FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Die "service" van Mediamarkt
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 12:44
jaja...ik moet er ook eens aangeloven.

Kort samengevat :

12 juni een Philips surround setje gekocht.
24 juni defect geluid viel steeds weg.

Meteen ingeleverd dat wijf bij de servicebalie : Heb je de doos nog?
Ik zo van nee wat moet ik meteen doos die leeg is
Nou dan kan ik hem niet omruilen dan moet ik hem opsturen voor reparatie dat duurt 3 tot 5 weken.

Ik zo van

Dus ik net eens bellen hoe het ermee stond : Wanneer heb je hem ingeleverd?
Ik zo van 24 juni...
Zij zo van er staat 3 tot 5 weken voor.
Ik ja dat weet ik maar wil graag de status weten.
Zij zo van nou ik verbind je even door met de servicebalie gooit ze die hoorn erop.

Sterf even
Hoe moelijk is het om iets te repareren / om te ruilen ook al zit er geen doos bij......

Service Mediamarkt
Juupİmaandag 16 juli 2007 @ 12:45
Doos bewaren dus
minkuukelmaandag 16 juli 2007 @ 12:48
Mediamarkt
Saekerhettmaandag 16 juli 2007 @ 12:49
Sukkel, je had gewoon de doos 2 weken moeten bewaren, had je direct een nieuwe meegekregen
Godtjemaandag 16 juli 2007 @ 12:49
Service en mediamarkt?
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 12:49
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:45 schreef Juupİ het volgende:
Doos bewaren dus
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
thedude0maandag 16 juli 2007 @ 12:50
Lekker belangrijk zeg, het is goedkoop dus een goede winkel
Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 12:50
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
Service en mediamarkt?
Inderdaad. Dit soort mensen mogen ze van mij meteen tegen de muur zetten. Wat een mongool.
Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 12:51
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef thedude0 het volgende:
Lekker belangrijk zeg, het is goedkoop dus een goedeKUT winkel
Tarabassmaandag 16 juli 2007 @ 12:51
Hadden ze toch jouw setje in die doos kunnen doen van het nieuwe setje dat jij dan weer meekrijgt zonder doos.. Zie het probleem niet van die fucking MM. Stelletje prutsers daar. En goedkoper zijn ze ook al niet, dus snap niet waarom mensen daar nog kopen..
thedude0maandag 16 juli 2007 @ 12:52
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.
Juupİmaandag 16 juli 2007 @ 12:53
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
moet ik onthouden, is een goede tip.
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 12:53
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Tarabass het volgende:
Hadden ze toch jouw setje in die doos kunnen doen van het nieuwe setje dat jij dan weer meekrijgt zonder doos.. Zie het probleem niet van die fucking MM. Stelletje prutsers daar. En goedkoper zijn ze ook al niet, dus snap niet waarom mensen daar nog kopen..
Dat was mijn idee ook maar ja...
En ik hem daar niet gekocht omdat het eventueel goedkoper zou zijn, maar je hebt iets meer keuze dan bv. bij Expert / Scheer & Foppen of wat dan ook...

Maar laat dit een les zijn voor mij...
Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 12:54
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.
Prima, maar kom hier dan niet huilie huilie doen als je 5 weken op je pokketroep moet wachten.
Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 12:54
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 12:55
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Juupİ het volgende:

[..]

moet ik onthouden, is een goede tip.
Nu je het zegt...inderdaad een Gouden tip van Razor21
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 12:58
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...

Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...

2 spellen voor de prijs van 1
PPLmaandag 16 juli 2007 @ 13:01
Ga dan ook naar BCC.

Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 13:02
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...

Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...

2 spellen voor de prijs van 1
Daar noem je ook wat. Bart Shit.
HassieBassiemaandag 16 juli 2007 @ 13:25
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Sukkel, je had gewoon de doos 2 weken moeten bewaren, had je direct een nieuwe meegekregen
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarkt
Daantkemaandag 16 juli 2007 @ 13:26
Wat een doos, die telefoniste
thedude0maandag 16 juli 2007 @ 13:41
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarkt
Bron ?
Saekerhettmaandag 16 juli 2007 @ 13:47
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Bron ?
Klopt, dat weet ik uit eigen ervaring. TFT's met dooie pixels zetten ze zo weer terug. Mijn zusje heeft iets van 4x moeten ruilen voordat ze een goede had, teringjantje zeg

Het enige voordeel is dat je ALLES kan ruilen binnen 2 weken, wat de reden ook is, maar voor de prijs en service ná die 2 weken hoef je niet bij ze terecht.
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 13:55
HassieBassiemaandag 16 juli 2007 @ 14:15
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef thedude0 het volgende:

[..]

Bron ?
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect is

Nee, een vriend van me werkt bij Mediamarkt. Het is daar ook geen geheim hoor, vraag er naar en ze geven je gewoon eerlijk antwoord.
Juupİmaandag 16 juli 2007 @ 14:22
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef PPL het volgende:
Ga dan ook naar BCC.
[afbeelding]
Kloon van Danny?
MouseOvermaandag 16 juli 2007 @ 14:28
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Het enige voordeel is dat je ALLES kan ruilen binnen 2 weken, wat de reden ook is, maar voor de prijs en service ná die 2 weken hoef je niet bij ze terecht.
Ik heb al 2x na een half jaar een defect apparaat ook zonder discussie kunnen teruggeven. Gewoon hele aankoopbedrag contant terug. Wel met doos enzo.
tonksmaandag 16 juli 2007 @ 14:30
Die boksjes krijg je trouwens terug met waterschade
Jernau.Morat.Gurgehmaandag 16 juli 2007 @ 14:33
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:

[..]

De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...

Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...

2 spellen voor de prijs van 1
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.

Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.

Kneus.
tonksmaandag 16 juli 2007 @ 14:35
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.

Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.

Kneus.
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
Armageddonmaandag 16 juli 2007 @ 14:35
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.

Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.

Kneus.
Je moest eens weten hoeveel van dit soort mongolen er rond lopen in Nederland en dat mag ook nog stemmen.
Jernau.Morat.Gurgehmaandag 16 juli 2007 @ 14:35
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect is
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
Jernau.Morat.Gurgehmaandag 16 juli 2007 @ 14:36
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:

[..]

Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
Laat mij nou ook eens even schelden jah .
tonksmaandag 16 juli 2007 @ 14:38
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
tonksmaandag 16 juli 2007 @ 14:38
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Laat mij nou ook eens even schelden jah .
Sorry
Razor21maandag 16 juli 2007 @ 14:39
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Laat mij nou ook eens even schelden jah .
Dementormaandag 16 juli 2007 @ 14:39
Jij bent toch niet gek, zij zijn het wel!
J.Herrermaandag 16 juli 2007 @ 17:17
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
PeZumaandag 16 juli 2007 @ 17:42
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
ik ha der een keer een digi videocam gekocht en een smiley op de lens getekend, doos weer netjes dichtgemaakt, 30 kmin teruggebracht, en mijn geld terug gekregen _!

smile, your on candid camera
McKillemmaandag 16 juli 2007 @ 18:20
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:44 schreef Razor21 het volgende:
jaja...ik moet er ook eens aangeloven.

Kort samengevat :

12 juni een Philips surround setje gekocht.
24 juni defect geluid viel steeds weg.

Meteen ingeleverd dat wijf bij de servicebalie : Heb je de doos nog?
Ik zo van nee wat moet ik meteen doos die leeg is
Nou dan kan ik hem niet omruilen dan moet ik hem opsturen voor reparatie dat duurt 3 tot 5 weken.

Ik zo van

Dus ik net eens bellen hoe het ermee stond : Wanneer heb je hem ingeleverd?
Ik zo van 24 juni...
Zij zo van er staat 3 tot 5 weken voor.
Ik ja dat weet ik maar wil graag de status weten.
Zij zo van nou ik verbind je even door met de servicebalie gooit ze die hoorn erop.

Sterf even
Hoe moelijk is het om iets te repareren / om te ruilen ook al zit er geen doos bij......

Service Mediamarkt
Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.
Dit is ook volledig ondoenlijk als je een compleet nieuw systeem maakt. Ik zou inmiddels mijn kont niet kunnen keren hier iig.
swollywoodmaandag 16 juli 2007 @ 18:29
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.
Dit is ook volledig ondoenlijk als je een compleet nieuw systeem maakt. Ik zou inmiddels mijn kont niet kunnen keren hier iig.
Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.
Apparaat wordt opgestuurd ter reparatie, dat dat 3 tot 5 weken duurt, tja, dan had je maar wel de doos moeten bewaren.

Toen ik die meuk nog bezorgde, zeiden we het er altijd bij:

Binnen 2 weken kapot en in originele verpakking = omruilen.
Na meer dan 2 weken kapot en/of niet in originele verpakking = repareren.
klippermaandag 16 juli 2007 @ 18:46
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat was mijn idee ook maar ja...
En ik hem daar niet gekocht omdat het eventueel goedkoper zou zijn, maar je hebt iets meer keuze dan bv. bij Expert / Scheer & Foppen of wat dan ook...

Maar laat dit een les zijn voor mij...
En wat denk je dat ze daar doen als je zonder doos terug komt?

Je had natuurlijk ook je vriendin mee kunnen nemen en als ze weigerde gewoon zeggen maar die doos heeft hem toch vast, moet ie er ook nog in gestopt worden.
PeZumaandag 16 juli 2007 @ 18:47
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.
Apparaat wordt opgestuurd ter reparatie, dat dat 3 tot 5 weken duurt, tja, dan had je maar wel de doos moeten bewaren.

Toen ik die meuk nog bezorgde, zeiden we het er altijd bij:

Binnen 2 weken kapot en in originele verpakking = omruilen.
Na meer dan 2 weken kapot en/of niet in originele verpakking = repareren.
ook zo'n onzinnige termijn 2 weken

doe gewoon wettelijk verplicht binnen 1 maand stuk = nieuwe
klippermaandag 16 juli 2007 @ 18:49
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:

[..]

Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
Dat hij fan van Jan Smit is geloof ik nog wel, maar de rest niet.
Dennehymaandag 16 juli 2007 @ 19:29
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
Service en duitsers?
Tommehmaandag 16 juli 2007 @ 21:10
Ben tot nu toe best tevreden over de service van die zaak .
DeathStar__maandag 16 juli 2007 @ 21:19
zowiezo... mediamarkt, dan vraag je der om....
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:32
Nou het is 4 augustus nog steeds niet terug.
Ik heb vorig weekend gebeld hoe het ermee stond.

Volgens die vrouw wachten ze op een onderdeel en het is immers ook vakantietijd daarom duurt het zolang.

Ja ja my ass.....

Ze zou meteen een mail sturen naar de fabrikant hoelang het nog zou gaan duren en dan zou ik hier bericht over krijgen.

Ben godverdomme weer 1 week verder. Hoe moeilijk moet dit zijn zeg.
Graag schopje naar geldzaken en recht.

Enkel omdat ik de doos niet meer had wordt deze niet omgeruild.
Het kan toch niet zo zijn dat ik krap 2 weken ergens plezier van heb de reparatie al ruim 6 weken duurt



Zo maar weer eens bellen
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:42
Zooo er wordt binnen 3 minuten opgenomen op de reparatieafdeling.
Ze gaat even kijken....
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:49
Godverdomme zeg "#%"#$%"#%#"

Dat wijf zo nou ik krijg niemand te pakken van de reparatie afdeling dus ik heb zelf even gekeken ħ

Dat wijf zo nou ik zie dat het apparaat al klaar is en op 30 juli is opgehaald
Ik zo van

Ik zeg dat kan godverdomme niet ik heb hier dat reparatiebewijs nog liggen. Ze zegt dat is raar mag ik u nummer even noteren dan zorg ik dat u even teruggebeld wordt en zal ik er even spoed bij zetten.

Ik zeg gebeurd dat vandaag nog zij zo van dat kan ik niet garanderen ....
Ik zo mag ik een chef spreken nee dat kan niet die heb ik al geprobeerd te bellen net...ik zo van je lult uit je nek je probeerde net de reparatie afdeling te bellen.

Nu een ander telnummer gekregen van de reparatieafdeling ga ik zelf maar weer eens bellen.
Jezus wat ben ik des duivels...

Een apparaat gekocht van 350 euro 10 dagen plezier van gehad en wacht nu al 6 weken en het schijnt dus al afgehaald te zijn.

Sterf even lekker
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:52
Nou ik bel dus nu dat andere nummer krijg ik weer datzelfde wijf aan de lijn zeg.
Ik zo van jij weer ik zeg aan jou heb ik niets je kunt me toch niet helpen.

Zij zo van ja als je dit nummer belt en hij gaat te lang over kom je bij mij uit.

Gaat lekker dan dit....ga gewoon elke 5 min. bellen.
Crazykillzaterdag 4 augustus 2007 @ 12:53
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Dat controleren ze echt niet bij de Media Markt
Ze halen gewoon die doos leeg, kijken of alles erin zit en klaar.
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:08
Nou net maar per email een klacht ingediend.
Let niet op mijn schrijfstijl lekker boeiend ik tril van woede....

Beste medewerker,

Ik heb op 9 juni een surroundset aangeschaft bij jullie.
Artikel : 1054973.

Helaas is deze op 24 juni (2 weken later) stuk gegaan.
Ben meteen naar de Mediamarkt in Almere gegaan om deze om te laten ruilen.

Maar tot mijn verbazing kon dit dus niet omdat ik de doos niet meer had. Maar aangezien wij nog in verbouwing zaten heb ik geen ruimte om dozen te bewaren en deze dus weggegooid.

Toen maar ter reparatie aangeboden dit zou 3 tot 5 weken duren werd mij verteld.

Na 3 weken heb ik zelf maar eens gebeld hoe het ermee stond niemand kon mij dit vertellen. Daarna heb ik vorige week nog gebeld en werd mij verteld dat ze nog op een onderdeel wachten. De medewerkster ging meteen een mail sturen met daarin het verzoek voor een duidelijk update. Ik zou dan per brief / telefonisch ingelicht worden wat de status is.

Nu is het 4 augustus ik heb nog steeds niet gehoord van de Mediamarkt. Dus ik pak zelf net maar weer die telefoon.
Krijg ik een medewerkster (Ellen) aan de telefoon zij ging even de reparatie afdeling bellen voor mij. Aangezien ze daar niemand te pakken kreeg heeft ze zelf maar even in het systeem gekeken.

Ze zag dat de reparatie al klaar was en dat het apparaat op 30 juli al afgehaald was. Ik zeg dat kan niet ik heb hier de officiele reparatiebon nog liggen.

Mijn vraag was mag ik dan even een chef spreken die mij even duidelijkheid kan verschaffen, nou dit kon niet want die kreeg ze niet te pakken. Ze kon me enkel beloven dat ik teruggebeld ging worden, maar ze wist niet wanneer.

Nu zullen jullie snappen dat ik des duivels ben. Ik wacht al 6 weken op een reparatie krijg geen enkele terugkoppeling.

Wordt blijkbaar maar aan het lijntje gehouden.
Dit had zo mooi opgelost kunnen worden in het begin, jullie hadden ook een nieuw apparaat uit de doos kunnen halen en daar mijn defecte in kunenn doen. Zodat jullie deze zelf konden opsturen.

Ik heb in totaal 12 dagen plezier gehad van deze aankoop.
Bij deze verzoek ik u om mij voor a.s. woensdag een duidelijk update te geven over de stand van zaken.

Hoor ik niets dan ga ik zelf via andere kanalen wel stappen ondernemen. Ik vind dit echt te triest voor woorden deze service. Het moet toch niet zo kunnen zijn dat ik zolang moet wachten op een reparatie??

Jullie komen maar met een oplossing of jullie geven mij maar een andere nieuwe set of korting op mijn aankoop.

Mijn reparatienummer is : ********.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Razor21
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:54
Hahha net iemand anders aan de lijn uiteindelijk.
Ik krijg een verekeningsbon omdat het apparaat niet op tijd gerepareerd is.

Moet nu mijn boxen inleveren dan mag ik een nieuw apparaat uitzoeken in de winkel.

Dus toch nog een beetje service
admiraal_anaalzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:01
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
achzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:05
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
er zou eigenlijk een apart subforum voor Razor21 opgericht moeten worden genaamd: SM [Sprookjes en Mythes]
icecreamfarmer_NLzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:18
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....

Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..

Maar dat durfde ik niet
en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
J.Herrerzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:20
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo

Verder heb ik er toch redelijk dure spullen gekocht maar mankeerde niks mee.
O.a een psp, telefoon, heel veel dvds, memorycards etc.
Saekerhettzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:23
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en hoe gaan ze jouw setje verkopen dan
Daarom moet je de doos ook altijd even bewaren
Dat ding is toch kapot?
Edie86zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:25
Wat een dikke homo ben je dan....

Omruilen gaat nérgens zo makkelijk als bij de Mediamarkt, zolang je maar even het doosje bewaard...
Rnejzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:26
waarom blijven de mensen denken dat de MM goedkoop is? ....

mm is duur en heeft kutservice...
Edie86zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:29
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
icecreamfarmer_NLzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:30
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:23 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat ding is toch kapot?
leverancier wil dat en vaak wordt eerst gekeken of de klant het wel begrepen had.
lesleyzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:50
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
StrayDogzaterdag 4 augustus 2007 @ 14:59
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop
icecreamfarmer_NLzaterdag 4 augustus 2007 @ 15:03
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:50 schreef lesley het volgende:
als de leverancier niet kan reparen krijg je de dagwaarde terug bij mediamarkt duitsland, das pa kut
ja die daalt na verkoop altijd al met zo`n 50%
swasfyzaterdag 4 augustus 2007 @ 15:08
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:29 schreef Edie86 het volgende:
MM is ook vrij goedkoop, service is in orde.
Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
Edie86zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:19
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:08 schreef swasfy het volgende:

[..]

Kijk eens op internet, zal je verbazen voor wat voor een normale prijzen dingen verkocht worden daar (en nieuw)
Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
Tarabasszaterdag 4 augustus 2007 @ 15:48
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:19 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tsjah, ik koop eigenlijk alles op internet, af en toe een DVD'tje of CD bij de MediaMarkt, thats all. Maar vergeleken met velen andere elektro zaakjes is MM vaak wel goedkoper.
Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
klipperzaterdag 4 augustus 2007 @ 15:59
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Wat een onzin zeg, ok ze zullen echt niet altijd de goedkoopste zijn, maar als je kunt aantonen dat je het ergens anders goedkoper kan krijgen ( geen internet winkel) dan gaan ze onder dat bedrag zitten.
Eigenlijk moet je ook zelf niets uit het schap pakken, maar altijd via een verkoopmedewerker en gelijk korting proberen te bedingen.

Mijn receiver heb ik daar ruim ¤1000 goedkoper gekregen dan bij welke andere elektronika zaak ( onder ander correct en diverse speciaalzaken) dan ook.
De dvd speler was daar echter ¤1600 terwijl het plankmodel bij correct ¤899 was, na dit gemeld te hebben, kreeg ik de dvd speler daar voor ¤850 mee
Edie86zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:37
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus je koopt er eigenlijk nooit wat (enkel wat cd's en dvd's) en durft hier dan te zeggen dat ze én goedkoop zijn én een goeie service leveren? Ga toch weg man..
Ik heb dr vaker wat apparatuur gekocht, en ook diverse keren een artikel ingeruild, dus...
Five_Horizonszaterdag 4 augustus 2007 @ 17:31
[KLB] --> [WGR]
sjimzzaterdag 4 augustus 2007 @ 17:32
geowned door 2 verschillende dozen dus
#ANONIEMzaterdag 4 augustus 2007 @ 17:44
en wat heb je nu genomen?
Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:58
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef TheFrankey het volgende:
en wat heb je nu genomen?
Ga er van de week langs heb even geen auto tot mijn beschikking en om nu met al die boxen in de bus te gaan zitten

Laat het wel weten welke ik heb genomen...
Lindenzaterdag 4 augustus 2007 @ 18:10
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

Razor21zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:30
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

OMG
Daklemzaterdag 4 augustus 2007 @ 20:47
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb nooit klachten over Mediamarkt, behalve een headsetje voor usb mp3stick die na 1 week kapot ging, maarja dat ding was maar 6 euro ofzo
Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.

Beetje onzinnig om dat nou een klacht te noemen. Electronische apparaten gaan nou een maal kapot. Leer dr maar mee leven. De ene alleen wat eerder dan de ander. En binnen 1 week krijg je gewoon een nieuwe hoor.
CecilBDementedmaandag 6 augustus 2007 @ 17:01
maak eens een foto van je reparatie bon!

om te checken dat ik mijn tijd niet heb verdaan aan het lezen van een mythe razor21
J.Herrermaandag 6 augustus 2007 @ 17:33
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef Daklem het volgende:

[..]

Net alsof zij kunnen weten wanneer die stick kapot gaat. of niet.

Beetje onzinnig om dat nou een klacht te noemen. Electronische apparaten gaan nou een maal kapot. Leer dr maar mee leven. De ene alleen wat eerder dan de ander. En binnen 1 week krijg je gewoon een nieuwe hoor.
Ik bedoel dus dat het de moeite niet waard vond om te ruilen, ding was maar 6 euro
In plaats daarvan heb ik gewoon goede oortjes gekocht, daar doe ik nu nog steeds mee. Dat is toch al zo'n anderhalf jaar geleden dat ik het kocht
Dromermaandag 6 augustus 2007 @ 18:40
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef Linden het volgende:
Linden: dus dit is een gloednieuwe telefoon?
MM: uiteraard
Linden: fietst vol vertrouwen naar huis, opent doos, telefoon aan en vindt in de kalender keurig elke maand het woord "salaris"

wow.. en toen kreeg je elke maand extra salaris?
Zuigmaarmaandag 6 augustus 2007 @ 23:53
Wat is er nou zo moeilijk aan het bewaren van een doos, ooit wel eens gehoord van OPVOUWEN!!? wie is hier nou de mongool? Je kan nieteens een doos opvouwen. En ff voor de duidelijkheid: Ruilen is geen wet maar een gunst!!! Garantie is wet maar NIET hetzelfde als ruilen of geld terug!! Er zijn weinig winkels die zo makkelijk zijn met omruilen als Mediamarkt, of hoe ze het ook soms noemen Mediatheek aangezien je daar 14 dagen een spel kan lenen voor 0 euro!

Wat betreft defect producten die in de schappen staan, dat komt door die randmogolen die een kapot product terug bengen en dan zeggen dat het prima werkt. Vervolgens word het product idd weer terug gezet omdat het niet defect is (volgens de klant).

Btw na 12 dagen kan je idd het app 1 op 1 omruilen, dus 1 uit de doos en de andere er weer in. Je bent dus genaait. Lekker voor je nou jij weer.

En btw met de dooie pixels, de meeste winkels nemen die nieteens terug. Moet je eerst z,n domme pixelgarantie kopen (alternate).
PeZudinsdag 7 augustus 2007 @ 00:05
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:53 schreef Zuigmaar het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan het bewaren van een doos, ooit wel eens gehoord van OPVOUWEN!!? wie is hier nou de mongool? Je kan nieteens een doos opvouwen. En ff voor de duidelijkheid: Ruilen is geen wet maar een gunst!!! Garantie is wet maar NIET hetzelfde als ruilen of geld terug!! Er zijn weinig winkels die zo makkelijk zijn met omruilen als Mediamarkt, of hoe ze het ook soms noemen Mediatheek aangezien je daar 14 dagen een spel kan lenen voor 0 euro!

Wat betreft defect producten die in de schappen staan, dat komt door die randmogolen die een kapot product terug bengen en dan zeggen dat het prima werkt. Vervolgens word het product idd weer terug gezet omdat het niet defect is (volgens de klant).

Btw na 12 dagen kan je idd het app 1 op 1 omruilen, dus 1 uit de doos en de andere er weer in. Je bent dus genaait. Lekker voor je nou jij weer.

En btw met de dooie pixels, de meeste winkels nemen die nieteens terug. Moet je eerst z,n domme pixelgarantie kopen (alternate).
mediatheek? spel lenen? ja je kan het terug brengen in ongeopende verpakking, en wat heb je daar aan? kun je lekker zeggen dat je 14 dagen een ongeopend spel thuis heb liggen, tres sad

en media markt moet d egertourneerde spullen gewoon tjekken alvorens ze terug in de schappen te gooien
Bluepantherdinsdag 7 augustus 2007 @ 11:06
Nooit meer weer Mediamarkt voor mij....
_Flash_dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:15
MediaMarkt

Geweldige winkel hoor. Ze doen niet moeilijk over terugbrengen, groot aanbod, wat wil je nog meer.
Tarabassdinsdag 7 augustus 2007 @ 12:06
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:15 schreef _Flash_ het volgende:
MediaMarkt

Geweldige winkel hoor. Ze doen niet moeilijk over terugbrengen, groot aanbod, wat wil je nog meer.
Dat ik zes van de zeven grote aankopen (bijv. tv) niet terug had hoeven brengen en deze zes weken kwijt zou zijn, om mee te beginnen..
_Flash_dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:14
Hmm, die pech kan je volgens mij bij iedere winkel hebben. Maar wilden ze het niet omruilen dan?
In verschillende mediamarkten heb ik de afgelopen jaren erg veel geld uitgegeven. Maar nooit grote problemen eigenlijk. Een keer een vaatwasser waarvan de omruil-procedure (na anderhalf jaar) een beetje raar was. Maar na een paar dagen werd er een gloednieuwe bezorgd. En een keer een webcam die niet aan de verwachting voldeed. Die namen ze zonder probleem terug.

Tv's, geluidsapparatuur, camera's, huishoudelijke apparatuur, accesoires enzo hebben verder nooit problemen opgeleverd.
Handschoendinsdag 7 augustus 2007 @ 13:21
Ach ja, de enige grote aankoop die ik daar heb gedaan is een wasmachine... geen problemen mee gehad. Maar ik hoor wel vaak verhalen dat mensen met kapotte spullen terug gaan en dat ze die gewoon weer in de schappen terug gooien
Razor21dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:24
Update :

Gisteravond om 19.50 was ik dus bij het Service Center van de Mediamarkt.
Ik heb daar mijn hele handel neergezet en uitgelegd dat ik een verekeningsbon zou krijgen.

Die baliemederwerker zag er al niet snugger uit, maar dat hij dus ook niet. Ik mijn reparatiebon inleveren ging meneer op zoek naar de bon van de Mediamarkt zelf. Meneer heeft 5 keer in dezelfde map gezocht 10 keer naar achteren gelopen kon natuurlijk niets vinden.

Blijkt dus wat ik al vermoede dat mijn reparatie ook daadwerkelijk is afgehaald op de 30ste door iemand. Maar dat wilde ze niet vertellen. Waarom zouden ze anders na 6 weken in 1 keer wel het product zonder doos terugnemen en hem omruilen voor een hele nieuwe andere set??

Uiteindelijk was het al 20.20 uur eindelijk een verekeningsbon ontvangen ik de winkel in heb ik dit setje gekocht :

Panasonic sc-pt350w

Ik in de Mediamarkt zelf weer naar de balie ik de aankoopbon + verekeningsbon inleveren. Maar meneer u kunt die verekeningsbon enkel inleveren op de dag van uitgifte en dat is 30 juli j.l.

Ik zo van ja dat je collega bij het Service Centrum de boel niet netjes / goed regelt kan ik niets aan doen en dat er een verkeerde datum opstaat kan ik ook niets aan doen.

Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen alles werd verekend en ik heb nu een nieuw setje.
Ga hem vanavond plaatsen omdat ik pas om 21 uur weer weg ging uit die Mediamarkt.

Heb van niemand een excuus of wat dan ook mogen ontvangen. Straks weer een klacht hierover indienen.

Kan vanavond nog wel foto's posten van mijn reparatiebon / oude set / nieuwe set voor diegene die mij niet geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 07-08-2007 13:31:02 ]
Zuigmaardinsdag 7 augustus 2007 @ 19:19
Ik weet precies wat voor typ jij bent. Jij komt daar bij z,n service balie aan met een sip gezicht. Je kan niet wachten todat je aan de beurt bent zodat je dat vrouwtje/mannetje kan vol zeiken. De regel die jij typte "Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen" zegt al genoeg. Jij ziet dit als een wedstrijd, dat bedrijf kan je harder naaien dan jij voor mogelijk heb.

Ze mogen bijvoorbeeld het verbruiker in kosten brengen. Jij hebt het app 2 weken gehad dan mogen ze die in rekeing brengen.

Uit je verhaal blijkt dat je niet de aankoopsbon hebt overhandigd, zonder bon is het product nieteens van jouw. eigelijk hadden ze je ook gewoon niks kunnen geven zolang jij de bon niet hebt.

Beide dingen hebben ze niet gedaan omdat ze daar niet zitten om te "winnen" van z,n zeikklant. Het leuke is nu wel dat je volgens de wet in 3 stappen werkt bij een defect product:

1. Reparatie (nee niet omruilen, ookal heb je de doos hoeven ze dit niet te doen)
2. Omruilen voor hetzelfde of beter
3. Koop onbinden (geld retour niet een tegoedbon)

Heb jij een tegoedbon gekregen had je deze kunnen weigeren aangezien hier de koop is ontbonden. Ze moeten je het geld zo retour geven, dus contant uitbetalen. Als je het over winnen hebt he, jouw centjes zitten nu in hun kluis. Nou jij weer!
Razor21woensdag 8 augustus 2007 @ 10:57
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:19 schreef Zuigmaar het volgende:
Ik weet precies wat voor typ jij bent. Jij komt daar bij z,n service balie aan met een sip gezicht. Je kan niet wachten todat je aan de beurt bent zodat je dat vrouwtje/mannetje kan vol zeiken. De regel die jij typte "Na veel getouwtrek heb ik dan toch gewonnen" zegt al genoeg. Jij ziet dit als een wedstrijd, dat bedrijf kan je harder naaien dan jij voor mogelijk heb.

Gek he dat ik behoorljik ge-irriteerd was als je al 6 weken wacht op een reparatie zonder terugkoppeling. Ik zie het niet als wedstijd, maar op z'n minst hadden ze wel hen excuus kunnen aanbieden. Maar ik heb me netjes ingehouden achterin de rij gestaan. Alleen even gezegd wat ik van de " service " vond

Ze mogen bijvoorbeeld het verbruiker in kosten brengen. Jij hebt het app 2 weken gehad dan mogen ze die in rekeing brengen.

Hoezo in kosten bregen?? Heb hem toch zelf betaald en gekocht dat ding? Dan is het niet gek dat je hem gebruikt, en dat hij dan meteen stuk gaat kan ik niets aan doen.

Uit je verhaal blijkt dat je niet de aankoopsbon hebt overhandigd, zonder bon is het product nieteens van jouw. eigelijk hadden ze je ook gewoon niks kunnen geven zolang jij de bon niet hebt.

De orginele aankoopbon inclusief reparatiebewijs heb ik ingeveverd bij het Service Centrum, daarna kreeg ik een verekenignsbon van 303 euro. Waarmee ik dus een nieuw setje kon uitkiezen, omdat de reparatie al zolang duurt.

Beide dingen hebben ze niet gedaan omdat ze daar niet zitten om te "winnen" van z,n zeikklant. Het leuke is nu wel dat je volgens de wet in 3 stappen werkt bij een defect product:

1. Reparatie (nee niet omruilen, ookal heb je de doos hoeven ze dit niet te doen)
2. Omruilen voor hetzelfde of beter
3. Koop onbinden (geld retour niet een tegoedbon)

Heb jij een tegoedbon gekregen had je deze kunnen weigeren aangezien hier de koop is ontbonden. Ze moeten je het geld zo retour geven, dus contant uitbetalen. Als je het over winnen hebt he, jouw centjes zitten nu in hun kluis. Nou jij weer!

Hoezo zou ik het geld contant willen? Heb het nu toch ook gehad was toch wel van plan om een nieuw setje te halen.
J.Herrerwoensdag 8 augustus 2007 @ 11:32
Een wedstrijdje mediamarkt pesten
Razor21donderdag 25 oktober 2007 @ 19:43
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
PeZudonderdag 25 oktober 2007 @ 22:32
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
ze zijn toch niet gek? _!
tinoburgdonderdag 25 oktober 2007 @ 22:38
haha,
hoe zouden ze reageren als je daar nu doodleuk met die brief aan komt zetten?
Rapaillevrijdag 26 oktober 2007 @ 00:04
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Nou mijn reparatie is klaar
net een brief dat hij al 2 weken klaar staat om mijn apparaat op te halen.

Maar als jullie goed lezen heb ik paar maanden terug al mijn geld terug gehad en een nieuw setje uitgezocht.

In de brief staat dat ik er ook afstand van kan doen dan gaan ze het milieuvriendelijk vernietigen

Kan natuurlijk doen dat mijn neus bloed en dat ding ophalen (grote kans dat hij er geen eens staat omdat ik eerder al aangaf dat hij waarschijnlijk door iemand is opgehaald).

Dan heb je natuurlijk kans als dat ding er niet is dat ik mijn geld terug krijg
Of hij staat er wel en krijg ik mijn dvdspeler (met HDMI aansluiting) terug , maar dan heb ik geen boxen want die heb ik ook moeten inleveren.

Maar dan kan ik hem altijd in januari op marktplaats zetten

Moeten ze hen zaakjes maar goed regelen , van het weekend komt Razor21 even langs
Wat ik zou doen: is net doen of je familie bent van Razor21 en dat die op vakantie is maar dat jij het voor hem moet ophalen. Sta je niet zo voor lul als blijkt dat MM het wel in de computer heeft.
Razor21zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:15
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Juupİzaterdag 27 oktober 2007 @ 20:11
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Kunt het proberen.
swollywoodvrijdag 2 november 2007 @ 19:11
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:15 schreef Razor21 het volgende:
Update :

Ben nog niet gegaan, bedenk me net dat staat namelijk ook in de brief.
Ik moet mijn reparatie bewijs meenemen , en die heb ik vorige keer ingeleverd toen ik mijn geld zeg maar terug kreeg.

Ik weet niet of ze erin trappen als ik enkel de brief meeneem?
Ik was net bij de Mediamarkt om een sitecom modem terug te brengen en voor me stond een kerel die een gerepareerd apparaat op kwam halen en wel de brief meegenomen had, maar niet het reparatiebewijs.

Op vertoon van zijn legitimatiebewijs kreeg ie gewoon zijn gerepareerde apparaat mee
Razor21donderdag 3 april 2008 @ 19:36
Zie nu 2e Dolby Surround set stuk van MediaMarkt
Adlermanndonderdag 3 april 2008 @ 19:47
Een tip, die ik kreeg van een ex mediamarkt medewerker.

Als je kijkt op het prijskaartje op het schap en links naast de barcode staat een vinkje, dan gaat het om een artikel met een hoge winstmarge. Die verkopen ze dus om de lage prijzen te compenseren. Als een verkoper je iets probeert aan te smeren, kijk naar de artikelcode voor dat vinkje.

Wel een beetje offtopic, maar ja
klipperdonderdag 3 april 2008 @ 19:51
quote:
Alsof jij nu nog geloofwaardig overkomt.

Zie je vorige quote:
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:24 schreef Razor21 het volgende:
Update :
bla bla bla bla.

Kan vanavond nog wel foto's posten van mijn reparatiebon / oude set / nieuwe set voor diegene die mij niet geloven.
Waar blijven die foto`s, je lijkt je vader wel die even een pakje sigaretten ging halen en zo terug zou zijn.
Sjeendonderdag 3 april 2008 @ 20:58
Twee topics is niet nodig... Deze is voor niets gekickt.