quote:Op maandag 16 juli 2007 02:09 schreef Perico het volgende:
26.4 graden buiten, 26,6 op mijn slaapkamer..
Dat moet nog wel lukken!
Ik had iets effectievers in gedachtenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:07 schreef seto het volgende:
Bondage?
let me knowquote:Op maandag 16 juli 2007 02:10 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik had iets effectievers in gedachten
Vertel mij wat.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Airco kost niet zoveel, nog geen 1 EURO per nacht. Ik betaal wel al kost het meer. Lekker koel en niet benauwd.
Als ik een verwend kutkind was met een opblaas zwembad in de achtertuin zou ik dat waarschijnlijk ook wel hebben ja.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Centrale airco all the way.
Veel succes met blazen dan. Je bent wel uitgeblazen als je 74 bent.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:19 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Als ik een verwend kutkind was met een opblaas zwembad in de achtertuin zou ik dat waarschijnlijk ook wel hebben ja.
Nee, anders krijg ik beslist een lieftallige ban naar mijn kop gesmetenquote:
Adez is lekker in warme tijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 02:45 schreef LoggedIn het volgende:
dit is btw wel een ultiem moment voor een koud biertje![]()
t helpt wel
hier ook .... 23 graden is veuls te warm om te kunnen slapenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:09 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, het is hier 23 graden ofzo.
Heerlijk, ramen ietswat open.
inloop-ovenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:45 schreef Borreke het volgende:
Ik heb in een keuken gewerkt waar het 50 graden is, naar mn kamer toe is het zowat ijskoud
Maastricht.quote:Op maandag 16 juli 2007 04:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Janetje woon jij soms in japan? land van de rijzende zon enzo he
Want ik kan me zo'n temperatuur in nachtelijk nederland niet voorstellen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |