Ga even wat anders doen, of is dat niet mogelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, goed. Ik zie het even niet zitten.
Da's waar inderdaad.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:27 schreef Pheno het volgende:
Daar ga ik morgen niet beter van presteren. Bah, ze zijn nu aan het beslissen wat te doen met deze afdeling als ik weg ben.
Ik ben iets gestart en het loopt totaal niet.
mja, dan is 't best wel moeilijkquote:Op maandag 16 juli 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
Klopt, maar ik heb het hier op de afdeling altijd wel naar mijn zin gehad.
Had beter je mond kunnen houden he, poef weg Marc.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn verbinding (Chello) werkte weer eens niet. Is afgelopen donderdag een monteur geweest en morgen komt er weer 1. Hij blijft uitvallen
iuquote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Ynske het volgende:
oi
Ach, vandaag weer een nieuwe dagquote:
liefquote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg, moesten we je hier missen.![]()
jahquote:Vind je het zo erg?
Hey. wb.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Pheno het volgende:
Laatste x hoi voor marc, hij is toch steeds weg
upc, enough saidquote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Ynske het volgende:
wrom issie steeds weg
Nee, maar anders wordt dit topic nog erger een "hoi" verhaalquote:
Je komt ook lief over, wat je zaait oogst je.quote:
Snap het opzich wel, heb zelf ook wel die instelling. Maar gelukkig wordt dat met de dag minder.quote:jah
Oke, het kwam echt even zo over.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar anders wordt dit topic nog erger een "hoi" verhaal
nah, ik wens niemand dood.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je komt ook lief over, wat je zaait oogst je.![]()
[..]
Snap het opzich wel, heb zelf ook wel die instelling. Maar gelukkig wordt dat met de dag minder.
Zo ver dacht ik nu ook weer niet, meer als in. "internet doot"quote:
Volgens mij heeft iedereen wel een periode (lang of kort) dat ze het niet meer zien zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:15 schreef Pheno het volgende:
AL heb ik tijden gekend....maar goed, dat was mezelf
YW,quote:
Vrij langquote:Op maandag 16 juli 2007 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo ver dacht ik nu ook weer niet, meer als in. "internet doot"![]()
[..]
Volgens mij heeft iedereen wel een periode (lang of kort) dat ze het niet meer zien zitten.
heb t gevoel dat ik een slag in mijn nek gehad heb, waardoor ik mezelf kwijt geraakt ben.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
YW,![]()
Mag ik vragen hoe het komt dat je zo denkt? Of is dat een te zware kost voor hier.
Of je wil het er niet over hebben natuurlijk.
Vrij lang = minimaal 10 jaar?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij lang
Maar goed, uiteindelijk heb ik me er maar over heen gezet dat ik geen rvienden heb irlOh wacht, virtueel ook niet
Als het goed is niet, maar bij mij is het nooit goed geweest. Zoals gezegd, ik heb er mee leren leven. Overal is het toch 1 grote kliekerige bende, irl, en ook virtueel, zoals bv op fok. Ik kan nu niet zeggen dat ik irl of virtueel ergens bij hoor. Meets die achter je rug om worden geregeld, dat soort dingen. Denk je een leuk groepje gevonden te hebben, blijkt dat toch weer anders te zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 15:31 schreef Ynske het volgende:
vrienden, wat zijn vrienden, ook die zetten je af en toe zomaar aan de kant
maar goed, ik ben blij dat ik de situatie nog altijd nuchter kan bekijken
Langzaam aan is misschien ook wel beter, is het verwerken van dingen, het "objectief" bekijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb t gevoel dat ik een slag in mijn nek gehad heb, waardoor ik mezelf kwijt geraakt ben.
ik kom er wel. langzaam aan, de wereld draait door
alleen kan ik op dit moment niet helemaal met de wereld door een deur, en das lastig
niet zeuren hequote:
Maar jij begint laterquote:
Klinkt misschien gek, maar heb wel t gevoel hier welkom te zijn. dat doet me al veelquote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Langzaam aan is misschien ook wel beter, is het verwerken van dingen, het "objectief" bekijken
naar dingen heeft ook zijn tijd nodig. Denk vooral nu eerst aan jezelf. Vrienden idd, zucht.
Als het niet van beide kanten komt loopt dat gewoon stuk. helaas.
sssst niet zeggenquote:
Pfieuw, nu al overuren draaien?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
sssst niet zeggen
was alleen maar omdat dienst gister 13 uur was
Laat ik het nog gekker maken, je bent ook welkom. Zoals ik net al zei, je oogst wat je zaait.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar heb wel t gevoel hier welkom te zijn. dat doet me al veel
tjah weekend diensten heet dat, daar staat dan wel tegenover dat je 1 dag van t weekend vrij hebtquote:
Goed gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat ik het nog gekker maken, je bent ook welkom. Zoals ik net al zei, je oogst wat je zaait.
Je komt gewoon leuk, lief en aardig over. Prima dus.
hoiquote:
*wegzwijmeltquote:Op maandag 16 juli 2007 15:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey mevrouw Phille.
Ben je nog aan het dromen over je mooie trouwdag?
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:55 schreef leonieke het volgende:
Mijn echtgenoot wil blijkbaar een spelletje spelen.
Tot straks![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
*wegzwijmelt
Een beetje wel jaHet was gewoon een heerlijke dag
![]()
![]()
*zuchtje*
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
spelletje spelen, als compensatie van de huwelijksnacht
veel plezier![]()
welk boekquote:
De buskruitoorlog van Naomi Novik, is het 3e deel in een trilogie, maar ik denk dat er nog wel een deel komt. Dit is niet af zoquote:
dan moet je natuurlijk wel t verhaal in je opslaanquote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
En juist lezen kan misschien wel wat van die rust weer doen terugkomen
Heb ik ook hoor
wanneer gingen we eigenlijk naar artis?quote:Op maandag 16 juli 2007 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
Dat lukt me ook niet altijd
Alleen de rust kan al goed zijn
de 28e heb ik waarschijnlijk geen vrijquote:Op maandag 16 juli 2007 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
28e toch? of niet heZeg maar dan
Heb mijn abo binnen. Met een verkeerde naam erop
Dag meneer thuisquote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis.
En wat gaat het worden?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ff prakkie maken en eten, kheb behoorlijk wat trek
owjeejquote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo ff prakkie maken en eten, kheb behoorlijk wat trek
Zo'n wereldgerecht? Mousaka gok ik zo, als het met aardappelen isquote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Kuukske het volgende:
Heerlijk Grieks prutje op. Géén idee was het nu precies was.
Nee van Honig een roerbakideedoosje.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zo'n wereldgerecht? Mousaka gok ik zo, als het met aardappelen is
Ah, die doen we hier nooit, dan kun je het beter zelf makenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee van Honig een roerbakideedoosje.
die moet je ook gewoon bij de Ikea etenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die doen we hier nooit, dan kun je het beter zelf maken
We hebben nu wel alle wereldgerechten uitgeprobeerd. Ook de nieuwe. Zweedse balletjes vallen tegen [afbeelding]
en Vistaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, ik ben thuis
waar ik weer internet heb
Ben jij wel eens in het Gaiapark geweest?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef Ynske het volgende:
hoi sjow
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in het Gaiapark geweest?
Ik heb mijn 2e jaar abonnement al.quote:
KUUKKELLUKKUUUUHHquote:
aangezien ik nog maar weinig bij mijn ouders was, heb ik geen tweede abbo genomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb mijn 2e jaar abonnement al.
Mooi park vind ik het.veel kleintjes zijn er ook op het moment.
Inslapen?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
aangezien ik nog maar weinig bij mijn ouders was, heb ik geen tweede abbo genomen.
Gaia was zo schattigvond t zo zielig toen ze in moest slapen
Heerlijk park
Néé. Gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
KUUKKELLUKKUUUUHH![]()
![]()
Oh en dat ik dan als een kip klink, dat was de grap zeker
Kleine Gaiaquote:Op maandag 16 juli 2007 18:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Inslapen?Wie moesten ze laten inslapen.
doe mij ook maar een bakkiequote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben toe aan thee. Véél thee. Dus dat ga ik dan ook zetten..
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kleine Gaia
[afbeelding]
Ze hebben haar eerst een tijd alleen gehad, gescheiden van de zebra's, toen ze dachten dat ze oud genoeg was hebben ze haar samen met mama giraffe weer bij de zebra's en andere dieren in dat grote stuk grond gelaten. De zebra's hebben haar toen opgejaagd. en toen de verzorgers haar eindelijk weer hebben kunnen scheiden van de zebra's bleek bij onderzoek van de dierenarts dat ze al haar spieren dusdanig verzuurd had dat dit niet meer kon herstellen en hebben ze haar laten inslapen
Gezelligquote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef leonieke het volgende:
Vanavond nog op verjaardagsvisite...
over je prinsessenjurk natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 18:57 schreef leonieke het volgende:
Bwa, ik ben nog een beetje brakEn allemaal dezelfde mensen van op ons feest, dus ik weet niet goed waarover we het gaan hebben
quote:
gewoon t feest over 5 jaar overdoenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:59 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat ik die jurk niet meer kan aandoen eigenlijk... maar ah, ik kan er nog naar kijken![]()
Geen bier?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben toe aan thee. Véél thee. Dus dat ga ik dan ook zetten..
Naar de verjaardag aandoen is zeker geen optie?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:59 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat ik die jurk niet meer kan aandoen eigenlijk... maar ah, ik kan er nog naar kijken![]()
Ik kan geen bier meer zien deze week.quote:
Tssss watjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan geen bier meer zien deze week.
Ik wil nooit meer bier na gisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan geen bier meer zien deze week.
je kunt bij mij nog wel wat schoonmakenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef Pheno het volgende:
ZO, ik heb officieel geen donder meer te doen vandaag
Ook ik heb wel eens genoeg Flesquote:
Daar kom je gauw genoeg wel weer op terugquote:
Je speelt het aardig, jij quasi-nette vrouwquote:
btdtquote:Op maandag 16 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kom je gauw genoeg wel weer op terug
btdt
Eigenlijk best veel. Ik lieg bijna nooit.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeveel waarheid zit er in deze post?
been there, done thatquote:
Daar wilde ik niet eens naar vragenquote:
Het siert me hč?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Je speelt het aardig, jij quasi-nette vrouw
Jij hoeft niet gesierd te worden schoonheidquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij hoeft niet gesierd te worden schoonheid
Hier wel steeeeeeds donkerderquote:Op maandag 16 juli 2007 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
BOEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMm
Ik speel het ook aardig, toch?quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel steeeeeeds donkerder
smerig warm
ik hoop op een knetterend pak onweer dat het niet meer grappig is dalek
Héél aardig!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik speel het ook aardig, toch?
ZEG HET ZEG HET ZEG HET
Dat hebben we hier alquote:Op maandag 16 juli 2007 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel steeeeeeds donkerder
smerig warm
ik hoop op een knetterend pak onweer dat het niet meer grappig is dalek
jullie allemaalquote:
Oh nou, Bij Marc onweert het als een dolle, kuuk en ik, mja dat moet je niet eens proberen te volgen, beter voor iedereenquote:
dat ie dat maar bij zich houdquote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, Bij Marc onweert het als een dolle,
kuuk deed t toch met jd?quote:kuuk en ik, mja dat moet je niet eens proberen te volgen, beter voor iedereen![]()
ik lust geen rauwe visquote:en Pheno gaat straks misschien wel.... Sushi maken voor ons, want dat kan hij goed
Rauwe vis?quote:
Ik kan ook veggies maken. Which reminds me, eens kijken of ik een workshopje in japan kan volgenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ie dat maar bij zich houd
[..]
kuuk deed t toch met jd?
[..]
ik lust geen rauwe vis
Of japans omeletquote:Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rauwe vis?
Een lappie zeewier, zoeen kwakkie snotrijst en *voor de smaak* (ja ja) een kwart schijfje komkommer.
Komt geen rauwe vis aan te pas hoorTenminste, niet noodzakelijk
zeg... mijn maag draait zich al continu omquote:Op maandag 16 juli 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rauwe vis?
Een lappie zeewier, zoeen kwakkie snotrijst en *voor de smaak* (ja ja) een kwart schijfje komkommer.
Komt geen rauwe vis aan te pas hoorTenminste, niet noodzakelijk
Ook niet proberen.quote:
Waarvan niet dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg... mijn maag draait zich al continu om
Dim Sum dan?quote:
quote:
Chinese snack. Meestal iets gevuld in filodeeg. Dat iets kan vlees, kip, groente of garnaaltjes zijn. Die worden dan in het filodeeg gelegd en klaargestoomd.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tizda?
= Vertel daar eens wat over?
Heb je het ooit op? Dat kun je niet vies vinden! Dat mag niet!quote:
Oh gestoomd, okee. Ik zat al aan Pangsit te denken, maar dat is gefrituurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chinese snack. Meestal iets gevuld in filodeeg. Dat iets kan vlees, kip, groente of garnaaltjes zijn. Die worden dan in het filodeeg gelegd en klaargestoomd.
O? Dan had ik toch het verkeerde voor me. Dat wat je hier opnoemt is wel lekker.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Chinese snack. Meestal iets gevuld in filodeeg. Dat iets kan vlees, kip, groente of garnaaltjes zijn. Die worden dan in het filodeeg gelegd en klaargestoomd.
Zijt ge 'nen 'Ollander geworden? Goedverdoeme miljaar nogquote:
Morgenavond sushimeet bij Pheno, onze huis-illegaalquote:
Zie plaatje, het kan van alles zijn, wontonvelletjes bv, die wit/doorzichtige velletjes die je op het plaatjes rechtsonder zietquote:Op maandag 16 juli 2007 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O? Dan had ik toch het verkeerde voor me. Dat wat je hier opnoemt is wel lekker.
Ik zag het.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie plaatje, het kan van alles zijn, wontonvelletjes bv, die wit/doorzichtige velletjes die je op het plaatjes rechtsonder ziet
Dat is meer de verpakkingquote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zag het.Alleen die rechts dat groenige meer dat luste ik niet.
Maar blijkbaar kan je er zelf indoen wat je wil?
Helaas heb ik altijd ruzie met filodeeg, ik krijg het gewoonweg niet mooi voor elkaarquote:
Dan hebben ze toen ik het eens at er iets vreselijk smerigs in gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is meer de verpakking
Ja, dat dus wel. In een echt dimsum restaurant gaat het er nogal chaostisch aan toe, al die obers rennen met karretjesWel grappig om te zien. Ik denk dat ik eens ga kijken in japan of we dat ook een avondje kunnen doen
bladerdeeg maar dan dunnerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
velletjes?
Velletjes![]()
Velletjes
Velletjes
Is het daar goedkoper dan hier?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is meer de verpakking
Ja, dat dus wel. In een echt dimsum restaurant gaat het er nogal chaostisch aan toe, al die obers rennen met karretjesWel grappig om te zien. Ik denk dat ik eens ga kijken in japan of we dat ook een avondje kunnen doen
Even wat anders, je foto's zijn echt super.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef Ynske het volgende:
wie weet overigens van wie dat liedje is dat onder de reclame van de groene stroom zit?
wil ik op mijn mobieltje
Sluit ramen en deuren of zoek je wetsuitquote:Op maandag 16 juli 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier nu wel zorgwekkend donker aan het worden, zo voor 2 uur te vroeg zeg maar![]()
en het is ook ineens gaan waaien
Wontonvelletjesquote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
velletjes?
Velletjes![]()
Velletjes
Velletjes
Zing het eensquote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef Ynske het volgende:
wie weet overigens van wie dat liedje is dat onder de reclame van de groene stroom zit?
wil ik op mijn mobieltje
Waai snel terug,quote:Op maandag 16 juli 2007 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier nu wel zorgwekkend donker aan het worden, zo voor 2 uur te vroeg zeg maar![]()
en het is ook ineens gaan waaien
Ik dacht meer aan gekookte melk en dan weer afgekoeld en zoquote:
dank jequote:Op maandag 16 juli 2007 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even wat anders, je foto's zijn echt super.
Dat vind ik dan weer niet echt heel superquote:Op maandag 16 juli 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan gekookte melk en dan weer afgekoeld en zo
Loos. nog zonder kansquote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vgRchfA2JQ0&mode=related&search=
Over jumpen gesproken, ik vind dit echt volksvermaak Hors Categoriequote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
Nogal
Ik heb de 'gewone' en de jumpstyle mp3-tjes.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef Ynske het volgende:dies leuk
nu nog op de een of andere manier op foon krijgen
Skoeter-anitaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef es70 het volgende:
Ik heb [..] de jumpstyle mp3-tjes.
aaaah zou je me die gewone willen meelen?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb de 'gewone' en de jumpstyle mp3-tjes.
En mij de jumpstyle?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah zou je me die gewone willen meelen?
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mij de jumpstyle?
hey, ik durf slecht te zijn
quote:
Is onderwegquote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah zou je me die gewone willen meelen?
Ga ik doen, skoeter sjonniequote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En mij de jumpstyle?
hey, ik durf slecht te zijn
deze?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nou we toch bezig zijn, er is een reclame met daarin het nummer i should stay, in diverse uitvoeringen. Wie weet waar ik dat nummer kan vinden in die uitvoeringen en dus niet die van Krezip?
Je wil die allemaal? zijn er 4 intotaal toch? Incl Krezip.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nou we toch bezig zijn, er is een reclame met daarin het nummer i should stay, in diverse uitvoeringen. Wie weet waar ik dat nummer kan vinden in die uitvoeringen en dus niet die van Krezip?
Die van Krezip heb ik. Nu dus zoeken naar de versie van New Cool Collective, beef en Non-eXquote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze?
Je luistert naar New Cool Collective, Beef, Non-eX, Relax en tot slot Krezip.
heb je hier wat aan?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Krezip heb ik. Nu dus zoeken naar de versie van New Cool Collective, beef en Non-eX
RealMedia van realplayerquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Realplayer
zuigt apeballen in de hel
Weet ikquote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]ik probeer ook alleen maar te helpen hoor
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ikJij ben ook lief
Maar realplayer is KUT
Met extra software wat je niet hoeft of wilt.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ikJij ben ook lief
Maar realplayer is KUT
Yup, echt heel irri progje.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ikJij ben ook lief
Maar realplayer is KUT
Krezip & Blöf/vrienden van Amstel, Ilse de Langequote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Krezip heb ik. Nu dus zoeken naar de versie van New Cool Collective, beef en Non-eX
heb dus ook geen realplayer meer hier, werd mijn systeem niet stabieler vanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Realplayer
zuigt apeballen in de hel
klant wilde Realplayer gescript in een MSI packagequote:Op maandag 16 juli 2007 20:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met extra software wat je niet hoeft of wilt.
Nee, RealPlayer is een ongewenst stukje software hiero.
en dat is nog nie eens vista, ken je nagaanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heb dus ook geen realplayer meer hier, werd mijn systeem niet stabieler van
Hoiquote:Op maandag 16 juli 2007 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Krezip & Blöf/vrienden van Amstel, Ilse de Lange.
Hoiquote:
gitaar in handen nemenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil eigenlijk een heel makkelijk gitaarsampeltje als ringtone, maar de here God mag weten hoe je dat doet
Nr. 2 is ook onderwegquote:
en nu heb ik geen gitaar. En wel een MP3 van iemand die ongeveer honderdveertienduizend keer zo goed als ik gitaar kan spelen. maar het gaat maar om een stukje van 10 seconden uit een nummer van 8 minutenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
gitaar in handen nemen
opnemen
op je telefoon zetten
instellen als ringtone
nou ja met cooledit zou het vast wel lukken, maar dan nog, hoe zet je een nummer op je telefoon?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je het nummer? Zo ja moet je even zoeken, er zijn programma's waarmee je er prima een stukje uit kan knippen. Dat dan op je telefoon zetten
Mobiel in DVDbrander stoppen. Laatje dichtslaan met hamer. Nummer branden. Kijken of het gelukt isquote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
PC heeft
USB
UTP
LPT
COM
mobiel heeft
BT
IR
GPRS
en nu?
En dan Vista de schuld gevenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mobiel in DVDbrander stoppen. Laatje dichtslaan met hamer. Nummer branden. Kijken of het gelukt is
Misschien dat het nu wel gelukt isquote:
quote:
Ik ga je herinnerenquote:
wat heb je gedaan?quote:
iemand lief aankijken die t je kan mmssen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
PC heeft
USB
UTP
LPT
COM
mobiel heeft
BT
IR
GPRS
en nu?
Had eten gemaakt. Kip-tandoori. Maar dat is altijd voor 2 dagen dus ging nu de rest in een doos doen om in de koelkast te zetten. Stond het gas er nog onder aan. Kan weg straks, is een beetje zwartquote:
ieuw das niet zo bestquote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had eten gemaakt. Kip-tandoori. Maar dat is altijd voor 2 dagen dus ging nu de rest in een doos doen om in de koelkast te zetten. Stond het gas er nog onder aan. Kan weg straks, is een beetje zwart
geef me tot minstens 8 uur savonds de kansquote:
Al weer een kleine 10 minuten heurquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
fok weer gereanimeerd?
I will.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
geef me tot minstens 8 uur savonds de kans![]()
Gekkenhuis!quote:
T blijft stuiteren, heb er al de hele dag last van, zolang ik een werkende verbinding heb danquote:
wassie dood dan?quote:
nou ja, zo met zoeen puntje licht aan het eind van de tunnelquote:
slaap lekkerquote:
nope. studiosportzomer begint overigens om 23.00.07.00quote:
Nope?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
nope.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope?
denk na
sorry, dit ligt gevoelig
Forum Opties | |