Inderdaad. Die redactie heeft zich compleet voor lul gezet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef Torment het volgende:
Ik volg 't niet echt meer, maar Natasia had toch een OW die niet verlopen zou tot haar vetrek uit de kooi?
Dit is DGK. De bedoeling is dat mensen weg gepest worden. De bewoners betalen 10.000 euro om zich te laten pesten in alle vormen, soorten en maten. Er moet er namelijk eentje overblijven. Men kan en mag zo weglopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het leven niet helemaal..een aanranding..wat the fuck was dat dan wat er gebeurde dan joh...jij bent zeker vroeger op school een van die pesters geweest....![]()
Dan heb je nooit veel streams aangehad. Want dan zou je deze opmerking nooit hebben geplaatst.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef Hannibella het volgende:
Jullie zijn gebrainwashed ofzo, Huub heeft dit in zn eentje geflikt bij alle bewoners van de kooi en nu komen we voor Huubje op...
What goes around, comes around!
Waar wachten ze dan nog op. Is niet de eerste keer dat er strafbare feiten worden gepleegd in de gouden kooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor.
Als het Openbaar Ministerie een strafbare feiten vermoedt kunnen ze een onderzoek instelling en eventueel vervolgen.
Natasia is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef Torment het volgende:
Ik volg 't niet echt meer, maar Natasia had toch een OW die niet verlopen zou tot haar vetrek uit de kooi?
Talpa Mediaquote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
NOGMAALS, TELEFOONNUMMER OF EMAILADRES VAN DE REDACTIE????
Even het verschil goed lezen..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor.
Als het Openbaar Ministerie een strafbare feiten vermoedt kunnen ze een onderzoek instelling en eventueel vervolgen.
Je bent me net voor; als dat mogelijk is, doe ik zeker meequote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef HenrySpencer het volgende:
Ik vind aangifte van buitenaf niet eens zo'n slecht idee![]()
Dé manier om dit soort spul van de tv te krijgen.
Je kunt ze mailen via de website, heb ik ook net gedaan, stelletje debielen daar !!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef SiRojK het volgende:
NOGMAALS, TELEFOONNUMMER OF EMAILADRES VAN DE REDACTIE????
Kon je je steen nog omhoog krijgen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef Hannibella het volgende:
Jullie zijn gebrainwashed ofzo, Huub heeft dit in zn eentje geflikt bij alle bewoners van de kooi en nu komen we voor Huubje op...
ja mano a mano ja.....oftewel 1 tegen 1..quote:Op zondag 15 juli 2007 16:51 schreef Hannibella het volgende:
Ze moeten met de poten van elkaar afblijven...quote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is DGK. De bedoeling is dat mensen weg gepest worden. De bewoners betalen 10.000 euro om zich te laten pesten in alle vormen, soorten en maten. Er moet er namelijk eentje overblijven. Men kan en mag zo weglopen.
is dat niet het email van de webredaktie?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je kunt ze mailen via de website, heb ik ook net gedaan, stelletje debielen daar !!
Heul niet. Of ze moet een blauw shirt aantrekken en er een grote gele N opzetten.quote:
een melding bij jeugdzorg kan door iedereen gedaan wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Even het verschil goed lezen..
U kunt aangifte doen in alle gevallen waarin u slachtoffer bent. Dit kan op verschillende manieren: via internet, telefonisch of persoonlijk. U kunt verdachte zaken of misdrijven ook altijd melden. Ook zaken waar u zelf niet bij betrokken bent. Bel dan 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Melden kan wel...aangifte alleen als slachtoffer
Ik hoop dat het helpt, ik heb het ook gedaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je kunt ze mailen via de website, heb ik ook net gedaan, stelletje debielen daar !!
035-5333333 (publieksvoorlichting)quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sluit je je bij die tekst aan? Dan ben je een tandje erger dan die bewoners hoor? Ik merk dat mensen hier net zo geweldadig denken, zo niet meer dan de bewoners.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me toch echt bij aan.. hebben jullie geen nummer van de redactie of email adressen?? Dit is wel een punt waarop mensen toch echt blijk moeten geven van hun afkeur?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien ook op een andere (lees snellere) site uploaden?
Sinds wanneer bestaan er nog normen en waarden in de kooi, laat me niet lachen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef smoekie het volgende:
[..]
ja mano a mano ja.....oftewel 1 tegen 1..
niet 6 tegen 1 nerd
Lieke houdt ze nog steeds in stand hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaan er nog normen en waarden in de kooi, laat me niet lachen.
Wegpesten is wat anders dan mensen kapotschoppen en lamslaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit is DGK. De bedoeling is dat mensen weg gepest worden. De bewoners betalen 10.000 euro om zich te laten pesten in alle vormen, soorten en maten. Er moet er namelijk eentje overblijven. Men kan en mag zo weglopen.
ah, kutflens heeft vandaag de leiding alweer, de penosehoer.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef Disana het volgende:
Huub: Het is net allemaal terug gekeken, geen boetes.
me too!!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat is het hem.
Daardoor blijf ik dus ook kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |