Een poster voor??quote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik moet nog een poster maken ook.
Voor vanavond half 9, maar ik heb geen zin.
Ik had het niet eens zo gelezen als Fruts.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet eng![]()
Is een variant op Tingeling.![]()
Omdat het mooi fietsen is hier????quote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook als Rotterdammer in Limland...![]()
op de fiets...![]()
Jumpenquote:
Hier is er geen airco, maar ik het het niet 'heet'.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef OA het volgende:
Het lijkt wel of de airco dienst weigert...![]()
Het blijft onverminderd heet hier...![]()
Veel natuur om je heen inderdaadquote:
ja, dat hardstyle feest.quote:
Yupquote:
Als je er al geen zin in hebt, zal het ook niet veel worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat hardstyle feest.
Ze hebben gangster thema, de flyers moesten pokerchips worden, met de info erop, die heb ik al gemaakt, maar de poster
Ik weet niet wat ik daarvoor moet maken.
En bovenal, heb ik geen zin om daarover na te denken.
ik heb het beloofd idd, en half 9 moet ik daar zijn, met wat voorbeelden.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je er al geen zin in hebt, zal het ook niet veel worden.
Maar je hebt het beloofd dus?
Oja? Bij 25o begint het toch net lekker te worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:46 schreef Frutsel het volgende:
Bengelengeleng...had ik beter gelezen in de context van tingeling
Retteket naar Bengelbed
Bengeltjesdorp is trouwens gesloten bij 25 graden en warmer![]()
Jij komt ook uit Limburg!?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo gelezen als Fruts.![]()
Vond het wel grappig.
[..]
Omdat het mooi fietsen is hier????
Niet? Kleed je dan s zedigquote:
Juiste instelling eer!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
als ik nou gewoon deze jat,
dan de boven- en rechterkant zwart maak, en dit links onderin de hoek ram, en dan bovenaan in het midden de info die erop moet
Lekker makkelijk, krijg er toch weinig voor, moet er niet teveel moeite insteken vind ik.
mjah.. in sommige gevallen wel jaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Bij 25o begint het toch net lekker te worden?
dan kom ik pas vrijwillig mijn bed uit. Tussen 30 en 35 is ideaalquote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Bij 25o begint het toch net lekker te worden?
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet? Kleed je dan s zedig![]()
Maastricht? Vaals?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog erger, ik zit er nog steeds.![]()
![]()
Helemaal in het zuiden.
Ik verveel mequote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef BrandX het volgende:
hoe is het hier?
Wat doe je hier dan? en wie is die gare pijpslet in je ava?quote:
dan moet je maar wat gaan doenquote:
dat dusquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? en wie is die gare pijpslet in je ava?
Daar in de buurt.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Maastricht? Vaals?
Ik kom ook uit midden Limburg. Horn.
Het is hier doorgaans beter dan in de rest van het land.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar in de buurt.![]()
Wij hebben het toch maar getroffen met het weer.
Brandx![]()
Hier wordt het werk steeds minder en ik kan me niet voorbereiden op een test morgen.quote:
als je niet hoeft te werken kan j e je toch voorbereiden??quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wordt het werk steeds minder en ik kan me niet voorbereiden op een test morgen.
ik zou niet weten wat ik moet voorbereiden, dat willen ze niet zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]Bengeltje [afbeelding] Certificaat
[..]
als je niet hoeft te werken kan j e je toch voorbereiden??
ik kan je antwoord voorlopig trouwens niet zien, ant ik moet nu weg![]()
Take care y'all!!!
Zo ver ik weet alleen MPG .quote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans beter dan in de rest van het land.
Zijn er nog meer Limburgers hier?
en die kennen we allemaal als?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
was kies je toch weer een lekkere
Kaley
Kale Kenny?quote:
Oh. Ken ik nietquote:
Zegt mij ook absoluut niets...quote:
quote:Debora C. een twintigjarige jonge vrouw uit het Duitse Lindau moest op bevel van de buschauffeur een andere plaats in de bus zoeken. De reden was dat de man bij het in de achteruitkijkspiegel kijken, recht in de weelderige boezem van Debora kon loeren. De man kon zich naar eigen zeggen "niet meer concentreren op de weg en dat irriteerde hem".Deborah zocht, lichtelijk beschaamd, een andere plaats op.
Achteraf is ze woedend op de chauffeur, die zelfs gedreigd had haar uit de bus te zetten als zij geen andere plaats zou zoeken. "De man heeft me voor een volle bus vernederd". zo vertelt ze tegen het Duitse Bild. De maatschappij waar de man werkzaam is, staat vierkant achter de chauffeur: ze verwijst naar paragraaf zes van het reglement. Hierin word duidelijk vermeld dat een passagier de chauffeur niet mag afleiden. Een woordvoerder van de maatschappij wil alleen kwijt dat de chauffeur "correct heeft gehandeld".
Gezien jequote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien kan JortK nog wat meer vertellen![]()
Wat wil je wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
misschien kan JortK nog wat meer vertellen![]()
alhoewelquote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej volgens mij nie... ik weet gewoon net zoveel als jij...![]()
Wie is Kale Kenny?quote:
Dat zag je aan die kop!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alhoewel
jij wist nog dat het een gare pijpslet was, dat wist ik nog nie eens![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan? en wie is die gare pijpslet in je ava?
Een South-Park hakker?quote:
Ah, dankquote:
hoe krijg ik 500zoveel posts per dagquote:Op maandag 16 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Zo.
Ah, zo dusquote:Op maandag 16 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Zo.
Ranzige dikke make upquote:Op maandag 16 juli 2007 15:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Rare gedachtes over pijpsletten heb jij als je dat aan die kop ziet![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Zo.
Koffie? Koekje? Koffie met een koekje?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Zo.
De vrouwelijke variantquote:
met prei?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En het gevoel alsof een vrachtwagen over mijn hoofd is gereden.
Met prei ?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
En het gevoel alsof een vrachtwagen over mijn hoofd is gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |