denk ook dat het zo gaat lopenquote:Op zondag 15 juli 2007 16:56 schreef vanKampen het volgende:
Ik heb net het filmpje even bekeken. Natasia gaat er niet uit. Huub vliegt van de bank, langs Brian richting Natasia. Het enige wat zij doet is haar been omhoog om Huub af te weren.
Tenminste ik denk dat dit het officiële verhaal zal worden.
God wat hoop ik dat Natasia nog een keer verschrikkelijk hard klappen krijgt...
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah, kutflens heeft vandaag de leiding alweer, de penosehoer.
We kunnen wel wat doen..massaal het programma laten vallen...niet door te zeggen dat je niet meer kijkt want daar schiet je niks mee op...maar wel door de media te laten weten dat ook de fans het niet meer trekken..er is al een negatieve mediahype wb het programma..dat kunnen wij dus met z'n allen aanwakkeren..het vuurtje opstoken..de politiek die tegen zijn steunen..media bedelven onder protestbrieven...bellen naar omroepen...moet je opletten hoe snel het programma van de buis is....quote:Op zondag 15 juli 2007 16:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Massaal e-mailen of zo. Ik weet het ook niet maar er moet IETS gebeuren !
Ben blij dat er geen boetes zijn , want als dat wel zou zijn zou Huub d'r ook een krijgen!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft het gezegd.. Alles is teruggekeken en er volgen geen boeten..
DIT IS GEWOON NIET NORMAAL.. NATASIA MOET ER GEWOON UIT!!!
Btw, Huub en Lieke hebben weer de langste adem
Vrouwen verdienen NOOIT een aanranding. Vuile klootzak.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef clrscrn het volgende:
Die lieke heeft echt alles aan haarzelf te danken!!! Ze verdient aanranding! VIEZE UITLOKSTER!!
Natasia, mag jij wel op fok?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor Huub spreken over fysiek geweld, die heeft het zo ongeveer uitgevonden daar
Lieke de kleptomaan, yeah right..goed ze is wel enigszins beschaafd, maar geen lieverdje.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke houdt ze nog steeds in stand hoor.
Laat hem maar, iedereen is 't met je eens, hij vindt dat soort reacties alleen leukquote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrouwen verdienen NOOIT een aanranding. Vuile klootzak.
Geweldadig denken of doen is een heel verschil.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sluit je je bij die tekst aan? Dan ben je een tandje erger dan die bewoners hoor? Ik merk dat mensen hier net zo geweldadig denken, zo niet meer dan de bewoners.
Nee, doe mij maar nog wat "truckes".quote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Horen we huub spreken over truckes die hij zelf ook vaak genoeg heeft toegepast? Moeten jullie nog peultjes?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Adothehague het volgende:
DENNIS [...] IS ONHYGYENISCHE EN HEEFT EEN BESCHIMMELDE LUL MET 3 SOAS
Ja vindt ik ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor Brian spreken over fysiek geweld, die heeft het zo ongeveer uitgevonden daar
Huub is echt onrecht aangedaan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:00 schreef Adothehague het volgende:
DENNIS VIEZE HOMO HIJ HEEFT WEER DIE ROZE ONDERBROEK AAN WAT EEN VIES TYFUS VENTJE DIE DENNIS NIET EENS EEN SCHONE ONDERBROEK AAN HIJ IS ONHYGYENISCHE EN HEEFT EEN BESCHIMMELDE LUL MET 3 SOAS
Geen boetes :|quote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef Meganog het volgende:
Volgens Huub geen boetes.
De redactie is gevaarljk bezig. Het geweld neemt had over hand toe. Is dit wellicht de bedoeling?
In groepsproces? Of alleen?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor Huub spreken over fysiek geweld, die heeft het zo ongeveer uitgevonden daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |