abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 06:21:41 #1
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_51481461
ik moest het toch even van me afschrijven

Zacht gepiep, alsof er iemand huilt, ik was net terug van een avondje stappen en lag half voor pampus in bed. Eerst dacht ik, het zal wel niets zijn, de werkelijkheid? Een horrorverhaal.

Ik doe me gordijn zachtjes opzij, nieuwsgierig als ik ben, kijk over straat en zie daar een jong meisje op straat liggen. Naast haar een remspoor, en aan de hoeveelheid kleding die ze nog droeg, was het mij gelijk vrij duidelijk wat er aan de hand was.

Ik vroeg haar te gaan zitten op een muurtje was zo'n 3 meter verderop stond, en begon een klein gesprekje, aan haar antwoorden merkte ik dat ze probeerde te ontwijken wat de waarheid was. Ze vertelde mij dat ze uit was geweest in een grote stad hier in de buurt, en ze wou naar de vriendin toe waar ze zou blijven slapen. Dat zou betekenen dat het meisje van die stad, naar hier, gekropen zou moeten zijn. In zo'n geval komt bij iedere jongen de oude politie-droom naar boven, ik bood haar wat water aan, en ik was ook zo dom om het te vragen: "weet je zeker dat je alleen wat te veel op hebt? er staat hier een slipspoor en je draagt niet veel kleding meer".

Op dat moment had ik liever een nachtmerrie, op dat moment kon zelfs ik bijna janken, en dat doe ik toch echt niet snel! Op dat moment zakte zelf ik eventjes door de grond. Teveel gedronken, verkracht in de auto, uit de auto geflikkert waardoor het meisje haar voet gebroken/gekneusd had, en vervolgens uren lang op straat liggen, met mensen die terug komen van uitgaan en gewoon langs je fietsen, en ook nog eens haar tas, gsm, alles gestolen.

Ik besloot mijn eigen telefoon te pakken, en de politie maar te gaan bellen, binnen 10 minuten waren ze er, ik moest ook mee voor een verhoor. Aangezien ik al een heel gesprek met het meisje gevoerd had, na een uur werd ik door de politieman terug naar huis gebracht, en probeerde te gaan slapen, maar dat lukt me niet meer.

Soms kan ik me niet voorstellen dat ik net zo'n jongen ben, als dat soort bosmongolen die dit soort dingen doen. Iemand heeft zojuist iemand anders leven verneukt, op 2 manieren.

Ik snap dat sommige meisjes pot worden. kunnen mensen niet gewoon met hun poten van elkaar afblijven? En nee dit keer waren het geen moslims
  zondag 15 juli 2007 @ 06:26:12 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_51481475
Goed verhaal, lekker kort
Ontopic: goed bezig, modelburger :0
  zondag 15 juli 2007 @ 06:47:09 #3
164095 koejoeloek
pi_51481511
quote:
Op zondag 15 juli 2007 06:26 schreef hugecooll het volgende:
Goed verhaal, lekker kort
Ontopic: goed bezig, modelburger :0
Het lijkt mij de meest voor de hand liggende actie, je laat toch niet iemand halfnaakt op straat liggen Nou ja, er wonen hier dus mensen die dat wel doen, schijnbaar, want ze had genoeg fietsers langs horen fietsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door koejoeloek op 15-07-2007 07:07:37 ]
pi_51481603
ik heb nu zo iets van double U T F!!!
  zondag 15 juli 2007 @ 07:56:06 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_51481612
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 juli 2007 @ 08:26:43 #6
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_51481685
Je hebt wel naar haar msn adres gevraagd neem ik aan?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_51481714
quote:
Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Wat vreselijk. Wat er gebeurd is, maar vooral ook dat zoveel mensen haar laten liggen.
Onvoorstelbaar eigenlijk dat mensen gewoon maar doorlopen en fietsen hč Te veel gedoe zeker en er maar vanuit gaan dat het gewoon iemand was die te veel gezopen had oid. Ik vind het triest. Fijn dat je naar haar toe bent gegaan en haar wat menselijkheid hebt getoond, TS. Ik hoop dat ze er over heen komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51481726
nep
Free people own guns! Slaves do not!
pi_51481745
quote:
Op zondag 15 juli 2007 08:41 schreef Vampier het volgende:
nep
Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51481749
quote:
Op zondag 15 juli 2007 07:56 schreef Tinkepink het volgende:
Dit gedrag is Is tegenwoordig 'normaal' als ik afga op mijn ervaringen.

Ik heb het afgelopen jaar al een paar keer gezien (vaak op 50+ meter afstand) dat fietsers op klaarlichte dag is aangereden door een auto, waarna de bestuurder is doorgereden ( ). Vele voorbijgangers rijdden door, alsof er niets is gebeurd. Wanneer ik eenmaal bij het slachtoffer kwam om eerste hulp te verlenen wordt het slachtoffer opeens wel omringd door omstanders.

Een aantal keren heb ik een paar omstanders verzocht de weg te blokkeren om de haastige automobilisten te pesten.

@TS:
  zondag 15 juli 2007 @ 08:47:43 #11
167923 appelsjap
All the above
pi_51481751
als het echt was had je niet nu maar middernacht een topic geopend , jaja heb je wel door
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_51481763
quote:
Op zondag 15 juli 2007 08:47 schreef appelsjap het volgende:
als het echt was had je niet nu maar middernacht een topic geopend , jaja heb je wel door
Na zo'n ervaring denk je er echt niet meteen aan om een topic te openen op FOK!
pi_51481810
Wat een zeikuser ben jij appelsjap
  Boks-Chick zondag 15 juli 2007 @ 09:04:07 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51481817
Goede actie TS! Naast het feit dat je actie uberhaupt gewoon goed was, heb je dat meiske ook gelijk een stukje vertrouwen in de mensheid teruggegeven, zo kort nadat ze het waarschijnlijk grotendeels was verloren. Je hebt gelijk laten merken dat niet alle kerels hufters zijn. Gelukkig.
lolwut
pi_51481842
Als ik over straat iemand zie kruipen 's nachts, en in het weekend, dan veronderstel ik dat diegene te veel gezopen heeft
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 15 juli 2007 @ 09:16:31 #16
164095 koejoeloek
pi_51481863
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:10 schreef bijdehand het volgende:
Als ik over straat iemand zie kruipen 's nachts, en in het weekend, dan veronderstel ik dat diegene te veel gezopen heeft
Het verhaal word anders als je iemand jankend in haast geen kleding op straat ziet liggen

En aangezien ik niet meer kon slapen heb i maar even de pc aangezet ja
  zondag 15 juli 2007 @ 09:23:22 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_51481908

Hulde aan de TS voor dat optreden.
Ben benieuwd of ze nog contact met je zoekt
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 15 juli 2007 @ 09:32:54 #18
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_51481956
quote:
Op zondag 15 juli 2007 08:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom is dit nou weer nep? Ben je cynisch geworden in mensen of zo, vampier.
Hoezo geworden?
Free people own guns! Slaves do not!
pi_51482026
waarom in klaagbaak eigenlijk? dit helden verhaal past ook wel in r&p of ergens anders waar ik nu te moe voor ben om te bedenken.

Ik begrijp hoe je je voelt.. iets soort gelijks meegemaakt maar toen was ik nog maar 11.
Woonde toen in een kindertehuis kende een meisje van 16 die daar ook woonde.
Ze kwam altijd bij mij praten en toen kwam er ook het verhaal uit dat ze verkracht was en de hele mikmak.

Tis niet makkelijk om mee om te gaan.

Hoe dan ook ik snap ook niet hoe sommige jongens/mannen dat iemand aan kunnen doen.
  zondag 15 juli 2007 @ 09:44:37 #20
164095 koejoeloek
pi_51482034
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:23 schreef -Splash- het volgende:

Hulde aan de TS voor dat optreden.
Ben benieuwd of ze nog contact met je zoekt
Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.
  zondag 15 juli 2007 @ 09:53:14 #21
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_51482100
Hmm.... nou ja.... ik zou het doen.
Mischien was ze in een halve shock en wil ze graag weten wat er allemaal gebeurt is.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 15 juli 2007 @ 10:02:30 #22
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_51482190
Waarom kan ik nergens anders dit verhaal lezen? Een verkrachtiging en zo op straat gedupmt worden moet toch wel ERGENS als nieuws betiteld worden vind je niet?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_51482223
quote:
Op zondag 15 juli 2007 10:02 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Waarom kan ik nergens anders dit verhaal lezen? Een verkrachtiging en zo op straat gedupmt worden moet toch wel ERGENS als nieuws betiteld worden vind je niet?
je denkt toch niet werkelijk dat elk gebeuren in Nederland in de krant terecht komt?
Heb je enig idee hoeveel verkrachtingsberichtjes elke krant dan dagelijks moest plaatsen?
pi_51482227
quote:
Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef koejoeloek het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat, maar het lijkt me niet dat je in zo'n situatie gaat bellen met de persoon die je zo gevonden heeft.. Het gaat mij immers vrij weinig aan, dus als ze dat niet doet, begrijp ik dat ook wel.
Hulde voor je aktie TS De wereld heeft meer mensen zoals jij nodig.

Je zou aan de politie kunnen vragen hoe het met haar gaat, direct contact met haar zoeken lijkt me inderdaad niet echt een goede aktie. Als zij er behoefte aan heeft weet ze je wel te vinden, je naam en adres is immers bekend bij de politie met betrekking tot deze zaak.
Je zou wel kunnen overwegen om haar via de politie een bloemetje te laten bezorgen of zo.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 15 juli 2007 @ 10:06:01 #25
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_51482234
en dan kom je voor verhoor op het politiebureau, en krijg je te horen: even blazen meneer, krijg je nog een prent ook
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')