Wat ik het grootste nadeel van fondue vind, is dat op een gegeven moment alle stukjes vlees hetzelfde smaken! En ook de groentes gaan naar vlees smaken........quote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef minilotje het volgende:
Vanavond vleesfondue bij mijn ouders. Toen ik klein was vond ik dat altijd reusachtig lekker, maar het gaat me toch steeds meer tegenstaan om prima stukjes biefstuk te frituren.![]()
Schopje LIFquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Colofort laxeermiddel![]()
morgen weer een darmonderzoek![]()
Hoe gepast in dit topicquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Colofort laxeermiddel![]()
morgen weer een darmonderzoek![]()
Ehmm..ja..er wordt gevraagd wat je vandaag eet/drinkt..quote:
Hetzelfde hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Chinees
Wij fonduen altijd in bouillon... en dan de dag erna een kopje van die overheerlijke bouillon waar heel de avond vlees in heeft gegaardquote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef minilotje het volgende:
Vanavond vleesfondue bij mijn ouders. Toen ik klein was vond ik dat altijd reusachtig lekker, maar het gaat me toch steeds meer tegenstaan om prima stukjes biefstuk te frituren.![]()
die groene is wel lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
dubbel friss wild berry, wat een zoete meuk is dat zeg
Ik wil er ook een! Maar de wodka is op hiero. Denk dat ik dus zometeen maar eens een sambuca met ijs ga nemen. Lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |