abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51515454
Je bent blij met wat je hebt, dus waarom maak je je zorgen over falen?

Omdat dat andere zo hoort? Pfffrt, says who?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 16 juli 2007 @ 11:12:53 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51515554
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef MUUS het volgende:
Pfffrt, says who?
De huisje-boompje-beestje politie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51515578
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:

Dat het blijkbaar vreemd is als je nog nooit of weinig lange relaties hebt gehad, maar dat het blijkbaar als heel normaal wordt ervaren dat er mensen zijn die van de ene in de andere relatie springen met max iets van 3 mnd ertussen of zo.

Ben het wel met Dawg eens dat dat ook niet altijd een 'normale' manier is. Dat komt op een gegeven moment ook wel een soort van wanhopig over, alsof iemand echt niet alleen durft te leven of zo.
ja, ik vind niets vreemd aan "eeuwige vrijgezellen", ik vind het persoonlijk veel vreemder hoe sommigen om de week een ander lief kunnen opscharrelen, ik vind een relatie verkrijgen en behouden niet zo evident ... maar ik kan van beide situaties niet wakker liggen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 16 juli 2007 @ 11:15:58 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51515638
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, ik vind niets vreemd aan "eeuwige vrijgezellen", ik vind het persoonlijk veel vreemder hoe sommigen om de week een ander lief kunnen opscharrelen, ik vind een relatie verkrijgen en behouden niet zo evident ... maar ik kan van beide situaties niet wakker liggen.
Dan zeg je nu in het vetgedrukte deel dus precies wat Dawg ook bedoelde.
pi_51515650
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat het blijkbaar vreemd is als je nog nooit of weinig lange relaties hebt gehad, maar dat het blijkbaar als heel normaal wordt ervaren dat er mensen zijn die van de ene in de andere relatie springen met max iets van 3 mnd ertussen of zo.

Ben het wel met Dawg eens dat dat ook niet altijd een 'normale' manier is. Dat komt op een gegeven moment ook wel een soort van wanhopig over, alsof iemand echt niet alleen durft te leven of zo.
Ja, dit dus.
pi_51515763
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

De huisje-boompje-beestje politie .
Fuck the police! Fuck you, I won't do what you tell me!

Als het nou nog the fashion police was... .
Oi!
  maandag 16 juli 2007 @ 11:21:20 #32
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_51515775
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:04 schreef shutupfool het volgende:

als je op je 30 geen huisje-boompje-beestje (+ evt een kleintje) hebt, ben je dan gefaald?
m.i. heb je de natuurlijke drang om je voort te planten weten te beheersen. Petje af
  maandag 16 juli 2007 @ 11:23:00 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51515826
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef MUUS het volgende:

Als het nou nog the fashion police was... .
Die zit in dat tassentopic van SHE.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51515996
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:20 schreef MUUS het volgende:

[..]

Fuck the police! Fuck you, I won't do what you tell me!
Dat zijn 2 liedjes door elkaar MUUS
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_51515998
bovendien ben ik er wel van overtuigd dat zowat iedereen liever een relatie heeft dan alleen is...

het is uiteraard geen drama om alleen te zijn, je kan best nog veel voldoening uit je leven halen en er het beste van maken, maar uiteindelijk is iedereen toch veel liever met zijn tweetjes ??
  maandag 16 juli 2007 @ 11:29:21 #36
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51516003
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef petitlapin2 het volgende:
bovendien ben ik er wel van overtuigd dat zowat iedereen liever een relatie heeft dan alleen is...

het is uiteraard geen drama om alleen te zijn, je kan best nog veel voldoening uit je leven halen en er het beste van maken, maar uiteindelijk is iedereen toch veel liever met zijn tweetjes ??
Nee
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 16 juli 2007 @ 11:31:17 #37
136 V.
Like tears in rain...
pi_51516051
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:20 schreef vosss het volgende:
OMG DaBuzzzzz en Verbal, ik wist niet dat jullie al zó oud waren !!!
Och, zolang n00bs mij soms nog aanspreken met 'gast'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_51516072
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:32:48 #39
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51516092
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och, zolang n00bs mij soms nog aanspreken met 'gast'

V.
Gast!
pi_51516110
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die zit in dat tassentopic van SHE.
!
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zijn 2 liedjes door elkaar MUUS
The more, the merrier.
Ik wilde eigenlijk nog Copa Cabana gaan zingen, maar die was niet on-topic. . Tenzij TS net als Lola eindigt, maar als ik dat verhaal vertel, wordt het wel een erg deprimerend topic.
Oi!
pi_51516420
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef DaBuzzzzz het volgende:

Nee
toch wel hoor

ok, wie is hier liever alleen dan in een relatie, een goede relatie wel te verstaan
  maandag 16 juli 2007 @ 11:46:45 #42
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51516552
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

toch wel hoor

ok, wie is hier liever alleen dan in een relatie, een goede relatie wel te verstaan
Het is de samenleving die je min of meer dwingt. Stel je voor dat je oud wordt zonder partner en zonder kinderen die voor je kunnen zorgen. DAT is voor de helft de enige reden om een relatie aan te gaan en een gezin te stichten. Niet uit geluk, niet uit houden van of lust, maar puur uit egoistisch zelfbehoud. Imniddels zo geindroctineerd dat we het al niet meer herkennen.

Geeft niks verder maar overschat het niet. Ik ben overigens erg content over mijn relatie
pi_51516657
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:

Het is de samenleving die je min of meer dwingt. Stel je voor dat je oud wordt zonder partner en zonder kinderen die voor je kunnen zorgen. DAT is voor de helft de enige reden om een relatie aan te gaan en een gezin te stichten. Niet uit geluk, niet uit houden van of lust, maar puur uit egoistisch zelfbehoud. Imniddels zo geindroctineerd dat we het al niet meer herkennen.

Geeft niks verder maar overschat het niet. Ik ben overigens erg content over mijn relatie
de samenleving heeft me echt niet gedwongen om verliefd te worden op mijn vent hoor en om bij hem te blijven, en kinderen wou ik echt wel ZELF, mijn omgeving vond dat ik er te vroeg aan begon en was zeker geen vragende/dwingende partij
  maandag 16 juli 2007 @ 11:51:36 #44
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51516737
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

de samenleving heeft me echt niet gedwongen om verliefd te worden op mijn vent hoor en om bij hem te blijven, en kinderen wou ik echt wel ZELF, mijn omgeving vond dat ik er te vroeg aan begon en was zeker geen vragende/dwingende partij
Zoek het woord indoctrinatie eens op. Overschat je "eigen" inbreng niet, Het is geen kwestie van dwingen, het is de flow van miljoenen en decennia.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:59:01 #45
136 V.
Like tears in rain...
pi_51516978
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

toch wel hoor

Ik ben net getrouwd en al ruim 10 jaar samen met mijn echtgenote. Maar ik zou, zonder haar of mijn relatie tekort te doen, zonder problemen net zo makkelijk als single door het leven kunnen.

Maar het is anders gelopen en daar ben ik heel blij mee

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_51517271
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Daar zit wat in; de samenleving is ingericht op gezinnen of stellen, niet op alleenstaanden. Als je kinderen hebt krijg je kinderbijslag, kleine kinderen kunnen gratis mee op vakantie of in het vliegtuig. Als je alleen op vakantie gaat betaal je je blauw in vergelijking met wat een gezin met 2 kinderen betaalt aan verblijf. Een sociale huurwoning met vier kamers krijg je als alleenstaande niet. Een huis kopen in je eentje als starter is al een heel wat met die prijzen van tegenwoordig. En ga zo maar door.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 12:11:17 #47
5428 crew  miss_sly
pi_51517295
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:49 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

En jij representeert "iedereen"?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_51517401
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En jij representeert "iedereen"?
Meestal wel. Maar jij kent konijntje nog niet, begrijp ik?
pi_51517541
quote:

Het gaat hier volgens mij helemaal niet om 'liever willen'. Meer over het feit dat het leven niet voor iedereen op dezelfde manier verloopt. Daarnaast kun je een relatie ook hebben op een niet standaard huisje-boompje-beestje-manier. Juist die manier wordt hier besproken.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 16 juli 2007 @ 12:23:47 #50
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51517730
quote:
iedereen toch veel liever met zijn tweetjes ??
Diep in m'n hart zou ik een harem prefereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')