Actueel satelietbeeld:quote:Op zondag 15 juli 2007 15:37 schreef Coelho het volgende:
iemand een idee waar op dit moment de lijn bewolking/zonneschijn ligt? Apeldoorn heeft nog steeds dikke bewolking en ik wil nog wat zon vandaag...
Tis maar wat je lekker noemt. Ik heb toestraks staan tennissen en ik zweette me de pleuris. > 25 graden hoeft voor mij niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:12 schreef Adelante het volgende:
30 graden in arnhem en lekker broeierig...
Van 25 tot 33/34 graden, klein beetje wind, niet te vochtig, vind ik wel oké.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:46 schreef Eveli het volgende:
[..]
Tis maar wat je lekker noemt. Ik heb toestraks staan tennissen en ik zweette me de pleuris. > 25 graden hoeft voor mij niet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:30 schreef garnage-patrick het volgende:
warm weer in groningen!
net helemaal toen ik me auto ff stukje moest duwen...
versnellingsbak stuk... staat vast in zijn 5....
godskolere! anderhalf week voor me vakantie...
wie weet trouwens wat voor soort weer het vaak in de zuidelijke gedeelte van de vogezen is?
veel regen? lekkerder dan hier? want das me vakantieadres namelijk.
Verder kan ik er weinig over vinden. De temperatuur zal wel oké zijn, maar ook zeker kans op onweersbuien.quote:Er zijn verschillende meteorologische verschillen tussen de oostelijke en westelijke gebieden van de keten. De jaarlijkse regenval is veel hoger en de gemiddelde temperatuur is veel lager in het westen dan in het oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |