weet ik niet...!quote:
niet...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ReMcOrE, Sluit jij het topic vanavond of pompen we hem nu nog even vol?
Sorry was de Tour aan het kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En dat is 5...!![]()
Goed ik ga naar huis, beetje matig dat iedereen mij gewoon in de steek heeft gelaten...!
Tot morgen allemaal!![]()
dat geeft je nog geen recht van niet posten...!quote:
Wat die playah zegtquote:
Wat doe jij hier?quote:
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitscheldenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitschelden![]()
Wat zou er gebeuren als we in het Uber Feminine Nederland dit op TV gooien?quote:In one breast enlargement commercial, a woman with small breasts walks by while a man is heard saying "too small to be good." Another woman with bigger breasts shows up and the man shouts "bigger is better!."
kan je oude verkopen aan een antiliaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:07 schreef denB het volgende:
ROFL @ vorige week...
Afgelopen woensdag mn diploma opgehaald. Lees je je diploma na, staat er dat je van de Nederlandse Antillen bent...
Ik denk okay, foutje bij 1 persoon moet kunnen. Na wat rond vragen bleken nog 25 andere klasgenoten daar vandaan te komen
Kan vandaag nieuwe ophalen
gelijk handel er in zien he?quote:
nou nog 4 posts...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:35 schreef MichielPH het volgende:
Mijn zegen heb je!
ETA ik kan niet werken... Mn baas is weg, en ik heb een opdracht nodig van hem, maar hij vandaag vrij...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
en trouwens het is werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |