Ik hunker al weken naar Gorbatsjov. Een wijnvlek in een theedoek is al voldoende om overweldigende gevoelens van nostalgie op te wekken...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben wel een dag afgehaakt, luister en kijk geen streams meer, heb ze wel.
Ik denk met weemoed aande tijd terug, dat Frank Masmeijer van de buis gehaald werd, omdat hij alle schijn tegen zich had...
Amanda heeft lege, keiharde ogen... niet mooiquote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Ze worden steeds vreemder, die Cossers...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef dikkedoelie het volgende:
Wáárom zijn er hier mensen die zo nodig continu moeten melden dat ze stoppen met streamen? Als je geen zin meer hebt dan kijk je toch niet, waarom zo'n onzin en gedoe daarover.
Aandachttrekkers.
Ik rook wel, maar het waren dequote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Heb ik ook erg om gelachen. ik vond alleen haar stem zo zwaar. Rook je veel, Lobasca, of was je zenuwachtig?
Omdat ze verheven zijn boven het sreamende gepeupel.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef dikkedoelie het volgende:
Wáárom zijn er hier mensen die zo nodig continu moeten melden dat ze stoppen met streamen? Als je geen zin meer hebt dan kijk je toch niet, waarom zo'n onzin en gedoe daarover.
Aandachttrekkers.
Ja, en Mark is boer............quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Hebben Arafat en Gorby een ontmoeting gehad?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik hunker al weken naar Gorbatsjov. Een wijnvlek in een theedoek is al voldoende om overweldigende gevoelens van nostalgie op te wekken...
*snik*... Oh Gorby, where art thou?
Vooral haar karakter.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |