Ik bedoelde het niet lullig, hoor! Nadat ik het gepost had dacht ik dat je dat missch. verkeerd zou interpreteren. Was niet m'n bedoeling. Je teksten waren erg leuk alleen leek het net alsof je stem niet klonk zoals ie zou moeten klinken of zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik rook wel, maar het waren de
zenuwen...
Ik heb een een week later aan mijn vriend laten horen, en die zei gelijk, wat klonk je nerveus....![]()
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..
Gezeur en gezeik is het. En nu ben ik ook schuldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben Arafat en Gorby een ontmoeting gehad?![]()
nou vooruit, ik stop er ook meequote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.
Geen projectie toepassen scanman. Ik kijk met plezier tot nu toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig, hoor! Nadat ik het gepost had dacht ik dat je dat missch. verkeerd zou interpreteren. Was niet m'n bedoeling. Je teksten waren erg leuk alleen leek het net alsof je stem niet klonk zoals ie zou moeten klinken of zo.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!
En lachen dat ze dan deden, Arafat en Gorby!
Ik vond het wel spannend klinken hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.![]()
Brian loopt ook wel eens met een Palestina sjaal om zijn harses....quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!
En lachen dat ze dan deden, Arafat en Gorby!
Ontopicquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian loopt ook wel eens met een Palestina sjaal om zijn harses....
om het ontopic te houden
nerveus maar oernoordhollandsquote:Op zondag 15 juli 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.![]()
Maar jij staat niet voor iedereen hoor. Dat is een beetje arrogant. Het barst van de mensen die ook verschrikkelijk balen van de gebeurtenissen en tegen die mensen had ik het.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen projectie toepassen scanman. Ik kijk met plezier tot nu toe.
Het is gewoon een man, die nada. Die moet flink scheren om er nog iets van te maken! ( mannenbillen worden binnenkort ook van plastic fantastic voorzien en over een aantal maandjes is de rest van de geslachtsoperatie aan de beurt.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend klinken hoor...
Als ik ooit iemand ontvoer, mag jij de boodschap over het geëiste losgeld inspreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |