Welcome back! Geen gekke dingen hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Ook Eddepet meld zich weer na een week afwezigheidPrachtige vakantie gehad; met voor Nederlandse begrippen best lekker weer
![]()
Nog een paar daagjes en dan ga ik alweer op vakantie![]()
![]()
Nog wat bijzonders gebeurd ? (gelectrocuteerde fokkers e.d. enz.)
Afgelopen week was naar Valkenswaard; vanaf komende dinsdag gaan we de andere kant op richting de biesboschquote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welcome back! Geen gekke dingen hier.
Waar ga je nu heen op vakantie?
Dat is toch een dienst verlenen en dat mag toch niet ? Staat toch in de FAQ ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, n.a.v. Van die kleine klussen die je zelf niet (aan)kunt ;
is het egen idee een soort 'vraag en aanbod' topic te maken?
waar niet handige mensen, die een klusje hebben, dit kunnen posten, en waar mensen die wél handig zijn, zich kunnen aanbieden om het klusje te komen doen?
of is dat al eens eerder bedacht?
in V&A mag dat niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is toch een dienst verlenen en dat mag toch niet ? Staat toch in de FAQ ?
Ja dat is eerder bedacht, en daar is het idee uitgekomen dat we geen klusjesmannen en/of -vrouwen gaan zoeken via K&W/FOK!.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, n.a.v. Van die kleine klussen die je zelf niet (aan)kunt ;
is het egen idee een soort 'vraag en aanbod' topic te maken?
waar niet handige mensen, die een klusje hebben, dit kunnen posten, en waar mensen die wél handig zijn, zich kunnen aanbieden om het klusje te komen doen?
of is dat al eens eerder bedacht?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef AnneX het volgende:
In het zolder topic van MMach schrijft hij, dat hij speciale MDF palmen heeft gebruikt voor het eerst en er tevreden over is.
Dream on ...
Zeer OKquote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef Marsepein het volgende:
De kop van de schroef afslijpen met een 24 cm haakse slijper. Dan met een 8 mm houtboor de rest van de schroef uitboren,
Vervolgens met een proppenboor een prop van 8 mm boren uit een stuk rest MDF em dat met witte houtlijm in het gat tikken.
Beetje schuren en klaar.
Of je gebruikt MDF plamuur uit de bouwmarkt
Dude, leuk je weer te zien, alles OK?
Dat wist ik al, dat had je me al láng verklaptquote:Op maandag 30 juli 2007 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Goed, erg goed kan ik wel zeggen. Pino wordt Papa
Oh god, ik weet niet meer wie ik het allemaal al verteld heb, en ben zo enthousiast dat ik het gewoon 2 keer vertel aan iedereenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat wist ik al, dat had je me al láng verklapt![]()
Feli nogmaals![]()
Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd; bij deze danquote:Op maandag 30 juli 2007 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Goed, erg goed kan ik wel zeggen. Pino wordt Papa
News to mequote:Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Oh god, ik weet niet meer wie ik het allemaal al verteld heb, en ben zo enthousiast dat ik het gewoon 2 keer vertel aan iedereen![]()
Ja, dat klopt, er moet hard aan het werk gegaan worden. Ik heb e.e.a. aan opdrachten uit staan en wacht op offertes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
News to memaar wat een leuk Nieuws Pinjo !!!! echt je zal er zo blij mee zijn strakies, als ik na een week (!) hard werken maandag met "die"smurf op de bank zit, en ze kruipt tegen me aan. En zegt "papa is lief " dan smelt er wel even een zekeringetje of zes bij mij . Daar kan helemaal niks tegen op dan.
Nou wordt t wel tijd om de "boel"eens driftig klaar te maken he? Pien???
Heeee, mijn hormonen, wat doe je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
News to memaar wat een leuk Nieuws Pinjo !!!! echt je zal er zo blij mee zijn strakies, als ik na een week (!) hard werken maandag met "die"smurf op de bank zit, en ze kruipt tegen me aan. En zegt "papa is lief " dan smelt er wel even een zekeringetje of zes bij mij . Daar kan helemaal niks tegen op dan.
Nou wordt t wel tijd om de "boel"eens driftig klaar te maken he? Pien???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |