Hij soldeert zijn eigen moederborden. Kan iedereen dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:01 schreef AjaxGirl1 het volgende:dus ik ga ervanuit dat Micah misschien ook een eigenschap heeft. Ben benieuwd
Wacht maar, er komen nog veel leukere dingen aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Hij soldeert zijn eigen moederborden. Kan iedereen dat?
Ik wou dat ik dat kon..
STFU, please...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef SiGNe het volgende:
Wacht maar, er komen nog veel leukere dingen aan.
Zelfs zulke dingen zijn dus al spoilers. Want daarmee impliceer je dat Micah dus ook een kracht heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
]quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:01 schreef SiGNe het volgende:
het zou maar zo kunnenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef MadGuy het volgende:
Hm ja. Met al dat gewauwel over evolutie enzo van Mohinder aan het begin en einde van iedere aflevering zullen de gaven op één of andere manier misschien wel overdraagbaar zijn van ouder op kind. Met twee heroes als ouders zal Micah vast wel wat meegekregen hebben. En wat te denken van de bio-ouders van Claire? Mr. Bennett heeft niet voor niets valse ouders ingehuurd. En dan is er nog de vader van Nathan en Peter Petrelli. Hij was depri en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Wellicht omdat hij ook heroe-gaven had en er net als Nathan niet zo goed mee om kan gaan?
Ik speculeer wat rond hoor...
Mohinder had het in zijn klas ook over dat als God de mensheid had geschapen naar zijn eigen evenbeeld God een kakkerlak was.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef MadGuy het volgende:
Hm ja. Met al dat gewauwel over evolutie enzo van Mohinder aan het begin en einde van iedere aflevering zullen de gaven op één of andere manier misschien wel overdraagbaar zijn van ouder op kind. Met twee heroes als ouders zal Micah vast wel wat meegekregen hebben. En wat te denken van de bio-ouders van Claire? Mr. Bennett heeft niet voor niets valse ouders ingehuurd. En dan is er nog de vader van Nathan en Peter Petrelli. Hij was depri en heeft uiteindelijk zelfmoord gepleegd. Wellicht omdat hij ook heroe-gaven had en er net als Nathan niet zo goed mee om kan gaan?
Ik speculeer wat rond hoor...
Ik heb nog geen kakkerlak (bewust) gezien ?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mohinder had het in zijn klas ook over dat als God de mensheid had geschapen naar zijn eigen evenbeeld God een kakkerlak was.
En laten we nou net in een aantal afleveringen kakkerlakken tegen komen...
Heroes - Complete Season 1quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef EggsTC het volgende:
Zijn hier al DVDboxen van tekoop?
Wat lang nogquote:Op maandag 30 juli 2007 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heroes - Complete Season 1
This title will be released on December 10, 2007
hmmmmquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef Breuls het volgende:
Seizoen 1 komt in Nederland op 13 september uit.
quote:This title will be released on August 28, 2007.
BBC herhaald al voor de 3e keer dezelfde twee afleveringen. Gisteren lieten ze weer eerste twee afleveringen zien. Beetje jammerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef Liejannuh het volgende:
www.tv-links.co.uk
En het leuke van de zondagavond is dat je eerst de herhaling op RTL5 kunt kijken en daarna de herhaling op BBC.
Daarom komt die dvd box ook pas in Decemberquote:Op maandag 30 juli 2007 20:50 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
BBC herhaald al voor de 3e keer dezelfde twee afleveringen. Gisteren lieten ze weer eerste twee afleveringen zien. Beetje jammer![]()
Ze zenden Heroes uit op woensdag. Al het andere is herhaling. Ze zijn vorige week begonnen. Simpele logica vertelt je dat alles tussen afgelopen woensdag en overmorgen een herhaling is van woensdag.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:50 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
BBC herhaald al voor de 3e keer dezelfde twee afleveringen. Gisteren lieten ze weer eerste twee afleveringen zien. Beetje jammer![]()
BBC is je redding. Die loopt 1 of 2 afleveringen achter ofzo, dus je zou het daarop verder kunnen volgenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Kúúúút, gister vergeten de herhaling te kijken. Valt de aflevering van gisteren nog ergens te zien?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Net weer gezien op BBC. Wat is dat cheerleadertje toch vreselijk lekker zeg.
Dat unmasked is ook tof. Ik hoop dat dat elke week achter de normale aflevering volgt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De laatste aflevering die jullie (RTL kijkers) gezien hebben, is met op het einde die ruzie tussen DL en Niki? Want dan ben ik weer gelijk, door vakantie wat gemist. Kan ik vanavond weer mooi op RTL kijken.
Mooi! Over drie kwartier dan weer kijkenquote:
Ze hadden ook wel knappere mannen mogen casten! Ik bedoel, vind er nou niet direct eentje uitspringen (zoals bv bij Prinson Preak). Of was dat de bedoeling met Peter of zijn broer ofzo?? Vond hem in Gilmore Girls al niets...dus doet nu ook weer niets....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor het eerst iets van Micahs gave gezien, behalve in het begin dan met die moederborden, nu ook met de telefooncel. Verder weinig nieuwe dingen, beetje jammer.
Verder viel me op dat ze een van de lekkerste dames (Claire) en een van de lelijkste (die van de FBI) hebben gecast.
Is DL geen lekkere stoere negert dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef Susie het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel knappere mannen mogen casten! Ik bedoel, vind er nou niet direct eentje uitspringen (zoals bv bij Prinson Preak). Of was dat de bedoeling met Peter of zijn broer ofzo?? Vond hem in Gilmore Girls al niets...dus doet nu ook weer niets....
Het gaat dan ook gewoon over normale mensen met supergaves. Nergens voor nodig om bijzonder knappe mensen te nemen. Hoewel lelijk ook weer wat anders is. De enige die echt niet mooi is in de serie, is die gare FBI vrouw.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:14 schreef Susie het volgende:
[..]
Ze hadden ook wel knappere mannen mogen casten! Ik bedoel, vind er nou niet direct eentje uitspringen (zoals bv bij Prinson Preak). Of was dat de bedoeling met Peter of zijn broer ofzo?? Vond hem in Gilmore Girls al niets...dus doet nu ook weer niets....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |