abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:39:50 #201
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51558961
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Dat jij tot nu toe de enige roker die het eens met een rookverbod is maakt mijn stelling nog niet direct dikke onzin hoor. Dat laten de verstokte rokers in dit topic wel zien. Die staan direct op hun achterste benen
Heeft er niets mee te maken of je een verstokte roker bent jah of nee.
Misschien staan de mensen die niet de behoefte hebben om alles door de overheid te laten regelen wel op de achterste benen. Kortzichtig mannetje.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:46:27 #202
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51559160
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:39 schreef Keltie het volgende:

[..]

Heeft er niets mee te maken of je een verstokte roker bent jah of nee.
Misschien staan de mensen die niet de behoefte hebben om alles door de overheid te laten regelen wel op de achterste benen. Kortzichtig mannetje.
Ik wil gewoon geen vieze rook van andere mensen in welke openbare gelegenheid ik ook ben. Het is slecht voor je, je gaat er van stinken en de rook is irritant. Dat de regering deze regel dus gaat invoeren vind ik dus prima.

Dan ben ik misschien een kortzichtig mannetje maar dan wel een rookvrij kortzichtig mannetje
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_51559211
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:46 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Ik wil gewoon geen vieze rook van andere mensen in welke openbare gelegenheid ik ook ben. Het is slecht voor je, je gaat er van stinken en de rook is irritant. Dat de regering deze regel dus gaat invoeren vind ik dus prima.

Dan ben ik misschien een kortzichtig mannetje maar dan wel een rookvrij kortzichtig mannetje
Heel kortzichtig, aangezien je niet eens bereid bent om de kezue bij de ondernemer te laten. Als rookvrije horeca zo enorm gewild is, waarom begin je dan niet zo'n soort tent?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:52:25 #204
152303 hamkaastosti
pi_51559300
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Heel kortzichtig, aangezien je niet eens bereid bent om de kezue bij de ondernemer te laten. Als rookvrije horeca zo enorm gewild is, waarom begin je dan niet zo'n soort tent?
ja. Anders "begin" ik even zelf een cafe omdat ik graag in een rookvrije zit
Tom Jones zong ooit...
pi_51559338
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dikke onzin, ik rook al 30 jaar en ik ben het volkomen eens met een rookverbod in alle openbare gelegenheden, dus ook de horeca. Ik woon zelf al twee jaar in een land waar het verboden is om binnen te roken, nou, buiten is het vaak veel en veel gezelliger dan binnen. En bijna geen een pub meer die niet voor een overdekte rookruimte heeft gezorgd.
Er zijn heel veel cafe's die niet de mogelijkheid hebben om een overdekte buitenruimte te maken, om de simpele reden dat ze met hun pand aan de openbare weg zitten.
Daarnaast, dat jij het prima vindt, en dat jij er geen bezwaar tegen hebt, is m.i. geen reden om een dergelijke inperking van vrij ondernemerschap te rechtvaardigen.

Van zaken die feitelijk gewoon verboden zijn (softdrugs) wordt de verkoop gedoogd, maar een ondernemer mag zijn eigen zaak niet meer openstellen voor klanten die een volstrekt legale sigaret willen roken bij hun biertje
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:55:28 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51559372
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Neuh, jij niet maar het meerendeel van de mensen rookt NIET! waarom is er dan niet allang rookvrije horeca? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:56:36 #207
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_51559407
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:52 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat is er mis mee om zelf eens actie te ondernemen ipv alles door de overheid te laten regelen?
Heb je wel eens een kroeg eigenaar aangesproken op het rook gedrag in de kroeg?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:57:32 #208
94617 Ps2K
pi_51559452
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuh, jij niet maar het meerendeel van de mensen rookt NIET! waarom is er dan niet allang rookvrije horeca? .
Omdat er blijkbaar geen vraag naar is. Anders was het er echt wel geweest...
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:58:08 #209
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51559464
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Waarom moet het nu dan overal rookvrij? . Dan komt er dus geen hond meer, blijkbaar .
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:58:46 #210
152303 hamkaastosti
pi_51559487
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat is er mis mee om zelf eens actie te ondernemen ipv alles door de overheid te laten regelen?
Wat denk je nou zelf? Ik wil in de kroeg zitten. niet de eigenaar van een kroeg zijn met alle bijbehorende rompslomp.
Tom Jones zong ooit...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:00:28 #211
152303 hamkaastosti
pi_51559514
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:57 schreef Ps2K het volgende:

[..]

het niet roken gedeelte van de meeste tenten hier zit anders voller dan het rokers gedeelte hoor.
Tom Jones zong ooit...
pi_51559764
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:19 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgend jaar een KLBtopicje openen omdat de belastingen weer gigantisch zijn gestegen?
ja, maar dan geef ik de schuld aan al die kankeruitkeringtrekkers die we oh zo nodig moeten onderhouden en debiele projecten van de overheid om marokkanen bezig te houden.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:10:55 #213
152303 hamkaastosti
pi_51559825
[KLB] mijn rokende vriendje wil niet meer naar de kroeg
Tom Jones zong ooit...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:22:02 #214
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_51560273
ach zat kleine kroegjes zonder werknemers, waar alleen de eigenaar zelf werkt. En daar hoeft het rookverbod dus niet te gelden.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_51560669
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:22 schreef Dandelion het volgende:
ach zat kleine kroegjes zonder werknemers, waar alleen de eigenaar zelf werkt. En daar hoeft het rookverbod dus niet te gelden.
Het huidige wetsvoorstel stelt expliciet dat OOK horeca ZONDER personeel rookvrije moet worden.

Dat is nou precies mijn allergrootste bezwaar. Je hebt het bij dregelijke kroegen doorgaans over kleine eenmanszaakjes. M.i. is het daar echt volledig aan de uitbater of hij klanten wil laten roken of niet.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:36:21 #216
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_51560784
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het huidige wetsvoorstel stelt expliciet dat OOK horeca ZONDER personeel rookvrije moet worden.

Dat is nou precies mijn allergrootste bezwaar. Je hebt het bij dregelijke kroegen doorgaans over kleine eenmanszaakjes. M.i. is het daar echt volledig aan de uitbater of hij klanten wil laten roken of niet.
hmm okay, in de Missets Horeca was laatst een advocaat aan het woord en die zei juist dat het wetsvoorstel gericht was op de werknemers, en dat eenmanszaken er dus onderuit konden. Verder had hij nog wel wat aardige ideeen en opmerkingen.
Hij merkte o.a. op dat de kosten voor dit gebeuren ws in het geheel op de overheid verhaald kunnen gaan worden. Dit omdat de overheid en Koninklijk Horeca Nederland samen in het convenant Gewoon Gastvrij zijn gestapt. Wanneer dit door de overheid eenzijdig wordt opgezegd, kan dat behoorlijke financiele gevolgen hebben. Tof voor de belastingbetaler!
Verder had ie nog wel wat ideetjes gebaseerd op wat mazen in het wetsontwerp, maar die ben ik al weer vergeten.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_51560853
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:58 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf? Ik wil in de kroeg zitten. niet de eigenaar van een kroeg zijn met alle bijbehorende rompslomp.
Dus van dat merendeel aan niet-rokers is er kennelijk (bijna) niemand te vinden die een rookvrij café wil beginnen. Dus moet de overheid het maar weer gaan opleggen aan alle andere ondernemers?

Ik vind het maar een ruggegraatloze jank-instelling eerlijk gezegd.

"Ik wil naar de disco, maar ze draaien zo'n baggermuziek. Dus dan ga ik maar via de overheid proberen om die baggermuziek verboden te krijgen in discotheken." Tsja, blijf dan of gewoon weg, of begin een disco met de muziek die je wel aanstaat. (Of overtuig een ondernemer dat er vraag is naar jouw idee van een disco.)

Er zijn legio kroegen die ik om wat voor reden dan ook kut vind. En weet je? Ik blijf er dan dus gewoon weg. 'Stemmen met je portemonaie' heet dat.

Maar goed, als je als niet-roker zelfs daar al te lamlendig voor bent....
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:42:07 #218
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51560947
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Je doelt op de uitbater die zelf ook 9 vd 10x rookt?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:47:36 #219
152303 hamkaastosti
pi_51561155
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

"Ik wil naar de disco, maar ze draaien zo'n baggermuziek. Dus dan ga ik maar via de overheid proberen om die baggermuziek verboden te krijgen in discotheken." Tsja, blijf dan of gewoon weg, of begin een disco met de muziek die je wel aanstaat. (Of overtuig een ondernemer dat er vraag is naar jouw idee van een disco.)
baggermuziek is niet slecht voor je gezondheid
quote:
Er zijn legio kroegen die ik om wat voor reden dan ook kut vind. En weet je? Ik blijf er dan dus gewoon weg. 'Stemmen met je portemonaie' heet dat.
Dat is vast leuk in de grote stad maar hier zijn geen straten vol met kroegen
quote:
Maar goed, als je als niet-roker zelfs daar al te lamlendig voor bent....
En daarmee komen we weer bij hetzelfde uit. Ik moet wegblijven omdat er een paar rokers zijn die de overlast veroorzaken.
Tom Jones zong ooit...
pi_51561327
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:47 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

[..]

[..]

En daarmee komen we weer bij hetzelfde uit. Ik moet wegblijven omdat er een paar rokers zijn die de overlast veroorzaken.
In jouw ogen veroorzaken ze overlast, dat is heel wat anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trommeldaris op 17-07-2007 16:10:25 ]
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:53:15 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51561425
quote:

[..]

[..]

[..]

Eeeehmmm, gehoorschade anyone?

Mijn probleem niet, ik woon in de stad. Moet je niet in zo'n gehucht wonen.

Eeehmm, en nu blijven mensen thuis omdat er een paar anti-rokers zijn die HUN kroegje rookvrij willen hebben. Prima, maar blijf van mijn kroeg af .
Get woke, go broke!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:56:56 #222
152303 hamkaastosti
pi_51561597
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

In jouw ogen veroorzaken ze overlast, dat is heel wat anders.
in mijn ogen ja. En volgens stivoro bij nog eens 3 van de 5 mensen. Iedereen snapt dat kroegen die rookvrij zijn op dit moment niet werken omdat er maar 1 persoon bij hoeft te zitten die rookt en dan gaat de groep toch weer in een rookkroeg zitten. Er zal bijna geen ondernemer zijn die zich daaraan waagt. Door alle kroegen rookvrij te maken los je het probleem op. De roker moet verantwoording nemen voor z'n schadelijke rook en zijn zelf gecreerde probleem oplossen door gewoon lekker buiten te gaan roken
Tom Jones zong ooit...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:32 #223
152303 hamkaastosti
pi_51561615
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef HeatWave het volgende:

Mijn probleem niet, ik woon in de stad. Moet je niet in zo'n gehucht wonen.
goed argument joh
Tom Jones zong ooit...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:57:43 #224
94617 Ps2K
pi_51561621
quote:

[..]

[..]

[..]

Die herrie is weldegelijk slecht voor mij. Ik wil niet naar zo'n discotheek vanwege de gehoorschade die ik mogelijk kan oplopen door die klere herrie.

Ik moet wegblijven omdat er een stel van die gabbers die muziek wel mooi vinden
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:01:01 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51561757
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

goed argument joh
Eeehmm, nee dat jij geen kroegen hebt is wel een argument om dan over het hele land maar provinciale regels in te voeren .

Verbod is en blijft belachelijk. Gewoon vrije marktwerking klaar. Mensen doen nou eenmaal ongezonde dingen en van sommige hebben anderen misschien last.

Daarom heb je rock kroegen en dance kroegen, Ajax en f'noord. Beatles/Stones. En zouden er dus gewoon roken/niet-roken kroegen moeten komen .
Get woke, go broke!
pi_51561887
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Je doelt op de uitbater die zelf ook 9 vd 10x rookt?
En wat dan nog?
Welk personeel valt er te beschermen?
quote:

[..]

Meeroken ook niet. Want ondanks wat stichtinkjes als CAN beweren is er nog steeds geen correlatie aangetoond tussen meeroken en gezondheidsschade.

Daranaast is het volume van de muziek in de gemiddelde discotheek wel degelijk schadelijk.
quote:
Nou, dan zou het al helemaal een eitje moeten zijn om een rendabele rookvrije kroeg te beginnen. Met al die enorme vraag die er naar is moet je die dan toch avond na avond vol hebben zitten.
quote:
Als ik niet kan zwemmen ga ik het zwembad niet in. Dan stellen dat het water in het zwembad 'overlast' veroorzaakt en 'schadelijk is voor mijn gezondheid' vind ik nogal vergezocht.

Ik zie werkelijk niet in waarom dat nu ineens anders zou moeten zijn wanneer het over rokers gaat. Nog een keer: Er is NIEMAND die WIE DAN OOK tegenhoudt om een rookvrije kroeg te beginnen. NIEMAND. Dat ze er dan niet zijn, is overduidelijk een teken dat er dus geen markt voor is.

Markt geforceerd creeeren middels een overheidsverbod is achterlijk, bemoeizuchtig en een belachelijke inperking van de ondernemersvrijheid.
pi_51562341
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

in mijn ogen ja. En volgens stivoro bij nog eens 3 van de 5 mensen. Iedereen snapt dat kroegen die rookvrij zijn op dit moment niet werken omdat er maar 1 persoon bij hoeft te zitten die rookt en dan gaat de groep toch weer in een rookkroeg zitten. Er zal bijna geen ondernemer zijn die zich daaraan waagt. Door alle kroegen rookvrij te maken los je het probleem op. De roker moet verantwoording nemen voor z'n schadelijke rook en zijn zelf gecreerde probleem oplossen door gewoon lekker buiten te gaan roken
Volgens Stiviro?

Zoiets van: "Wij van w.c. eend adviseren w.c. eend."?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:15:43 #228
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_51562343
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En wat dan nog?
Welk personeel valt er te beschermen?
Volgens mij sta ik aan jouw kant in deze discussie
Ik probeerde alleen als punt te maken dat ze bedrijven rookvrij maken waar de personeelsleden/ uitbaters vaak zelf ook roken
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:16:07 #229
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_51562363
quote:

[..]

man bij ons roken 4 van de 5 mensen in de kroeg!
Stivoro met dr klote onderzoekjes!!!

Het slaat gewoon nergens op de ondernemer moet zelf kunnen bepalen!
Onze kroeg bestaat is al drie generaties van dezelfde familie, hun stuk land, hun kroeg
dan moeten ze toch g#%!vd zelf kunnen bepalen of er gerookt mag worden of niet!
niet een paar van die tering mannetjes in den haag...
Mensen die de rook dan vies vinden blijven dan maar lekker weg!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:19:49 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51562502
Er is ook geen hond die ontkent dat roken slecht is, meeroken nog even daar buiten gelaten. Alleen wil ik gewoon de keuze hebben als ik uitga. En ik vind dus idd dat de niet-roker ook die KEUZE moet hebben.

Nu heeft de roker geen keuze meer. En dat is gewoon op zijn zachtst gezegd een tikje onaardig van de niet-rokers he? .
Get woke, go broke!
pi_51562624
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgens mij sta ik aan jouw kant in deze discussie
Ik probeerde alleen als punt te maken dat ze bedrijven rookvrij maken waar de personeelsleden/ uitbaters vaak zelf ook roken
I know, ik benadrukte het punt dan ook alleen maar .
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:24:12 #232
94617 Ps2K
pi_51562665
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Er is ook geen hond die ontkent dat roken slecht is, meeroken nog even daar buiten gelaten. Alleen wil ik gewoon de keuze hebben als ik uitga. En ik vind dus idd dat de niet-roker ook die KEUZE moet hebben.

Nu heeft de roker geen keuze meer. En dat is gewoon op zijn zachtst gezegd een tikje onaardig van de niet-rokers he? .
De niet-roker is als een vegetarier. Alles wat niet strookt met hun denkwijze is crimineel en verwerpelijk.

Maar het is de trend om alles tegenwoordig maar zwart/wit te zien. En och zo kunnen de niet-rokers ook nog eens zien dat de kroegen eigenlijk helemaal geen flikker aan zijn

Aan de bar:
Ik: 3 bier a.u.b.
Barman: hier
*geeft geld*
*krijgt wissel geld*
Ik: Yo klopt dit wel? Net had ik geld en nu niet meer
Barman: Dat is wat het kost
...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:29:24 #233
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51562847
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef Ps2K het volgende:

[..]

De niet-roker is als een vegetarier. Alles wat niet strookt met hun denkwijze is crimineel en verwerpelijk.

Maar het is de trend om alles tegenwoordig maar zwart/wit te zien. En och zo kunnen de niet-rokers ook nog eens zien dat de kroegen eigenlijk helemaal geen flikker aan zijn

Aan de bar:
Ik: 3 bier a.u.b.
Barman: hier
*geeft geld*
*krijgt wissel geld*
Ik: Yo klopt dit wel? Net had ik geld en nu niet meer
Barman: Dat is wat het kost
...
3 bier!? bohhh geak! Dat kost je weer 7 euro!
nog ééntje en je kan een krat halen!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:35:53 #234
132461 SupaMario
pi_51563085
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

3 bier!? bohhh geak! Dat kost je weer 7 euro!
nog ééntje en je kan een krat halen!
Ja als je het zo gaat bekijken.. haha

wel veel trouwens als jij 7 euro voor drie bier betaalt!!
FEYENOORD FOREVER
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:39:22 #235
94617 Ps2K
pi_51563203
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef SupaMario het volgende:

[..]

2,00 - 2,20 per glas (zo een fluitje nog wel)
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:39:22 #236
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51563204
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef SupaMario het volgende:

[..]

Ja hé, maar ik heb het dan ook over een disco (Pruim) hier in de buurt, amsterdammertje kost 1,70 hier in de kroeg.

Voor 5 euro heb je daar 2 pilsjes! (van die appelsap glaasjes) OMFG wtf gast, dus dan kost het 7,50 zelfs!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:40:53 #237
94617 Ps2K
pi_51563242
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja hé, maar ik heb het dan ook over een disco (Pruim) hier in de buurt, amsterdammertje kost 1,70 hier in de kroeg.

Voor 5 euro heb je daar 2 pilsjes! (van die appelsap glaasjes) OMFG wtf gast, dus dan kost het 7,50 zelfs!
zevenhuizen of roden?
pi_51563378
quote:

[..]

Zegt dat niet meer over de niet rokers als de roker bij jou uit de groep. Alls ik als enige roker met 10 niet rokers zou uitgaan zou ik me aanpassen, lijkt me logisch. doe ik nu ook als ik naar mensen thuis ga die niet roken. Als de meerderheid wel rookt dan beslist die meerderheid.
Ik vindt dat zo'n ontzetten kul argument.

Nogmaas als er echt vraag zou zijn geweest naar rookvrije horeca dan was die er allalng geweest. Het is nu een klein percentage van de niet rokers die het voor een boel mensen verpest.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:47:46 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51563451
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:40 schreef Ps2K het volgende:

[..]

zevenhuizen of roden?
Zevenhuizen, eerst kreeg je 3 muntjes voor 5 eu, en nu 2 voor 5 en 5 voor 10
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:01:24 #240
132461 SupaMario
pi_51563952
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:39 schreef RickoKun het volgende:

[..]

oh oke!! vond het al zo duur voor de kroeg!
Bij ons betaal je 1,35 voor een fluitje en 1,55 voor een vaasje
1,50 voor een fles
FEYENOORD FOREVER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')