Mijn mening is dat het niet nodig is om die vogeltjes dood te maken, maar volgens de 'expert' zelf is het normaal dat vogelhouders dat doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:57 schreef Oproerkraaier het volgende:
Wat is je klacht?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef gewoon_doen het volgende:
buurman van mij fokt
Waarom bemoei je je daar mee?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef gewoon_doen het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het niet nodig is om die vogeltjes dood te maken, maar volgens de 'expert' zelf is het normaal dat vogelhouders dat doen.
Oude kampbeulen in Auschwitz maakten ook vogeltjes dood?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:00 schreef dreugkleut het volgende:
Vogelhouders zijn zowiezo meestal al labiele 50+ plussers met een zeer laag IQ. Die dat maar uit wanhoop als Hobbie zijn gaan doen. Maar in wezen zijn ze niks beter dan een oud SS kampbeul in Auswitch.
Nee , maar in wezen doet zo'n vogelgek hetzelfde. Hij houd vogeltjes in van die kleine kut kooitjes, maakt de gene die niet meer kunnen werken af, of die niet voldoet aan zijn "raciale "kenmerken.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:01 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Oude kampbeulen in Auschwitz maakten ook vogeltjes dood?
ga je moeder pestenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:00 schreef Oproerkraaier het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je daar mee?
Vraag of jij al die vogeltjes mag hebben en dan voed je ze zelf op...
Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef gewoon_doen het volgende:
buurman van mij fokt en houdt dus vogeltjes. Iedere keer als er weer een aantal eitjes uitkomen gooit hij er een aantal tegen de grond kapot. Hij zegt dat het normaal is dat vogelhouders dat doen, want met sommige vogeltjes kan je niks mee doen. Vanochtend weer, lig in bed en hoor weer een aantal schedeltjes en snaveltjes kapot barsten.
Is dit echt 'normaal' dat vogelhouders dit doen?
Jij eet wél bevruchte kippeneieren? Ieuw.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:14 schreef tonks het volgende:
Iedereen die hier jankt heeft vanmorgen een gekookt eitje gegeten
Ja maar kittens vragen d'r om, met die grote ogen van ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:.
Volgens mij willen sommige boeren dat ook nog wel eens doen als ze weer een overschot aan kittens hebben.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 12:44 schreef Samcali het volgende:
Zo te zien is het al uit de hand gelopen...Man doodgestoken na ruzie over eieren
Onder vogelhouders niet, maar onder vogelfokkers is het wel een veelgebruikte tactiek.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:54 schreef gewoon_doen het volgende:
Is dit echt 'normaal' dat vogelhouders dit doen?
Ja hoor, we hebben er weer een: een Hollander!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:20 schreef UZN het volgende:
Dieren zomaar doodmaken is strafbaar. Mocht je dit, beroepshalve, toch moeten doen heb je een vergunning nodig.
Buurman aangeven dus.
een dag wachten?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef henkway het volgende:
Weet jij wat ze met eendagskuikens doen, die kleurverschil hebben??
Verven?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef henkway het volgende:
Joehoe, wereldverbeteraar. Een paar kuikentjes. Waar maken jullie je druk om?quote:Op zondag 15 juli 2007 15:00 schreef McKillem het volgende:
Of dit normaal is onder fokkers of niet lijkt me niet relevant. Je moet gewoon de dierenbescheming bellen om die gast.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:59 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij dit topic ziet?
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:59 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij dit topic ziet?
En dat is wel normaal?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef siekman het volgende:
Ik kweek ook vogeltjes maar vind het dus niet normaal .
We gaan het volgende doen , we goien hem dus tegen de muur zodat hij een deftige hersenbeschadiging heeft , en dan neem ik de vogeltjes mee .
ziek in het hoofd dus gewoon neerhoeken die gast
In de shredderquote:Op zondag 15 juli 2007 14:11 schreef henkway het volgende:
Ja, praat het anders even goed ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef HugoBaas het volgende:
Ja klopt, ditzelfde gebeurd met konijnen, ratten en muizen.
Dat gebeurd nou eenmaal, get over it!
Sinds de PVDD bestaat? Het is best wel triest, maar strafbaar is het niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:29 schreef sinemet het volgende:
Aangeven die hap dit is strafbaar.
Je lult dom.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef bear87 het volgende:
Inderdaad, je eigen dieren doden mag gewoon.
Dieren hebben nog geen rechten, het wordt pas strafbaar als je dieren van anderen doodt ( onrechtmatige daad oid )
Zal ik jouw schedel eens pletten? Da's nog altijd beter dan <insert random doomscenario>quote:Op maandag 16 juli 2007 11:51 schreef trabant het volgende:
De schedel geplet is nog altijd een snellere dood dan geen eten of schuilplaats kunnen vinden omdat iedereen zo'n onderhoudsarme kattenbaktuin zonder groen laat aanleggen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef UZN het volgende:
[..]
Je lult dom.
Het enige verschil zit hem in de manier van vervolging. Eigen dier, dierenbescherming, andersmans dier, eigendomsschade politie in je nek.. Mag dus geen van beide
Wat eten jouw slangen eigenlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef UZN het volgende:
[..]
Zal ik jouw schedel eens pletten? Da's nog altijd beter dan <insert random doomscenario>
Weet je wat er moet gebeuren? Die man moet stoppen met fokken. Hoeven de vogels niet dood en weten we zeker dat ze ook nooit in een kansarme wijk terechtkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |