quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
geef die villa aan Huub en Lieke, ze leven nog lang gelukkig![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
jij past prima bij die randdebielen in dat huisquote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef clrscrn het volgende:
Die lieke heeft echt alles aan haarzelf te danken!!! Ze verdient aanranding! VIEZE UITLOKSTER!!
Dat zou de ideale uitkomst zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef tipsch het volgende:
Ga jij eens lekker snel dood ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef clrscrn het volgende:
Die lieke heeft echt alles aan haarzelf te danken!!! Ze verdient aanranding! VIEZE UITLOKSTER!!
Lijkt me toch niet. Je kunt toch aangifte doen van iets wat je ziet wat strafbaar is.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef Rua het volgende:
Is het niet zo dat de politie pas wat kan doen als de "slachtoffer" zelf een klacht indient?
(meer een vraagje dan een feitje)
Lik me hol joh..heb jij het wel gezien..ze zat gewoon en toen kwamen die vuile vieze tering nazies haar aanvallen Natasia legde haar in een nekgreep.....KILL THE NIGGAquote:Op zondag 15 juli 2007 16:44 schreef clrscrn het volgende:
LIEKE LOKTE HET GEWOON UIT!!!!
Ja Noekje machteloos toekijken naar dat trailertrash zooitje valt niet mee, vandaar de streams uit.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Voor mij dekt verdrietig de lading wel. Ik ben niet bang. Word echt verdrietig van die onrecht, onmacht en hoe mensen met elkaar om kunnen gaan.
Boos ook op die vieze vuile hondenredactie daar!
Als je dit op straat zou zien dan doe je toch ook iets. Ze zitten daar in een huis vol camera's en beveiliging en ze laten het gewoon toe. Heb er geen woorden voor maar die achter de knoppen zijn de meest zieke van het hele spel.
Ja...klopt!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef Rua het volgende:
Is het niet zo dat de politie pas wat kan doen als de "slachtoffer" zelf een klacht indient?
(meer een vraagje dan een feitje)
Hier sluit ik me toch echt bij aan.. hebben jullie geen nummer van de redactie of email adressen?? Dit is wel een punt waarop mensen toch echt blijk moeten geven van hun afkeur?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef PumaStreamer het volgende:
nou heb het filmpje gezien
sorry fok
Kankerhoer van een natasia...ze zou vermoord moeten worden..als ik huub was had ik natasia zo hard op der tieten geschopt..kanker brian met zijn anti akties...ook dood aan hem...ben het zat...wie gaat Talpa bellen...dan..heeft iemand dat al gedaan..dit gaat nergens meer over..dit is pure mishandeling..met zijn allen zo in hakken op 1 persoon....viezie hoer van een nadia...vieze hoer van een amanda...dood aan hun alle drie
ik begrijp dan weer niet dat H en L nog serieus met die lui in discussie gaat. De realiteitszin van Huub en Lieke is duidelijk ook vervaagd anders waren ze allang die kooi uitgelopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n bewondering voor haar dat ze zo rustig kan blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |