Flauwekul en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:25 schreef L.Denninger het volgende:
Ik hoor het ja, systeembeheerders willen graag helpen
Systeembeheerders willen geen users helpen, ze willen met hun systeem spelen en het liefst hadden ze uberhaupt geen users
Ik vertel jou niet wat je wel en niet mag doen, ik vertel je wel wat je niet mag doen als je op het door mij beheerde systeem werkt. Je bent zodra je inlogt tenslotte bij mij op visite en daar heb je je te te conformeren aan de geldende bedrijfsregels.quote:Aha, dus adolf meneer de systeembeheerdert maakt wel even uit dat ik niet aan de slag mag met die pitch van dat reclamebedrijf,
en gaat mij wel even vertellen dat de enige manier om geld te verdienen met mijn systeem is door niet te kunnen doen wat ik af en toe zal moeten doen.
Ik weet niet waar je voor betaalt wordt en dat zal me eerlijk gezegd ook worst zijn. Feit is dat je je werk uitvoert met gereedschap dat door ons ter beschikking wordt gesteld, van de muis tot aan het SAN. Houdt in dat als je daarop zit te ballen, je een enorme schop van mij onder je kloten krijgt.quote:Hoe weet jij in godsnaam waar ik voor betaald wordt, en wat deze week toevallig mijn opdracht is ?
Typisch voorbeeld van een systeembeheerder die denkt dat het bedrijf om hem draait.
En doordat jij onbevoegd een plaatje binnenhaalde en een programma installeerde, trok je een trrojan en een virus mee naar binnen waardoor de helft van de pc's besmet werd en 200 man niet meer konden werken. Kostenpost 25000,- (en dat is geen geintje).quote:En zo wordt een taak die 40 minuten hoeft te duren en die 2500 euro opbrengt een taak die 8 dagen duurt en 2200 euro verlies draait.
Je mag die mening hebben, je doet maar lekker. Maar binnen mijn systeem doe je gewoon je werk en blijf je voor de rest overal vanaf. En anders kunnen we dit van hogerhand laten oplossen. Gaat vaak heel snelquote:Tot die tijd ben je een gefrustreerde systeembeheerder met compensatiedrang...
En na die tijd trouwens ook
"bij jou op visite"quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vertel jou niet wat je wel en niet mag doen, ik vertel je wel wat je niet mag doen als je op het door mij beheerde systeem werkt. Je bent zodra je inlogt tenslotte bij mij op visite
Ja man, alle software heeft virussen en trojans !quote:En doordat jij onbevoegd een plaatje binnenhaalde en een programma installeerde, trok je een trrojan en een virus mee naar binnen waardoor de helft van de pc's besmet werd en 200 man niet meer konden werken. Kostenpost 25000,- (en dat is geen geintje).
Yup, meestal heb ik na zo'n gesprek admin-rightsquote:Je mag die mening hebben, je doet maar lekker. Maar binnen mijn systeem doe je gewoon je werk en blijf je voor de rest overal vanaf. En anders kunnen we dit van hogerhand laten oplossen. Gaat vaak heel snel![]()
Je hebt het niet makkelijk, gefrustreerd en geen gevoel voor humorquote:Dat doet me trouwens denken aan die mop van jou in een raket:
blah
Fokken bijvoorbeeld terwijl ze zouden moeten werken ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Owja, verstoppen achter "bedrijfspolicy" is ook zo`n matige grap. 9 van de 10 keer krijgen de sysadmins op hun flikker van de managers omdat ze juist iets doen wat niet mag![]()
O ja joh??? Wat dan? Normaal gesproken voeren we hun beleid gewoon uit hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Owja, verstoppen achter "bedrijfspolicy" is ook zo`n matige grap. 9 van de 10 keer krijgen de sysadmins op hun flikker van de managers omdat ze juist iets doen wat niet mag![]()
Mijn god iemand moet z'n pilletjes innemen geloof ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lul maar hoe je wil jochie, maar linksom of rechtsom komt het er hoe dan ook op neer dat jij een armzalige gebruiker met twee keer geen rechten bent, en dat ik gewoon de uberboss ben op het systeem. En dat ik het daar voor het zeggen heb, en jij geen ene drol voorstelt. Ik maak de policy's, jij hebt ze maar te slikken. Slikken of stikken jochie
Dat is geen reden voor frustratie voor mij, integendeel. De enige die reden heeft om gefrustreerd te zijn ben jij. En dat laat je dan ook duidelijk blijken
"admin rights"Jij zeker. Ik zie je al
Slik ze maar rustig jochiequote:Op woensdag 18 juli 2007 16:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mijn god iemand moet z'n pilletjes innemen geloof ik
Christus, ben je zo erg gepest op school vroeger ?
Dan zou ik maar gauw een luier omdoen.quote:
niks mis met nerds!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:45 schreef Silven het volgende:
Vogeltjesdans nerd in overdrive!
Mag ik niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef Silven het volgende:
[..]
Ga nou maar weer lekker met je nerdvriendjes achter die server zitten.![]()
Heh, uber-uberbossedquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mag ik niet meerdat is allemaal uitbesteed naar oost-europa.
Omdat zelfs zij dat simpele kutbaantje nog wel kunnenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mag ik niet meerdat is allemaal uitbesteed naar oost-europa.
...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef _The_General_ het volgende:
Het kan altijd erger, ik moet VMBOérs leren omgaan met ICT![]()
Mja ik doe van alles wat. Ik doe SAP beheer, Architectuur en nog wat andere SAP gerelateerde ongein. Het voordeel is dat ik alleen met key-users praat en developers. Die hebben over het algemeen verstand van zaken en als ze dat niet hebben dan proberen ze niet arrogant te doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heh, uber-uberbossed
Ownee sorry, jij was geen systeembeheerder he
Ochja, hoewel ze niet bijster slim zijn is het wel leuke jeugd om mee te werken hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
...![]()
Wel eervol werk in ieder geval.
Jezelf opofferen for the good of the country.
Stiekum aan tienermeisjes frummelen in ruil voor goede cijfers he, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ochja, hoewel ze niet bijster slim zijn is het wel leuke jeugd om mee te werken hoor
Omg, onder wat voor steen heeft hij gelegen de laatste 20 jaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Verhaal
Ow onderschat die lui niet! Net als in India werken daar hoogopgeleide hardwerkende mensen. Die mensen weten tenminste nog wat werken is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Omdat zelfs zij dat simpele kutbaantje nog wel kunnen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dit is een vak homo, wel eentje die dik kan verdienenEn wat ben jij wel niet?
anway.. ik doe ook ICT.
En als ik die gedoe ook krijg roep ik echt alle bedrijfsmensen naar 1 zaal.. neem een microfoon en ga hun alle fucking domme dingen uitleggen die ze aan me blijven vragen.. onder andere dat ze op mogen tieven als ze niet eens weten hoe je iets moet starten e.d omdat ik daar niet voor heb gestudeerd + bij afloop krijgen ze allemaal een boekje Windows for Newbies
Maar toch.. domme mensen kunnen ook wel leuk zijn om te fokken
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
"iMac is specially made for an idiot"!
Jij bent echt gaaf met pc's, zoeen edit knopje .. STOMquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef Sjibble het volgende:
http://www.deadtroll.com/(...)skcable.html~content
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |