Tja, ik had voor m'n vakantie en erin al wat gekocht, omdat er toen sale was. Wat er nu nog over is is ook niet echt bijzonder.quote:
Yeah dat had ik ook in Gentquote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar wat er nog was wel mooi 70% korting![]()
helaas alleen voor vrouwen, nou en dan worden ze gek hoor, wat een kippenhok was dat.
Nudie?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah dat had ik ook in Gent
Fijne broek heb ik dus gekocht voor een leuke prijs, degelijk spul is dat zeg
quote:
Met gul open nog wel. Ach, prewash is altijd mooi om te scoren in de sale.quote:
Ja daar kwam ik ook achter toen ik de foto bekeekquote:Op maandag 30 juli 2007 20:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met gul open nog wel. Ach, prewash is altijd mooi om te scoren in de sale.
Die prewash zijn dan altijd zo duur, maar met de sale altijd een van de goedkoopsten.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik ook achter toen ik de foto bekeekHij is al dicht hoor
Maar die dingen zijn echt abnormaal duurHad 'm ook nooit gekocht voor de originele 145 euro.
Mooie prijs idd. Waar gekocht?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:27 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik heb een regular ralf cord brown aangeschaft voor 25¤. Ik vond het een grappige broek en kon m voor die prijs niet laten liggen
6 dagen in 3 weken? das niet al teveel. dan mag je em wel een jaar niet wassen voordat je vette fades krijgt man...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Thracier het volgende:
Drie weekjes terug m'n eerste dry (RR) gekocht. Net een plaat karton als je 'm aantrekt, maar wát zit ie nu lekker na een dag of zes dragen!! Nu heb ik een hele hoop berichten in vorige topics en dit topic gelezen, maar het is me nog steeds niet duidelijk wat de invloed is van stomen door de stomerij op de kleur en op het uiteindelijke effect na het wassen over een halfjaar ofzo. Ik wil hem wel tussendoor een paar keer schoon krijgen, anders vind ik het goor. En de kleur vind ik ook wel prima nu.
Haha! Dit heb ik nog nooit gehoord! Dat slaapt toch niet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef mitman het volgende:
nu ik deze vakantie veel heb moeten werken heb ik een tijd terug besloten om mijn ES OD maar 's nachts in mijn bed te dragen...hij begint wel te stinken nu (duhh) maar zodra de vakantie voorbij is zit ik op ong half jaar...dus gaat ie mooi de was in op 60 graden ....ben benieuwd
heheh ik ga em ook op 60 wassen dus ik ben heel benieuwd hoe die van jou er uit gaat zien... heb ik vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef mitman het volgende:
nu ik deze vakantie veel heb moeten werken heb ik een tijd terug besloten om mijn ES OD maar 's nachts in mijn bed te dragen...hij begint wel te stinken nu (duhh) maar zodra de vakantie voorbij is zit ik op ong half jaar...dus gaat ie mooi de was in op 60 graden ....ben benieuwd
nja...slaapt net zo goed als een pyama...no problems...en het "slijt" ook...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Haha! Dit heb ik nog nooit gehoord! Dat slaapt toch niet!![]()
wat mensen allemaal neit doen om een mooie fade te krijgen... Lees het wel eens op het nudie forum maar je gaat met dit weer toch niet met een lange broek aan slapen, laat staan met een dry. lekker meuren na een paar nacht...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:37 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Haha! Dit heb ik nog nooit gehoord! Dat slaapt toch niet!![]()
helmaal niet met 1 met een ritsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:41 schreef don-diablo het volgende:
ik ga liever niet in een broek slapen het lijkt mij gewoon niet zo prettig... en helemaal niet als je je bed deelt
De average Joe is niet helemaal mijn model.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Net een Average Joe Dry Black Selvage gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
laatst de conny (jasje) in black denim gekocht, en de slim jim in de black denim besteld, die zit echt super trouwens
verder heb ik ongeveer 7 regular ralphs liggen en 4 slim jims en 1 baggy bjorn maar ik draag het meest me destroyed afgeknipt
Ja, van jou had ik dat idee ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:33 schreef don-diablo het volgende:
wou laatst bijna die slim jim dry black kopen, maar ik heb een nieuwe jas gekocht van stone islandWil die zwarte nog steeds hebben, maar ik wil ook weer een nieuwe ralf. Miss wil mn meid em wel voor me kopen
@Gordon:
SJ baggy zit wel gruwelijk lekkerik heb een dry japan een maatje te groot gekocht en dat zit echt te lekker. pijpen blijven redelijk recht/smal maar boven zit ie lekker baggy
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, van jou had ik dat idee ook
ja ik moet eerlijk zeggen dat ik de slim jim nog het beste model van nudie vind. De thin fin is voor mij gewoon te smal en al die nieuwe modellen vind ik eigelijk niet zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Mooie collectie. Ik denk dat ik een keer een slim jim scoor en dan lekker baggy draag.
Ja een slim jim dus, alleen geen dry, al moet dat ook nog steeds gebeuren, maar daar zoek ik nog wel een ander model voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]lol
welke wil je aanschaffen dan?
heb 2 foto's gepost in show je nieuwe kleding topic van mn jas. Heb nog extra korting gekregen ook nog. Ze hadden nog wel een redelijk relaxte pea coat liggen en de jas die ik eig wou hebben haden ze al achter gehangen voor iemand. Voor de rest wat vestjes en truitjes, maar de meest coole dingen zijn al weg. Vriend van me heeft 2 vesten opgehaald.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:51 schreef jovink het volgende:
@ don bij de bebop zeker is dat nog wat ?
textielverf of zo'n stift voor op textiel? mn meid heeft een broek roze geverfd (quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:25 schreef D.zire het volgende:
oke ik zit met een GROOT probleem. er zit echt een super groot gat in mn slim jim dry japan ongeveer bij mn bovenbeen. Nu heeft mn moeder hem net genaait en opzich zie je niet zoveel meer alleen het witten "draad" isser iets om dat te coveren?
Valt nu nog mee. De hele wintercollecties komen nu wel binnen alleen nudie is nog niet binnen gekomen. Wel mooie winterjassen van Cold Method (is ookvan fourtosix die ook nudie in nederland doen). Ik zelfwacht op de wallets die we besteld hebben. Verder zal het de komende maand wel binnen komen. Ben volgende week en die weer erna vrij, maar zal jullie daarna uiteraard weer op de hoogte houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst nog liggen in de Vans winkel in Utrecht (maandje geleden ongeveer)
(btw hoe is het in de rode winkel stansfield? nog leuke dingen van nudie?)
chillquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Valt nu nog mee. De hele wintercollecties komen nu wel binnen alleen nudie is nog niet binnen gekomen. Wel mooie winterjassen van Cold Method (is ookvan fourtosix die ook nudie in nederland doen). Ik zelfwacht op de wallets die we besteld hebben. Verder zal het de komende maand wel binnen komen. Ben volgende week en die weer erna vrij, maar zal jullie daarna uiteraard weer op de hoogte houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |