1.) Het is een typefout, geen spelfout. 2.) Je bent een laffe troll. 3.) De server was overbelast en daarom stond het venster nog open en wist ik niet dat-ie al geplaatst was.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je bent jezelf aan het herhalen, inclusief spelfouten. Hoe treurig eigenlijk.
Dat zou betekenen dat ze een ideologie hebben, ergens in geloven. Dat hebben ze niet en doen ze niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:36 schreef Autodidact het volgende:
Yep.
De ideologie van de VVD heeft een soort sinusbeweging, afhankelijk van de leider. Ze hebben er natuurlijk altijd een, al wordt 'ie nu niet geëxpliciteerd. Waar het nu op neerkomt is een destructief soort liberalisme.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze een ideologie hebben, ergens in geloven. Dat hebben ze niet en doen ze niet.
Toch maar niet, want mijn schuifpui lekt. hiephoi.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat ik zo een wandeling naar de kroeg ga wagen.
Ook dat is waar, maar met wie zou er dan gecommuniceerd moeten worden. De kamerleden weten het zelf niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind het maar vaag met de VVD. De ene dag komt Edith Schippers ons weer voorhouden dat volgens de VVD je best je eigen lichaam mag verkutten door drugs en de dag erop zijn ze, vaak volgens andere woordvoerders, voor een verbod op paddo's, voor vermindering van coffeeshops, etc.
Er wordt kennelijk voor geen meter met elkaar gecommuniceerd.
Dus nu kun je gewoon daar gaan staan om tot op je ballen te doorweken?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toch maar niet, want mijn schuifpui lekt. hiephoi.
Terwijl die weinig tot niets met bliksem te maken heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:49 schreef sigme het volgende:
Hier ging de aardlekschakelaar om.
De TK-leden zouden met elkaar moeten communiceren. Als Fred Teeven weer eens vindt dat er repressie moet plaatsvinden mbt softdrugs dan zou hij dat op zijn minst toch met degene die over volksgezondheid gaat (Edith Schippers dus) moeten overleggen. Om maar wat te noemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ook dat is waar, maar met wie zou er dan gecommuniceerd moeten worden. De kamerleden weten het zelf niet.
Staat een emmer onder.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Elseetje het volgende:
Dus nu kun je gewoon daar gaan staan om tot op je ballen te doorweken?
Dat kan kloppen, het onweert hier ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Terwijl die weinig tot niets met bliksem te maken heeft.![]()
Wie weet ligt die wel met 'r reet in de Bahama's...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De TK-leden zouden met elkaar moeten communiceren. Als Fred Teeven weer eens vindt dat er repressie moet plaatsvinden mbt softdrugs dan zou hij dat op zijn minst toch met degene die over volksgezondheid gaat (Edith Schippers dus) moeten overleggen. Om maar wat te noemen.
Daar zal toch op zijn minst de fractievoorzitter bij betrokken zijn. Ik heb het idee dat Mark Rutte zijn bleue imago probeert te upgraden door zijn kamerleden naar de pers te sturen met zogenaamd rechtse initiatieven. Hij lijkt er alleen maar machtelozer door.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De TK-leden zouden met elkaar moeten communiceren. Als Fred Teeven weer eens vindt dat er repressie moet plaatsvinden mbt softdrugs dan zou hij dat op zijn minst toch met degene die over volksgezondheid gaat (Edith Schippers dus) moeten overleggen. Om maar wat te noemen.
Ook dat idd.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Daar zal toch op zijn minst de fractievoorzitter bij betrokken zijn. Ik heb het idee dat Mark Rutte zijn bleue imago probeert te upgraden door zijn kamerleden naar de pers te sturen met zogenaamd rechtse initiatieven. Hij lijkt er alleen maar machtelozer door.
Bij de laatste verkiezingen Henk Kamp. Hij mag van mij ook leider worden trouwens.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef Elseetje het volgende:
Zwaardvisch, mag ik vragen wat jij stemt?
tip: als je jezelf van het leven wilt beroven, pak dan eerst een zware zekering en pak de bruine en blauwe draad aan de eindjes met je handen.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, het onweert hier ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |