Ik hunker al weken naar Gorbatsjov. Een wijnvlek in een theedoek is al voldoende om overweldigende gevoelens van nostalgie op te wekken...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben wel een dag afgehaakt, luister en kijk geen streams meer, heb ze wel.
Ik denk met weemoed aande tijd terug, dat Frank Masmeijer van de buis gehaald werd, omdat hij alle schijn tegen zich had...
Amanda heeft lege, keiharde ogen... niet mooiquote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Ze worden steeds vreemder, die Cossers...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef dikkedoelie het volgende:
Wáárom zijn er hier mensen die zo nodig continu moeten melden dat ze stoppen met streamen? Als je geen zin meer hebt dan kijk je toch niet, waarom zo'n onzin en gedoe daarover.
Aandachttrekkers.
Ik rook wel, maar het waren dequote:Op zondag 15 juli 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Heb ik ook erg om gelachen. ik vond alleen haar stem zo zwaar. Rook je veel, Lobasca, of was je zenuwachtig?
Omdat ze verheven zijn boven het sreamende gepeupel.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef dikkedoelie het volgende:
Wáárom zijn er hier mensen die zo nodig continu moeten melden dat ze stoppen met streamen? Als je geen zin meer hebt dan kijk je toch niet, waarom zo'n onzin en gedoe daarover.
Aandachttrekkers.
Ja, en Mark is boer............quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Hebben Arafat en Gorby een ontmoeting gehad?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik hunker al weken naar Gorbatsjov. Een wijnvlek in een theedoek is al voldoende om overweldigende gevoelens van nostalgie op te wekken...
*snik*... Oh Gorby, where art thou?
Vooral haar karakter.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:41 schreef markisboer het volgende:
amanda is mooi
Ik bedoelde het niet lullig, hoor! Nadat ik het gepost had dacht ik dat je dat missch. verkeerd zou interpreteren. Was niet m'n bedoeling. Je teksten waren erg leuk alleen leek het net alsof je stem niet klonk zoals ie zou moeten klinken of zo.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik rook wel, maar het waren de
zenuwen...
Ik heb een een week later aan mijn vriend laten horen, en die zei gelijk, wat klonk je nerveus....![]()
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..
Gezeur en gezeik is het. En nu ben ik ook schuldig.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Of gewoon je ongenoegen uit kunnen spreken..
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hebben Arafat en Gorby een ontmoeting gehad?![]()
nou vooruit, ik stop er ook meequote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.
Geen projectie toepassen scanman. Ik kijk met plezier tot nu toe.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de hoop dat veel meer mensen hetzelfde doen. Ik kan me echt niet voorstellen dat je nu nog blijft kijken.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig, hoor! Nadat ik het gepost had dacht ik dat je dat missch. verkeerd zou interpreteren. Was niet m'n bedoeling. Je teksten waren erg leuk alleen leek het net alsof je stem niet klonk zoals ie zou moeten klinken of zo.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!
En lachen dat ze dan deden, Arafat en Gorby!
Ik vond het wel spannend klinken hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.![]()
Brian loopt ook wel eens met een Palestina sjaal om zijn harses....quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Och, zo vaak... Ze gingen vaak samen naar de sauna. Daar droeg Gorbatsjov Arafat's theedoek en tekende Arafat op zijn beurt nieuwe verdelingsverdragen op het voorhoofd van Gorby... En de wijnvlek, dat was de Gazastrook!
En lachen dat ze dan deden, Arafat en Gorby!
Ontopicquote:Op zondag 15 juli 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Brian loopt ook wel eens met een Palestina sjaal om zijn harses....
om het ontopic te houden
nerveus maar oernoordhollandsquote:Op zondag 15 juli 2007 01:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, vond het zelf ook niet klinken.![]()
Maar jij staat niet voor iedereen hoor. Dat is een beetje arrogant. Het barst van de mensen die ook verschrikkelijk balen van de gebeurtenissen en tegen die mensen had ik het.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen projectie toepassen scanman. Ik kijk met plezier tot nu toe.
Het is gewoon een man, die nada. Die moet flink scheren om er nog iets van te maken! ( mannenbillen worden binnenkort ook van plastic fantastic voorzien en over een aantal maandjes is de rest van de geslachtsoperatie aan de beurt.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend klinken hoor...
Als ik ooit iemand ontvoer, mag jij de boodschap over het geëiste losgeld inspreken!
Volgens user mazaru heeft ze van achter nieuwe gekregen maar daar tegen de anderen niets over gezegd.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:55 schreef schatje het volgende:
Brian heeft dus wel zijn gitaar terug maar Lieke niet haar cp's?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij staat niet voor iedereen hoor. Dat is een beetje arrogant. Het barst van de mensen die ook verschrikkelijk balen van de gebeurtenissen en tegen die mensen had ik het.
Dat is mooi.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens user mazaru heeft ze van achter nieuwe gekregen maar daar tegen de anderen niets over gezegd.
Nee, ik sta niet voor iedereen en dat is nu net de grap. Jij past dat wel een beetje toe door tegen ons te vertellen "Ik begrijp niet dat er nog mensen kijken". M.a.w. als jij het niet om aan te zien vindt dan moet iedereen dat zo vinden? Dat noemen we dus projectie.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar jij staat niet voor iedereen hoor. Dat is een beetje arrogant. Het barst van de mensen die ook verschrikkelijk balen van de gebeurtenissen en tegen die mensen had ik het.
Prima dat jij er geen zin meer in hebt. Moet je zelf weten, jouw keus. Maar laat degenen die het wél leuk vinden gewoon lekker kijken. Er is niets vervelenders dan mensen die continu hun mening aan anderen willen opleggen. En dat zeg ik niet speciaal tegen jou, maar gewoon in het algemeen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg, paardendrollen in de zakken van Nix! I likequote:
Ja, misschien was dat het wel. kom zelluf uit alkdorp en het klonk wel alsof het uit de regio kwam(mocht je toch nog gaan twijfelen aan m'n tekst, dan bij deze dit lul-excuus). Hahaquote:
Mensen die het willen kijken, prima. Ik roep alleen die mensen die zich enorm storen aan de gebeurtenissen van de afgelopen twee dagen op om te stoppen met kijken. Mensen die willen blijven kijken zullen de mensen zijn die iets tegen Huub en Lieke hebben. Nou, veel plezier nog met de emmers modder en tubes curriequote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Prima dat jij er geen zin meer in hebt. Moet je zelf weten, jouw keus. Maar laat degenen die het wél leuk vinden gewoon lekker kijken. Er is niets vervelenders dan mensen die continu hun mening aan anderen willen opleggen. En dat zeg ik niet speciaal tegen jou, maar gewoon in het algemeen.
Denniks heeft volgens voet bij stuk gezet dat Huub en Lieke gingen kelderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
Jaap was blij dat de popo pas maandag begint, want hij verwacht dat Huub enorm gaat kelderen.
(uitspraak van hem eerder op de avond)
Toch denk ik dat dit allemaal niet gescript is.. Jaap heeft echt zelf gekozen (doordat hij de leugens van de anderen gelooft)
Heel dom van Japie, want toen Nada een paar dagen geleden begon, zei Jaap we halen Huub en Lieke erbij... en Nada lulde er gewoon overheen.
Hij trapt er gewoon in.
Gij zijt ietwat ambivalent in deze, brotha.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik sta niet voor iedereen en dat is nu net de grap. Jij past dat wel een beetje toe door tegen ons te vertellen "Ik begrijp niet dat er nog mensen kijken". M.a.w. als jij het niet om aan te zien vindt dan moet iedereen dat zo vinden? Dat noemen we dus projectie.
Los van dat, wIl je er wat aan doen? Ik ben best wel in voor een echte actie. Ik hou wel van barricades en rumoer. Het maakt mij niet uit als het stopt, ondanks dat ik het ook wel leuk vind om te kijken.
Als je nou ook gelijk vertelt wie DGK wint, hoeven we niet meer te kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verrek ja, ik ben mijn tijd weer eens vooruit. Bedankt!!![]()
We zullen het zien bij de popoll.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor Huub eens ventileren tegen JaapVerloren slagje voor Huub.
Jaap heeft toch geen keus? Bij Huub en Jaap zou hij er ook uit gekieperd worden "in the end". Jaap's scenario was volgens mij echt de volgende:quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef Desii het volgende:
Jaap was blij dat de popo pas maandag begint, want hij verwacht dat Huub enorm gaat kelderen.
(uitspraak van hem eerder op de avond)
Toch denk ik dat dit allemaal niet gescript is.. Jaap heeft echt zelf gekozen (doordat hij de leugens van de anderen gelooft)
Heel dom van Japie, want toen Nada een paar dagen geleden begon, zei Jaap we halen Huub en Lieke erbij... en Nada lulde er gewoon overheen.
Hij trapt er gewoon in.
Die wint Huub en die zal hij tot aan het eind blijven winnen. Alleen win je daar geen villa en een miljoen mee.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 02:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Denniks heeft volgens voet bij stuk gezet dat Huub en Lieke gingen kelderen.
Volgens Jaap was dat niet zo, maar Denniks was er van overtuigd.
Jij lijkt meer problemen te hebben met dit vraagstuk (kijken of niet) dan anderen. Vort, naar bed!quote:Op zondag 15 juli 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die het willen kijken, prima. Ik roep alleen die mensen die zich enorm storen aan de gebeurtenissen van de afgelopen twee dagen op om te stoppen met kijken. Mensen die willen blijven kijken zullen de mensen zijn die iets tegen Huub en Lieke hebben. Nou, veel plezier nog met de emmers modder en tubes currieWat een pret!
Dat denkt hij zelf wel.... en hij kan wel eens gelijk hebben. Want met 2 personen die overblijven, gaat er niemand meer weg natuurlijk. Dus dan zal er toch zoiets moeten komen als een publiekelijke stemming.;quote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die wint Huub en die zal hij tot aan het eind blijven winnen. Alleen win je daar geen villa en een miljoen mee.
Er zijn tot nu toe drie hoofdrolspelers, Brian, Huub en Jaap. De rest is vulling. Ik vermoed dat één van deze drie gaat winnen en ik zet mijn kaarten vooralsnog in op Brian.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je nou ook gelijk vertelt wie DGK wint, hoeven we niet meer te kijken![]()
O ik voel je verdriet, dit kan geen mens aanzien.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
Goddomme, zit Natasia nu spiernaakt in beeld...![]()
Sorry, vorige post van mij was niet voor scanman!! Ben een newbie en maakte een foutje. Afrotten Dikkedoelie. Dikkedoeiquote:Op zondag 15 juli 2007 01:58 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Prima dat jij er geen zin meer in hebt. Moet je zelf weten, jouw keus. Maar laat degenen die het wél leuk vinden gewoon lekker kijken. Er is niets vervelenders dan mensen die continu hun mening aan anderen willen opleggen. En dat zeg ik niet speciaal tegen jou, maar gewoon in het algemeen.
hou daar is over op.. je overschat echt de invloed van de popo.. iedereen weet binnen dat Huub die ruim gaat winnen en Jaap weet ook dat als die tegen Huub is dat ie gaat zakken dat heeft ie al uitgesproken...no big deal.. in het spel zelf staan ze gewoon ijzersterk zeker op de lange termijn!quote:
Of Lieke en daarna Huub dumpenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap heeft toch geen keus? Bij Huub en Jaap zou hij er ook uit gekieperd worden "in the end". Jaap's scenario was volgens mij echt de volgende:
1. Lieke eruit
2. Jaap met Huub verder
Het zal zeker meespelenquote:Op zondag 15 juli 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die wint Huub en die zal hij tot aan het eind blijven winnen. Alleen win je daar geen villa en een miljoen mee.
Dat is toch te simpel scanman. Kan niet waar zijn. Je investeert gewoon 8 ton aan smsjes en je krijgt er een miljoen voor terug. Dat bestaat toch niet? Jaap zei laatst "Vier eindspelers en die spelen de finale", Dat geloof ik wel weer. Smsjes gaan ook meedoen, ook dat geloof ik wel (inkomsten voor RTL zijn altijd welkom). Maar er moet meer zijn. Zoniet, dan kun je mij opbergen.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf wel.... en hij kan wel eens gelijk hebben. Want met 2 personen die overblijven, gaat er niemand meer weg natuurlijk. Dus dan zal er toch zoiets moeten komen als een publiekelijke stemming.;
enHuub haalt nooit de laatste 2 dat weet jij net zo goedquote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denkt hij zelf wel.... en hij kan wel eens gelijk hebben. Want met 2 personen die overblijven, gaat er niemand meer weg natuurlijk. Dus dan zal er toch zoiets moeten komen als een publiekelijke stemming.;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |