Touché.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Adothehague het volgende:
DENNIS VIEZE HOMO HIJ HEEFT WEER DIE ROZE ONDERBROEK AAN WAT EEN VIES TYFUS VENTJE DIE DENNIS NIET EENS EEN SCHONE ONDERBROEK AAN HIJ IS ONHYGYENISCHE EN HEEFT EEN BESCHIMMELDE LUL MET 3 SOAS
Een exit is toch geen boetequote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft het gezegd.. Alles is teruggekeken en er volgen geen boeten..
DIT IS GEWOON NIET NORMAAL.. NATASIA MOET ER GEWOON UIT!!!
Btw, Huub en Lieke hebben weer de langste adem
Dag Shiva, dat is ook zo. Maar probeer er boven te staan joh. Ik begrijp de verontwaardiging hier ook wel, ik ben niet achterlijk. Voor mijzelf heb ik gewoon een botte scheiding tussen het dagelijks leven en het DGK leven. Je hoort het Huub ook vertellen net, hij is geen haar beter.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Geweldadig denken of doen is een heel verschil.
hij gaf waarschijnelijk de 3de aan hemquote:
Dat meen je toch niet?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Huub: Het is net allemaal terug gekeken, geen boetes.
Ze doen anders verdomd weinig achter om dit gevaarlijke groepsproces ook maar enige halt toe te roepen.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Huub over achter: Ze zijn doodsbang dat het echt een keer te ver gaat en dat het dan moet stoppen.
Voor zelfverdeging zeker. Huub is ook geen heilige maar dit ging ECHT veel te ver.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen boetes zijn , want als dat wel zou zijn zou Huub d'r ook een krijgen!
Kleptomaanquote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Lieke de kleptomaan, yeah right..goed ze is wel enigszins beschaafd, maar geen lieverdje.
Maar ja, erken gewoon dat dit net zo hard bij Erik is gebeurd en bijna niemand van de fokkers opkwam voor hem...Huub-obsessie.
achter is zoooooooo dom.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Huub over achter: Ze zijn doodsbang dat het echt een keer te ver gaat en dat het dan moet stoppen.
Omdat ik gewoon fucking pissed ben, dit gaat toch nergens meer over. De reacties hier komen voort uit onmacht, en een ontiegelijke irritatie naar die geile redactie. Dat mensen dan niet echt super helder reageren komt daar dus uit voort.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sluit je je bij die tekst aan? Dan ben je een tandje erger dan die bewoners hoor? Ik merk dat mensen hier net zo geweldadig denken, zo niet meer dan de bewoners.
Huhquote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Geen boetes, maar exits?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
er zijn geen boetes zegt huub
Graag stoppen met mijn teksten aanpassen s.v.p. Hier gelden andere regels dan in DGK mag ik hopen?quote:
Verstandig dat je het filmpje niet gaat bekijken, zum kotzen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
Lees alleen de TT en denk: same ol', same ol' shit.
Ik verhuis naar de tuin. Met John Wayne Gacy. Bijna een heilige vergeleken met dit kooitje ongeregeld.
Kortzichtig denken noemen ze dat, mensen leven zich bovendien teveel in...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Shiva, dat is ook zo. Maar probeer er boven te staan joh. Ik begrijp de verontwaardiging hier ook wel, ik ben niet achterlijk. Voor mijzelf heb ik gewoon een botte scheiding tussen het dagelijks leven en het DGK leven. Je hoort het Huub ook vertellen net, hij is geen haar beter.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Is het de kat op het spek binden, of is het incompetentie. Of zelfs een grote haat jegens Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze doen anders verdomd weinig achter om dit gevaarlijke groepsproces ook maar enige halt toe te roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |