quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Je avatar, amanda fan geworden
grapje grapje, jaja ik weet het die opmerking is al eerder gemaakt![]()
Bedankt, het is inmiddels aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent vergeten om in de OP te zetten dat Denniks ook nog keihard in Huubs gebroken vingers kneep.
Ben jij dat in je icoon?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je draagt toch hopelijk wel geitewollen sokken?![]()
verwachting is morgen, kan ook dinsdag zijn. als hij een beetje repect heeft voor z'n vak komt hij helemaal niet terug.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef CoT het volgende:
Wanneer komt Stijn terug?
Over rechtszaken gesproken:quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut onmogelijk. De wet geldt ook voor de mensen in de gouden kooi. Dan kunnen ze wel vanalles in een contract zetten, maar dat zoiets als vanmiddag moet kunnen absoluut niet. Dat is nooit rechtsgeldig.
Het komt niet in de uitzending, dus het is niet gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij ook bezighoudt is dat het totaal wordt verzwegen op hun site. Zijn ze nou zo dom dat ze denken dat alle filmpjes de rondte niet doen.
Godsamme..... Als ik zoiets op straat zie, doe ik aangifte.....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Alle fora staan er vol van. Dit valt niet meer te ontkennen. Ze zullen hun best wel doen, maar gaat niet lukken. En nou maar hopen dat de familie van Huub of Lieke echt een advocaat in de arm neemt.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij ook bezighoudt is dat het totaal wordt verzwegen op hun site. Zijn ze nou zo dom dat ze denken dat alle filmpjes de rondte niet doen.
Ik weet het niet scan, er is vast over na gedacht met het opmaken van de contracten, misschien niet zo erg als vandaag maar ze zijn altijd vrij om weg te gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut onmogelijk. De wet geldt ook voor de mensen in de gouden kooi. Dan kunnen ze wel vanalles in een contract zetten, maar dat zoiets als vanmiddag moet kunnen absoluut niet. Dat is nooit rechtsgeldig.
Ik had echt dwars door dat hek naar binnengewalstquote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
Weet je wat mij erg lijkt?
Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...![]()
Morgen is het dinsdagquote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens de geruchten morgen of dinsdag.
Done !quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
Allemaal een regeltje in je sig wat je van redaktie/niveau/spelregels vindt?
Mocht Stijn hier nog durven komen lezen?
Al 16 dagen niet, het vermoeden gaat dat die user op vakantie is.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef Marieke_B het volgende:
Is hij hier inmiddels alweer gespot?
Dat kan dus niet. De regels mogen ze altijd veranderen. De fysiek geweld regel is sindsdien verruimd. Alleen gaan ze nu sinds een paar dagen over de grens van het toelaatbare.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Over rechtszaken gesproken:
Ik zou als ik Nena was nu met een advocaat nog eens even langs Eemnes rijden !!!
Ze hebben de regels veranderd nadat Nena weg wasquote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Over rechtszaken gesproken:
Ik zou als ik Nena was nu met een advocaat nog eens even langs Eemnes rijden !!!
Hetzelfde als de meesten hier.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat vind jij eigelijk van alles.
Jij kent Huub toch.
Dat zijn ook wel de twee die tenminste sterke achterban hebben. Ben in staat om uit te zoeken hoe ik die mensen kan bereiken om ze te helpen. Heb vrienden genoeg, gelukkig niet van autobommen maar van eerlijke rechtzaken.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle fora staan er vol van. Dit valt niet meer te ontkennen. Ze zullen hun best wel doen, maar gaat niet lukken. En nou maar hopen dat de familie van Huub of Lieke echt een advocaat in de arm neemt.
Vandaar dat ik gekickt ben van de officieele DGK forum op TIEN.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alle fora staan er vol van. Dit valt niet meer te ontkennen. Ze zullen hun best wel doen, maar gaat niet lukken. En nou maar hopen dat de familie van Huub of Lieke echt een advocaat in de arm neemt.
Dat je het nog helemaal hebt gekeken... dat durfde ik al niet aan, de caps en het voorbereidende deel in het filmpje waren al genoeg...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Godsamme..... Als ik zoiets op straat zie, doe ik aangifte.....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |