Ze hebben niets anders en ze zijn het aan elkaar verplicht; daarom kunnen ze niet ophouden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:58 schreef PumaStreamer het volgende:
tis te erg voor woorden en maar doorgaan...kan niemand een zak strond cattepulten over de omheingen??
Heeft net haar buikvet laten wegzuigen, wat ietsjes mislukt is, het lijkt nu net of ze drie navels heeft, en dat kind kan daar ook niets aan doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Gigageil het volgende:
[..]
moddervet geweest dus.....? gedver.....ik dacht eerst, eindelijk eentje die niet dom,achterlijk, aso of moddervet is of was![]()
Natasia is het huis ingegaan om afstand te nemen van d'r sores.... d'r twee kindjes mogen in haar plaats therapie gaan volgen...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de kinderen sterk genoeg om op latere leeftijd afstand van haar te nemen en te beseffen dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn.
iddquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is druk hier, de database begint te hikken
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die videoboodschap van Amanda toen.Ze mocht in de Playboy, maar alleen als Nena ook meedeed. En Nena zei nee
![]()
Ik blijf het een dubieuze combinatie vinden en ook helemaal geen fijne voor Amandaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
Dat is niet zo verwonderlijk met die dikke ..... kop.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Sug4r het volgende:
Nena is een natural beauty, Amanda kan niet eens in haar schaduw staan.
Dat was niet te zien wegens de streamlock. Wat we na de streamlock zagen was dat Huub na geruime tijd van achter terug kwam, en dat Brian toen naar achter moest. Onderwijl was Lieke zich aan het omkleden in de slaapkamer.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:01 schreef elcastel het volgende:
Wat ik begrijp is dat ze Huub weghaalden vanmiddag, maar ik begrijp dat de rest gewoon door kon gaan op Lieke ?
nix?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:02 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft zin om met z'n ALLEN naar H&L te gaan. Brian zegt, doe het dan
Daar snap ik dus écht niks van. Ik leg hem wel op de onbegrijpelijke-dingen-plank ...quote:
Precies, dat zegt meer over de Playboy dan over Lieke, hoe graag ik dat kind ook mag.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zegt zo'n uitnodiging als zelfs Heleen van Royen er spuuglelijk in heeft gestaan, juist...helemaal niets meer en daarbij komt ook nog dat Lieke het heeft gezegd tegen Amanda...is dus grote lariekoek zolang het door niemand is bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |