quote:Op maandag 23 juli 2007 10:14 schreef Marsepein het volgende:
Volgens routenet ligt het ongeveer 15 Km ten noorden van Breda, en dat is geen Noord-Limburg![]()
Nee dit Topic mag niet dicht.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
mag dit topic dicht?
Bloempjes kamer in Arnhem!heb namelijk een huisje
(zie sig)
He Gurb Ook aan de laminaat. Morgen bij mijn dochter laminaat leggen. Nooit gedaan maar we leggen het gewoon neer.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Mij zien jullie hier de komende tijd ook niet zoveel als anders, aangezien ik 4 weken bouwvak heb en dus niet 40 uur in de week achter de PC zit![]()
Ben deze week lekker thuis aant rommelen (alhoewel, zaterdag bij een nicht laminaat gelegd, en vandaag bij ouders van een vriend van mij) en ga volgende week een weekje op vakantie.
Daarna nog 2 weken thuis rommelen.
Het zou ook kunnen dat ik nog naar de bouwplaats toe moet om het bedrijf te vertegenwoordigen (heitoezicht met een duur woord, het houd niets anders in als in de keet zitten en te kijken of de heiers er geen potje van maken) aangezien de uitvoerder op vakantie is, en de palen nog niet allemaal geheid zijn omdat de heistelling kapot is gegaan.
Maar voorlopig heb ik lekker vrij
Nou, veel plezier, gaat Gurb zijn vakantie nog ergens doorbrengen?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Mij zien jullie hier de komende tijd ook niet zoveel als anders, aangezien ik 4 weken bouwvak heb en dus niet 40 uur in de week achter de PC zit![]()
Ben deze week lekker thuis aant rommelen (alhoewel, zaterdag bij een nicht laminaat gelegd, en vandaag bij ouders van een vriend van mij) en ga volgende week een weekje op vakantie.
Het zou ook kunnen dat ik nog naar de bouwplaats toe moet om het bedrijf te vertegenwoordigen (heitoezicht met een duur woord, het houd niets anders in als in de keet zitten en te kijken of de heiers er geen potje van maken) aangezien de uitvoerder op vakantie is, en de palen nog niet allemaal geheid zijn omdat de heistelling kapot is gegaan.
Ik heb hem gesloten met een verwijzing naar je nieuwe topicquote:Op maandag 23 juli 2007 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
mag dit topic dicht?
Bloempjes kamer in Arnhem!heb namelijk een huisje
(zie sig)
Helemaal leuk. feli voor jullie.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
En de echo was helemaal goed, we zijn 12 weken en 4 dagen zwanger
dank jequote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten met een verwijzing naar je nieuwe topic![]()
Groot he! Hartje ook al gehoord|?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
mazzelaar! Geniet ervan zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:42 schreef Gurb het volgende:
Dat wist ik niet! Leuk he eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hadden we 4 weken geleden al gehoord
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef Marsepein het volgende:
Laminaat leggen is niet veel anders als het leggen van een massief houten vloer, je moet ook nu zorgen voor een goede ondervloer, ruimte langs de kant om de vloer te laten werken, en met goed gereedschap gaat ook deze klus een stuk prettiger.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef Solingjan het volgende:
He Gurb Ook aan de laminaat. Morgen bij mijn dochter laminaat leggen. Nooit gedaan maar we leggen het gewoon neer.
En prettige vakantie
In Ommen, op de camping, met vriendenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Nou, veel plezier, gaat Gurb zijn vakantie nog ergens doorbrengen?
dat lukt wel, maar je daar maar geen zorgen over, ik heb een luxe vakantie, ik kan een hoop, maar moet heel weinigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:08 schreef becky27 het volgende:
mazzelaar! Geniet ervan zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |