Da's linke soep. Ook een dikke sanctie waard. KUTFLENSquote:Op zondag 15 juli 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, is absoluut waar. Ik heb het filmpje van meerdere camerastandpunten bekeken. Rat tackelt Huub.
Hahaha, jij begint al net zo ongeloofwaardig te worden als Dennix zelfquote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Vanacht wordt het TERROR met Dennis !!!
Daar hebben we spuit 11 ook weerquote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Heb je nog andere zinnetjes behalve deze en die ene over de housewarmingparty?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En volgens mij houden Huub, Jaap en Lieke (in mindere mate) zich daar ook aan vast.
Het lijkt wel of Flens nog even wilde scoren voordat Stijn weer terugkwam...
Je bent jaloers he ?quote:
Dat zat ik vanmiddag ook te bedenken. Met een beetje mazzel pakt dit zeer onvoordelig voor KUTFLENS uit en wordt ze de laan uit gebonjouredquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Ik hoop dat Stijn de boel daar eens goed aanpakt! Dat kutwijf eruit, boete voor Brain, Amanda, Jaap, Nadia! Dnix niet want die deed nix.
Jij ben echt goed met photoshopquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Natasia zal de komende week wel met Lieke gaan bonden.
Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.
[afbeelding]
Dat zei die gisteren ook, en eergisteren ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Alle 3?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent jaloers he ?Ja jij wil volgend jaar ook in de villa kunnen dansen !!!
Nou..............lekker puh, alleen Dennis-fans mogen op Dennis' feest komen !
(en dingetje....hoe heet ze/hij ook alweer die mijn avatar gemaakt heeft !!!)
Gelukkig! Zal me een feessie worden: The NIX partyquote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je bent jaloers he ?Ja jij wil volgend jaar ook in de villa kunnen dansen !!!
Nou..............lekker puh, alleen Dennis-fans mogen op Dennis' feest komen !
dees en de overduidelijk aanval op Jaap, wat een afgangquote:Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Natasia zal de komende week wel met Lieke gaan bonden.
Zo'n redactionele ingreep heeft de vorige keer ook het gebeurde doen laten vergeten.
[afbeelding]
Dat is van binnen uit ook te regelen. En laten ze dat niet toe, dan kan familie dat voor hen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
De poort uit is het spel verliezen dat ga je dus niet doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
maar wat ik eigenlijk ook niet snap is dat die twee niet door de poort lopen, meteen de pers bellen, ondanks contract of wat dan ook. Er is filmmateriaal genoeg, ik geloof nooit dat ze een zaak zouden verliezen.
Nee dat zal niks uithalen, als er geen snctie gegeven wordt voor trappen, spugen eigendommen kapot maken en een meisje der jurk uitrukken ( nadia probeerde zelfs der slip uittetrekken) dan is het gewoon klaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Als er niets gedaan wordt, wordt het alleen nog maar erger - elke dag een stapje meer. Je kunt dan inderdaad beter niet kijken. Mijn hoop is nog enigszins op de terugkomst van Stijn gevestigd.
Volgens mij was het een halve duw/tackle, waardoor Huub tegen Brian en de bank terechtkwam en daardoor viel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te zweren, maar inderdaad, dat is wat ik meen live gezien te hebben.
Dit is even ervoor
[afbeelding]
En wat te denken van de familie van 'de 6', of zouden die uit hetzelfde hout gesneden zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef droomkoningin het volgende:
Weet je wat mij erg lijkt?
Dat je als vader, moeder of zusje naar de streams zit te kijken... en je ziet die actie van vanmiddag...
Je bent compleet machteloos en je zit maar toe te kijken hoe je dochter/zus belaagd wordt. Dan wil je toch het liefst meteen in de auto springen en haar eruit halen? En helemaal als er geen sancties op staan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |