANNDJ types hè... als er wat te rellen valt staan ze vooraan...
En dan ook alleen maar als ze niet alleen staan, want dan durven ze niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51522082
Nadia wil excuses aanbieden?
pi_51522086
Karima vindt niet dat Nadia haar excuses moet aanbieden voor haar gedrag van gisteren.
pi_51522089
Ik ben benieuwd hoe personen als natasia zich gaan redden buiten de kooi als het programma is afgelopen
Have fun...
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:40:51 #15
137949 Disana
pi_51522098
Nadia zegt zich te schamen voor wat ze heeft gedaan. Ze zegt opnieuw dat ze zo eigenlijk niet is. Ze overweegt excuses aan te bieden. De anderen, inclusief Karima, proberen dit uit haar hoofd te praten.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:40:55 #16
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_51522103
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
[......]
Dit is het antwoord van de CDA fractie op een mailtje, dus wat heb je eraan GEEN ZAK
Wat verwacht je dan?
  maandag 16 juli 2007 @ 14:41:25 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522114
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is iemand in het zwembad willen gooien, gezien de omstandigheden en het spel daar, dan zo iets bizars? Come on.... De overdreven extra lading geven streamers hier eraan.
Wat is er todch aan de hand met jou???? Alleen maar in het zwembad gooien??? Ze trokken haar gvd de kleren van het lijf, ondergoed included. 's avonds had ze blauwe plekken van onder tot boven. Wat lul je nou raar?? Wij geven het een extra lading? Hoezo? Ze is regelrecht gemolesteerd. Jij vindt het een spel? Zag dat eruit alsof het onderdeel van het spel was? Of zag het eruit dat ze Lieke ECHT iets wilden aandoen? Absoluut het laatste. Natasia en Amanda hadden echt een waas voor hun ogen van kwaadheid op Lieke.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51522122
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Dan heb je weer wat sensatie-zoekers binnen de politiek die effe wat aandacht voor zichzelf willen krijgen, om vervolgens niets te doen...

Effectiever is om de sponsors aan te pakken. Grote bedrijven raken vrij snel in paniek als negatieve publiciteit hun raakt.

Wat dacht je van een compilatie-filmpje waarin wat extreme acties van DGK getoond worden, en op het eind zet je "Deze beelden werden mogelijk gemaakt danzij XXX, sponsor van De Gouden Kooi". Door dit soort filmpjes massaal te verspreiden (Youtube, clipser en vergelijkbare sites) krijgt een bedrijf toch heel wat negatieve publiciteit...
Je kunt uit wat voor invalshoek dan ook proberen de schade voor Talpa/10 te beperken, maar ik garandeer je uit zeer ruime persoonlijke ervaring dat kontakt opnemen betreffende misstanden in de maatschappij met een effect op de samenleving, met kamerleden zeer zinvol is.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51522126
Amanda, Nadia en Brian hebben het over het incident tussen Huub en Nadia.
Nadia wil haar excuses aanbieden voor de klap, maar Amanda vindt dat onzin.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:41:58 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522133
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Disana het volgende:
Nadia zegt zich te schamen voor wat ze heeft gedaan. Ze zegt opnieuw dat ze zo eigenlijk niet is. Ze overweegt excuses aan te bieden. De anderen, inclusief Karima, proberen dit uit haar hoofd te praten.
Die Karima moeten ze regelrecht die vila weer uitflikkeren. Wt een gestoorde is dat ook zeg
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:42:13 #21
137949 Disana
pi_51522143
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Karima vindt niet dat Nadia haar excuses moet aanbieden voor haar gedrag van gisteren.
Ik vind Karima niet zo fijn. Niet zo bemoeizuchtig en bevooroordeeld als Palma, maar toch niet helemaal fris.
pi_51522152
Als ze dat wil doen, moet ze dat gewoon doen
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:43:23 #23
137949 Disana
pi_51522173
Ook Amanda vindt bepaalde dingen die zijzelf heeft gedaan 'niet helemaal haar stijl'. Maar het komt omdat ze in De Kooi zit.
pi_51522176
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef MissSomebody het volgende:
[afbeelding]
Hieraan is te zien wat voor soort Karima is. Weg met die aso.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
  maandag 16 juli 2007 @ 14:43:26 #25
175331 Liess
Liess.nl
pi_51522178
quote:
Karima is gewoon een zwaar gestoorde die helemaal in de kooi past.
Kots op haar.
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_51522182
op nowlive staat dat huub er vanavond eruit gaat......dat hebben ze via via vernomen...ik geloof er geen fuck van
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_51522190
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Beetje BANNDJ types hè... als er wat te rellen valt staan ze vooraan...
En dan ook alleen maar als ze niet alleen staan, want dan durven ze niet.
Onruststokers? Palease!

Dat jullie partij kiezen en zo emotioneel betrokken zijn bij die gouden zooi zegt genoeg over jezelf, niet alleen lullen...doe er dan ook wat aan.
Bovendien mag een ieder zijn mening hebben, right...die mogen we allemaal aangeven en ik hoef niet per se met de meute mee te lopen al vind jij of wie dan ook van wel.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:43:45 #28
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522201
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Vind jij een boete van de jackpot af een straf???

Huub had allang weg moeten zijn na alle fysieke geweld dat hij heeft uitgeoefend, de sneaky wurgingen, trappen, tikken, gooien met dingen...maar degenen die gister ook fysiek geweld hebben uitgeoefend moeten ook weg, heel simpel. Niks te boete...en Ja als Nena zelfs weg moest, moet Huub zeker weg.
Dat je hem aanbidt betekent neit dat hij de hero is.
Het gaat toch om wat er gisteren gebeurde? Warom haal jij steeds weer het verleden erbij? Omdat je idd niet kunt ontkennen dat het gebeuren van gisteren asociaal was en van een lager niveau dan we ooit hebben gezien?
En ik aanbidt Huub niet, mocht je dat denken. Ik vind hem regelmatig een grote klootzak. Maar ik kan nog wel normaal een gebeurtenis inschatten... en die van gisteren was regelrecht misdadig en had NIETS meer met een 'spel' te maken.
pi_51522202
Nadia vindt het vervelend dat ze doorflipte.
Amanda vindt het heel begrijpelijk.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:43:51 #30
137949 Disana
pi_51522206
Nadia: Ik flipte helemaal door, dat is toch niet normaal? Ik wil zo helemaal niet zijn.

Amanda blijft op haar inpraten.
pi_51522208
quote:
mooi, die Karima is dus ook niet goeed bij d'r hoofd
  maandag 16 juli 2007 @ 14:44:19 #32
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51522221
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er worden hier woorden gebruikt die nogal zwaar aangezet zijn, zoals aanranden.
Volgens de Dikke:
aan·ran·den (ov.ww.)
1 met slechte bedoelingen te lijf gaan

Dat zag ik niet alleen gisteren, dat zie ik daar continu met iedere keer Huub als middelpunt. Net zoals gisteren.
Idd
pi_51522222
quote:
Geachte heer, mevrouw,

(knip)

Met vriendelijke groet,
CDA Tweede Kamerfractie
Publieksvoorlichting

Postbus 30805
2500 GV 's-Gravenhage
t 070 - 318 25 03
f 070 - 318 26 02
i www.cda.nl

Vanwege enkele vervelende ervaringen in het verleden zijn de medewerkers van de afdeling Publieksvoorlichting helaas steeds vaker genoodzaakt mails anoniem te beantwoorden en dus niet meer met hun naam te ondertekenen. Wij beseffen dat dit onpersoonlijk over kan komen, maar vragen uw begrip.

HAHAHAHAHA Jij bent echt sneu
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51522224
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Liess het volgende:

[..]

Nou, dat is ook helemaal niet waar.
Huub heeft vaak genoeg geweld gebruikt, en ook vaak genoeg gestraft... hij was elke keer de enige die drankverbod kreeg, ondertussen al 4 boetes heeft.. etc.

Maar dan nog, is wat er gister gebeurd is met hun, véel erger.
Ja, ik baal er zo van dat iedereen hier nu ook constant Huub Huub Huub roept..fucking hell het gaat niet eens meer om Huub of Lieke of Natasia het gaat er om dat de programma-leiders hun spelers niet in de hand hebben, en zo een leuk programma om zeep helpen...correctie..om zeep hebben geholpen!

Als de groep Nadia en Dennis zo hadden behandeld dan had ik net zo pissig geworden..en allemachtig wat heb ik een bloedhekel aan die twee..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:44:39 #35
137949 Disana
pi_51522228
Huub komt bij Nadia en Amanda zitten. Hij zegt dat Dennis erbij komt en zich aansluit bij zulke dingen, en noemt het schoolplein. Amanda lult eroverheen.
pi_51522231
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef miesy het volgende:
voor mij is het toch nog een soort hoop op gerechtigheid.
na al het onrecht moet er toch weer een soort van balans komen!
Je hoofd in het zand steken haalt weinig uit hoor
Dit is geen hollywood film waar de 'good guys' op het einde winnen, al 9 maanden lang worden Natasja en Brian een hand boven het hoofd gehouden, het enige verschil met in het begin is dat ze daar nu zelfs publiekelijk over 'opscheppen'. Daar gaat het sprookje dat DGK een 'spelprogramma' is... Het is gewoon 100% soap waar de redaktie het verloop van het programma bepaald. Lieke en Huub zullen dit programma nooit winnen, zelfs niet als ze samen 100% in de popi-poll halen
pi_51522252
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat is er todch aan de hand met jou???? Alleen maar in het zwembad gooien??? Ze trokken haar gvd de kleren van het lijf, ondergoed included. 's avonds had ze blauwe plekken van onder tot boven. Wat lul je nou raar?? Wij geven het een extra lading? Hoezo? Ze is regelrecht gemolesteerd. Jij vindt het een spel? Zag dat eruit alsof het onderdeel van het spel was? Of zag het eruit dat ze Lieke ECHT iets wilden aandoen? Absoluut het laatste. Natasia en Amanda hadden echt een waas voor hun ogen van kwaadheid op Lieke.
Misschien dat ik het downsize, daarentegen vind ik dat je wel een beetje doorschiet. De waarheid zal een beetje in het midden liggen. Ik zie dat het pas echt escaleert als Huub er zich mee gaat bemoeien.

Maar laten wij er hier geen ruzie over maken en alvast het voorbeeld geven hoe we wel met elkaar om moeten gaan (wat jij overigens wel doet).
pi_51522257
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het gaat toch om wat er gisteren gebeurde? Warom haal jij steeds weer het verleden erbij? Omdat je idd niet kunt ontkennen dat het gebeuren van gisteren asociaal was en van een lager niveau dan we ooit hebben gezien?
En ik aanbidt Huub niet, mocht je dat denken. Ik vind hem regelmatig een grote klootzak. Maar ik kan nog wel normaal een gebeurtenis inschatten... en die van gisteren was regelrecht misdadig en had NIETS meer met een 'spel' te maken.
Laat gaan Scan, het heeft geen zin, dit zijn sensatiezoekers
pi_51522260
Mooi, Huub gaat zich er mee bemoeien.
Amanda houdt je aso-schmoel!
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 16 juli 2007 @ 14:45:53 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522273
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:

Precies. En ze zit echt helemaal onder de blauwe plekken, die ze naar eigen zeggen echt niet snel heeft. Ze is enorm aangepakt. Er zijn waarschijnlijk veel dingen gebeurd die wij niet eens hebben kunnen zien. Lieke was zich zelf ook doodgeschrokken van de vele blauwe plekken.
pi_51522281
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien dat ik het downsize, daarentegen vind ik dat je wel een beetje doorschiet. De waarheid zal een beetje in het midden liggen. Ik zie dat het pas echt escaleert als Huub er zich mee gaat bemoeien.

Maar laten wij er hier geen ruzie over maken en alvast het voorbeeld geven hoe we wel met elkaar om moeten gaan (wat jij overigens wel doet).
Oke jij zou blijven toe kijken als 3 vrouwen jou vriendin beetpakken en beginnen uit te kleden ????
pi_51522285
quote:
Geachte heer, mevrouw,

Het CDA vindt het programma de Gouden kooi smakeloos. Dat steken we ook niet onder stoelen of banken. Het is absurd dat we miljoenen investeren in campagnes tegen pesten, terwijl door dit programma dagelijks pesterijen te zien zijn op tv. Waar doen we het dan nog voor?
Wij kunnen een programma niet van de buis halen of ons met de inhoud bemoeien. We kunnen wel proberen mensen erop te wijzen dat dit wat ons betreft een slecht voorbeeld is. Onlangs heeft het CDA bedrijven daarom opgeroepen geen reclame meer te maken rond de Gouden kooi. Op die manier loopt de zender Tien inkomsten mis en wordt het voor Tien minder aantrekkelijk om het programma te blijven uitzenden. Diverse grote bedrijven hebben inmiddels gehoor gegeven aan deze oproep en kopen geen reclametijd meer in rond het programma.
Meer in het algemeen is het zo dat tv-programma's steeds vaker tot publieke verontwaardiging leiden. Programmamakers, producenten, omroepen en tv-stations zijn te veel gericht op zoveel mogelijk kijkers en advertentiegelden. Het wordt tijd dat we strenger worden in wat wel en wat niet kan op tv. Het CDA wil de Mediawet zodanig aanpassen dat het duidelijk is wat wel en niet kan. Met censuur heeft dit niets te maken. De vraag moet zijn: is dit goed voor de samenleving.
Doen we niets, dan zullen de grenzen van commerciële televisiestations de komende jaren alleen maar verder worden verlegd. Dat daarbij het belang van deelnemers, hun kinderen en iedereen voor de buis niet telt, is duidelijk. Het gaat immers alleen maar om geld.

Natuurlijk kunt u zelf ook iets doen. Als u vindt dat er ontoelaatbare dingen gebeuren in de Gouden kooi, dan zou u moeten stoppen met kijken. Zonder kijkers heeft een programma voor een commerciële omroep geen waarde meer.

Met vriendelijke groet,
CDA Tweede Kamerfractie
Publieksvoorlichting

Postbus 30805
2500 GV 's-Gravenhage
t 070 - 318 25 03
f 070 - 318 26 02
i www.cda.nl

Ik heb de lijst van kamerleden aangegeven, daar moet je zijn.
Een goede persoonlijke brief met links naar alles wat je goedunkt opstellen, en die vervolgens naar alle kamerleden sturen. Ik garandeer je dat het veel sukses heeft.
pi_51522287
quote:

[..]

Huub had niets te maken dat die 3 Lieke zo pakte omdat Huub niet eens wat kon doen, zet je bril eens op of ga naar de opticiën.
pi_51522289
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het verleden is net zo goed deel van de hele show. Maar ja, dit zal ook weer tot het verleden gaan horen, net als de rest van de zooi die reeds gebeurd is.
Het is asociaal, dat geef ik toe.
Ok, want ik zie je wel Huub ophemelen, ikzelf was een Huubfan maar wat mij betreft mag iedereen opsouten uit die show omdat ze te ver gaan.
pi_51522292
Wat een sukkels zijn jullie allemaal. Beetje je druk maken over wat er gebeurd in een TV programma. whahahaa get a life!!!

Als Huub en Lieke zichzelf Echt zo slecht behandeld en vernederd voelen, wat houdt hun dan tegen om weg te gaan???

Huilies, ga weer lekker GTST kijken als je wil janken om een stel acteurs. Acteurs ja, net als DGK-ers met hun vette contracten.
Allah u akbar
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:46:35 #46
137949 Disana
pi_51522294
Nadia wil zichzelf uiten, naar Huub bijvoorbeeld, en ze wil ook laten zien dat ze voor Amanda et al kiest, maar wel tot een bepaalde grens. Ze vindt, nogmaals, dat ze een grens heeft overschreden.
pi_51522297
quote:

[..]

Ik zie het escaleren als drie vrouwen een andere vrouw proberen haar de kleren van het lijf te rukken.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:47:13 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522317
quote:

[..]

Ja, Huub had zich er niet mee meoeten bemoeien. Zit wat in.

Zie je wel wat je indirect schrijft???????
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 14:47:18 #49
137949 Disana
pi_51522323
Huub: Iedereen zijn battles zelf laten uitvechten, niet meteen mee bemoeien.
  maandag 16 juli 2007 @ 14:47:49 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51522335
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik zie het escaleren als drie vrouwen een andere vrouw proberen haar de kleren van het lijf te rukken.
En drie mannen haar vriendje met geweld onder bedwang houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')