ik moest het toch even van me afschrijven
Zacht gepiep, alsof er iemand huilt, ik was net terug van een avondje stappen en lag half voor pampus in bed. Eerst dacht ik, het zal wel niets zijn, de werkelijkheid? Een horrorverhaal.
Ik doe me gordijn zachtjes opzij, nieuwsgierig als ik ben, kijk over straat en zie daar een jong meisje op straat liggen. Naast haar een remspoor, en aan de hoeveelheid kleding die ze nog droeg, was het mij gelijk vrij duidelijk wat er aan de hand was.
Ik vroeg haar te gaan zitten op een muurtje was zo'n 3 meter verderop stond, en begon een klein gesprekje, aan haar antwoorden merkte ik dat ze probeerde te ontwijken wat de waarheid was. Ze vertelde mij dat ze uit was geweest in een grote stad hier in de buurt, en ze wou naar de vriendin toe waar ze zou blijven slapen. Dat zou betekenen dat het meisje van die stad, naar hier, gekropen zou moeten zijn. In zo'n geval komt bij iedere jongen de oude politie-droom naar boven, ik bood haar wat water aan, en ik was ook zo dom om het te vragen: "weet je zeker dat je alleen wat te veel op hebt? er staat hier een slipspoor en je draagt niet veel kleding meer".
Op dat moment had ik liever een nachtmerrie, op dat moment kon zelfs ik bijna janken, en dat doe ik toch echt niet snel! Op dat moment zakte zelf ik eventjes door de grond. Teveel gedronken, verkracht in de auto, uit de auto geflikkert waardoor het meisje haar voet gebroken/gekneusd had, en vervolgens uren lang op straat liggen, met mensen die terug komen van uitgaan en gewoon langs je fietsen, en ook nog eens haar tas, gsm, alles gestolen.
Ik besloot mijn eigen telefoon te pakken, en de politie maar te gaan bellen, binnen 10 minuten waren ze er, ik moest ook mee voor een verhoor. Aangezien ik al een heel gesprek met het meisje gevoerd had, na een uur werd ik door de politieman terug naar huis gebracht, en probeerde te gaan slapen, maar dat lukt me niet meer.
Soms kan ik me niet voorstellen dat ik net zo'n jongen ben, als dat soort bosmongolen die dit soort dingen doen. Iemand heeft zojuist iemand anders leven verneukt, op 2 manieren.
Ik snap dat sommige meisjes pot worden.
![]()
kunnen mensen niet gewoon met hun poten van elkaar afblijven? En nee dit keer waren het geen moslims