Dat dus, ik heb het filmpje deels gekeken (heb weggeklikt voor de dames boven waren en het echte deel begon) maar ze hebben het dus voorbereid en elkaar enorm lopen opnaaien.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.
Wat ik ook zo schandalig vind: ze waren lang aan het plannen, en al die tijd had achter de tijd ze terug te roepen; maar achter roept pas wat als het ergste allang is geschied.
Tas heeft Lieke dr keel dichtgeknepen! Brain heeft Huub tegen de muur gesmeten. Jaap heeft tegen zijn wil Huub vastgegrepen. De enige die niets heeft gedaan is....juistem, die ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesje, dom van me, sorry
Ik had de vraag niet gelezen van de gene waar je antwoord op gaf, sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesje, dom van me, sorry
Die cp moeten dus eigenlijk door adel persoonlijk worden teruggegeven. redactie kan daar een order voor geven. ze hebben dus weer verzuimd. KUTFLENSquote:Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef Desii het volgende:
Huub vindt 105 cp op bed en geeft ze aan Lieke... hun denken dat het de cp zijn, die Amanda gestolen heeft.
Lieke gaat hiervoor bellen in de private.... maar wat ze daar te horen kreeg weet ik niet.
Alleen het koffertje was net weer in beeld, dat in de bosjes ligt.
Helemaal begrijpen doe ik het niet.
Maar iig.... Huub en Lieke hebben hierover iets nagevraagd bij de buren!!!!!!
Heb het filmpie gezien maar dit is te erg hoor, ik kap met kijken geen zin meer, walgelijk gewoonquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Ook als Lieke wel 'mak' was geweest, was er grof geweld gepleegd. De honden roken bloed en hadden er zin in.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het filmpje deels gekeken (heb weggeklikt voor de dames boven waren en het echte deel begon) maar ze hebben het dus voorbereid en elkaar enorm lopen opnaaien.
Op dat moment had "achter" al moeten ingrijpen, die konden ook wel voorzien dat Lieke zich niet als een mak lammetje naar de slachtbank (vijver) zou laten tillen.
Precies ! En dan aan de andere kant worden Huub en Lieke teruggefloten omdat ze slagroom in het haar van Dennis willen spuiten. Waar gaat dit overquote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het filmpje deels gekeken (heb weggeklikt voor de dames boven waren en het echte deel begon) maar ze hebben het dus voorbereid en elkaar enorm lopen opnaaien.
Op dat moment had "achter" al moeten ingrijpen, die konden ook wel voorzien dat Lieke zich niet als een mak lammetje naar de slachtbank (vijver) zou laten tillen.
Absoluut een tackle!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
Disana, die val van Huub, dat is toch een tackle van rat, of zie ik dat verkeerd?
Nee, is absoluut waar. Ik heb het filmpje van meerdere camerastandpunten bekeken. Rat tackelt Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
Disana, die val van Huub, dat is toch een tackle van rat, of zie ik dat verkeerd?
De anderen komen er zelf wel achter, ik merk al aan Natasia dat ze zich er flink aan heeft gestoord dat Dennis afwachtend was. Ze begint er steeds over.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef markisboer het volgende:
veel woorden weinig daden weg met dennniks
Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb het filmpie gezien maar dit is te erg hoor, ik kap met kijken geen zin meer, walgelijk gewoon
Wacht maar af ! Vanacht wordt het TERROR met Dennis !!!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef markisboer het volgende:
veel woorden weinig daden weg met dennniks
we hadden het gisternacht al voorspeld, adel kan niet anders dan fysiek in de aanval gaan, ze is zooooo dom. en tja, ze trek de rest van het asovolk er met haar kinderlijke enthousiasme in meequote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef CoT het volgende:
Er werd in de cos al voorspeld dat er een streamlock zou komen en dat het uit de hand zou lopen, dus de redactie had veel eerder moeten ingrijpen
En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.
Ik durf er niet op te zweren, maar inderdaad, dat is wat ik meen live gezien te hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
Vergeet de trap van Natasia niet, in Huub zn kruisquote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik heb de hele dag niet gestreamd, maar net het filmpje van vanmiddag teruggekeken. Het is werkelijk asociaal wat daar gebeurt. De redaktie hoort de dames plannen maken en laat ze doorgaan. Huub wordt vastgehouden, kan geen kant op en wordt door Brian geintimideerd. Lieke wordt van haar slip ontdaan en Natasia staat als een brulaap te gillen bh uit bh uit.
Dit is echt mensonterend wat daar is gebeurd en dan nog geen sancties, helemaal niets van de redaktie. Eigenlijk zegt dit alleen maar over de redaktie dat ze nog erger zijn dan de mensen daar in de villa. Want ieder NORMAAL mens kan dit niet goedkeuren.![]()
En wij streamers, wij zitten erbij en kijken ernaar en doen niks ????? Zijn wij dan niet net zo erg als de redaktie en de 6 idioten daar in de villa ?
Absoluut eens, maar als ik bel krijg ik huppeltrutje aan de lijn, op antwoordapparaat. En voor de tigste keer, ik ben geen beller, maar dit doet me denken aan een film over de oorlog, dit kan gewoon niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Ik heb de hele dag niet gestreamd, maar net het filmpje van vanmiddag teruggekeken. Het is werkelijk asociaal wat daar gebeurt. De redaktie hoort de dames plannen maken en laat ze doorgaan. Huub wordt vastgehouden, kan geen kant op en wordt door Brian geintimideerd. Lieke wordt van haar slip ontdaan en Natasia staat als een brulaap te gillen bh uit bh uit.
Dit is echt mensonterend wat daar is gebeurd en dan nog geen sancties, helemaal niets van de redaktie. Eigenlijk zegt dit alleen maar over de redaktie dat ze nog erger zijn dan de mensen daar in de villa. Want ieder NORMAAL mens kan dit niet goedkeuren.![]()
En wij streamers, wij zitten erbij en kijken ernaar en doen niks ????? Zijn wij dan niet net zo erg als de redaktie en de 6 idioten daar in de villa ?
Da's linke soep. Ook een dikke sanctie waard. KUTFLENSquote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, is absoluut waar. Ik heb het filmpje van meerdere camerastandpunten bekeken. Rat tackelt Huub.
Hahaha, jij begint al net zo ongeloofwaardig te worden als Dennix zelfquote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanacht wordt het TERROR met Dennis !!!
Daar hebben we spuit 11 ook weerquote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb je nog andere zinnetjes behalve deze en die ene over de housewarmingparty?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.
Het lijkt wel of Flens nog even wilde scoren voordat Stijn weer terugkwam...
Je bent jaloers he ?quote:
Dat zat ik vanmiddag ook te bedenken. Met een beetje mazzel pakt dit zeer onvoordelig voor KUTFLENS uit en wordt ze de laan uit gebonjouredquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.
Jij ben echt goed met photoshopquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Natasia zal de komende week wel met Lieke gaan bonden.
Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.
[afbeelding]
Dat zei die gisteren ook, en eergisteren ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Alle 3?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent jaloers he ?Ja jij wil volgend jaar ook in de villa kunnen dansen !!!
Nou..............lekker puh, alleen Dennis-fans mogen op Dennis' feest komen !
(en dingetje....hoe heet ze/hij ook alweer die mijn avatar gemaakt heeft !!!)
Gelukkig! Zal me een feessie worden: The NIX partyquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
dees en de overduidelijk aanval op Jaap, wat een afgangquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.
[afbeelding]
Dat is van binnen uit ook te regelen. En laten ze dat niet toe, dan kan familie dat voor hen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
De poort uit is het spel verliezen dat ga je dus niet doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
Nee dat zal niks uithalen, als er geen snctie gegeven wordt voor trappen, spugen eigendommen kapot maken en een meisje der jurk uitrukken ( nadia probeerde zelfs der slip uittetrekken) dan is het gewoon klaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.
Volgens mij was het een halve duw/tackle, waardoor Huub tegen Brian en de bank terechtkwam en daardoor viel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te zweren, maar inderdaad, dat is wat ik meen live gezien te hebben.
Dit is even ervoor
[afbeelding]
En wat te denken van de familie van 'de 6', of zouden die uit hetzelfde hout gesneden zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
Weet je wat mij erg lijkt?
Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...![]()
Nee, gewoon doen, zeer veel COSsers, vollers en nowlifers zijn je al voorgegaan ! Hopelijk resulteerd het alsnog in een exit (of 2 of 3....)quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben nu de filmpjes aan het kijken, dit kan echt niet Lieke wordt gewoon aangerand. Huub vast houden en dus echt heel oneelijk ze kan niet eens los komen want ze hebben haar heel strak vast. Belachelijk gewoon! Ik ben gewoon pissig nu, ga een mail sturen naar de redactie ookal heeft dit weinig zin.
Ik denk dat de telefoon ook menig keertje is gegaan bij Tienquote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...![]()
reken maar dat haar ouders vandaag bij die kutredactie hebben gezeten om verhaal te halenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
ik ben bang van welquote:Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat te denken van de familie van 'de 6', of zouden die uit hetzelfde hout gesneden zijn?
gezellig feesie jullie tweeen en 2 geiten...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(en dingetje....hoe heet ze/hij ook alweer die mijn avatar gemaakt heeft !!!)
Nou sorry hoor, als ik mijn dochter zo zou zien zou ik echt wel daar op de stoep staan, met wel een hele goede advocaat met mij. En dan is 10 klein en ben ik heel groot. Dit is toch waanzin?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
De volgende keer als Lieke zo wordt aangevallen, moet ze gewoon iemand voor de bek slaan. En niet zo zacht ook. En laat ze dan eens het lef hebben om haar daar een boete voor te geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo gek bedacht is dat nog niet. Op die redactie zitten ook mensen van vlees en bloed, met hun sym- en antipathieen, en als je dag en nacht met die mensen bezig bent dan krijg je, net als veel streamers hier, hele sterke sym- en antipathieeen. Kan best zijn dat mevrouw Flens vandaag nog even alles op alles wilde zetten om Huub tot een daad te dwingen waarmee hij exit moest.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.
Het lijkt wel of Flens nog even wilde scoren voordat Stijn weer terugkwam...
maar niet via adell, die kutredactie krijgt het kennelijk niet voor elkaar de spelers onder controle te houde.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef CoT het volgende:
Lieke heeft haar punten terug
Wat vind jij eigelijk van alles.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Dan doe jij het nog keurig. Ik weet niet of ik het zo keurig had gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, als ik mijn dochter zo zou zien zou ik echt wel daar op de stoep staan, met wel een hele goede advocaat met mij. En dan is 10 klein en ben ik heel groot. Dit is toch waanzin?
Ze hebben een contract waarin staat dat dit soort dingen, tien niet aansprakelijk gesteld kan worden, JDM is niet dom hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, als ik mijn dochter zo zou zien zou ik echt wel daar op de stoep staan, met wel een hele goede advocaat met mij. En dan is 10 klein en ben ik heel groot. Dit is toch waanzin?
Ik zie ons allen nog wel een keer samenkomen in Eemnes...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De volgende keer als Lieke zo wordt aangevallen, moet ze gewoon iemand voor de bek slaan. En niet zo zacht ook. En laat ze dan eens het lef hebben om haar daar een boete voor te geven.
Huub zei vanmiddag nog dat hij geen alcoholverbod had.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo gek bedacht is dat nog niet. Op die redactie zitten ook mensen van vlees en bloed, met hun sym- en antipathieen, en als je dag en nacht met die mensen bezig bent dan krijg je, net als veel streamers hier, hele sterke sym- en antipathieeen. Kan best zijn dat mevrouw Flens vandaag nog even alles op alles wilde zetten om Huub tot een daad te dwingen waarmee hij exit moest.
Aan de andere kant: dat alcoholverbod dat hij gekregen heeft is dan weer niet logisch.
Ik vind het een mooie op................alleen heb je Dennis' naam verkeerd gespeldquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef wolferl het volgende:
OP is af, stelt niet veel voor want ik ben behoorlijk down, net als vele van jullie hier.
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
gezellig feesie jullie tweeen en 2 geiten...![]()
![]()
![]()
Juist wel,want dan kan hij nooit over de schreef gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo gek bedacht is dat nog niet. Op die redactie zitten ook mensen van vlees en bloed, met hun sym- en antipathieen, en als je dag en nacht met die mensen bezig bent dan krijg je, net als veel streamers hier, hele sterke sym- en antipathieeen. Kan best zijn dat mevrouw Flens vandaag nog even alles op alles wilde zetten om Huub tot een daad te dwingen waarmee hij exit moest.
Aan de andere kant: dat alcoholverbod dat hij gekregen heeft is dan weer niet logisch.
gezelliequote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie ons allen nog wel een keer samenkomen in Eemnes...![]()
Dat kunnen ze wel maar doen het niet, anders had die dombo allang een telefoontje gehad of een boete niks is gebeurdquote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar niet via adell, die kutredactie krijgt het kennelijk niet voor elkaar de spelers onder controle te houde.![]()
Huub zegt dat ie daar zelf om gevraagd heeft. Waarschijnlijk stond het daarom ook niet in de brief met sancties.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een alcoholverbod. Ik heb het in ieder geval niet middels een brief bekend gemaakt zien worden. Wellicht is dit de invloed van Anita geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niet mee leven, contract is geen contract als er oorlogspraktijkten worden uitgevoerd. Ik kan en mag het niet vergelijken, maar als ik zie hoe ze met z`n allen op Lieke doken, doet me dat echt denken aan films uit het verleden, waarbij ik tranen in mijn ogen krijg, en mezelf beloof dat dit nooit meer mag en kan gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ze hebben een contract waarin staat dat dit soort dingen, tien niet aansprakelijk gesteld kan worden, JDM is niet dom hoor
Je bent vergeten om in de OP te zetten dat Denniks ook nog keihard in Huubs gebroken vingers kneep.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Juist wel,want dan kan hij nooit over de schreef gaan.
Stel je voor dat Natasia wat overkomt, dat kan toch niet.
Denniks bedoel je? Dat is de goede naam hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie op................alleen heb je Dennis' naam verkeerd gespeld
Nou dat is een groot probleem, ik kan Denniks niet meer normaal spellen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie op................alleen heb je Dennis' naam verkeerd gespeld
Denk het niet, want als ze ECHT met een rechtzaak gaan dreigen, waren er vandaag wel een paar bewoners uitgezet. Het klinkt allemaal wat heftig, maar de redactie heeft in feite een misdaad toegestaan. Ze zagen het gebeuren en hebben totaal niet ingegrepen. Er zijn niet eens sancties op gekomen. Volgens mij zijn ze hun boekje heel ver te buiten gegaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
reken maar dat haar ouders vandaag bij die kutredactie hebben gezeten om verhaal te halen
exact, en daar ben ik dus echt óok laaiend overquote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel maar doen het niet, anders had die dombo allang een telefoontje gehad of een boete niks is gebeurd
GEWOON tshirts op sturen met de opdruk Liever een jochie dan 3 vette kwabben, ze moeten nadia pakken die is zo labiel als de pest.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef Dark het volgende:
Lieke - weet je wat ook mooi is, een opblaaspop bestellen voor Jaap.
Lieke - Ik heb nog een hele goeie en die spreek ik niet uit.
Huub - Deze laatste vond ik niet zo sterk.
Absoluut onmogelijk. De wet geldt ook voor de mensen in de gouden kooi. Dan kunnen ze wel vanalles in een contract zetten, maar dat zoiets als vanmiddag moet kunnen absoluut niet. Dat is nooit rechtsgeldig.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ze hebben een contract waarin staat dat dit soort dingen, tien niet aansprakelijk gesteld kan worden, JDM is niet dom hoor
Je avatar, amanda fan gewordenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je draagt toch hopelijk wel geitewollen sokken?![]()
Wat mij ook bezighoudt is dat het totaal wordt verzwegen op hun site. Zijn ze nou zo dom dat ze denken dat alle filmpjes de rondte niet doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet, want als ze ECHT met een rechtzaak gaan dreigen, waren er vandaag wel een paar bewoners uitgezet. Het klinkt allemaal wat heftig, maar de redactie heeft in feite een misdaad toegestaan. Ze zagen het gebeuren en hebben totaal niet ingegrepen. Er zijn niet eens sancties op gekomen. Volgens mij zijn ze hun boekje heel ver te buiten gegaan.
Je lijkt Huub wel................quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks.
Zelfs dat niet. Word ik zomaar in dezelfde hoek gezet als de enige Dennis-fan hier omdat ik hem van een ava'tje heb voorzien.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je draagt toch hopelijk wel geitewollen sokken?![]()
Volgens de geruchten morgen of dinsdag.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef CoT het volgende:
Wanneer komt Stijn terug?
Helemaal mee eens. En ik weet bijna wel zeker dat de vader van zowel Huub als Lieke al wel het een en ander aan het uitzoeken is nu. Dat kan haast niet anders. Geen enkele ouder zou dit accepteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik kan daar dus niet mee leven, contract is geen contract als er oorlogspraktijkten worden uitgevoerd. Ik kan en mag het niet vergelijken, maar als ik zie hoe ze met z`n allen op Lieke doken, doet me dat echt denken aan films uit het verleden, waarbij ik tranen in mijn ogen krijg, en mezelf beloof dat dit nooit meer mag en kan gebeuren.
En wat gebeurt er, we zitten erbij en kijken ernaar, niemand kan hier zeggen dat ze het niet geweten hebben. jee, wat voel ik me kut hierover.
Net de filmpjes bekeken..Het is tenenkrommend en hemeltergend inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zat ik vanmiddag ook te bedenken. Met een beetje mazzel pakt dit zeer onvoordelig voor KUTFLENS uit en wordt ze de laan uit gebonjoured![]()
Nou inderdaad, die heeft het de heeeeule dag over Dennix.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |