clea duvall is dus die FBI agente... ze speelde ook die gothic trien in the facultyquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Clea DuVall speelt de vrouw van Nathan? Die is wel knap ja..... en heb nu even goed gekeken (lees; googled) op Isaac en daar ziet hij er wel een heeeeeeeeeuuuul stuk beter uit!![]()
Nee, dat is de moeder van Nathan en Peter.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:35 schreef alwaysthebest het volgende:
De vrouw van Nathan wordt gespeeld door Cristine Rose.
hehe maar knap is ze! ze doet me denken aan catherina zeta jonesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Breuls het volgende:
Clea DuVall is de FBI agente. Heidi Petrelli wordt gespeeld door Rena Sofer, die momenteel ook in 24 speelt (die in de VS ook tegelijk met Heroes werd uitgezonden, dus ze had het druk het afgelopen seizoen).
Hmm, ik had even verder moeten imdb'en dan mijn neus lang is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, dat is de moeder van Nathan en Peter.
That's a stretch. Die associatie heb ik dus echt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe maar knap is ze! ze doet me denken aan catherina zeta jones.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hmm, ik had even verder moeten imdb'en dan mijn neus lang is.![]()
ik heb altijd rare associatiesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
That's a stretch. Die associatie heb ik dus echt niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je krijgt nog genoeg herkansingen, er komen nog genoeg nieuwe karakters langs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb altijd rare associaties
overigens, peter (milo vergeblabla) zit ook in de nieuwe clip van fergie als ik het goed heb.
Volgens wat ik hoorde op de radio klopt dat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb altijd rare associaties
overigens, peter (milo vergeblabla) zit ook in de nieuwe clip van fergie als ik het goed heb.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
[..]zit niet zo te spoiler-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is t USA topic voor he...
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
true..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Breuls het volgende:
Je snapt die spoiler alleen als je *en* de serie al helemaal gezien hebt *en* de comics volgt, dus ik denk dat het wel safe is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:01 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
she's got my vote.
put
your
clothes
on!
Aah ok, dan moet ik op woensdag maar eens kijken. Ze lopen daar trouwens wel erg achter zeg, gister ging Claire 'dood'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Unmasked komt na de eerste uitzending, die is op woensdag.
Nee, ik begrijp ook wel waarom ze achter lopen, maar vaak is het toch andersom of niet? Dat ze in Engeland eerder zijn dan in NL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:29 schreef Breuls het volgende:
BBC is vorige week begonnen, dus ja, ze lopen daar achter. Aan de andere kant is seizoen 1 al in mei afgerond en is RTL er pas in juni mee begonnen, dus wij mogen ook niet zeuren.
Ow ik dacht dat het toch wel zo was dat een land als Engeland het meestal eerder had dan Nederland. Viel me op vakantie nog op in Denemarken qua films, waren toch 2/3 weken later met films dan wij. Dat laatste hoeft van mij ook niet, dat ze het eerder aankopen. Weet van Las Vegas hoe vervelend dat is, dan moeten ze stoppen halverwege het seizoen, omdat ze anders te ver inlopen. Dan krijg je weer herhalingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:36 schreef Breuls het volgende:
Engeland was ook eerder. Op de Britse Sci-Fi channel liepen ze ongeveer 15 afleveringen achter op NBC. Pas toen die klaar waren mocht BBC ermee beginnen.
Maar verder is er geen regel die zegt dat het ene land eerder is dan het andere. Het hangt af van hoe snel (in dit geval) RTL een serie oppikt en wanneer ze denken dat het goed uitkomt te beginnen met de uitzendingen. Misschien hadden ze Heroes al in december aangekocht, maar wilden ze eerst Prison Break afmaken omdat ze het goed in hetzelfde slot vonden passen. Misschien dachten ze 'we zenden het in de zomer uit, dan vult dat mooi het gat op en kunnen we misschien een herhaling doen in de winter' of misschien hebben ze voor seizoen 2 wel het recht om eerder te beginnen met uitzenden, bijvoorbeeld slechts een paar weken nadat NBC het heeft uitgezonden. In dat geval kan het zo uitgekiend zijn dat ze na de seizoensfinale meteen met seizoen 2 doorkunnen.
Maar wat van bovenstaande klopt weet alleen RTL.
Nee hoor. Ik vind hen ook tof. Ik hou wel van een beetje duister. En Peter (Milo) is natuurlijk helemaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:22 schreef Jerruh het volgende:
en ik ben volgens mij de enige die niki/jessica leuk vind.
Aah bedankt. Alleen niet evenveel afleveringen van de comics als van de serie. Moet dus een beetje gokken tot waar we het in NL gezien hebben?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Overigens, die lijst waar Breuls het over had met alle comics en extra dingen op de interwebs kun je in de NBC Heroes wiki vinden. Niet te ver gaan, want spoilers.
Ok, heb net de eerste al gelezen. Heel andere info dan bij de serie, leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:30 schreef MadGuy het volgende:
Van 1 t/m 7 loopt in ieder geval nominaal. Je moet even kijken wat er achter staat in de graphic novel list. Daar staat bij, bij welke aflevering het hoort.
Uit de najaarspresentatie van RTL. Mijn theorie over het aansluiten van seizoen 1 en 2 klopt dus iig niet.quote:‘Heroes’, waarin gewone burgers op een dag blijken te beschikken over bijzondere gaven. Wat geen van deze nieuwbakken superhelden weet, is dat het hun lot is de wereld van een ogenschijnlijk onafwendbare ondergang te redden. Later in het jaar keert het immens populaire ‘Prison Break’ terug op het RTL 5-scherm.
quote:
Die jongen die Claire filmt met haar stunts.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:53 schreef MadGuy het volgende:
Zach?
(Moet nog wennen aan de namen, maar deze ben ik nog niet tegengekomen, of wel?)
Ik vind m zelfs tof, hoop dat hij ook iets extra's kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:58 schreef MadGuy het volgende:
Oh ja. Hoezo weird dan? Hij lijkt me wel normaal...
Ik ben even te lui om de exacte leeftijd op te zoeken, maar ze was aan het begin van S1 16 of 17 en is dus nu of net wel of net niet meerderjarig. Tenzij dat in de VS 21 jaar is, dan duurt het nog effe.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe oud is dat chearleadertje eigenlijk? Ze is vreselijk lekker maar het lijkt haast illegaal om dat te vinden![]()
quote:
Lucky him.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over 18 dagen is het legaal![]()
Alleen jammer dat ze al een vriendje heeft
*proest* Want anders zou je ervoor gegaan zijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef SiGNe het volgende:
Alleen jammer dat ze al een vriendje heeft
Anders zou ze voor mij gegaan zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
*proest* Want anders zou je ervoor gegaan zijn?
Die kans inderdaad vrij grootquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
maar goed, misschien dumpt ze 'm wel als ze mij ziet![]()
Dat laatste is hier erg herkenbaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:56 schreef Silaz het volgende:
Hmm net ff de aflevering van donderdag/zondag gezien (had opgenomen...) is idd lijpe aflevering
Alleen ik weet ik nou niet echt wat ik van D.L en Nikki moet verw88. Ik hoop dat D.L. aan de goede kant staat en nikki ook maarja. Steeds denk ik ook weer van; HEEEEUH DAT ZIJN OOK HEROESSSS (als ze elkaar tegenkomen) ZEG WATTTT TEGEN ELKAAAR OFZO
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.quote:
Ik dacht eerst van: Ze is zwanger ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.
geniaal manquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, briljant hoe ie erachter kwam.
wie ook al weer?quote:
Ah shit ja!! Dat is ook zo....echt hoor, moet voortaan gewoon op donderdag en zondag gaan kijken, heb het idee dat ik niet alles in een keer opsla!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Xurk het volgende:
De vrouw van de cop gaat vreemd met een collega van hem... eerst hoorde hij haar twijfelachtige dingen denken, vervolgens hoorde hij zijn collega denken dat hij hem een loser vond en dat hij zijn vrouw aan het pakken was
oohjahquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:33 schreef Xurk het volgende:
De vrouw van de cop gaat vreemd met een collega van hem... eerst hoorde hij haar twijfelachtige dingen denken, vervolgens hoorde hij zijn collega denken dat hij hem een loser vond en dat hij zijn vrouw aan het pakken was
Volgens mij nu 7 afleveringen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Sammetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel aflevering er nu geweest zijn? Ik heb de allereerste gezien (denk ik) en toen pas weer vorige week donderdag.
Had niet echt de indruk dat ik heel veel gemist had.
Ik denk dat je wel wat gemist hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:35 schreef Sammetje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel aflevering er nu geweest zijn? Ik heb de allereerste gezien (denk ik) en toen pas weer vorige week donderdag.
Had niet echt de indruk dat ik heel veel gemist had.
Ligt eraan waar je doet, waar ik het deed toen ik achter liep ging erg snel vond ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben stiekem even een dikke inhaalslag aan het doen, paar dagen terug pas begonnen met kijken.. ben nu bij aflevering 7, alleen.. ehm
geen zin om te downloaden, maar streamen gaat soms so sloom!
Thanks!quote:
ligt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:03 schreef Silaz het volgende:
Licht het aan mij, of wordt die vader van Claire (Mr. Bennet dus,) ''goed', of wil hij alleen zijn dochter redden..?
Snap precies wat je bedoelt! Ene kant frustrerend, andere kant....kan niet wachten tot de volgende aflevering!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet tegen dat er nou eigenlijk steeds precies niks duidelijker wordt en je alleen maar meer wil zien..
Daarom ben ik aan het downloaden geslagenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelt! Ene kant frustrerend, andere kant....kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Ik juist omdat ik niet kon wachtenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:52 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Daarom ben ik aan het downloaden geslagen![]()
En doordat ik donderdagavond werk, en zondag op tijd moet slapen![]()
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
13 september al? da's best rap.
hopelijk staat er veel op, dan zou ik het kopen nog overwegen.
Verwijderde scenes, Heroes Unmasked en de comics bijvoorbeeld. Dat zou ik graar erbij zien.
Kan natuurlijk. maar heroes is een van de weinige series ik het waard vind ik om legaal aan te schaffen.quote:
Ik denk ook zo hier.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:27 schreef 24heroesfan het volgende:
Tot nu toe volg ik Heroes nog trouw op RTL5 en ben ik nog niet aan het downloaden geslagen. Dat houd ik ook wel vol totdat de DVD van het eerste seizoen uitkomt. Als ik die DVD binnen heb, dan weet ik zeker dat ik alles tot het eind achter elkaar ga kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |