Wat ik het grootste nadeel van fondue vind, is dat op een gegeven moment alle stukjes vlees hetzelfde smaken! En ook de groentes gaan naar vlees smaken........quote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef minilotje het volgende:
Vanavond vleesfondue bij mijn ouders. Toen ik klein was vond ik dat altijd reusachtig lekker, maar het gaat me toch steeds meer tegenstaan om prima stukjes biefstuk te frituren.![]()
Schopje LIFquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Colofort laxeermiddel![]()
morgen weer een darmonderzoek![]()
Hoe gepast in dit topicquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Colofort laxeermiddel![]()
morgen weer een darmonderzoek![]()
Ehmm..ja..er wordt gevraagd wat je vandaag eet/drinkt..quote:
Hetzelfde hier.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Chinees
Wij fonduen altijd in bouillon... en dan de dag erna een kopje van die overheerlijke bouillon waar heel de avond vlees in heeft gegaardquote:Op zondag 15 juli 2007 13:34 schreef minilotje het volgende:
Vanavond vleesfondue bij mijn ouders. Toen ik klein was vond ik dat altijd reusachtig lekker, maar het gaat me toch steeds meer tegenstaan om prima stukjes biefstuk te frituren.![]()
die groene is wel lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
dubbel friss wild berry, wat een zoete meuk is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |