abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 23:50:35 #1
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51506810
Huub en Lieke blijken nu helemaal onder de blauwe plekken, krassen, bijtafdrukken en botbreuken te zitten.
Ze zijn:

• Geschopt

• Geslagen

• Gekrabt

• Gespuugd

• Bekogeld

• Geknepen

• Gebeten

• Besprongen

• Vernederd

• Uitgescholden

• Bedreigd

En wat zegt de Redactie?
    Huub en Lieke moesten maar geen spullen meer verstoppen.
    Want dat kan dit soort reacties veroorzaken.

Ondertussen zitten de 6 schijnheilige bij elkaar te evalueren van wat er allemaal is gebeurdt.
    Veel beklag dat zij ook wel veel hebben te verduren gekregen.
    Eindelijk valt het Natasia, Jaap, Brian, Amanda en Nadia ook op dat Denniks veel praatjes heeft en veel proefballonetjes laat opstijgen. Maar er weinig van laat zien. Denniks reactie was: "Laat mij maar mijn eigen ding doen". Yeah Right, dat horen we nu al 3 weken mister lady.

Ik wacht nog steeds op dat mega terror idee van Denniks.
    Namelijk heel snel langs Huub voorbij lopen en dan 2x Kwaak Kwaak roepen.
    Ik wacht hier nog op. Wat Denniks wel deed, was even geniepig in Huub's vingers knijpen die net genezen waren. Hoe fokking gluiperig kan je zijn. Ik hoop dat Denniks wenkbrauwen spontaan in de fik vliegen en meteen zijn hele kop weg smelt. O dat mag ik niet zeggen.

Met dank aan IkWeetNiks

Nooit meer naar huis, Ole Ole.

[ Bericht 53% gewijzigd door wolferl op 16-07-2007 00:13:12 ]
  •   zondag 15 juli 2007 @ 23:51:00 #2
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51506822
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
    [..]
    Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.

Wat ik ook zo schandalig vind: ze waren lang aan het plannen, en al die tijd had achter de tijd ze terug te roepen; maar achter roept pas wat als het ergste allang is geschied.
    Dat dus, ik heb het filmpje deels gekeken (heb weggeklikt voor de dames boven waren en het echte deel begon) maar ze hebben het dus voorbereid en elkaar enorm lopen opnaaien.
    Op dat moment had "achter" al moeten ingrijpen, die konden ook wel voorzien dat Lieke zich niet als een mak lammetje naar de slachtbank (vijver) zou laten tillen.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_51506851
    hahahaha.......dat vehaal van Dennix klopt van geen kant.......toen ie z'n intrede deed had ie een heel ander verhaal!
    pi_51506871
    veel woorden weinig daden weg met dennniks
      zondag 15 juli 2007 @ 23:52:21 #5
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_51506873
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesje , dom van me, sorry
    Tas heeft Lieke dr keel dichtgeknepen! Brain heeft Huub tegen de muur gesmeten. Jaap heeft tegen zijn wil Huub vastgegrepen. De enige die niets heeft gedaan is....juistem, die ja.
    Why don't you just use that thing inside your head....
    pi_51506878
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesje , dom van me, sorry
    Ik had de vraag niet gelezen van de gene waar je antwoord op gaf, sorry
    Ik reageerde meer jouw post dat die 3 vrouwen zo fel op Lieke doken.
    pi_51506885
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:49 schreef Desii het volgende:
    Huub vindt 105 cp op bed en geeft ze aan Lieke... hun denken dat het de cp zijn, die Amanda gestolen heeft.

Lieke gaat hiervoor bellen in de private.... maar wat ze daar te horen kreeg weet ik niet.
    Alleen het koffertje was net weer in beeld, dat in de bosjes ligt.

Helemaal begrijpen doe ik het niet.
    Maar iig.... Huub en Lieke hebben hierover iets nagevraagd bij de buren!!!!!!
    Die cp moeten dus eigenlijk door adel persoonlijk worden teruggegeven. redactie kan daar een order voor geven. ze hebben dus weer verzuimd. KUTFLENS
    pi_51506889
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.

http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
    Heb het filmpie gezien maar dit is te erg hoor, ik kap met kijken geen zin meer, walgelijk gewoon
    It is not down on any map; true places never are.
    CRE / Creatief met een Duim
      † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 23:53:08 #9
    137949 Disana
    pi_51506904
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat dus, ik heb het filmpje deels gekeken (heb weggeklikt voor de dames boven waren en het echte deel begon) maar ze hebben het dus voorbereid en elkaar enorm lopen opnaaien.
    Op dat moment had "achter" al moeten ingrijpen, die konden ook wel voorzien dat Lieke zich niet als een mak lammetje naar de slachtbank (vijver) zou laten tillen.
    Ook als Lieke wel 'mak' was geweest, was er grof geweld gepleegd. De honden roken bloed en hadden er zin in.
    pi_51506906
    quote:

[..]

Precies ! En dan aan de andere kant worden Huub en Lieke teruggefloten omdat ze slagroom in het haar van Dennis willen spuiten. Waar gaat dit over
    Dan ook, waarom volgen hier geen boetes uit ? Huub krijgt over de meest stompzinnige dingen boetes, nu komt iedereen er zonder vanaf. Gaat echt nergens over, KUTFLENS !!
    Reality is nothing but a collective hunch.
    pi_51506907
    Disana, die val van Huub, dat is toch een tackle van rat, of zie ik dat verkeerd?
    pi_51506909
    Er werd in de cos al voorspeld dat er een streamlock zou komen en dat het uit de hand zou lopen, dus de redactie had veel eerder moeten ingrijpen
      zondag 15 juli 2007 @ 23:53:34 #13
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51506914
    Lieke zit helemaal onder de blauwe plekken, Huub vindt het niet normaal.

Liek is een beetje zat ervan, haar stem klinkt wat down.
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
      zondag 15 juli 2007 @ 23:54:13 #14
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51506933
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
    Disana, die val van Huub, dat is toch een tackle van rat, of zie ik dat verkeerd?
    Absoluut een tackle!
    pi_51506951
    quote:
    Nee, is absoluut waar. Ik heb het filmpje van meerdere camerastandpunten bekeken. Rat tackelt Huub.
    pi_51506955
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef markisboer het volgende:
    De anderen komen er zelf wel achter, ik merk al aan Natasia dat ze zich er flink aan heeft gestoord dat Dennis afwachtend was. Ze begint er steeds over.
    Ik verwacht ook dat ze straks met de BAN-groep zich tegen Dennis gaan richten.
      † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 23:55:09 #17
    137949 Disana
    pi_51506958
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:

[..]

Heb het filmpie gezien maar dit is te erg hoor, ik kap met kijken geen zin meer, walgelijk gewoon
    Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.
    pi_51506970
    Ik heb de hele dag niet gestreamd, maar net het filmpje van vanmiddag teruggekeken. Het is werkelijk asociaal wat daar gebeurt. De redaktie hoort de dames plannen maken en laat ze doorgaan. Huub wordt vastgehouden, kan geen kant op en wordt door Brian geintimideerd. Lieke wordt van haar slip ontdaan en Natasia staat als een brulaap te gillen bh uit bh uit.

Dit is echt mensonterend wat daar is gebeurd en dan nog geen sancties, helemaal niets van de redaktie. Eigenlijk zegt dit alleen maar over de redaktie dat ze nog erger zijn dan de mensen daar in de villa. Want ieder NORMAAL mens kan dit niet goedkeuren.

En wij streamers, wij zitten erbij en kijken ernaar en doen niks ????? Zijn wij dan niet net zo erg als de redaktie en de 6 idioten daar in de villa ?
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
    pi_51506985
    Eindelijk is het filmpje af hier, het duurde nogal lang, maar hier lusten de honden geen brood van. Voelt voor mij dat je als vriend wordt vastgehouden door een aantal mannen, terwijl je vriendin afgevoerd wordt en verkracht wordt. En achter laat dit toe? Nu de stekker eruit , en de kutkooi is voor Huub en Lieke. Ik ben geen fan van die twee, maar in dit programma heb je nou eenmaal geen keuze, van al het kwaaie het beste kiezen.
    als je niets doet kan er niets gebeuren
      zondag 15 juli 2007 @ 23:56:16 #20
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_51506991
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:52 schreef markisboer het volgende:
    Wacht maar af ! Vanacht wordt het TERROR met Dennis !!!
    pi_51506996
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:53 schreef CoT het volgende:
    Er werd in de cos al voorspeld dat er een streamlock zou komen en dat het uit de hand zou lopen, dus de redactie had veel eerder moeten ingrijpen
    we hadden het gisternacht al voorspeld, adel kan niet anders dan fysiek in de aanval gaan, ze is zooooo dom. en tja, ze trek de rest van het asovolk er met haar kinderlijke enthousiasme in mee
    pi_51507000
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.
    En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.
    Het lijkt wel of Flens nog even wilde scoren voordat Stijn weer terugkwam...
      † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 23:57:11 #23
    137949 Disana
    pi_51507018
    quote:
    Ik durf er niet op te zweren, maar inderdaad, dat is wat ik meen live gezien te hebben.

Dit is even ervoor
    pi_51507021
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
    Ik heb de hele dag niet gestreamd, maar net het filmpje van vanmiddag teruggekeken. Het is werkelijk asociaal wat daar gebeurt. De redaktie hoort de dames plannen maken en laat ze doorgaan. Huub wordt vastgehouden, kan geen kant op en wordt door Brian geintimideerd. Lieke wordt van haar slip ontdaan en Natasia staat als een brulaap te gillen bh uit bh uit.

Dit is echt mensonterend wat daar is gebeurd en dan nog geen sancties, helemaal niets van de redaktie. Eigenlijk zegt dit alleen maar over de redaktie dat ze nog erger zijn dan de mensen daar in de villa. Want ieder NORMAAL mens kan dit niet goedkeuren.

En wij streamers, wij zitten erbij en kijken ernaar en doen niks ????? Zijn wij dan niet net zo erg als de redaktie en de 6 idioten daar in de villa ?
    Vergeet de trap van Natasia niet, in Huub zn kruis
    pi_51507034
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef petraa het volgende:

Absoluut eens, maar als ik bel krijg ik huppeltrutje aan de lijn, op antwoordapparaat. En voor de tigste keer, ik ben geen beller, maar dit doet me denken aan een film over de oorlog, dit kan gewoon niet.
    pi_51507035
    Brian wil Karima bij een trio hebben
    pi_51507037
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Nee, is absoluut waar. Ik heb het filmpje van meerdere camerastandpunten bekeken. Rat tackelt Huub.
    Da's linke soep. Ook een dikke sanctie waard. KUTFLENS
    pi_51507041
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Hahaha, jij begint al net zo ongeloofwaardig te worden als Dennix zelf
      zondag 15 juli 2007 @ 23:58:03 #29
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507051
    quote:

[..]

Daar hebben we spuit 11 ook weer
    pi_51507061
    quote:

[..]

Heb je nog andere zinnetjes behalve deze en die ene over de housewarmingparty?
      zondag 15 juli 2007 @ 23:58:33 #31
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_51507067
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.
    Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.
      zondag 15 juli 2007 @ 23:58:49 #32
    164758 IkWeetNiets
    I learn it from a book
    pi_51507076
    Natasia zal de komende week wel met Lieke gaan bonden.
    Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.

Er kan er maar één de domste zijn
      zondag 15 juli 2007 @ 23:59:30 #33
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_51507101
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
    over de housewarmingparty?
    Je bent jaloers he ? Ja jij wil volgend jaar ook in de villa kunnen dansen !!!
    Nou..............lekker puh, alleen Dennis-fans mogen op Dennis' feest komen !
    (en dingetje....hoe heet ze/hij ook alweer die mijn avatar gemaakt heeft !!!)
      zondag 15 juli 2007 @ 23:59:55 #34
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507117
    Huub vindt Lieke een lekker ding, alleen die blauwe plekken vindt hij niks.
    pi_51507118
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.
    Dat zat ik vanmiddag ook te bedenken. Met een beetje mazzel pakt dit zeer onvoordelig voor KUTFLENS uit en wordt ze de laan uit gebonjoured
    pi_51507126
    Ik ben nu de filmpjes aan het kijken, dit kan echt niet Lieke wordt gewoon aangerand. Huub vast houden en dus echt heel oneelijk ze kan niet eens los komen want ze hebben haar heel strak vast. Belachelijk gewoon! Ik ben gewoon pissig nu, ga een mail sturen naar de redactie ookal heeft dit weinig zin.
    pi_51507135
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
    Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.

[afbeelding]
    Jij ben echt goed met photoshop
    pi_51507142
    maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:00:31 #39
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_51507143
    quote:

[..]

Dat zei die gisteren ook, en eergisteren ook.
    Dennix durft alleen maar met zijn handen in zijn zakken, op een afstandje, "poesie, poesie" te roepen
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
    pi_51507149
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Alle 3?
      maandag 16 juli 2007 @ 00:00:44 #41
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_51507154
    quote:

[..]

Gelukkig! Zal me een feessie worden: The NIX party
    pi_51507160
    quote:

[afbeelding]
    dees en de overduidelijk aanval op Jaap, wat een afgang
    pi_51507163
    huub is echt pissed, en laat het duidelijk horen, doet ie goed
      maandag 16 juli 2007 @ 00:01:20 #44
    38396 mazaru
    pi_51507169
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
    maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
    Dat is van binnen uit ook te regelen. En laten ze dat niet toe, dan kan familie dat voor hen doen.
    pi_51507178
    Weet je wat mij erg lijkt?
    Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
    Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_51507179
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
    De poort uit is het spel verliezen dat ga je dus niet doen.
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:02:15 #47
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_51507198
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Alle 3?
    Zo groot is die villa toch niet in het echt
    pi_51507200
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dat zal niks uithalen, als er geen snctie gegeven wordt voor trappen, spugen eigendommen kapot maken en een meisje der jurk uitrukken ( nadia probeerde zelfs der slip uittetrekken) dan is het gewoon klaar.
    Ik kan maar 2 doelen hiervoor bedenken
    1 ze willen alles zo houden en kunnen zich geen nieuwe bewoner permiteren om wat voor reden dan ook
    2 lieke en huub moeten het huis verlaten van de redactie

Ik ben geen miep wat gelijk een politie of een rtl boulevard bel ik dind dat te ver gaan voor een spelletje op tv, maar als er nu een aktie komt met het doel dit duidelijk te dat dit niet kan, doe ik mee. Ik weet namelijk van mn omgeving dat niemand eigelijk weet heeft van deze praktijken, de mensen die kijken zien het op tv en ik denk dat er maar hooh uit 10.000 mensen echt streamen en forums lezen.

Nogmaals ik walg er echt van en ben van plan ermaar helemaal mee te kappen, ik ben altijd objectief geweest en aan huub heb ik een hekel maar op deze manier is het gewoon frustrerend om naar te kijken
    pi_51507202
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik durf er niet op te zweren, maar inderdaad, dat is wat ik meen live gezien te hebben.

Dit is even ervoor
    [afbeelding]
    Volgens mij was het een halve duw/tackle, waardoor Huub tegen Brian en de bank terechtkwam en daardoor viel.
    pi_51507213
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
    Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
    Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...
    En wat te denken van de familie van 'de 6', of zouden die uit hetzelfde hout gesneden zijn?
    pi_51507215
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef carpediem23 het volgende:
    Ik ben nu de filmpjes aan het kijken, dit kan echt niet Lieke wordt gewoon aangerand. Huub vast houden en dus echt heel oneelijk ze kan niet eens los komen want ze hebben haar heel strak vast. Belachelijk gewoon! Ik ben gewoon pissig nu, ga een mail sturen naar de redactie ookal heeft dit weinig zin.
    Nee, gewoon doen, zeer veel COSsers, vollers en nowlifers zijn je al voorgegaan ! Hopelijk resulteerd het alsnog in een exit (of 2 of 3....)
      maandag 16 juli 2007 @ 00:02:53 #52
    38396 mazaru
    pi_51507219
    quote:
    Ik denk dat de telefoon ook menig keertje is gegaan bij Tien
    pi_51507220
    quote:
    reken maar dat haar ouders vandaag bij die kutredactie hebben gezeten om verhaal te halen
    pi_51507224
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:02 schreef mootie het volgende:

[..]

En wat te denken van de familie van 'de 6', of zouden die uit hetzelfde hout gesneden zijn?
    ik ben bang van wel
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
      maandag 16 juli 2007 @ 00:03:15 #55
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507225
    Huub - Het kan toch niet zo zijn dat Natasia hier rondloopt en roept - ik ben onschendbaar - en nog gelijk heeft ook, dat kan toch niet?
    pi_51507243
    quote:

[..]

gezellig feesie jullie tweeen en 2 geiten...
    pi_51507247
    quote:
    Nou sorry hoor, als ik mijn dochter zo zou zien zou ik echt wel daar op de stoep staan, met wel een hele goede advocaat met mij. En dan is 10 klein en ben ik heel groot. Dit is toch waanzin?
    pi_51507266
    Lieke heeft haar punten terug
      maandag 16 juli 2007 @ 00:05:25 #59
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507289
    Als we slim zijn moeten we niks bij hun doen en als ze morgen wat uithalen, meteen weer terugslaan.
    Huub wil de gitaar van Brian in de hele hoge lichtmast hangen, als reactie op een actie.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:05:41 #60
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_51507295
    quote:

[..]

De volgende keer als Lieke zo wordt aangevallen, moet ze gewoon iemand voor de bek slaan. En niet zo zacht ook. En laat ze dan eens het lef hebben om haar daar een boete voor te geven.
    My soul is painted like the wings of butterflies
      Moderator maandag 16 juli 2007 @ 00:05:55 #61
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_51507302
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zo gek bedacht is dat nog niet. Op die redactie zitten ook mensen van vlees en bloed, met hun sym- en antipathieen, en als je dag en nacht met die mensen bezig bent dan krijg je, net als veel streamers hier, hele sterke sym- en antipathieeen. Kan best zijn dat mevrouw Flens vandaag nog even alles op alles wilde zetten om Huub tot een daad te dwingen waarmee hij exit moest.

Aan de andere kant: dat alcoholverbod dat hij gekregen heeft is dan weer niet logisch.
    "Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
      maandag 16 juli 2007 @ 00:06:00 #62
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507305
    Lieke wil de gitaar aan de binnenkant van de schoorsteen hangen.
    pi_51507311
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:04 schreef CoT het volgende:
    Lieke heeft haar punten terug
    maar niet via adell, die kutredactie krijgt het kennelijk niet voor elkaar de spelers onder controle te houde.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:06:19 #64
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_51507317
    OP is af, stelt niet veel voor want ik ben behoorlijk down, net als vele van jullie hier.
    pi_51507324
    quote:

[afbeelding]
    Wat vind jij eigelijk van alles.
    Jij kent Huub toch.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:06:39 #66
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_51507326
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, als ik mijn dochter zo zou zien zou ik echt wel daar op de stoep staan, met wel een hele goede advocaat met mij. En dan is 10 klein en ben ik heel groot. Dit is toch waanzin?
    Dan doe jij het nog keurig. Ik weet niet of ik het zo keurig had gedaan.
    pi_51507327
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Ze hebben een contract waarin staat dat dit soort dingen, tien niet aansprakelijk gesteld kan worden, JDM is niet dom hoor
    pi_51507342
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De volgende keer als Lieke zo wordt aangevallen, moet ze gewoon iemand voor de bek slaan. En niet zo zacht ook. En laat ze dan eens het lef hebben om haar daar een boete voor te geven.
    Ik zie ons allen nog wel een keer samenkomen in Eemnes...
    Dolf is de baas
    Insaantje
      maandag 16 juli 2007 @ 00:07:24 #69
    143426 Tissik
    Of wie dan ook...
    pi_51507347
    Ik kijk al een tijd geen streams meer, omdat ik het programma tot een dieptepunt dacht te hebben gezonken. Sindsdien lees ik nog wel regelmatig de COS. Ik wist niet wat ik allemaal las en zag vandaag. Waar ik enige tijd geleden dacht dat het dieptepunt was bereikt, blijkt nu dat dat dieptepunt nog veel lager ligt. Hoe laag kan dit programma nog zinken? Hoe diep ligt die bodem?

Dit is geen leuk programma meer om naar te kijken, en het is zelfs niet meer psychologisch interessant. Het programma heeft het niveau bereikt dat je je enkel nog maar kunt schamen, wanneer je je streams aanzet tegen betaling, en weet dat je op datzelfde moment een financiële bijdrage (en daarmee je goedkeuring geeft) doet en dus medeplichtig bent (want jij als kijker houdt dit in stand) aan deze extreme vormen van niet alleen psychisch, maar ook lichamelijk geweld.

Ik ben al een tijd geleden gestopt met kijken, en mijn goedkeuring te verlenen. Maar ik vraag me werkelijk af waarom mensen dit programma nog goedkeuren en financieel ondersteunen?
      maandag 16 juli 2007 @ 00:07:46 #70
    38396 mazaru
    pi_51507364
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo gek bedacht is dat nog niet. Op die redactie zitten ook mensen van vlees en bloed, met hun sym- en antipathieen, en als je dag en nacht met die mensen bezig bent dan krijg je, net als veel streamers hier, hele sterke sym- en antipathieeen. Kan best zijn dat mevrouw Flens vandaag nog even alles op alles wilde zetten om Huub tot een daad te dwingen waarmee hij exit moest.

Aan de andere kant: dat alcoholverbod dat hij gekregen heeft is dan weer niet logisch.
    Huub zei vanmiddag nog dat hij geen alcoholverbod had.
    Maar dat hij niets meer gaat drinken zolang dit spel zo gespeeld wordt.
    Vrijwillig dus.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:07:52 #71
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_51507370
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef wolferl het volgende:
    OP is af, stelt niet veel voor want ik ben behoorlijk down, net als vele van jullie hier.
    Ik vind het een mooie op................alleen heb je Dennis' naam verkeerd gespeld
    pi_51507373
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef waxmask het volgende:

[..]

gezellig feesie jullie tweeen en 2 geiten...
    disana is geen geit.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:08:08 #73
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_51507378
    quote:

[..]

Juist wel,want dan kan hij nooit over de schreef gaan.
    Stel je voor dat Natasia wat overkomt, dat kan toch niet.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:08:08 #74
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_51507379
    Lieke - weet je wat ook mooi is, een opblaaspop bestellen voor Jaap.

Lieke - Ik heb nog een hele goeie en die spreek ik niet uit.

Huub - Deze laatste vond ik niet zo sterk.
    pi_51507390
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik zie ons allen nog wel een keer samenkomen in Eemnes...
    gezellie
    pi_51507399

en nog steeds zijn er geen arrestaties?
    Flens zit nog op haar soppende reet achter klaar te komen op het geweld?
      † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 00:08:54 #77
    137949 Disana
    pi_51507401
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef Pavement het volgende:

[..]

disana is geen geit.
    Wat?!? Wie zei dat!
    pi_51507407
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:

[..]

maar niet via adell, die kutredactie krijgt het kennelijk niet voor elkaar de spelers onder controle te houde.
    Dat kunnen ze wel maar doen het niet, anders had die dombo allang een telefoontje gehad of een boete niks is gebeurd
      maandag 16 juli 2007 @ 00:09:09 #79
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_51507412
    quote:

[..]

Huub zegt dat ie daar zelf om gevraagd heeft. Waarschijnlijk stond het daarom ook niet in de brief met sancties.

[..]

Volgens mij is het niet echt een alcoholverbod. Ik heb het in ieder geval niet middels een brief bekend gemaakt zien worden. Wellicht is dit de invloed van Anita geweest.
    Heb ook al tijden het gevoel dat de regie achter zo z'n "poppetjes" heeft en dat ze afgerekend worden op de populariteit / zendtijd van deze poppetjes.
    (Daarom kan Stijn nu op vakantie en Flens niet )
    pi_51507423
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ze hebben een contract waarin staat dat dit soort dingen, tien niet aansprakelijk gesteld kan worden, JDM is niet dom hoor
    Ik kan daar dus niet mee leven, contract is geen contract als er oorlogspraktijkten worden uitgevoerd. Ik kan en mag het niet vergelijken, maar als ik zie hoe ze met z`n allen op Lieke doken, doet me dat echt denken aan films uit het verleden, waarbij ik tranen in mijn ogen krijg, en mezelf beloof dat dit nooit meer mag en kan gebeuren.
    En wat gebeurt er, we zitten erbij en kijken ernaar, niemand kan hier zeggen dat ze het niet geweten hebben. jee, wat voel ik me kut hierover.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:09:48 #82
    38396 mazaru
    pi_51507425
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef wolferl het volgende:

[..]

Juist wel,want dan kan hij nooit over de schreef gaan.
    Stel je voor dat Natasia wat overkomt, dat kan toch niet.
    Je bent vergeten om in de OP te zetten dat Denniks ook nog keihard in Huubs gebroken vingers kneep.
    pi_51507432
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie op................alleen heb je Dennis' naam verkeerd gespeld
    Denniks bedoel je? Dat is de goede naam hoor
      maandag 16 juli 2007 @ 00:10:10 #84
    129814 wolferl
    Ik kan niets bedenken
    pi_51507437
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Nou dat is een groot probleem, ik kan Denniks niet meer normaal spellen.
    Zelfs een goeie vriend van me, die Denniks heet, noem ik Denniks.
    Ik zou hem graag Denniks noemen, maar ik kan alleen maar Denniks spellen en zeggen.
    Mijn vingers typen serieus automatisch Denniks, maar je weet dat ik gewoon Denniks bedoel.
    En niet Denniks.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:10:21 #85
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_51507447
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:

[..]

reken maar dat haar ouders vandaag bij die kutredactie hebben gezeten om verhaal te halen
    Denk het niet, want als ze ECHT met een rechtzaak gaan dreigen, waren er vandaag wel een paar bewoners uitgezet. Het klinkt allemaal wat heftig, maar de redactie heeft in feite een misdaad toegestaan. Ze zagen het gebeuren en hebben totaal niet ingegrepen. Er zijn niet eens sancties op gekomen. Volgens mij zijn ze hun boekje heel ver te buiten gegaan.
    pi_51507455
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel maar doen het niet, anders had die dombo allang een telefoontje gehad of een boete niks is gebeurd
    exact, en daar ben ik dus echt óok laaiend over
    pi_51507456
    Mooie krantekop : Mishandeling en aanranding in Goudenkooi toegestaan.
    Staat J. de Mol boven de wet ?
    pi_51507467
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef Dark het volgende:
    Lieke - weet je wat ook mooi is, een opblaaspop bestellen voor Jaap.

Lieke - Ik heb nog een hele goeie en die spreek ik niet uit.

Huub - Deze laatste vond ik niet zo sterk.
    GEWOON tshirts op sturen met de opdruk Liever een jochie dan 3 vette kwabben, ze moeten nadia pakken die is zo labiel als de pest.
    pi_51507468
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat?!? Wie zei dat!
    Je draagt toch hopelijk wel geitewollen sokken?
    Dolf is de baas
    Insaantje
    pi_51507469
    Wanneer komt Stijn terug?
      maandag 16 juli 2007 @ 00:11:54 #91
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_51507494
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:06 schreef Pavement het volgende:

[..]

Absoluut onmogelijk. De wet geldt ook voor de mensen in de gouden kooi. Dan kunnen ze wel vanalles in een contract zetten, maar dat zoiets als vanmiddag moet kunnen absoluut niet. Dat is nooit rechtsgeldig.
    pi_51507498
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Je avatar, amanda fan geworden

grapje grapje, jaja ik weet het die opmerking is al eerder gemaakt
      † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 00:11:58 #93
    137949 Disana
    pi_51507499
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk het niet, want als ze ECHT met een rechtzaak gaan dreigen, waren er vandaag wel een paar bewoners uitgezet. Het klinkt allemaal wat heftig, maar de redactie heeft in feite een misdaad toegestaan. Ze zagen het gebeuren en hebben totaal niet ingegrepen. Er zijn niet eens sancties op gekomen. Volgens mij zijn ze hun boekje heel ver te buiten gegaan.
    Wat mij ook bezighoudt is dat het totaal wordt verzwegen op hun site. Zijn ze nou zo dom dat ze denken dat alle filmpjes de rondte niet doen.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:13:00 #94
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_51507527
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef wolferl het volgende:

[..]

Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks Denniks.
    Je lijkt Huub wel................
      † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 00:13:14 #95
    137949 Disana
    pi_51507539
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Zelfs dat niet. Word ik zomaar in dezelfde hoek gezet als de enige Dennis-fan hier omdat ik hem van een ava'tje heb voorzien.
    pi_51507543
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:10 schreef CoT het volgende:
    Wanneer komt Stijn terug?
    Volgens de geruchten morgen of dinsdag.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:13:28 #97
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_51507545
    Allemaal een regeltje in je sig wat je van redaktie/niveau/spelregels vindt?
    Mocht Stijn hier nog durven komen lezen?
      maandag 16 juli 2007 @ 00:13:39 #98
    16701 scanman01
    Today's a good day
    pi_51507549
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:09 schreef tutjehola het volgende:

[..]

Ik kan daar dus niet mee leven, contract is geen contract als er oorlogspraktijkten worden uitgevoerd. Ik kan en mag het niet vergelijken, maar als ik zie hoe ze met z`n allen op Lieke doken, doet me dat echt denken aan films uit het verleden, waarbij ik tranen in mijn ogen krijg, en mezelf beloof dat dit nooit meer mag en kan gebeuren.
    En wat gebeurt er, we zitten erbij en kijken ernaar, niemand kan hier zeggen dat ze het niet geweten hebben. jee, wat voel ik me kut hierover.
    Helemaal mee eens. En ik weet bijna wel zeker dat de vader van zowel Huub als Lieke al wel het een en ander aan het uitzoeken is nu. Dat kan haast niet anders. Geen enkele ouder zou dit accepteren.
      maandag 16 juli 2007 @ 00:13:55 #99
    168813 Marieke_B
    hoe blijven we bij elkaar?
    pi_51507558
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Dat zat ik vanmiddag ook te bedenken. Met een beetje mazzel pakt dit zeer onvoordelig voor KUTFLENS uit en wordt ze de laan uit gebonjoured
    Net de filmpjes bekeken..Het is tenenkrommend en hemeltergend inderdaad.
    Het definitieve diepterecord.
    Een poos geleden schreef iemand (lobasca?) dat ze keek om het spel en dat de redactie/productie ook een speler is in DGK. De grote onzichtbare speler.

Ik zeg: gooi het vizier eens open, leg ons alsjeblieft eens uit waarom dit zo moet lopen. Geef duidelijkheid..

Het verhaal gaat dat Stein morgenof overmorgen weer begint..ik begrijp dat het vermoeden is dat hij hier post onder DGK_Redactie. En dat hij (of de andere geheimzinnige speler die achter DGK_Redactie zit) meer bereid is om ons, deelnemers op afstand van dit meest interactieve tv-programma ooit mee te laten delen in de hogere doelen die hier achter steken..

Is hij hier inmiddels alweer gespot?
    De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
    pi_51507562
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:13 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Je lijkt Huub wel................
    Nou inderdaad, die heeft het de heeeeule dag over Dennix.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')