wat voor geheimzinnig product is dat dan...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij mij is het een emailtje met foto's van een product dat ik wil aan gaan schaffen
Ja valt een beetje tegen vergeleken met gisteren he... Maar toch is het geloof ik wel 30 graden haha, ach we zien wel. Zo heet als gisteren was me sowieso een beetje te extreemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lein, ik weet nog niet of ik mee ga vanavond, vind het niet zulk heul mooi weer nog
Ja precies, verklaar je nader!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor geheimzinnig product is dat dan...?
toen ik daarstrax buiten was... was het echt niet zo warm als gisterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja valt een beetje tegen vergeleken met gisteren he... Maar toch is het geloof ik wel 30 graden haha, ach we zien wel. Zo heet als gisteren was me sowieso een beetje te extreem
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor geheimzinnig product is dat dan...?
quote:
Oeh dat ziet er mooi uit, een echte pioneer, toe maar hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]is niet echt schokkend ofzo, of een geheim product
het is:
[afbeelding]![]()
nou en, wij hadden gister 45 graden in de zon!quote:
nou, yippie, daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en, wij hadden gister 45 graden in de zon!![]()
nou ik vond het wel relaxed...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, yippie, daar moet je blij mee zijn
Fashion freak, sokken zijn toch sexy onder een korte broekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik vond het wel relaxed...!ik hou wel van warm weer...!
![]()
Alleen baalde ik ervan dat ik WEL een korte broek mee had maar GEEN slippers...!![]()
ja... WITTE sokken zijn Sexy..!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Fashion freak, sokken zijn toch sexy onder een korte broek![]()
Zon, yeah yeah yehahhhhhh![]()
Jaaa rrrrr ik word wild van witte sokken joh! Als je die aandoet mag je wel mee hoor! Ik ga gewoon uit mijn werk denk ik, geen idee waar het eigenlijk is. Geloof dat het om 19:30 begint dus... its up to you!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... WITTE sokken zijn Sexy..!en ik had nou juist zwarte aan...!
MAAR! vandaag wel korte broek + slippers mee en die doe ik denk ik ook aan en misschien ga ik wel even met je mee vanavond! hoelaat ga jij enzo?
EDIT: Mijn baas is al een uur aan het bellen en ik moet hem iets vragen... zal ik hem emailen?![]()
of gaan we eerst weer eten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaa rrrrr ik word wild van witte sokken joh! Als je die aandoet mag je wel mee hoor! Ik ga gewoon uit mijn werk denk ik, geen idee waar het eigenlijk is. Geloof dat het om 19:30 begint dus... its up to you!(ik heb wel zin in Becks Lemon hihihi)
doe maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
EDIT: Mijn baas is al een uur aan het bellen en ik moet hem iets vragen... zal ik hem emailen?![]()
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!quote:
mailtje al verstuurd??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!
Heeft ie een nieuw schatje ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!
weet ik niet...!quote:
niet...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ReMcOrE, Sluit jij het topic vanavond of pompen we hem nu nog even vol?
Sorry was de Tour aan het kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En dat is 5...!![]()
Goed ik ga naar huis, beetje matig dat iedereen mij gewoon in de steek heeft gelaten...!
Tot morgen allemaal!![]()
dat geeft je nog geen recht van niet posten...!quote:
Wat die playah zegtquote:
Wat doe jij hier?quote:
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitscheldenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitschelden![]()
Wat zou er gebeuren als we in het Uber Feminine Nederland dit op TV gooien?quote:In one breast enlargement commercial, a woman with small breasts walks by while a man is heard saying "too small to be good." Another woman with bigger breasts shows up and the man shouts "bigger is better!."
kan je oude verkopen aan een antiliaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:07 schreef denB het volgende:
ROFL @ vorige week...
Afgelopen woensdag mn diploma opgehaald. Lees je je diploma na, staat er dat je van de Nederlandse Antillen bent...
Ik denk okay, foutje bij 1 persoon moet kunnen. Na wat rond vragen bleken nog 25 andere klasgenoten daar vandaan te komen
Kan vandaag nieuwe ophalen
gelijk handel er in zien he?quote:
nou nog 4 posts...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:35 schreef MichielPH het volgende:
Mijn zegen heb je!
ETA ik kan niet werken... Mn baas is weg, en ik heb een opdracht nodig van hem, maar hij vandaag vrij...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
en trouwens het is werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |