*proest* Want anders zou je ervoor gegaan zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat ze al een vriendje heeft
Anders zou ze voor mij gegaan zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
*proest* Want anders zou je ervoor gegaan zijn?
Die kans inderdaad vrij grootquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
maar goed, misschien dumpt ze 'm wel als ze mij ziet![]()
Dat laatste is hier erg herkenbaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Silaz het volgende:
Hmm net ff de aflevering van donderdag/zondag gezien (had opgenomen...) is idd lijpe aflevering
Alleen ik weet ik nou niet echt wat ik van D.L en Nikki moet verw88. Ik hoop dat D.L. aan de goede kant staat en nikki ook maarja. Steeds denk ik ook weer van; HEEEEUH DAT ZIJN OOK HEROESSSS (als ze elkaar tegenkomen) ZEG WATTTT TEGEN ELKAAAR OFZO
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.quote:
Ik dacht eerst van: Ze is zwanger ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.
geniaal manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.
wie ook al weer?quote:
Ah shit ja!! Dat is ook zo....echt hoor, moet voortaan gewoon op donderdag en zondag gaan kijken, heb het idee dat ik niet alles in een keer opsla!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Xurk het volgende:
De vrouw van de cop gaat vreemd met een collega van hem... eerst hoorde hij haar twijfelachtige dingen denken, vervolgens hoorde hij zijn collega denken dat hij hem een loser vond en dat hij zijn vrouw aan het pakken was
oohjahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Xurk het volgende:
De vrouw van de cop gaat vreemd met een collega van hem... eerst hoorde hij haar twijfelachtige dingen denken, vervolgens hoorde hij zijn collega denken dat hij hem een loser vond en dat hij zijn vrouw aan het pakken was
Volgens mij nu 7 afleveringen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Sammetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel aflevering er nu geweest zijn? Ik heb de allereerste gezien (denk ik) en toen pas weer vorige week donderdag.
Had niet echt de indruk dat ik heel veel gemist had.
Ik denk dat je wel wat gemist hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Sammetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel aflevering er nu geweest zijn? Ik heb de allereerste gezien (denk ik) en toen pas weer vorige week donderdag.
Had niet echt de indruk dat ik heel veel gemist had.
Ligt eraan waar je doet, waar ik het deed toen ik achter liep ging erg snel vond ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben stiekem even een dikke inhaalslag aan het doen, paar dagen terug pas begonnen met kijken.. ben nu bij aflevering 7, alleen.. ehm
geen zin om te downloaden, maar streamen gaat soms so sloom!
Thanks!quote:
ligt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:03 schreef Silaz het volgende:
Licht het aan mij, of wordt die vader van Claire (Mr. Bennet dus,) ''goed', of wil hij alleen zijn dochter redden..?
Snap precies wat je bedoelt! Ene kant frustrerend, andere kant....kan niet wachten tot de volgende aflevering!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet tegen dat er nou eigenlijk steeds precies niks duidelijker wordt en je alleen maar meer wil zien..
Daarom ben ik aan het downloaden geslagenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Ene kant frustrerend, andere kant....kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Ik juist omdat ik niet kon wachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan het downloaden geslagen![]()
En doordat ik donderdagavond werk, en zondag op tijd moet slapen![]()
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
13 september al? da's best rap.
hopelijk staat er veel op, dan zou ik het kopen nog overwegen.
Verwijderde scenes, Heroes Unmasked en de comics bijvoorbeeld. Dat zou ik graar erbij zien.
Kan natuurlijk. maar heroes is een van de weinige series ik het waard vind ik om legaal aan te schaffen.quote:
Ik denk ook zo hier.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:27 schreef 24heroesfan het volgende:
Tot nu toe volg ik Heroes nog trouw op RTL5 en ben ik nog niet aan het downloaden geslagen. Dat houd ik ook wel vol totdat de DVD van het eerste seizoen uitkomt. Als ik die DVD binnen heb, dan weet ik zeker dat ik alles tot het eind achter elkaar ga kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |