het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen holquote:Op maandag 16 juli 2007 00:45 schreef devvertje het volgende:
Licht uit, ramen open 30min (zodat het flink hard onder dat hete dak door tocht) .. ga ff je huis uit fzo
en als je dan terug komt zzzzzzzzzzzzzzzzz
Nee, heb ik hier ook. Ik heb net een harde scheet gelaten in de hoop dat het een beetje door zou waaien hier binnen, maar hielp nie veel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen hol
Buiten is het nog warmer dan binnen. Dus de ramen open is een slecht ideequote:Op maandag 16 juli 2007 00:45 schreef devvertje het volgende:
Licht uit, ramen open 30min (zodat het flink hard onder dat hete dak door tocht) .. ga ff je huis uit fzo
en als je dan terug komt zzzzzzzzzzzzzzzzz
momenteel is het hier buiten koeler dan binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Buiten is het nog warmer dan binnen. Dus de ramen open is een slecht idee.
Heb je een tentquote:Op maandag 16 juli 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
momenteel is het hier buiten koeler dan binnen
graadje of 26 hier
same here.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen hol
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Nee, heb ik hier ook. Ik heb net een harde scheet gelaten in de hoop dat het een beetje door zou waaien hier binnen, maar hielp nie veel.
Ah. Kijk eens naar de gracieuze landsvormen van onze grote natie.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah. Kijk eens naar de gracieuze landsvormen van onze grote natie.
Sinds ik die brief heb ontvangen op m'n 18e dat ik in tijden van oorlog in de reserve zit... krijg ik iedere keer bij het zien van plaatjes van Nederland de drang om te salueren.![]()
![]()
Die hebben tenminste airco.quote:
raam open bij mij betekend : muggen invasiequote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb het heerlijk frisjes.. raam open en hopla
Ja maak het nog warmer, ga dan ijs freten ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef RickoKun het volgende:
WTF!? Je moet ook niet slapen, gek?!
Je moet een cheeseburger in de magnétron doen als ik! Ahhhh, smullen geblazen!
Dan moet je je raam niet te ver (of het licht uitdoen ) open zettenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
raam open bij mij betekend : muggen invasie
of zoals ik een hor aanschaffenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dan moet je je raam niet te ver (of het licht uitdoen ) open zetten
Koop een hor?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef Ravii het volgende:
[..]
raam open bij mij betekent : muggen invasie
Iedereen die slaapt ook wel hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef Shitonya het volgende:
Denk dat iedereen die nu nog wakker is, seks wel kan gebruiken
Hun kun je in godsnaam nou een hor mollen?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef Ravii het volgende:
Hor vandaag besteld
Ik had de vorige gemold
IK MIS ME HOR!
Nee, want die zijn kennelijk al moe genoeg om te kunnen slapen.. maar ergens heb je wel een puntquote:
Sommige mensen doen waarschijnlijk zeer bizarre dingen met horren..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hun kun je in godsnaam nou een hor mollen?
Ik schoot uit met me deo/aansteker combinatiie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb mijn hor ook eens gemoldquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Overdag =quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef popolon het volgende:
Het is ook eindelijk weer eens warm in Nederland hoor, krijg je dit gezeur.![]()
Als jij je eind- afrekening krijgt , ben je wel uitgechilld denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef seto het volgende:
yoyo ik heb airco hier en ik chill hem hard booyahaha
Geld moet rollen, jij mag zweten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:58 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als jij je eind- afrekening krijgt , ben je wel uitgechilld denk ik.
Zeg, gooi dat eens over jezelf heenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Its hot in here
ppfffff nog wat dubbel drank met rum naar achter gooien dan maar.
Pak eens een touw en..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:55 schreef seto het volgende:
yoyo ik heb airco hier en ik chill hem hard booyahaha
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:09 schreef Perico het volgende:
26.4 graden buiten, 26,6 op mijn slaapkamer..
Dat moet nog wel lukken!
Ik had iets effectievers in gedachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:07 schreef seto het volgende:
Bondage?
let me knowquote:Op maandag 16 juli 2007 02:10 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik had iets effectievers in gedachten
Vertel mij wat.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Airco kost niet zoveel, nog geen 1 EURO per nacht. Ik betaal wel al kost het meer. Lekker koel en niet benauwd.
Als ik een verwend kutkind was met een opblaas zwembad in de achtertuin zou ik dat waarschijnlijk ook wel hebben ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Centrale airco all the way.
Veel succes met blazen dan. Je bent wel uitgeblazen als je 74 bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:19 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als ik een verwend kutkind was met een opblaas zwembad in de achtertuin zou ik dat waarschijnlijk ook wel hebben ja.
Nee, anders krijg ik beslist een lieftallige ban naar mijn kop gesmetenquote:
Adez is lekker in warme tijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:45 schreef LoggedIn het volgende:
dit is btw wel een ultiem moment voor een koud biertje![]()
t helpt wel
hier ook .... 23 graden is veuls te warm om te kunnen slapenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, het is hier 23 graden ofzo.
Heerlijk, ramen ietswat open.
inloop-ovenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:45 schreef Borreke het volgende:
Ik heb in een keuken gewerkt waar het 50 graden is, naar mn kamer toe is het zowat ijskoud
Maastricht.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Janetje woon jij soms in japan? land van de rijzende zon enzo he
Want ik kan me zo'n temperatuur in nachtelijk nederland niet voorstellen....
Psycho.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mijn hor ook eens gemold![]()
Het was met nieuwjaar en ik was zo raar en in de war dat toen ik eindelijk ben gaan slapen, ik ineens in een droom zat dat ik ergens opgesloten zat, en ik keihard op de deuren begon te rossen, totdat ik ineensch wakker werd terwijl ik op mijn bureau zat en op mijn hor zat te rammenDat was wel een frapante ervaring
![]()
ik heb gelukkig een balkon, met daarvoor een deur die open kanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef nicoo het volgende:
echt verschrikkelijk, ik heb zon kamer die over het algemeen de hele dag in de zon staat, en dan zon klein raampje dat totaal geen verkoeling verzorgtEcht gwoon mother fucking kut
![]()
Waar zit jij doorgaans wel achter het raam dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb gelukkig een balkon, met daarvoor een deur die open kanmoet er niet aan denken nu achter 1 raampje te zitten
alleen wel oppassen dat de kat niet naar beneden springt
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zit jij doorgaans wel achter het raam dan?
*rillie*quote:Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ga het maar eens proberen geloof ik
![]()
Om mijn zolderkamer is het nog ruim 25 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef RickoKun het volgende:
............jullie vinden het ..........warm?.......geef mij ook effe een enkeltje naar afrika!
Wees slim, doe al je kleren uit en ga op de bank liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:01 schreef Janetje het volgende:
Ramen en deuren staan open..
'Tis inmiddels in m'n kamer afgekoeld van 34 naar 31..
Jeej.
half5 af?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn mobiel zegt 28gradenEn ik moet er weer om half 5 af
werken? krijg je die slotjes betaald dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij ook niet.
Nah dan maar werken.
Ssssst dat weten de andere mods niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
werken? krijg je die slotjes betaald dan?
Ow ok, ik kom nooit verder dan Fok, ja soms een beetje pr0n, maar dat is me vaak al te moeilijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ssssst dat weten de andere mods niet.
Behalve fokken kan je nog meer op een pc doen,
Mooie breinbreker.... nog maar een paar uur kijken dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:47 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Trouwens, die eerste foto in je FB is wel erg interresant, ik kan er uren naar kijken maar snap 'm nog steeds niet
Maar ik wil slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooie breinbreker.... nog maar een paar uur kijken dan.
Precies.. dat ben ik ook aan het doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij ook niet.
Nah dan maar werken.
Hier ook muggen, maar ik heb om 4 uur vanmiddag een afspraak dus ik zal wel nog voor 7 uur moeten gaan slapen hoe moeilijk dat ook is zonder ventilator.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:23 schreef Mustard_Man het volgende:
Kan niet slapen door de hitte en de muggen en ik verveel me de pleuris.![]()
![]()
kheb er 2 geplet, de anderen verstoppen zich wanneer ik op zoek ga.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:24 schreef tevebe het volgende:
Muggen heb ik een hekel aan. Voordat ik ga slapen doe ik altijd een kamerinspectie opzoek naar muggen. En als het warm is op m'n kamer richt ik een ventilator met timer op m'n bed. Timer op 2u zetten dus als je in slaap valt merk je niks van de hitte.
ik ga dalijk ook nog proberen te slapen, maar ben bang dat ik mijn nachtrust moet overslaan vandaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier ook muggen, maar ik heb om 4 uur vanmiddag een afspraak dus ik zal wel nog voor 7 uur moeten gaan slapen hoe moeilijk dat ook is zonder ventilator.![]()
Kote beesten ook altijd. Ik heb inmiddels 30 muggenbeten, allemaal op m'n benen en armen. In NL beten ze me gvd nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
kheb er 2 geplet, de anderen verstoppen zich wanneer ik op zoek ga.![]()
[..]
Dat komt omdat we in nederland boerenkool kennen...oh nvr mind je bedoeld muggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kote beesten ook altijd. Ik heb inmiddels 30 muggenbeten, allemaal op m'n benen en armen. In NL beten ze me gvd nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |